RTV forum PL | NewsGroups PL

Skuteczny tracker samochodowy odporny na jammery - jak zrealizować?

Śledzenie samochodu bez GSM i GPS

NOWY TEMAT

elektroda NewsGroups Forum Index - Elektronika Polska - Skuteczny tracker samochodowy odporny na jammery - jak zrealizować?

Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next

Adam GĂłrski
Guest

Thu May 16, 2013 10:09 am   



W dniu 2013-05-16 09:49, Grzegorz Kurczyk pisze:
Quote:
W dniu 16.05.2013 09:08, J.F pisze:
Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości
Gorzej w przypadku fałszywego alarmu jak właścicielowi wpi^&$&^*lą.
Mało to alarmów antywłamaniowych na parkingach pod blokami wyje
bez powodu dla którego zostały przeznaczone?? To jest straszna zaraza...

Nie - to blad programisty :-)


To nie błąd, to dodatkowa funkcjonalność ;-)


U nas się mówi : "To nie błąd to ficzer" :)

Adam

Anerys
Guest

Thu May 16, 2013 11:29 am   



Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości
news:kn13pt$r46$1@dont-email.me...
Quote:
Gorzej w przypadku fałszywego alarmu jak właścicielowi wpi^&$&^*lą.
Mało to alarmów antywłamaniowych na parkingach pod blokami wyje
bez powodu dla którego zostały przeznaczone?? To jest straszna zaraza...

To u was w Usiech też? Smile)
Mnie ostatnio pod oknami wyje taki biały samochód, ściślej, to jest tercet,
syrenki alarmowej, trąbnika, dość donośnego (ale z mojej byłej Łady nie
przebije) Smile) i migających świateł (dzięki którym namierzyłem z okna, który
to), potrafi o 1-2 w nocy z niczego się "rozpłakać", bo ani wiatr, ani
przechodzący pies/kot/człowiek, ani jakiś hałas (choć to przy TŁ) mogacy
wyzwolić alarm zbitej szyby... śjakieś w.cz. też raczej nie..., po prostu,
płacze, kiedy zechce, jak jakiś nieleczony turetyk Smile) Służb nie wzywam,
szkoda mi baterii w telefonie.

--
Pod żadnym pozorem nie zezwalam na wysyłanie mi jakichkolwiek reklam,
ogłoszeń, mailingów, itd., ani nawet zapytań o możliwość ich wysyłki.
Nie przyjmuję ŻADNYCH tłumaczeń, że mój adres e-mail jest ogólnodostępny
i nie został ukryty. Wszelkie próby takich wysyłek potraktuję jako stalking.

Pszemol
Guest

Thu May 16, 2013 12:27 pm   



"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message
news:5194868e$0$1266$65785112@news.neostrada.pl...
Quote:
Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości
"Tomasz Wójtowicz" <spammers@go.away.com> wrote in message
W 100% się zgadzam. Do tego fabryczny alarm i immobiliser przeciwko
amatorom. Zawodowcy jak będą chcieli i tak wszystko ukradną.

Otóż to. A energię można spożytkować na coś pożyteczniejszego
niż pomoc ubezpieczalni w odzyskaniu ICH samochodu bo do

Np w nadgodziny aby zarobic na ubezpieczenie ? Smile

Jeśli ktoś pracuje na akord/godziny - ja mam wypłatę i nie mam nadgodzin :-)

Energię można spożytkować na to, aby np. dokształcić się, znaleźć lepszą
pracę, założyć jakiś interes, firmę, pocwiczyć jakiś fajny sport, pojechać
na
wakację, zwiększyć bicepsy czy zrzucić mięsień piwny - pomysłów wiele Smile)
Napewno wymyślanie systemu jak znaleźć skradzione auto dla ubezpieczalni
nie jest zbyt produktywnym spędzaniem czasu, chyba że się przy tym czegoś
uczysz...

Quote:
tego się to sprowadza, że Tobie wypłacą odszkodowanie i takie
auto jest potem ich własnością, nie Twoją...

Ale za dodatkowe zabezpieczenia bywaja znizki w skladce.
Albo w ogole sa wymagane dodatkowe.

