Goto page Previous 1, 2, 3, 4, 5, 6 Next
RoMan Mandziejewicz
Guest
Tue Feb 28, 2006 9:57 am
Hello Ghost,
Tuesday, February 28, 2006, 10:49:44 AM, you wrote:
Quote:
Niepotrzebne - tam jest podwójny wirnik przeciwbieżny.
I ta moc coś mi się widzi za mała.
Mylisz się.
I przy tej mocy mozna leciec 200km/h? Czy aby nie pionowo w dol?
Co do helikoptera to sie nie wypowiem, ale w szybowcu wymaga to
jeszcze mniej mocy ..
Jakby nie ten sam mechanizm napedzania, prawda?
Już Ci podałem linka do danych technicznych lekkiego śmigłowca - nadal
masz watpliwości?
--
Best regards,
RoMan mailto:roman@pik-net.pl
J.F.
Guest
Tue Feb 28, 2006 10:07 am
On Tue, 28 Feb 2006 10:49:44 +0100, Ghost wrote:
Quote:
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
I przy tej mocy mozna leciec 200km/h? Czy aby nie pionowo w dol?
Co do helikoptera to sie nie wypowiem, ale w szybowcu wymaga to
jeszcze mniej mocy ..
Jakby nie ten sam mechanizm napedzania, prawda?
Ten sam - profil lotniczy porusza sie w powietrzu :-)
A szybowiec zamienia sie w samolot po dodaniu silnika od trabanta,
20KM ..
J.
blur
Guest
Tue Feb 28, 2006 10:33 am
Użytkownik "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:du0ui1$8jb$1@atlantis.news.tpi.pl...
Quote:
Użytkownik wrote:
Znalazłem coś niesamowitego !!! Czy to może jakaś KICHA ???
http://tvx.pl/helikopter/
Poważnie się zastanawiam nad tym, czy to jednak nie jest... no może nie
kicha w 100%, ale po prostu wizualizacja niesprawdzonych marzeń jakiegoś
inżyniera-lotnika

W każdym razie 80KM wydaje mi się odrobine za małą
mocą, żeby zakręcić kilkumetrowym wirnikiem w sposób wystarczajacy do
pofrunięcia.
A swoją drogą w opisie technicznym intryguje mnie ta "poduszka powietrzna
pod siedzeniem". Chodzi po prostu o oryginalny materac, czy o airbaga?
Jesli to drugie, to co on ma dać? Dodatkowo pilotowi kręgosłup połamać, w
razie jakby była nadzieja, że przeżyje upadek?
poduszka pewno wystrzeliwuje w dół żeby złagodzić upadek, tak jak sie to
robi dla lądowników kosmicznych,
sam sie zastanawiam bo ostatnio w "Pogromcy mitów" próbowali takie coś
zrobić i nie dali rady, trzeba im tego linka posłać
Ghost
Guest
Tue Feb 28, 2006 10:40 am
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:uj7802dal05q7tiov7a5m3m5s00a35s93p@4ax.com...
Quote:
On Tue, 28 Feb 2006 10:49:44 +0100, Ghost wrote:
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
I przy tej mocy mozna leciec 200km/h? Czy aby nie pionowo w dol?
Co do helikoptera to sie nie wypowiem, ale w szybowcu wymaga to
jeszcze mniej mocy ..
Jakby nie ten sam mechanizm napedzania, prawda?
Ten sam - profil lotniczy porusza sie w powietrzu
Szybowiec korzysta z "gotowego" ruchu wzgledem powietrza, smiglowiec musi
sobie ten ruch wytworzyc :-)
Quote:
A szybowiec zamienia sie w samolot po dodaniu silnika od trabanta,
20KM ..
Hmm, kto by przypuszczal... pewnie mala masa szybowca tez gra tu role.
RoMan Mandziejewicz
Guest
Tue Feb 28, 2006 10:48 am
Hello blur,
Tuesday, February 28, 2006, 11:33:26 AM, you wrote:
[...]
Quote:
sam sie zastanawiam bo ostatnio w "Pogromcy mitów" próbowali takie coś
zrobić i nie dali rady, trzeba im tego linka posłać
Pogromcy mitów próbowali z małymi dmuchawami a nie z klasycznym
wirnikiem.
--
Best regards,
RoMan mailto:roman@pik-net.pl
sundayman
Guest
Tue Feb 28, 2006 11:10 am
Watsonie... to jest seryjnie produkowane urządzenie, nazywa się GEN H-4,
produkcji japońskiej firmy
Engineering System CO. Ltd.
5652-83 SASAGA, MATSUMOTO-shi, NAGANO-ken, JAPAN 399-0033
TEL: +81(263)26-1212 FAX: +81(263)26-1213
dane np. tu ;
http://www.ultralightflyer.com/genH4/
kupisz online tu;
http://www.trendhunter.com/trends/gen-h-4-personal-helicopter/
cena tylko 35.000 USD.
Taniocha.
pozdr.
Twój Sherlock.
PS: Na przyszłość zamiast dywagować, polecam Ci google.
