Goto page Previous 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Next
badworm
Guest
Wed Feb 13, 2013 9:25 pm
Dnia Wed, 6 Feb 2013 22:06:14 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
Quote:
Jasne - w wózkach golfowych... Wyobrażasz sobie samochody osobowe ze
zunifikowaną baterią? Umrę, zanim producenci się dogadają.
Bądźmy dobrej myśli

Eurosojuz nakaże to będą musieli wprowadzić
jednakowe baterie, tak jak to się stało ze złączami ładowarki w
telefonach (nie dotyczy Apple).
--
Pozdrawiam Bad Worm badworm[maupa]post{kropek}pl
GG#2400455 ICQ#320399066
badworm
Guest
Wed Feb 13, 2013 9:29 pm
Dnia 02 Feb 2013 19:44:01 GMT, Jarosław Sokołowski napisał(a):
Quote:
Wymienić takiego grzmota, to nie takie hop-siup, do poniedziałku nie będę
ruszał. W każdym razie z góry dziękuję i będę wdzięczny za informacje na
temat każdego podobnego transformatora (także trochę mniejszych i większych
-- dla porównania).
Mam nadzieję, że sprawa jeszcze aktualna - z braku wolnego czasu dopiero
wczoraj spisałem dane. Dla transformatorów 400kVA 15/0,4kV wygląda to
tak:
Rok produkcji 2011: Uz=4% Pjał=650W Pobc=5250W
Rok produkcji 1995: Uz=4,38% Pjał=692W Pobc=4378W
Rok produkcji 1988: Uz=4,08% Pjał=842W Pobc=4368W
Rok produkcji 1974: Uz=4,49% Pjał=1022W Pobc=4982W
630ki żadnej nie znalazłem, 250ki mogę sprawdzić ale to raczej dosyć
stare egzemplarze będą.
--
Pozdrawiam Bad Worm badworm[maupa]post{kropek}pl
GG#2400455 ICQ#320399066
Jarosław Sokołowski
Guest
Wed Feb 13, 2013 11:23 pm
badworm napisał:
Quote:
Wymienić takiego grzmota, to nie takie hop-siup, do poniedziałku nie będę
ruszał. W każdym razie z góry dziękuję i będę wdzięczny za informacje na
temat każdego podobnego transformatora (także trochę mniejszych i większych
-- dla porównania).
Mam nadzieję, że sprawa jeszcze aktualna - z braku wolnego czasu dopiero
wczoraj spisałem dane. Dla transformatorów 400kVA 15/0,4kV wygląda to
tak:
Rok produkcji 2011: Uz=4% Pjał=650W Pobc=5250W
Rok produkcji 1995: Uz=4,38% Pjał=692W Pobc=4378W
Rok produkcji 1988: Uz=4,08% Pjał=842W Pobc=4368W
Rok produkcji 1974: Uz=4,49% Pjał=1022W Pobc=4982W
630ki żadnej nie znalazłem, 250ki mogę sprawdzić ale to raczej dosyć
stare egzemplarze będą.
Dzięki stokrotne. Sprawa wciąż aktualna, w energetyce nic nie dzieje się
szybko.
Tendencje w zmniejszaniu prądu jałowego widać wyraźnie, a o to mi głównie
chodziło.
--
Jarek
Marek Borowski
Guest
Thu Feb 14, 2013 12:56 pm
On 2013-02-04 19:05, RoMan Mandziejewicz wrote:
Quote:
Hello Jacek,
Monday, February 4, 2013, 5:00:37 PM, you wrote:
A w czym chcesz przechować tę energię i jak chcesz ją "tankować"?
W akumulatorach. Jak się rozejrzysz, to sam zauważysz trend.
Rozgladam się i nie widzę.
I konkrietno, gdzie widzisz trudność czy niemożliwość?
W "tankowaniu" 100kWh w rozsądnym czasie i rozsądnymi urządzeniami.
