RTV forum PL | NewsGroups PL

Awaria fusera w drukarce po 15 tys. stron co z gwarancją 3-letnią?

postarzanie nie poplaca

NOWY TEMAT

elektroda NewsGroups Forum Index - Elektronika Polska - Awaria fusera w drukarce po 15 tys. stron co z gwarancją 3-letnią?

Goto page 1, 2, 3 ... 33, 34, 35  Next

J.F.
Guest

Sat Nov 21, 2015 10:03 am   



Drukarka padla po 2 latach i 9 miesiacach ... ale przy zakupie byla
promocja i 3 lata gwarancji :-)

Zeby bylo ciekawiej to padl fuser, firma przewiduje 100 tys stron dla
niego, wytrzymal 15 tys ...

J.

platformowe głupki
Guest

Sat Nov 21, 2015 12:14 pm   



fuser to grzałka?
a jaki folia czy wałek ?
ogólnie to z tą folią to jakiś idiotyzm...

PeJot
Guest

Sat Nov 21, 2015 12:22 pm   



W dniu 2015-11-21 o 10:03, J.F. pisze:
Quote:

Drukarka padla po 2 latach i 9 miesiacach ... ale przy zakupie byla
promocja i 3 lata gwarancji Smile

Za którą i tak zapłaciłeś.

--
P. Jankisz
O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest
tylu idiotów" Stanisław Lem

Pszemol
Guest

Sun Nov 22, 2015 7:12 am   



"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message
news:1wvsz6kvcc4di$.awcd8ryn7eti$.dlg@40tude.net...
Quote:
Drukarka padla po 2 latach i 9 miesiacach ... ale przy zakupie byla
promocja i 3 lata gwarancji :-)

Zeby bylo ciekawiej to padl fuser, firma przewiduje 100 tys stron
dla niego, wytrzymal 15 tys ...

Tylko nie mów mi, ze wierzysz w te brednie w postarzanie
i celowanie producenta na awarie po gwarancji... Smile

Dariusz Dorochowicz
Guest

Sun Nov 22, 2015 12:30 pm   



W dniu 2015-11-22 o 07:12, Pszemol pisze:

Quote:
Tylko nie mów mi, ze wierzysz w te brednie w postarzanie
i celowanie producenta na awarie po gwarancji... Smile

A jak Ci powiem, że przy negocjowaniu ceny kompletacji i montażu płytek
firma upewniała się, że chodzi mi rzeczywiście o elektrolity long life,
a nie takie, które mają specjalnie krótki czas życia to uwierzysz?

Pzodrawiam

DD

Ghost
Guest

Sun Nov 22, 2015 12:41 pm   



Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:n2s91i$ha8$1@node1.news.atman.pl...

W dniu 2015-11-22 o 07:12, Pszemol pisze:

Quote:
Tylko nie mów mi, ze wierzysz w te brednie w postarzanie
i celowanie producenta na awarie po gwarancji... :-)

A jak Ci powiem, że przy negocjowaniu ceny kompletacji i montażu płytek
firma upewniała się, że chodzi mi rzeczywiście o elektrolity long life, a
nie takie, które mają specjalnie krótki czas życia to uwierzysz?

To uwierzę, że za te "lepsze" mają wyższą marżę.

sundayman
Guest

Sun Nov 22, 2015 1:43 pm   



Quote:
Tylko nie mów mi, ze wierzysz w te brednie w postarzanie
i celowanie producenta na awarie po gwarancji... Smile

to sarkazm, nie ?
Bo nawet moi klienci (nie aż tak duże firmy) przychodzą i mówią;

"a można by zrobić tak, żeby po gwarancji się niedługo zepsuło ?"

A ja odpowiadam - można ! Kientnaćpann !

