RTV forum PL | NewsGroups PL

Imponująca prezentacja Chrisa Urmsona o technologii autonomicznych samochodów Google!

Autonomiczne samochody i kolizja Google-car

NOWY TEMAT

elektroda NewsGroups Forum Index - Elektronika Polska - Imponująca prezentacja Chrisa Urmsona o technologii autonomicznych samochodów Google!

Goto page Previous  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 27, 28, 29  Next

Liwiusz
Guest

Thu Apr 07, 2016 5:27 pm   



W dniu 2016-04-07 o 19:15, Cavallino pisze:
Quote:
W dniu 07.04.2016 o 19:02, SW3 pisze:
W dniu 07.04.2016 o 17:10 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> pisze:

Zazwyczaj nawet nie zwalniają....

Niektórzy rowerzyści

Nie napisałem że niektórzy.
Napisałem, że poza mną w tym roku nie widziałem ani jednego jadącego
zgodnie z przepisami.

LOL, ale bzdura.

--
Liwiusz

ACMM-033
Guest

Thu Apr 07, 2016 6:31 pm   



Użytkownik "Piotr Wyderski" <peter.pan@neverland.mil> napisał w wiadomości
news:ne5avt$h6$1@node2.news.atman.pl...
Quote:
Tak samo nie wsiadłbym do samolotu, który byłby bez żywego pilota

Pasażerowie Germanwings też tak myśleli. Pilot nazywał się Andreas Lubitz.

Nie on pierwszy.

Quote:
Dlatego powinien czuwać nad tym
człowiek. I nie powinien być on wyręczany w mysleniu.

Najpierw trzeba w ogóle zacząć myśleć, a to niszowe hobby.

Nie sposób się nie zgodzić.

--
To nie wstyd być biedakiem, ale, żeby to był zaszczyt,
to ja tego też nie powiem!
(C) Tewje do Pana Boga.

re
Guest

Thu Apr 07, 2016 7:22 pm   



Użytkownik "Jacek Maciejewski"

Jak można traktować poważnie enuncjacje faceta który nie umie sobie
zredagować poprawnego delimitera i sygnaturki.
Ty, facet, naklej sobie na bryke reklamę Avasta, będzie ciekawiej Smile
---
Z d...y piszesz

re
Guest

Thu Apr 07, 2016 7:42 pm   



Użytkownik "J.F."

....
Tak czy inaczej - coraz bardziej skomplikowane sie te samoloty robia,
coraz wiecej skomplikowanych zaleznosci powstaje, i nie ma sie co
dziwic, ze piloci glupieja.
Z drugiej - oni nie maja glupiec, oni maja pilotowac zgodnie z
instrukcja, punkt po punkcie Smile
---
Tak, czytać te instrukcje latania w powietrzu Smile

re
Guest

Thu Apr 07, 2016 7:48 pm   



Użytkownik "Marek"

Quote:
Lubisz codziennie sobie przeczytać ze 20 reklam Avasta?

Nie nie możesz w czytniki wyłączyć wyświetlanie sygnaturek?
---
To nie była sygnaturka

Gregor
Guest

Thu Apr 07, 2016 8:18 pm   



Użytkownik "re" <re@re.invalid> napisał w wiadomości
news:ne6d59$67q$1@mx1.internetia.pl...
Quote:
Użytkownik "J.F."
...
Tak czy inaczej - coraz bardziej skomplikowane sie te samoloty robia,
coraz wiecej skomplikowanych zaleznosci powstaje, i nie ma sie co
dziwic, ze piloci glupieja.
Z drugiej - oni nie maja glupiec, oni maja pilotowac zgodnie z
instrukcja, punkt po punkcie Smile
---
Tak, czytać te instrukcje latania w powietrzu Smile

Dokładnie, obkładają się instrukcjami,
w pośpiechu przeskakują checklisty
i z tego wszystkiego nie pamietają dlaczego samolot lata.

w 2009 r trzech pilotów Air France zwaliło (przeciągniecie)
samolot do Atlantyku tylko dlatego, bo zgłupieli z powodu
zalodzenia sie rurek Pitota (brak wskazań prędkości,
autopilot automatycznie wyłączył się).
Biuletyn firmy ostrzegał o takim niebezpieczeństwie.