Ghost
Guest
Tue Feb 28, 2006 11:24 am
Użytkownik "sundayman" <sundayman@WYTNIJpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:du1b48$kgd$1@news.onet.pl...
Quote:
Mein Herlocku, jak to Niemcy mawiaja: "umiejacy czytac maja przewage".
Ghost
Guest
Tue Feb 28, 2006 12:18 pm
Użytkownik <zweryfikuj_iq@vp.pl> napisał w wiadomości
news:du1cto$r5p$1@news.onet.pl...
Quote:
http://www.lotnie.pl/index.php?option=com_simpleboard&Itemid=50&func=view&id
=578&catid=2
Oh, my God. Trzeba chyba lopatologicznie: "umiejacy czytac ze zrozumieniem
maja przewage" i nie dotyczylo to teskstow w jezyku angielskim, a raczej
czytania postow po polsku. Herlock kierowal mnie do google, w sytuacji gdy
pokazalem, ze link mial sluzyc taniej reklamie.
Jarek P.
Guest
Tue Feb 28, 2006 12:45 pm
Użytkownik "blur" <blur0@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:du18ug$q98$1@atlantis.news.tpi.pl...
Quote:
poduszka pewno wystrzeliwuje w dół żeby złagodzić upadek, tak jak sie to
robi dla lądowników kosmicznych,
ona by musiała wystrzelić tuż przed uderzeniem o ziemię, żeby to miało
jakikolwiek sens, inaczej to tylko przeciążenie działające na pilota
zwiększy, tym skuteczniej go dobijając. A jeśliby to miał być airbag, to
jakoś nie chce mi się wierzyć w amatorskie układy tak precyzyjnej i szybkiej
kontroli wysokości, żeby go w porę odpalić :-)
J.
sundayman
Guest
Tue Feb 28, 2006 12:56 pm
Quote:
Oh, my God. Trzeba chyba lopatologicznie: "umiejacy czytac ze zrozumieniem
maja przewage" i nie dotyczylo to teskstow w jezyku angielskim, a raczej
czytania postow po polsku. Herlock kierowal mnie do google, w sytuacji gdy
pokazalem, ze link mial sluzyc taniej reklamie.
Skąd, moj post był skierowany w odpowiedzi na dywagacje, czy to aby nie jest
kicha, czy to poleci itp...
A nie na Twoją uwagę.
pozdr.
Ghost
Guest
Tue Feb 28, 2006 1:01 pm
Użytkownik "sundayman" <sundayman@WYTNIJpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:du1h9f$c9d$1@news.onet.pl...
Quote:
Oh, my God. Trzeba chyba lopatologicznie: "umiejacy czytac ze
zrozumieniem
maja przewage" i nie dotyczylo to teskstow w jezyku angielskim, a raczej
czytania postow po polsku. Herlock kierowal mnie do google, w sytuacji
gdy
pokazalem, ze link mial sluzyc taniej reklamie.
Skąd, moj post był skierowany w odpowiedzi na dywagacje, czy to aby nie
jest
kicha, czy to poleci itp...
A nie na Twoją uwagę.
Na czyje dywagacje? Po po mojemu byl pod postem o tresci:
"A ta stronka nalezy do Ciebie i chodzi Ci tak naprawde o sprzedaz tych
badziewi typy tipsy i lapmpki - prawda? :-> "
J.F.
Guest
Tue Feb 28, 2006 2:14 pm
On Tue, 28 Feb 2006 11:40:11 +0100, Ghost wrote:
Quote:
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
Jakby nie ten sam mechanizm napedzania, prawda?
Ten sam - profil lotniczy porusza sie w powietrzu :-)
Szybowiec korzysta z "gotowego" ruchu wzgledem powietrza, smiglowiec musi
sobie ten ruch wytworzyc :-)
A szybowiec zamienia sie w samolot po dodaniu silnika od trabanta,
20KM ..
Hmm, kto by przypuszczal... pewnie mala masa szybowca tez gra tu role.
Wcale nie taka mala. A kto by przypuszczal .. zobacz jaka jest
predkosc opadania szybowca ... i policz jaka moc grawitacja dostarcza
:-)
No, smiglo ma mala sprawnosc ..
J.
J.F.
Guest
Tue Feb 28, 2006 2:14 pm
On Tue, 28 Feb 2006 10:57:24 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:
Quote:
I przy tej mocy mozna leciec 200km/h? Czy aby nie pionowo w dol?
Co do helikoptera to sie nie wypowiem, ale w szybowcu wymaga to
jeszcze mniej mocy ..
Jakby nie ten sam mechanizm napedzania, prawda?
Już Ci podałem linka do danych technicznych lekkiego śmigłowca - nadal
masz watpliwości?
A tu macie wyrob smiglowcopodobny, ktorego silnik ma 100KM, jesli
google nie klamia:
http://www.wiatrakowce.net/wiatrak.php
J.
KILu
Guest
Tue Feb 28, 2006 2:55 pm
J.F., napisales:
Quote:
Tyle, że tutaj nic nie napędza wirnika głównego (nie licząc rozruchu).
k,
Goto page Previous 1, 2, 3, 4, 5, 6 Next