Owszem, ale przynajmniej u nas w USA zniżka nie pokrywa kosztów
założenia fabrycznego rozwiązania, więc co dopiero gdyby miała
pokryć koszty jakiegoś prototypu czy tysięcy wydanych na testy
i eksperymentowania z nowym systemem... A jeszcze się za chwile
dowiemy że koleś chce tak zabezpieczyć Mercedesa ...rocznik 1991 Smile))

Pszemol
Guest

Thu May 16, 2013 12:30 pm   



"Anerys" <spam.nie.jest@spoko.pl> wrote in message
news:5194c327$0$1223$65785112@news.neostrada.pl...
Quote:
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości
news:kn13pt$r46$1@dont-email.me...
Gorzej w przypadku fałszywego alarmu jak właścicielowi wpi^&$&^*lą.
Mało to alarmów antywłamaniowych na parkingach pod blokami wyje
bez powodu dla którego zostały przeznaczone?? To jest straszna zaraza...

To u was w Usiech też? Smile)

Mówiłem o Polsce, tu nie ma w mojej okolicy "bloków", więc
stężenie samochodów na litr parkingu jest mniejsze ;-)

Quote:
Mnie ostatnio pod oknami wyje taki biały samochód, ściślej, to jest
tercet, syrenki alarmowej, trąbnika, dość donośnego (ale z mojej byłej
Łady nie przebije) Smile) i migających świateł (dzięki którym namierzyłem z
okna, który to), potrafi o 1-2 w nocy z niczego się "rozpłakać", bo ani
wiatr, ani przechodzący pies/kot/człowiek, ani jakiś hałas (choć to przy
TŁ) mogacy wyzwolić alarm zbitej szyby... śjakieś w.cz. też raczej nie...,
po prostu, płacze, kiedy zechce, jak jakiś nieleczony turetyk Smile) Służb
nie wzywam, szkoda mi baterii w telefonie.

No więc po doświadczeniach z Polski zawsze jak mnie kusi aby do mojego
auta w US założyć jakiś taki alarm to sobie przypominam te wyjące auta pod
blokami w Krakowie na które już nikt nie reaguje bo jest totalna znieczulica
i daje sobie spokój - nic to nie daje, kosztuje pieniądze i tylko wkurza
ludzi.
Fabryczny immobilizer jest we wszystkich autach jakie dziś kupuję, i to jest
minimalne zabezpieczenie jakie wystarcza na chuliganów - jak ubezpieczalnia
chce mi oferować zniżkę w składce za oznakowanie pojazdu czy też za
parkowanie w garażu to fajnie, ale alarmu nie założę aby nawet prosili na
kolanach Smile

Anerys
Guest

Thu May 16, 2013 2:51 pm   



Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości
news:kn2jat$544$1@dont-email.me...
Quote:
To u was w Usiech też? Smile)

Mówiłem o Polsce, tu nie ma w mojej okolicy "bloków", więc
stężenie samochodów na litr parkingu jest mniejsze Wink

OK, rozumiem, źle zinterpretowałem...

Quote:

Mnie ostatnio pod oknami wyje taki biały samochód, ściślej, to jest
tercet, syrenki alarmowej, trąbnika, dość donośnego (ale z mojej byłej
Łady nie przebije) Smile) i migających świateł (dzięki którym namierzyłem z

Ona nie trąbiła o byle co, ale jak się czujnik uszkodził, to z sąsiedniej
ulicy usłyszałem, trąbnik by umarłego obudził. Wyłączyło się alarm (z
alarmem ten samochód do nas trafił), potem odłączyło czujnik i już nie
fiksowała.

Quote:
Służb nie wzywam, szkoda mi baterii w telefonie.

No więc po doświadczeniach z Polski zawsze jak mnie kusi aby do mojego
auta w US założyć jakiś taki alarm to sobie przypominam te wyjące auta pod
blokami w Krakowie na które już nikt nie reaguje bo jest totalna
znieczulica

Jeszcze zrozumiem, że powyje 15-30 minut, bo coś się stało z alarmem i
serwis mu potrzebny. Ale jeśli ten sam samochód wyje przez kilka dni, to już
wqrvia.

Quote:
i daje sobie spokój - nic to nie daje, kosztuje pieniądze i tylko wkurza
ludzi.

Jak do dupy nastawy, czujniki, pouszkadzane i nieodłączone to i owo... A
jeszcze alarmy nielegalne, taka syrenka "Kojak", wyjąca sekwencją różnych
dźwięków, jest nielegalna w .pl, bo udaje sygnały policyjne... I potrafi
napierniczać przez pół nocy... Sekwencja, 5 sekund ciszy, sekwencja, 5
sekund ciszy... I od nowa, Polska Ludowa... Na szczęście jest ich coraz
mniej.