Marek
Guest

Thu Apr 07, 2016 9:12 pm   



On Thu, 7 Apr 2016 17:08:05 +0200, Cavallino
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:
Quote:
Ale Ty ją przeniosłeś na ogół, w którym nie ma wyborów, tylko życie.
Naprawdę nie rozumiesz różnicy?

Na ogół kto teraz w sondatzach prowadzi?
Nie wiem czemu na siłę zaklinasz rzeczywistość. Przyzwyczaj się jak
najszybciej do rządów pisu, bo później będzie Choi coraz trudniej a
wszystko wskazuje na to, że na jednej kadencji się nie skończy.Smile.

--
Marek

Pszemol
Guest

Fri Apr 08, 2016 1:15 am   



"Piotr Wyderski" <peter.pan@neverland.mil> wrote in message
news:ne5aal$ve0$1@node2.news.atman.pl...
Quote:
Pszemol wrote:

dokładnie... i RACJONALNE decyzje w takich emocjonalnych sytuacjach
podejmować umie niestety tylko psychopata. "Normalnych" ludzi zwykle
paraliżuje sytuacja i nie robią nic. Poczytaj o eksperymencie z
wagonikiem.

I ten paraliż jest dowodem na przewagę białkowego kierowcy?

Nie, właśnie dowodem na przewagę tego krzemowego!

Pszemol
Guest

Fri Apr 08, 2016 1:17 am   



"Piotr Wyderski" <peter.pan@neverland.mil> wrote in message
news:ne5avt$h6$1@node2.news.atman.pl...
Quote:
Po przeciętnym człowieku też. Mało kto ma umiejętności kierowców
rajdowych i w sytuacji zagrożenia nie będę działać albo wcale
(paraliż), albo instynktownie, czyli zazwyczaj błędnie. Poza tym
nawet najlepiej wytrenowane białko jest stosunkowo powolne w reakcjach, a
przy taktowaniu powyżej kilku megaherców świat zaczyna zachowywać
się naprawdę powoli. Posłuchaj wypowiedzi uczestników wypadków:
"nic nie mogłem zrobić, to były ułamki sekund!" Dla elektroniki to
w pierwszym przybliżeniu nieskończenie dużo i jeśli nawet nie uniknie
wypadku ze względu na bezwładność samochodu, to przynajmniej może
spróbować tak uderzyć, by zminimalizować straty.

A te ułamki sekund warto spożytkować na rozpoczęcie hamowania.

Quote:
Tak samo nie wsiadłbym do samolotu, który byłby bez żywego pilota

Pasażerowie Germanwings też tak myśleli. Pilot nazywał się Andreas Lubitz.

Ha! Smile Dobre.

Pszemol
Guest

Fri Apr 08, 2016 2:01 am   



"Robert Wańkowski" <robwan@wp.pl> wrote in message
news:5706474d$0$648$65785112@news.neostrada.pl...
Quote:
W dniu 2016-04-07 o 5:25, Pszemol pisze:
http://qz.com/656104/a-fleet-of-trucks-just-drove-themselves-across-europe/
Flota TIRów przejechała właśnie przez Europę automatycznie.
Jakiś czas temu czytałem o tym systemie, ale tam pierwsze auto
prowadzi człowiek. W reszta autonomicznych siedzi na ogonie.
Tu jest inaczej?

https://www.eutruckplatooning.com/Support/FAQs/default.aspx


Q: Are there currently self-driving trucks driving in convoy on the public
roads?

A: Monique Moonen, November 24, 2015

No, there are as yet no self-driving trucks driving in convoy on the
European roads. This only happens during tests which are planned in advance.


Q: When can we expect to see self-driving trucks on the roads on a daily
basis?

A: Monique Moonen November 24, 2015

That depends on the tests and on the business sector. Practical tests can
start, provided the risks are acceptable. Widespread introduction of
self-driving trucks will probably take several years.

Niestety nie napisali czy pierwsza też była automatyczna czy nie.
Być może nie była, ale kto ich tam wie? Dostali pozwolenie na
testy i jazdę po Europie... nie wiemy na co im się rządy zgodziły.

Quote:
Chyba tak. Bo skąd by się wzięło 15% oszczędności na paliwie.

