Goto page Previous 1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 33, 34, 35 Next
Budyń
Guest
Fri Jan 01, 2016 12:26 am
W dniu czwartek, 31 grudnia 2015 14:34:14 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
Quote:
Głosuję na obowiązkową 10letnią gwarancję na produkty przemysłowe
przeznaczone dla odbiorcy końcowego -czyli konsumenta.
Pralki nie są jednorazówki, naprawia się je, jak najbardziej.
I skąd 10 letnia? Czemu nie 25 letnia?
musi byc jakis rozsądny kompromis zapobiegający wyrzucaniu na smietnik prawie nowych i sprawnych (poza przysłowiowym kondensatorem) przedmiotów.
Quote:
Konsument ma mieć swój rozum i nie dać się nakłaniać do dziadostwa.
Naprawdę nie czujesz różnicy w dźwięku pomiędzy słuchawkami
za 2,50zł a takimi za 60zł?
Wali mnie ta różnica, na pewno dzwiek w słuchawkach za 60zł nie jest 24x lepszy niz tych za 2,5. Natomiast te moje uszkodzone kosztowały 110zł - a głównym powodem zakupu było zdanie "W urządzeniu został wykorzystany wytrzymały kabel w oplocie, zapewniający trwałość i niezawodność na długie lata."
Długie, kurfa, lata.............
b.
JaNus
Guest
Fri Jan 01, 2016 2:24 pm
W dniu 2016-01-01 o 00:19, Pszemol pisze:
Quote:
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message
No i co z tego, ze kupie swietne sluchawki za 60, jesli kabelek
wytrzyma 2 miesiace ? :-)
Poszukaj takich z gniazdkiem 3mm przy uchu - wymienisz wtedy nowy kabelek!
Oj, oj, gniazdko. Przecież wtedy cena całości będzie wyższa o całe...
trzy złote!! A może nawet o 3,14
;)
--
Powiedzenie w mojej rodzinie, autorstwa pradziadka:
Dobre rady nic nie kosztują
i przeważnie warte są
swojej... ceny!
Dariusz Dorochowicz
Guest
Fri Jan 01, 2016 3:32 pm
W dniu 2015-12-31 o 23:26, Budyń pisze:
Quote:
W dniu czwartek, 31 grudnia 2015 14:34:14 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
Głosuję na obowiązkową 10letnią gwarancję na produkty przemysłowe
przeznaczone dla odbiorcy końcowego -czyli konsumenta.
Pralki nie są jednorazówki, naprawia się je, jak najbardziej.
I skąd 10 letnia? Czemu nie 25 letnia?
musi byc jakis rozsądny kompromis zapobiegający wyrzucaniu na smietnik prawie nowych i sprawnych (poza przysłowiowym kondensatorem) przedmiotów.
Konsument ma mieć swój rozum i nie dać się nakłaniać do dziadostwa.
Naprawdę nie czujesz różnicy w dźwięku pomiędzy słuchawkami
za 2,50zł a takimi za 60zł?
Wali mnie ta różnica, na pewno dzwiek w słuchawkach za 60zł nie jest 24x lepszy niz tych za 2,5. Natomiast te moje uszkodzone kosztowały 110zł - a głównym powodem zakupu było zdanie "W urządzeniu został wykorzystany wytrzymały kabel w oplocie, zapewniający trwałość i niezawodność na długie lata."
Najwyraźniej nie zrozumiałeś problemów trapiących kable od słuchawek. To
nie solidny oplot jest gwarantem solidności kabla, bo zwykle pęka
środkowa żyła i ilość drucików oplotu nie ma tu nic do rzeczy. Chodzi
właśnie o to, że oplot jest tu w ogóle niepotrzebny, a obie (albo
wszystkie cztery) żyły powinny być identyczne. Nie ma żadnego powodu,
żeby było inaczej.
Pozdrawiam
DD
Dariusz Dorochowicz
Guest
Fri Jan 01, 2016 3:44 pm
W dniu 2015-12-30 o 23:10, Pszemol pisze:
Quote:
"Dariusz Dorochowicz" <_dadoro_@wp.com> wrote in message
news:n61k1v$8m8$1@node2.news.atman.pl...
Poobserwuj jak dzieci traktują dziś sprzęt elektroniczny, smartfony,
słuchawki/kable. Przyzwyczajone są do tego że rodzice im nadskakują
i kupują wszystkie zabawki jakie sobie zapragną, no to nie dbają.