W stanach juz buduja siec stacji 100kW / "dystrybutor" w ciagu 15min
mozna doladowac energie na 100 km jazdy.
Pozdrawiam
Marek
Marek Borowski
Guest
Thu Feb 14, 2013 12:59 pm
On 2013-02-06 22:06, RoMan Mandziejewicz wrote:
Quote:
Hello badworm,
Wednesday, February 6, 2013, 9:58:44 PM, you wrote:
106KM i zapewniam, że potrafię z tej mocy korzystać. I mam gdzie.
Widzę tu jakieś 100% przerostu ego.
Znaczy, że niby samochód powinien mieć jakieś 50KM? Taka moc nie pozwoli
nawet na osiągnięcie przepisowych w Polsce prędkości na autostradach i
drogach ekspresowych przy nieco bardziej stromych podjazdach. Służbowy
Peugeot Partner (1,6D 75KM) wyciąga mi na płaskim odcinku autostrady
155km/h i przy nawet niewielkim podjeździe zaczyna już tracić prędkość.
Ekofaszysty nie przekonasz.
Dostaniesz raka od wdychania spalin to inaczej bedziesz gadal.
Pozdrawiam
Marek
Marek Borowski
Guest
Thu Feb 14, 2013 1:07 pm
On 2013-02-05 00:40, RoMan Mandziejewicz wrote:
Quote:
Hello Jacek,
Tuesday, February 5, 2013, 12:17:41 AM, you wrote:
Dla zjadaczy chleba (póki co w USA) są już normalne samochody w
normalnej cenie, wchodzące w stały użytek jako tzw. drugi samochód w
rodzinie. Jeździsz cały dzień po mieście a w nocy ładujesz.
Ale chcesz zastąpić wszystkie samochody. A miejskie toczydełka to
nadal zasięg rzędu 100km czy 100mil i nadal konieczność
wielogodzinnego ładowania. Płacić za niewygodne badziewie tyle co za
normalny samochód? A potem jeszcze dopłacać za wymianę akumulatorów?
To się kupy nie trzyma.
Moze z punktu widzenia jednoski nie potrafiacej wyjsc dalej niz poza
czubek swojego nosa. Dobrze ze jestesmy w Uni Europejskiej to wczesniej
czy pozniej samochody emitujace spaliny zostana zakazane. Tak samo jak
jedzenie miesa ze zwierzat. Ale dla goscia ktory jest ograniczony takie
scenatriusze to fiction niz science.
Pozdrawiam
Marek
Marek Borowski
Guest
Thu Feb 14, 2013 1:11 pm
Quote:
Ale chcesz zastąpić wszystkie samochody. A miejskie toczydełka to
nadal zasięg rzędu 100km czy 100mil i nadal konieczność
wielogodzinnego ładowania. Płacić za niewygodne badziewie tyle co za
normalny samochód? A potem jeszcze dopłacać za wymianę akumulatorów?
To się kupy nie trzyma.
Moze z punktu widzenia jednoski nie potrafiacej wyjsc dalej niz poza
czubek swojego nosa. Dobrze ze jestesmy w Uni Europejskiej to wczesniej
czy pozniej samochody emitujace spaliny zostana zakazane. I dobrze.
Pozdrawiam
Marek
J.F
Guest
Thu Feb 14, 2013 1:17 pm
Użytkownik "Marek Borowski" napisał w wiadomości
Quote:
Ale chcesz zastąpić wszystkie samochody.
Moze z punktu widzenia jednoski nie potrafiacej wyjsc dalej niz poza
czubek swojego nosa. Dobrze ze jestesmy w Uni Europejskiej to
wczesniej czy pozniej samochody emitujace spaliny zostana zakazane. I
dobrze.
No coz, jesli pozniej i bedzie alternatywa, to dobrze, ale jesli
wczesniej i nie bedzie ?
A spaliny coraz czystsze.
Zreszta ... przez 100 lat samochody pluly z rury olowiem, ktorego
szkodliwosci nikt nie neguje, i co ... i jakby nic .