Quote:
Fabryczny immobilizer jest we wszystkich autach jakie dziś kupuję, i to
jest
minimalne zabezpieczenie jakie wystarcza na chuliganów - jak
ubezpieczalnia
chce mi oferować zniżkę w składce za oznakowanie pojazdu czy też za
parkowanie w garażu to fajnie, ale alarmu nie założę aby nawet prosili na
kolanach Smile

Już widywałem auta na lawecie, płączące autoalarmem... i jak tu zgadnąć, czy
ktoś właśnie kradnie, czy np. stał w niedozwolonym miejscu i wyrzucają go na
wysokopłatny parking... Zadzwonię, to oleją, osrają, a czy mam ryzykować,
że mi za 5 minut ktoś zadzwoni i "grzecznie poprosi", żebym "zapomniał o
sprawie"?. A nawet jeśli nie... Kiedyś o 4 rano jacyś złomiarze
napierdzielali w coś metalowego młotem, zdecydowanie o tej porze nie nosi
się takich rzeczy. Policja 5 minut przyjmowała zgłoszenie, nie wiem, czy
kobita była taka tępa, czy mają takie popieprzone procedury, że kilka razy
musiałem tłumaczyć, gdzie jest skrzyżowanie (i w ogóle, gdzie rzecz się
dzieje i co się dzieje), które znają chyba wszyscy w Warszawie (w ogóle,
także w SM jak się zgłasza, to chyba idiotów udają i także udają, że nie
wiedzą, gdzie jest ulica, o podanej nazwie, jakby mapy nie mieli... A jak
już się wytłumaczy, to i tak nie przyjeżdżają), a tymczasem złomiarze
zdążyli zrobić co swoje i spierniczyć w długą. Czekałem godzinę (widok z
okna), nikt nie przyjechał. Szkoda mi baterii w telefonie, wolę zadzwonić do
cioci Krysi i spytać, czy mnie zaprosi na swoje pyszne kołduny Smile Z
pewnością ciocia kołduny zrobi, a ja chociaż coś zyskam. Dla kontrastu -
znajomy z Izraela opowiadał mi, że widział z okna, jak się jacyś młodziacy
kręcili przy zaparkowanych samochodach. Policja była w 3 minuty po
telefonie, nawet nie zdążył porządnie się do mieszkania schować. (Gwoli
sprawiedliwiści - były z mojej strony zgłoszenia (wypadek jakiś OIDP), gdzie
sprawili się bardzo szybko, czyli Policja czasem działa.)

Wiesz co... ja ci chyba trochę pozazdroszczę znacznie sprawniejszego aparatu
władzy... Smile I znajomemu z .il też... No i chyba sprawniejszych
ubezpieczycieli :)

--
Pod żadnym pozorem nie zezwalam na wysyłanie mi jakichkolwiek reklam,
ogłoszeń, mailingów, itd., ani nawet zapytań o możliwość ich wysyłki.
Nie przyjmuję ŻADNYCH tłumaczeń, że mój adres e-mail jest ogólnodostępny
i nie został ukryty. Wszelkie próby takich wysyłek potraktuję jako stalking.

Rentier
Guest

Thu May 16, 2013 4:53 pm   



W dniu 2013-05-16 01:30, Marek pisze:
Quote:
On Wed, 15 May 2013 04:51:03 -0700 (PDT), Leming Show
leming.show@gmail.com> wrote:
Maritexowe sa reklamowane jako odporne na zagluszanie. Ile w tym
prawdy? Testowac.

Jakie modele? Używałem kilka gps z Maritexu, większość miała możliwość
wykrycia jammera i wykorzystanie tej informacji do aktywacji np.
drugiego alarmu. Jak odpornosc miałaby być zrealizowana jak gość
wychodzi do kabiny z kilkuwatowym jammerem?

Może przeciwnie. Jak napisał ktoś wyżej:wykrycie jammera unieruchamia

całkowicie auto. Brak tego smiecia- pozwoli np. uruchomić i auto(?) i
pozostałe systemy też...