Nie rozumiem związku. Gdyby nie było w pierwszej kierowcy
to spodziewałbyś się <15% czy >15% oszczędności?

Pszemol
Guest

Fri Apr 08, 2016 2:07 am   



"Piotr Dmochowski" <imie_nazwisko@poczta.onet.pl> wrote in message
news:5706114e$0$699$65785112@news.neostrada.pl...
Quote:
W dniu 2016-04-07 o 05:25, Pszemol pisze:


Czytałeś to?
http://qz.com/656104/a-fleet-of-trucks-just-drove-themselves-across-europe/
Flota TIRów przejechała właśnie przez Europę automatycznie.
Nie flota tylko 3 lub 4 jednocześnie. Nie automatycznie tylko siedział
kierowca - na pewno w pierwszym wozie (widać na filmie gdy ciężarówki
wjeżdżają na metę). Reszta miała się trzymać "ogona" swojego poprzednika,
tak żeby odstęp był jak najmniejszy. Do w pełni samodzielnej jazdy
"trochę" brakuje.

Skoro to Ciebie nie zadowala to być może to Cię zadowoli...
Autonomiczne łodzie podwodne:
http://www.popsci.com/today-darpa-christens-their-robotic-submarine-hunting-ship?src=SOC&dom=fb

[quote]Tej fali już nie odwrócisz.
Jak jesteś w zawodzie profesjonalnego kierowcy ciężarówki lub
taksówkarzem to zaczałbym na Twoim miejscu szukać innej roboty...
A to jest inna bajka, tylko zamiast o bezrobociu piszą o "optymalizacji
rynku pracy".

Truck Platooning comprises a number of trucks equipped with
state-of-the-art driving support systems

Pszemol
Guest

Fri Apr 08, 2016 2:59 am   



"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message
news:570654ce$0$644$65785112@news.neostrada.pl...
Quote:
No coz - w USA jakos nie maja tego problemu, widac umialby Smile
A moze po prostu recznych skrzyn malo.

Praktycznie nie ma.

Pszemol
Guest

Fri Apr 08, 2016 3:03 am   



"AlexY" <alexy@irc.pl> wrote in message news:ne3gki$1hp$1@dont-email.me...
Quote:
ACMM-033 pisze:
[..]
komputerze sterującym nie zawiesi się? W windzie, sterowanej komputerem,
[..]

Porównujesz samochód autonomiczny do windy?

No właśnie dlatego pytałem o poglądy polityczne, bo logiką powala.

Pszemol
Guest

Fri Apr 08, 2016 3:03 am   



"Marek" <fake@fakeemail.com> wrote in message
news:almarsoft.1700297678718421480@news.neostrada.pl...
Quote:
On Tue, 5 Apr 2016 22:23:33 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Czy jeśli chodzi o politykę, masz konserwatywne poglądy?
Czy jesteś zwolennikiem PISu?

Dziwne pytanie, raczej większość to zwolennicy tej partii, wynik wyborów
zobowiązuje.

Co dziwnego w tym pytaniu? Większość to na szczęście nie wszyscy.

Pszemol
Guest

Fri Apr 08, 2016 3:05 am   



"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:ne32tb$9ut$1@dont-email.me...
Quote:
Pszemol wrote:

"masti" <gone@to.hell> wrote in message
news:ne0u0g$34q$1@dont-email.me...
Wystarczy, że mu samobójca przed maskę wyskoczy. Ciekaw jestem, co
program
zrobi?

nie musi być samobójca. na drodze będą sytuacje gdy komputer będzie
musiał wybrać kogo zabić
http://www.geekweek.pl/aktualnosci/23395/samochod-przyszlosci-bedzie-chcial-cie-zabic

Pytanie to zadano w sesji Q&A na końcu prezentacji.

i jaka była odpowiedź?
bo nie spodziewam się niczego innego niż zapewnienia, zę nic takigeo się
nie zdarzy. to jest cały czas marketing

Leniuszek...

Goto page Previous  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 27, 28, 29  Next

elektroda NewsGroups Forum Index - Elektronika Polska - Imponująca prezentacja Chrisa Urmsona o technologii autonomicznych samochodów Google!

NOWY TEMAT

Regulamin - Zasady uzytkowania Polityka prywatnosci Kontakt RTV map News map