J.
Jarosław Sokołowski
Guest
Thu Feb 14, 2013 1:20 pm
Pan Marek Borowski napisał:
Quote:
Ale chcesz zastąpić wszystkie samochody. A miejskie toczydełka to nadal
zasięg rzędu 100km czy 100mil i nadal konieczność wielogodzinnego
ładowania. Płacić za niewygodne badziewie tyle co za normalny samochód?
A potem jeszcze dopłacać za wymianę akumulatorów?
To się kupy nie trzyma.
Moze z punktu widzenia jednoski nie potrafiacej wyjsc dalej niz poza
czubek swojego nosa. Dobrze ze jestesmy w Uni Europejskiej to wczesniej
czy pozniej samochody emitujace spaliny zostana zakazane. Tak samo jak
jedzenie miesa ze zwierzat.
Chodzi o to, że dzięki mądrej polityce ludzie zaczną się żreć między
sobą i to im wystarczy?
--
Jarek
Jarosław Sokołowski
Guest
Thu Feb 14, 2013 1:21 pm
Pan J.F napisał:
Quote:
Zreszta ... przez 100 lat samochody pluly z rury olowiem, ktorego
szkodliwosci nikt nie neguje, i co ... i jakby nic .
Jak to nic? Teraz wprowadzili nam RoHS.
--
Jarek
DJ
Guest
Thu Feb 14, 2013 4:44 pm
On 2013-02-14 13:11:54 +0100, Marek Borowski <marek@a.borowski.com> said:
Quote:
Ale chcesz zastąpić wszystkie samochody. A miejskie toczydełka to
nadal zasięg rzędu 100km czy 100mil i nadal konieczność
wielogodzinnego ładowania. Płacić za niewygodne badziewie tyle co za
normalny samochód? A potem jeszcze dopłacać za wymianę akumulatorów?
To się kupy nie trzyma.
Moze z punktu widzenia jednoski nie potrafiacej wyjsc dalej niz poza
czubek swojego nosa. Dobrze ze jestesmy w Uni Europejskiej to wczesniej
czy pozniej samochody emitujace spaliny zostana zakazane. I dobrze.
Dobrze że jesteśmy w unii europejskiej, wcześniej czy później zostaną
zakazane stworzenia żywe emitujące spaliny, na przykład ekstremalnie
niebezpieczny gaz, CO2.
I dobrze?
Może z punktu widzenia czubka nosa jednostki posłusznej dyrektywom NWO.
Innych uzasadnień nie widzę.
--
DJ
PS. przy odpisywaniu na priv usun antyspamowy wpis z adresu
Marek Borowski
Guest
Thu Feb 14, 2013 5:01 pm
On 2013-02-14 13:17, J.F wrote:
Quote:
Użytkownik "Marek Borowski" napisał w wiadomości
Ale chcesz zastąpić wszystkie samochody.
Moze z punktu widzenia jednoski nie potrafiacej wyjsc dalej niz poza
czubek swojego nosa. Dobrze ze jestesmy w Uni Europejskiej to
wczesniej czy pozniej samochody emitujace spaliny zostana zakazane. I
dobrze.
No coz, jesli pozniej i bedzie alternatywa, to dobrze, ale jesli
wczesniej i nie bedzie ?
No coz, zmiany mozna wprowadzac na zasadzie ewolucji lub rewoluji.
W obu przypadkach ktos bardziej traci a ktos inny bardziej zyskuje.
Quote:
A spaliny coraz czystsze.
To jeszcze tylko przekonaj rodakow aby kupowali nowe ekologiczne
samochody a nie sprowadzali 20letnie smierdzace diesle. Jak dla mnie to
50% tego jezdzi po drogach pownna byc skonfiskowana i na zlom.
Quote:
Zreszta ... przez 100 lat samochody pluly z rury olowiem, ktorego
szkodliwosci nikt nie neguje, i co ... i jakby nic .