Pszemol
Guest

Sun Nov 22, 2015 2:09 pm   



"Dariusz Dorochowicz" <_dadoro_@wp.com> wrote in message
news:n2s91i$ha8$1@node1.news.atman.pl...
Quote:
W dniu 2015-11-22 o 07:12, Pszemol pisze:

Tylko nie mów mi, ze wierzysz w te brednie w postarzanie
i celowanie producenta na awarie po gwarancji... :-)

A jak Ci powiem, że przy negocjowaniu ceny kompletacji i montażu płytek
firma upewniała się, że chodzi mi rzeczywiście o elektrolity long life, a
nie takie, które mają specjalnie krótki czas życia to uwierzysz?

Co to znaczy "specjalnie krótki"?

Pszemol
Guest

Sun Nov 22, 2015 2:12 pm   



"sundayman" <sundayman@poczta.onet.pl> wrote in message
news:n2sdac$p2f$1@node2.news.atman.pl...
Quote:

Tylko nie mów mi, ze wierzysz w te brednie w postarzanie
i celowanie producenta na awarie po gwarancji... :-)

to sarkazm, nie ?
Bo nawet moi klienci (nie aż tak duże firmy) przychodzą i mówią;

"a można by zrobić tak, żeby po gwarancji się niedługo zepsuło ?"

A ja odpowiadam - można ! Kientnaćpann !

Super ! Od dawna szukam kogoś, kto twierdzi że to prawda Smile
To powiedz mi, jak to zrobić aby na 100% zepsuło się po gwarancji
a nie po prostu zrobić dziadosko, aby się szybko zepsuło,
bo ja tak nie umiem i sądzę że Ty też tylko się przechwalasz.
Pomijając już fakt, że producent raczej wolałby mieć nowych
klientów niż odzyskiwać zaufanie tych, którym się coś już
zepsuło - jest tak duża konkurencja na rynku że zdobyć klienta
jest trudno a stracić go sprzedając mu bubla bardzo łatwo.

AlexY
Guest

Sun Nov 22, 2015 2:23 pm   



Pszemol pisze:
Quote:
"sundayman" <sundayman@poczta.onet.pl> wrote in message
news:n2sdac$p2f$1@node2.news.atman.pl...

Tylko nie mów mi, ze wierzysz w te brednie w postarzanie
i celowanie producenta na awarie po gwarancji... :-)

to sarkazm, nie ?
Bo nawet moi klienci (nie aż tak duże firmy) przychodzą i mówią;

"a można by zrobić tak, żeby po gwarancji się niedługo zepsuło ?"

A ja odpowiadam - można ! Kientnaćpann !

Super ! Od dawna szukam kogoś, kto twierdzi że to prawda Smile
To powiedz mi, jak to zrobić aby na 100% zepsuło się po gwarancji
a nie po prostu zrobić dziadosko, aby się szybko zepsuło,
bo ja tak nie umiem i sądzę że Ty też tylko się przechwalasz.
Pomijając już fakt, że producent raczej wolałby mieć nowych
klientów niż odzyskiwać zaufanie tych, którym się coś już
zepsuło - jest tak duża konkurencja na rynku że zdobyć klienta
jest trudno a stracić go sprzedając mu bubla bardzo łatwo.

Ja pierdzielę, chłopie, ogarnij się, każdy teraz zwala na RoHS, a dobrać
elektrolity tak żeby wytrzymały minimum 2 lata to banał. To nie są
teorie spiskowe, każdy kto robi w naprawach czy projektowaniu Ci to
potwierdzi, oczywiście nie podpisze się pod tym z imienia i nazwiska.

--
AlexY
http://faq.enter.net.pl/simple-polish.html
http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

sundayman
Guest

Sun Nov 22, 2015 2:28 pm   



W dni
Quote:
Super ! Od dawna szukam kogoś, kto twierdzi że to prawda Smile
To powiedz mi, jak to zrobić aby na 100% zepsuło się po gwarancji
a nie po prostu zrobić dziadosko, aby się szybko zepsuło,
bo ja tak nie umiem i sądzę że Ty też tylko się przechwalasz.