Artur Miller
Guest

Thu May 16, 2013 7:58 pm   



Użytkownik "Rentier" <fekaliusz@gmail.com> napisał w wiadomości
news:kn32uj$ap0$2@news.dialog.net.pl...
Quote:
W dniu 2013-05-16 01:30, Marek pisze:
On Wed, 15 May 2013 04:51:03 -0700 (PDT), Leming Show
leming.show@gmail.com> wrote:
Maritexowe sa reklamowane jako odporne na zagluszanie. Ile w tym
prawdy? Testowac.

Jakie modele? Używałem kilka gps z Maritexu, większość miała możliwość
wykrycia jammera i wykorzystanie tej informacji do aktywacji np.
drugiego alarmu. Jak odpornosc miałaby być zrealizowana jak gość
wychodzi do kabiny z kilkuwatowym jammerem?

Może przeciwnie. Jak napisał ktoś wyżej:wykrycie jammera unieruchamia
całkowicie auto. Brak tego smiecia- pozwoli np. uruchomić i auto(?) i
pozostałe systemy też...

tylko jak odroznic jammer od parkingu na poziomie -3, gdzie ani gsm ani tym
bardziej gps nie dotrze? pozwolic odpalic na 5 minut potem odciecie paliwa i
alarm?

@

Adam Dybkowski
Guest

Thu May 16, 2013 8:28 pm   



W dniu 2013-05-15 03:27 Pszemol napisał(a):

Quote:
Wystarczy mi objęcie zasięgiem działania samej Polski.

A mi wystarcza wykupienie ubezpieczenia i się nie martwię... Smile

Ubezpieczenie mam niezależnie od tego.

--
Adam Dybkowski
http://dybkowski.net/

Uwaga: przed wysłaniem do mnie maila usuń cyfry z adresu.

Adam Dybkowski
Guest

Thu May 16, 2013 8:46 pm   



W dniu 2013-05-15 18:17 Tomek napisał(a):

Quote:
Trzymająć się zagadnień krótkofalarskich, to istnieje w Polsce (i nie
tylko) sieć przemienników na częstotliwościach
144 i 430MHz, więc może coś tą drogą? Przemiennik odpowiada na
zawołanie więc jest możliwość sprawdzenia
czy jest się w zasięgu.

Ale to tylko w zasięgu znanych przemienników. Teraz przemienniki FMowe w
znacznej części poblokowane są CTCSSem, więc tak łatwo nie odpowie,
trzeba wiedzieć jak go otworzyć. Do tego w dużej części w lokalizacjach
przemiennikowych są digipitery APRS na 144MHz - więc infrastruktura
jest, nie ma potrzeby wynajdywać koła na nowo.

A no właśnie - idealne rozwiązanie narzucające się jako pierwsze to APRS
na 144,8 MHz. Gdyby producenci wreszcie się przebudzili i zaczęli robić
moduły możliwe do użycia od ręki (coś a'la moduł/terminal GSM),
wystarczyłoby tylko podczepić małego AVRka i APRS zrobiony. Po co komuś
utrudniać życie licencjami czy zezwoleniami? Mogłaby bez licencji być
ograniczona np. dozwolona moc nadawania i każdy byłby zadowolony.

Natomiast co do blokowania działania samochodu bez zasięgu GSM - to nie
zapaliłby nawet u mnie w garażu. Odpada.

Poza tym do kradzieży zapalanie samochodu nie jest potrzebne, wystarczy
wciągnąć na lawetę i już można się oddalić w nikomu nieznanym kierunku.
Podobnie gdy w samochodzie jest mechaniczna blokada skrzyni biegów
(teoretycznie skuteczne rozwiązanie) - wystarczy nacisnąć sprzęgło,
zerwać blokadę ruchu kierownicy i już można go odholować, nawet starym
polonezem.

Oczywiście nie zakładajcie, że rozwiązanie zrobione w 1 egzemplarzu
będzie mieć sens ekonomiczny. Chociaż same elementy nie powinny
kosztować więcej niż założenie LoJack'a.

--
Adam Dybkowski
http://dybkowski.net/

Uwaga: przed wysłaniem do mnie maila usuń cyfry z adresu.