W 1990 roku w polsce bylo 10x mniej samochodow niz jest teraz.
Pozdrawiam
Marek
J.F
Guest
Thu Feb 14, 2013 6:34 pm
Użytkownik "Marek Borowski" napisał w wiadomości
On 2013-02-14 13:17, J.F wrote:
Quote:
Moze z punktu widzenia jednoski nie potrafiacej wyjsc dalej niz
poza
czubek swojego nosa. Dobrze ze jestesmy w Uni Europejskiej to
wczesniej czy pozniej samochody emitujace spaliny zostana zakazane.
I
dobrze.
No coz, jesli pozniej i bedzie alternatywa, to dobrze, ale jesli
wczesniej i nie bedzie ?
No coz, zmiany mozna wprowadzac na zasadzie ewolucji lub rewoluji.
W obu przypadkach ktos bardziej traci a ktos inny bardziej zyskuje.
A ty chcesz .. rewolucji ? Powrotu do koni ?
Bo elektrownie przeciez tez truja.
Quote:
A spaliny coraz czystsze.
To jeszcze tylko przekonaj rodakow aby kupowali nowe ekologiczne
samochody a nie sprowadzali 20letnie smierdzace diesle. Jak dla mnie
to 50% tego jezdzi po drogach pownna byc skonfiskowana i na zlom.
Przewrazliwiony jestes. Ekofaszysta po prostu :-P
A rodacy kupuja ... 10-letnie. no moze 12.
Starszych sie nie oplaca, same ida na zlom. za duzo rdzy.
A to juz samochody z obecnego wieku i coraz czystsze.
Quote:
Zreszta ... przez 100 lat samochody pluly z rury olowiem, ktorego
szkodliwosci nikt nie neguje, i co ... i jakby nic .
W 1990 roku w polsce bylo 10x mniej samochodow niz jest teraz.
Nie, az tyle nie.
A w USA ? W Niemczech ? W Anglii ?
U nich tez byla olowiowa.
J.
Anerys
Guest
Thu Feb 14, 2013 6:47 pm
Użytkownik "DJ" <johnny12-WYTNIJTO-@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:kfj0og$mau$1@news.dialog.net.pl...
Quote:
Dobrze że jesteśmy w unii europejskiej, wcześniej czy później zostaną
zakazane stworzenia żywe emitujące spaliny, na przykład ekstremalnie
niebezpieczny gaz, CO2.
Zdaje mi się, że metan, czyli CH4, którymi ochoczo pierdzą (nie tylko)
krówki, też święty nie jest?
Quote:
I dobrze?
Może z punktu widzenia czubka nosa jednostki posłusznej dyrektywom NWO.
Innych uzasadnień nie widzę.
Taka ogólna tendencja do wylewania dziecka z kąpielą.
BTW. A wyziewy z wulkanów?
--
Pod żadnym pozorem nie zezwalam na wysyłanie mi jakichkolwiek reklam,
ogłoszeń, mailingów, itd., ani nawet zapytań o możliwość ich wysyłki.
Nie przyjmuję ŻADNYCH tłumaczeń, że mój adres e-mail jest ogólnodostępny
i nie został ukryty. Wszelkie próby takich wysyłek potraktuję jako stalking.
Anerys
Guest
Thu Feb 14, 2013 7:01 pm
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:511d2011$0$1305$65785112@news.neostrada.pl...
Quote:
A ty chcesz .. rewolucji ? Powrotu do koni ?
Bo elektrownie przeciez tez truja.
A konie wydychają CO2 i pierdzą...
--
Pod żadnym pozorem nie zezwalam na wysyłanie mi jakichkolwiek reklam,
ogłoszeń, mailingów, itd., ani nawet zapytań o możliwość ich wysyłki.
Nie przyjmuję ŻADNYCH tłumaczeń, że mój adres e-mail jest ogólnodostępny
i nie został ukryty. Wszelkie próby takich wysyłek potraktuję jako stalking.
Goto page Previous 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Next