Przechwalam się ? Niby czym ? Przecież to dziadostwo.
Tak się szczęśliwie złożyło, że jak na razie wszyscy pytający o to
klienci w następnych etapach odpadali - więc Bozia jak dotąd uchroniła
mnie od faktycznej realizacji tego.

Ale nie ma żadnego problemu z realizacją.
Pierwszy przykład z brzegu - i to taki, który jeszcze na razie ma szansę
stać się rzeczywistością, bo to jest mój stały klienta, dla którego
produkuję już parę lat.
Jak dotąd nie zdecydował się na wprowadzenie tego rozwiązania - ale
rozmowy były.

W przypadku tego konkretnego urządzenia, która ma wbudowany RTC zasilany
z wbudowanej baterii wystarczy mała modyfikacja programu.
I w dowolnie zaprogramowanym czasie urządź zacznie szwankować.
Nic prostszego.

O metodach planowego postarzania możesz szeroko poczytać (elektroniczne,
mechaniczne, materiałowe itp.)
Chociażbym w branży drukarek - bo tam już jest to normą.

Jeśli nie wiesz jak to zrobić - zamów produkcję u mnie. Zapraszam :)


Quote:
Pomijając już fakt, że producent raczej wolałby mieć nowych
klientów niż odzyskiwać zaufanie tych, którym się coś już
zepsuło - jest tak duża konkurencja na rynku że zdobyć klienta
jest trudno a stracić go sprzedając mu bubla bardzo łatwo.

Jak widać po temacie wspomnianych drukarek - nie jest to takie proste,
że klient "odejdzie". Jak widać drukarki atramentowe jak wytrzymywały
max. okres gwarancji tak wytrzymują tyle, jak był koszt zakupu nowej
jest mniejszy od naprawy, tak jest.
Tak samo sprzedają się nie tylko te drukarki, do których można kupić
najtańsze tusze.
Jednym słowem - rynek konsumencki (duży) ma swoje prawa nieco bardziej
skomplikowane.


Obejrzyj sobie parę dostępnych filmów chociażby o polityce Apple w tej
dziedzinie (która parę razy oparła się o sąd , choćby w sprawie
wbudowanych accu w kilku urządzeniach).


Natomiast w przypadku tego mojego klienta, o którym wspomniałem - on się
powstrzymuje od takich działań (póki co), bo po pierwsze to są
specjalistyczne urządzenia, po drugie - nie ma potrzeby (sprzedają się
bez dodatkowych zabiegów), po trzecie - zawsze może to wprowadzić (przez
aktualizację firmware), po czwarte - w tym urządzeniu
częściowo ta funkcja już istnieje , i to oficjalnie ; urządzenie zawiera
wbudowaną baterię litową, która ma trwałość 2-3 lata i potem wiadomo
(oficjalnie) że padnie , i trzeba będzie ją wymienić (co mogę zrobić
tylko ja). Jeśli nie - część funkcjonalności znika. Można z tym żyć, ale
mniej komfortowo.

Wynika to ze specyfiki urządzenia, a nie złośliwości - ale nie zmienia
to postaci rzeczy.

Pszemol
Guest

Sun Nov 22, 2015 2:29 pm   



"AlexY" <alexy@irc.pl> wrote in message news:n2sfh8$ltn$1@dont-email.me...
Quote:
Ja pierdzielę, chłopie, ogarnij się,

:-)

Quote:
każdy teraz zwala na RoHS, a dobrać elektrolity tak
żeby wytrzymały minimum 2 lata to banał.

Dobrać aby wytrzymały minimum 2 lata to banał, zgoda.
Bo zwykle wytrzymują dużo, dużo wiecej niż dwa.
O to właśnie chodzi...

Quote:
To nie są teorie spiskowe, każdy kto robi w naprawach
czy projektowaniu Ci to potwierdzi, oczywiście nie
podpisze się pod tym z imienia i nazwiska.