Tak, wystarczyło kazać im załatwić sprawę (np wymianę szybki w
telefonie). Wizyta w serwisie była dostateczną motywacją. Albo
konieczność pójścia do sklepu i wybrania właśnie słuchawek. Przy
wyborze słuchawek byłem w sklepie i kazałem sobie tłumaczyć dlaczego
te a nie inne, z uwzględnieniem różnych aspektów wyboru. Wystarczyło.
:-) sadysta
Wiesz - "dziecko" wybrało coś, na co sam bym się nie zdecydował - jakiś
Panasonic - kosztowało to coś koło 3 stów (była świadomosć, że następne
to albo za parę lat, albo za własną kasę). Póki co (ze dwa-trzy lata)
jedyne co uległo uszkodzeniu, to izolacja na rozejściu kabla na obie
słuchawki - trzeba było posklejać gumę do plastiku (nie szczypałem się i
poszedł gorący klej). Druty wytrzymały i działają. Słuchawki są używane
w drodze do szkoły itd... Tak że da się.
A sam przy komputerze mam stare duże Philipsy (wówczas okolice
70-100zł). Kabelek poskręcany mna wszystkie możliwe sposoby. Już drugie
od ładnych paru (może nawet 10) lat - pierwsze spadły nieszczęśliwie i
nie dały się już poskładać - ale miały już pare lat za sobą. Wcześniej
były Thomsony (jakieś 50zł wówczas) i rzeczywiscie kabelek po jakimś
czasie padł, po skróceniu jeszcze raz, i jeszcze raz, aż postanowiłem że
dość.
Pozdrawiam
DD
Budyń
Guest
Fri Jan 01, 2016 6:44 pm
W dniu piątek, 1 stycznia 2016 15:32:51 UTC+1 użytkownik Dariusz Dorochowicz napisał:
Quote:
W dniu 2015-12-31 o 23:26, Budyń pisze:
W dniu czwartek, 31 grudnia 2015 14:34:14 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
Głosuję na obowiązkową 10letnią gwarancję na produkty przemysłowe
przeznaczone dla odbiorcy końcowego -czyli konsumenta.
Pralki nie są jednorazówki, naprawia się je, jak najbardziej.
I skąd 10 letnia? Czemu nie 25 letnia?
musi byc jakis rozsądny kompromis zapobiegający wyrzucaniu na smietnik prawie nowych i sprawnych (poza przysłowiowym kondensatorem) przedmiotów.
Konsument ma mieć swój rozum i nie dać się nakłaniać do dziadostwa.
Naprawdę nie czujesz różnicy w dźwięku pomiędzy słuchawkami
za 2,50zł a takimi za 60zł?
Wali mnie ta różnica, na pewno dzwiek w słuchawkach za 60zł nie jest 24x lepszy niz tych za 2,5. Natomiast te moje uszkodzone kosztowały 110zł - a głównym powodem zakupu było zdanie "W urządzeniu został wykorzystany wytrzymały kabel w oplocie, zapewniający trwałość i niezawodność na długie lata."
Najwyraźniej nie zrozumiałeś problemów trapiących kable od słuchawek. To
nie solidny oplot jest gwarantem solidności kabla, bo zwykle pęka
środkowa żyła i ilość drucików oplotu nie ma tu nic do rzeczy.. Chodzi
właśnie o to, że oplot jest tu w ogóle niepotrzebny, a obie (albo
wszystkie cztery) żyły powinny być identyczne. Nie ma żadnego powodu,
żeby było inaczej.
a uprzejmie cie zapytowywuje gdzie moge doczytac jak jest zbudowany przewód od sluchawek na allegro bo obawiam sie ze nigdzie... Mam pytac sprzedawce? :)
b.
Dariusz Dorochowicz
Guest
Fri Jan 01, 2016 7:22 pm
W dniu 2016-01-01 o 17:44, Budyń pisze:
Quote:
W dniu piątek, 1 stycznia 2016 15:32:51 UTC+1 użytkownik Dariusz Dorochowicz napisał:
W dniu 2015-12-31 o 23:26, Budyń pisze:
W dniu czwartek, 31 grudnia 2015 14:34:14 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
Głosuję na obowiązkową 10letnią gwarancję na produkty przemysłowe
przeznaczone dla odbiorcy końcowego -czyli konsumenta.
Pralki nie są jednorazówki, naprawia się je, jak najbardziej.
I skąd 10 letnia? Czemu nie 25 letnia?
musi byc jakis rozsądny kompromis zapobiegający wyrzucaniu na smietnik prawie nowych i sprawnych (poza przysłowiowym kondensatorem) przedmiotów.
Konsument ma mieć swój rozum i nie dać się nakłaniać do dziadostwa.
Naprawdę nie czujesz różnicy w dźwięku pomiędzy słuchawkami
za 2,50zł a takimi za 60zł?
Wali mnie ta różnica, na pewno dzwiek w słuchawkach za 60zł nie jest 24x lepszy niz tych za 2,5. Natomiast te moje uszkodzone kosztowały 110zł - a głównym powodem zakupu było zdanie "W urządzeniu został wykorzystany wytrzymały kabel w oplocie, zapewniający trwałość i niezawodność na długie lata."
Najwyraźniej nie zrozumiałeś problemów trapiących kable od słuchawek. To
nie solidny oplot jest gwarantem solidności kabla, bo zwykle pęka
środkowa żyła i ilość drucików oplotu nie ma tu nic do rzeczy. Chodzi
właśnie o to, że oplot jest tu w ogóle niepotrzebny, a obie (albo
wszystkie cztery) żyły powinny być identyczne. Nie ma żadnego powodu,
żeby było inaczej.
a uprzejmie cie zapytowywuje gdzie moge doczytac jak jest zbudowany przewód od sluchawek na allegro bo obawiam sie ze nigdzie... Mam pytac sprzedawce?
A równie uprzejmie napiszę jak ja podchodzę do zakupów:
staram sie ocenić rzetelność sprzedawcy na podstawie tego, co i jak
piszą. Tekst, który zacytowałeś to typowy tekst na złapanie
nieświadomego klienta i u takiego sprzedawcy po prostu bym nie kupił (no
chyba, że wiedziałbym dobrze co to jest). Niestety wymaga to uważnego
przeczytania wielu różnych opisów i opinii w sieci, ale inaczej po
prostu kupujesz kota w worku.
No i przewód to nie wszystko - chyba, że ma to po prostu bzyczeć, ale
wtedy szkoda stówy. Smutne, ale tak jest.
Pozdrawiam
DD
yabba
Guest
Sat Jan 02, 2016 12:27 pm
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości
news:n64cu2$ju6$1@dont-email.me...
Quote:
"yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
news:56853974$0$655$65785112@news.neostrada.pl...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości
news:n63ann$55s$1@dont-email.me...
"Budyń" <budyn@riders.pl> wrote in message
news:0720918b-09d7-4786-afec-57dd9b4de484@googlegroups.com...
Konsument ma mieć swój rozum i nie dać się nakłaniać do dziadostwa.
Naprawdę nie czujesz różnicy w dźwięku pomiędzy słuchawkami
za 2,50zł a takimi za 60zł?
Bardzo często nie ma różnicy pomiędzy wyrobem za 2,50 i za 60 zł. Ten
droższy jest produkowany z tańszego poprzez zmianę metki z ceną. :)
Bardzo często - zgoda.
Ale wśród tych za 60zł można już coś wybrać lepszego.
Jeśli masz możliwość potestować dokładnie przed zakupem. Czasem dopiero po
kilku dniach używania masz możliwość zauważyć wady zakupionego sprzętu.
--
Pozdrawiam,
yabba
yabba
Guest
Sat Jan 02, 2016 12:29 pm
Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" <_dadoro_@wp.com> napisał w wiadomości
news:n63enj$eh2$1@node1.news.atman.pl...
Quote:
W dniu 2015-12-31 o 15:23, yabba pisze:
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości
news:n63ann$55s$1@dont-email.me...
"Budyń" <budyn@riders.pl> wrote in message
news:0720918b-09d7-4786-afec-57dd9b4de484@googlegroups.com...
Konsument ma mieć swój rozum i nie dać się nakłaniać do dziadostwa.
Naprawdę nie czujesz różnicy w dźwięku pomiędzy słuchawkami
za 2,50zł a takimi za 60zł?
Bardzo często nie ma różnicy pomiędzy wyrobem za 2,50 i za 60 zł. Ten
droższy jest produkowany z tańszego poprzez zmianę metki z ceną. :)
Bardzo często sprzedający te za 2.50 tak właśnie twierdzą. Co ciekawe
czasem tak właśnie jest, ale znacznie częściej wiąże się to z różnymi
zmianami niewidocznymi na pierwszy rzut oka, a czasem nawet i na drugi.
Ot, np inne tworzywo, 2 druciki w kablu zamiast 15 (za to więcej tworzywa,
żeby wyglądało tak samo), brak lub bardzo pobieżna kontrola jakości i bez
jakiejkolwiek gwarancji. O samym przetworniku to już w ogóle nie mówię.
Klient zamawia - klient dostaje.
Hurtownik zamawia w fabryce - hurtownik dostaje.
Klient końcowy często kupuje kota w worku. Dopiero po kilku dniach używania
może zauważyć wady sprzętu.