.... bo to brednie wyssane z palca. Obiegowe opinie
"naprawiaczy". Teorie spiskowe właśnie...

Robert Wańkowski
Guest

Sun Nov 22, 2015 2:29 pm   



W dniu 2015-11-22 o 14:12, Pszemol pisze:
Quote:
To powiedz mi, jak to zrobić aby na 100% zepsuło się po gwarancji
Jeżeli wie to nie powie. Smile

Jeżeli nie wie też nie powie.

A takie postarzanie jest prawnie dopuszczalne?

Robert

Jarosław Sokołowski
Guest

Sun Nov 22, 2015 2:58 pm   



sundayman pisze:

Quote:
W przypadku tego konkretnego urządzenia, która ma wbudowany RTC
zasilany z wbudowanej baterii wystarczy mała modyfikacja programu.
I w dowolnie zaprogramowanym czasie urządź zacznie szwankować.
Nic prostszego.

I nic prostszego jednoznacznie wykazać celowość działań, gdy sprawa
zostanie wykryta. A w takiej sytuacji nawet dużą firmę łatwo puścić
z torbami. W przypadku Volkswagena dużo im już z toreb wyjęto, dno
zaczęło prześwitywać. Takich metod wszyscy starają się unikać.
Zwłaszcza teraz.

Quote:
O metodach planowego postarzania możesz szeroko poczytać
(elektroniczne, mechaniczne, materiałowe itp.)
Chociażbym w branży drukarek - bo tam już jest to normą.

W branży drukarek normą jest standardowy dupochron -- "dbamy o jakość
wydruku, więc blokujemy urządzenie gdy jest ona zagrożona; po co
marnować papier, to nieekologiczne".

--
Jarek

Pszemol
Guest

Sun Nov 22, 2015 3:17 pm   



"sundayman" <sundayman@poczta.onet.pl> wrote in message
news:n2sfvo$sbe$1@node2.news.atman.pl...
Quote:
W dni
Super ! Od dawna szukam kogoś, kto twierdzi że to prawda Smile
To powiedz mi, jak to zrobić aby na 100% zepsuło się po gwarancji
a nie po prostu zrobić dziadosko, aby się szybko zepsuło,
bo ja tak nie umiem i sądzę że Ty też tylko się przechwalasz.

Przechwalam się ? Niby czym ? Przecież to dziadostwo.

No a jednak przechwalasz się, że brałbyś w tym udział jako producent.
Przyznajesz się, że współpracowałbyś przy przestępstwie/oszustwie.

Quote:
Tak się szczęśliwie złożyło, że jak na razie wszyscy pytający o to klienci
w następnych etapach odpadali - więc Bozia jak dotąd
uchroniła mnie od faktycznej realizacji tego.

Bozia?

Quote:
Ale nie ma żadnego problemu z realizacją.
Pierwszy przykład z brzegu - i to taki, który jeszcze na razie ma szansę
stać się rzeczywistością, bo to jest mój stały klienta, dla którego
produkuję już parę lat.
Jak dotąd nie zdecydował się na wprowadzenie tego rozwiązania - ale
rozmowy były.

W przypadku tego konkretnego urządzenia, która ma wbudowany RTC
zasilany z wbudowanej baterii wystarczy mała modyfikacja programu.
I w dowolnie zaprogramowanym czasie urządź zacznie szwankować.
Nic prostszego.

Nic prostszego również wykryć tego typu działanie producenta.
I wystawić mu sprawę w sądzie. I ją wygrać. I dostać wraz z innymi
klientami których się skrzyknie do kupy masowe odszkodowania.
Tylko krótkowzroczny producent typu "dziura w ścianie",
"dwuosobowa firma w garazu" zdecydować się może na taką głupotę.

Quote:
O metodach planowego postarzania możesz szeroko poczytać
(elektroniczne, mechaniczne, materiałowe itp.)