--
Pozdrawiam,
yabba
Guest
Sat Jan 02, 2016 2:36 pm
użytkownik Dariusz Dorochowicz napisał:
Quote:
Niestety wymaga to uważnego
przeczytania wielu różnych opisów i opinii w sieci, ale inaczej po
prostu kupujesz kota w worku.
Tych opinii co są kupowane w pakiecie 100szt
za 600zł? Im produkt bliższy szaremu konsumentowi,
tym więcej kitu w necie.
http://tinyurl.com/pjaccov
A może niezależne recenzje albo "recenzje"
w gazetach?
Czy chodzi o opinie np. tutaj, albo na
bardziej specjalistycznych forach?
:)
Guest
Sat Jan 02, 2016 2:46 pm
Quote:
http://tinyurl.com/pjaccov
Aż sobie wszedłem i poczytałem.
Brandle - marketing szeptany w jednym narzędziu online.
Do tej pory za pomocą Brandle przeprowadzono ponad 5500 kampanii.
http://www.brandle.pl/wersje.html
1000 postów za 400PLN, nie tak drogo.
Wirtualna rzeczywistość, wirtualne opinie.
Dariusz Dorochowicz
Guest
Sat Jan 02, 2016 3:58 pm
W dniu 2016-01-02 o 13:36, bronek.tallar@gmail.com pisze:
Quote:
użytkownik Dariusz Dorochowicz napisał:
Niestety wymaga to uważnego
przeczytania wielu różnych opisów i opinii w sieci, ale inaczej po
prostu kupujesz kota w worku.
Tych opinii co są kupowane w pakiecie 100szt
za 600zł? Im produkt bliższy szaremu konsumentowi,
tym więcej kitu w necie.
http://tinyurl.com/pjaccov
A może niezależne recenzje albo "recenzje"
w gazetach?
Czy chodzi o opinie np. tutaj, albo na
bardziej specjalistycznych forach?
No niestety, są też i takie, i to całkiem sporo. Trzeba umieć czytać i
wyławiać istotne informacje. Poza tym są nie tylko informacje pozytywne.
Robione są również kampanie negatywne - dla produktów konkurencji. To
też trzeba umieć wyłowić.
A i tak w pewnym momencie nalezy powiedzieć dość, bo czas poświęcony na
rozpoznanie tematu nie może przekraczać jakiejś części wartości tego, co
chcesz kupić. Wtedy po prostu lepiej kupić i sprawdzić.
Pozdrawiam
DD
Pszemol
Guest
Sat Jan 02, 2016 8:33 pm
"yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
news:5687b32a$0$682$65785112@news.neostrada.pl...
Quote:
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości
news:n64cu2$ju6$1@dont-email.me...
"yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
news:56853974$0$655$65785112@news.neostrada.pl...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości
news:n63ann$55s$1@dont-email.me...
"Budyń" <budyn@riders.pl> wrote in message
news:0720918b-09d7-4786-afec-57dd9b4de484@googlegroups.com...
Konsument ma mieć swój rozum i nie dać się nakłaniać do dziadostwa.
Naprawdę nie czujesz różnicy w dźwięku pomiędzy słuchawkami
za 2,50zł a takimi za 60zł?
Bardzo często nie ma różnicy pomiędzy wyrobem za 2,50 i za 60 zł. Ten
droższy jest produkowany z tańszego poprzez zmianę metki z ceną. :)
Bardzo często - zgoda.
Ale wśród tych za 60zł można już coś wybrać lepszego.
Jeśli masz możliwość potestować dokładnie przed zakupem. Czasem dopiero po
kilku dniach używania masz możliwość zauważyć wady zakupionego sprzętu.
W USA, gdzie mieszkam i pracuję, sprzedawcy detaliczni dają od 15
do 30 dni na rutynowe zwroty towaru, który po zakupie nie spełnił
z jakiegoś powodu Twoich oczekiwań. Niektóre sklepy skasują 10-15%
zapłaconej kwoty ale większość zwraca całą zapłaconą sumę...
Jak jest w Polsce?
yabba
Guest
Sat Jan 02, 2016 8:50 pm
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości
news:n698i2$b6f$1@dont-email.me...
Quote:
"yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
news:5687b32a$0$682$65785112@news.neostrada.pl...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości
news:n64cu2$ju6$1@dont-email.me...
"yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
news:56853974$0$655$65785112@news.neostrada.pl...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości
news:n63ann$55s$1@dont-email.me...
"Budyń" <budyn@riders.pl> wrote in message
news:0720918b-09d7-4786-afec-57dd9b4de484@googlegroups.com...
Konsument ma mieć swój rozum i nie dać się nakłaniać do dziadostwa.
Naprawdę nie czujesz różnicy w dźwięku pomiędzy słuchawkami
za 2,50zł a takimi za 60zł?
Bardzo często nie ma różnicy pomiędzy wyrobem za 2,50 i za 60 zł. Ten
droższy jest produkowany z tańszego poprzez zmianę metki z ceną. :)
Bardzo często - zgoda.
Ale wśród tych za 60zł można już coś wybrać lepszego.
Jeśli masz możliwość potestować dokładnie przed zakupem. Czasem dopiero
po kilku dniach używania masz możliwość zauważyć wady zakupionego
sprzętu.
W USA, gdzie mieszkam i pracuję, sprzedawcy detaliczni dają od 15
do 30 dni na rutynowe zwroty towaru, który po zakupie nie spełnił
z jakiegoś powodu Twoich oczekiwań. Niektóre sklepy skasują 10-15%
zapłaconej kwoty ale większość zwraca całą zapłaconą sumę...
Jak jest w Polsce?
Przy zakupie przez Internet masz 14 dni na zwrot towaru bez śladów
użytkowania w oryginalnym opakowaniu.
Niektóre sklepy odzieżowe dopuszczają zwrot lub wymianę ubrania w ciągu 30
dni. Oczywiście też bez śladów używania i z metką.
--
Pozdrawiam,
yabba
Pszemol
Guest
Sun Jan 03, 2016 5:42 pm
"yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
news:56882918$0$652$65785112@news.neostrada.pl...
Quote:
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości
news:n698i2$b6f$1@dont-email.me...
"yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
news:5687b32a$0$682$65785112@news.neostrada.pl...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości
news:n64cu2$ju6$1@dont-email.me...
"yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
news:56853974$0$655$65785112@news.neostrada.pl...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości
news:n63ann$55s$1@dont-email.me...
"Budyń" <budyn@riders.pl> wrote in message
news:0720918b-09d7-4786-afec-57dd9b4de484@googlegroups.com...
Konsument ma mieć swój rozum i nie dać się nakłaniać do dziadostwa.
Naprawdę nie czujesz różnicy w dźwięku pomiędzy słuchawkami
za 2,50zł a takimi za 60zł?
Bardzo często nie ma różnicy pomiędzy wyrobem za 2,50 i za 60 zł. Ten
droższy jest produkowany z tańszego poprzez zmianę metki z ceną. :)
Bardzo często - zgoda.
Ale wśród tych za 60zł można już coś wybrać lepszego.
Jeśli masz możliwość potestować dokładnie przed zakupem. Czasem dopiero
po kilku dniach używania masz możliwość zauważyć wady zakupionego
sprzętu.
W USA, gdzie mieszkam i pracuję, sprzedawcy detaliczni dają od 15
do 30 dni na rutynowe zwroty towaru, który po zakupie nie spełnił
z jakiegoś powodu Twoich oczekiwań. Niektóre sklepy skasują 10-15%
zapłaconej kwoty ale większość zwraca całą zapłaconą sumę...
Jak jest w Polsce?
Przy zakupie przez Internet masz 14 dni na zwrot towaru bez śladów
użytkowania w oryginalnym opakowaniu.
Niektóre sklepy odzieżowe dopuszczają zwrot lub wymianę ubrania
w ciągu 30 dni. Oczywiście też bez śladów używania i z metką.
Czyli rzeczywistość w Polsce faworyzuje sprzedawcę, nie kupującego.
Smutne.
Czarek Grądys
Guest
Mon Jan 04, 2016 1:35 pm
W dniu 31.12.2015 o 23:26, Budyń pisze:
w dźwięku pomiędzy słuchawkami
Quote:
za 2,50zł a takimi za 60zł?
Wali mnie ta różnica, na pewno dzwiek w słuchawkach za 60zł nie jest 24x lepszy niz tych za 2,5. Natomiast te moje uszkodzone kosztowały 110zł - a głównym powodem zakupu było zdanie "W urządzeniu został wykorzystany wytrzymały kabel w oplocie, zapewniający trwałość i niezawodność na długie lata."
Długie, kurfa, lata.............
Po prostu oszustwo. Ale są słuchawki z naprawdę wytrzymałym kabelkiem,
takie co na infoliniach się używa. Trzeba całą zmianę kabel wyginać w 1
miejscu, żeby trzeszczeć zaczęło. No ale sama gąbka podobno 3 dolce
kosztuje. Zdaje się, że firma Platronix czy jakoś tak.
--
Cezary Grądys
czarekgr@wa.onet.pl
Goto page Previous 1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 33, 34, 35 Next