O horoskopach i homeopatii tez można poczytać...
Nic to nie świadczy o prawdziwości takich bzdur.

Quote:
Jeśli nie wiesz jak to zrobić - zamów produkcję u mnie. Zapraszam Smile

Fascynujące...

Quote:
Pomijając już fakt, że producent raczej wolałby mieć nowych
klientów niż odzyskiwać zaufanie tych, którym się coś już
zepsuło - jest tak duża konkurencja na rynku że zdobyć klienta
jest trudno a stracić go sprzedając mu bubla bardzo łatwo.

Jak widać po temacie wspomnianych drukarek - nie jest to takie proste, że
klient "odejdzie". Jak widać drukarki atramentowe jak wytrzymywały max.
okres gwarancji tak wytrzymują tyle, jak był koszt zakupu nowej jest
mniejszy od naprawy, tak jest.

Z własnego doświadczenia wiem, że to niezawodne urządzenia.
Żadna z moich drukarek atramentowych nie padła po gwarancji.
A miałem tych drukarek sporo, od pierwszej HP InkJet 500 czy 550.
Kiedy to było??? Chyba w 1995 roku? A może nawet wcześniej?
Miałem niedawno problemy z wydrukiem w drukarce Epsona
ale wciąż na gwarancji. Po wysłaniu przez producenta nowej
sztuki problem zniknął i już się nie pojawił. Pracują wyśmienicie.
Używam też 2 starych, zakurzonych HP na wózkach przy oscyloskopie
Agilenta w biurze - mają na oko 10 lat (bo oscyloskopy wymienialiśmy
niedawno a drukarek nie!) i drukuje bez problemowo.

Quote:
Tak samo sprzedają się nie tylko te drukarki, do których można kupić
najtańsze tusze.
Jednym słowem - rynek konsumencki (duży) ma swoje prawa nieco bardziej
skomplikowane.

Jednym słowem teorie spiskowe, ludzie gadają, krowy się nie doją
a kury jaj nie niosą...

Quote:
Obejrzyj sobie parę dostępnych filmów chociażby o polityce Apple
w tej dziedzinie (która parę razy oparła się o sąd , choćby w sprawie
wbudowanych accu w kilku urządzeniach).

To jest coś innego. To nie jest celowe POSTARZANIE.
Ani wbudowanie bomby zegarowej w RTC.

Quote:
Natomiast w przypadku tego mojego klienta, o którym wspomniałem
- on się powstrzymuje od takich działań (póki co), bo po pierwsze to są
specjalistyczne urządzenia, po drugie - nie ma potrzeby (sprzedają się bez
dodatkowych zabiegów), po trzecie - zawsze może to wprowadzić
(przez aktualizację firmware), po czwarte - w tym urządzeniu
częściowo ta funkcja już istnieje , i to oficjalnie ; urządzenie zawiera
wbudowaną baterię litową, która ma trwałość 2-3 lata i potem wiadomo
(oficjalnie) że padnie , i trzeba będzie ją wymienić (co mogę zrobić tylko
ja). Jeśli nie - część funkcjonalności znika. Można z tym żyć, ale mniej
komfortowo.

Wynika to ze specyfiki urządzenia, a nie złośliwości - ale nie zmienia to
postaci rzeczy.

Dokładnie tak samo jest w laptopie Apple.
Wystarczy zapytać sprzedawcy: "Czy ten MacBook ma akumulator
wymienialny przez końcowego użytkownika?" odpowiedź "Nie.".
Gdzie tu jest jakieś oszustwo, albo potrzeba sprawy sądowej,
Twoim zdaniem?

Goto page 1, 2, 3 ... 33, 34, 35  Next

elektroda NewsGroups Forum Index - Elektronika Polska - Awaria fusera w drukarce po 15 tys. stron co z gwarancją 3-letnią?

NOWY TEMAT

Regulamin - Zasady uzytkowania Polityka prywatnosci Kontakt RTV map News map