ToMasz
Guest

Thu May 16, 2013 9:16 pm   



W dniu 14.05.2013 23:58, Adam Dybkowski pisze:
Quote:
Biorąc pod uwagę wynalazki stosowane podobno co raz częściej przy
kradzieży samochodów:
jako że dyskusja podąża w kierunku odwiedzenia Ciebie od zamiarów, to ja

się dołączę. Proponuje ubezpieczenie + ładunek wybuchowy w samochodach,
aktywowany brakiem rozbrojenia co 24 godziny. Tak wiem, niebezpieczne,
ale jakby pomyśleć, to można tak zabezpieczyć żeby samo nie odpaliło.

ToMasz


Ps żadnym nadajnikiem w aucie, nie obejmiesz całej polski. Patrz maszt
i moce polskie radio program 1

Adam Dybkowski
Guest

Thu May 16, 2013 9:32 pm   



W dniu 2013-05-16 23:16 ToMasz napisał(a):

Quote:
Ps żadnym nadajnikiem w aucie, nie obejmiesz całej polski. Patrz maszt
i moce polskie radio program 1

Dobra, to jest jasne. Chodziło mi o możliwość routingu danych albo od
razu wpychanie ich do internetu tam gdzie zostały odebrane (jak APRS czy
właściwie też GSM).

Bynajmniej nie chcę antenką samochodową i jednym wzmacniaczem przesłać
bezpośrednio danych na 700 km. Chociaż w paśmie KF byłoby możliwe...

--
Adam Dybkowski
http://dybkowski.net/

Uwaga: przed wysłaniem do mnie maila usuń cyfry z adresu.

Anerys
Guest

Fri May 17, 2013 3:46 am   



Użytkownik "Adam Dybkowski" <a1d2y3b4k5o6w7s8@g1m2a3i4l5.6c7o8m> napisał w
wiadomości news:51955084$0$1268$65785112@news.neostrada.pl...
Quote:
Bynajmniej nie chcę antenką samochodową i jednym wzmacniaczem przesłać
bezpośrednio danych na 700 km. Chociaż w paśmie KF byłoby możliwe...

Zaledwie możliwe. Nie polegałbym na tym. Lista czynników warunkujących do
krótkich raczej nie należy...

--
Pod żadnym pozorem nie zezwalam na wysyłanie mi jakichkolwiek reklam,
ogłoszeń, mailingów, itd., ani nawet zapytań o możliwość ich wysyłki.
Nie przyjmuję ŻADNYCH tłumaczeń, że mój adres e-mail jest ogólnodostępny
i nie został ukryty. Wszelkie próby takich wysyłek potraktuję jako stalking.

Dariusz Dorochowicz
Guest

Fri May 17, 2013 6:30 am   



W dniu 2013-05-16 21:58, Artur Miller pisze:

Quote:
tylko jak odroznic jammer od parkingu na poziomie -3, gdzie ani gsm ani tym
bardziej gps nie dotrze? pozwolic odpalic na 5 minut potem odciecie paliwa i
alarm?

Zawsze przy takich pomysłach na myśl przychodzi mi przejazd kolejowy ;)

Pozdrawiam

DD

Anerys
Guest

Fri May 17, 2013 9:02 am   



Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" <_dadoro_@wp.com> napisał w wiadomości
news:kn4jbn$iu$2@mx1.internetia.pl...
Quote:
W dniu 2013-05-16 21:58, Artur Miller pisze:

tylko jak odroznic jammer od parkingu na poziomie -3, gdzie ani gsm ani
tym
bardziej gps nie dotrze? pozwolic odpalic na 5 minut potem odciecie
paliwa i
alarm?

Odróżniać po poziomie w.cz., jeśli brak sygnału, po prostu, to na wejściu
prostego odbiornika kontrolnego w.cz. mało i ewentualnie nie blokujemy.
Jeśli wykryjemy bliskie w.cz. (uwaga na nadajniki, koło których
przejeżdżamy), to oznacza stan zagłuszania i podejmujemy procedury alarmowe.

Quote:
Zawsze przy takich pomysłach na myśl przychodzi mi przejazd kolejowy Wink

Z blokadą nawet rozrusznika, że nie dało by się zjechać po wrzuceniu jedynki
i uruchomieniu rozrusznika... Albo upchać auta (wtedy "obowiązkowo" blokada
hamulców...) jeśli droga jest w miarę równa i teoretycznie to umożliwia...
Razz
No, jeszcze musi pociąg jechać... Ale czarny scenariusz Smile) (na poważnie -
oby nigdy)

--
Pod żadnym pozorem nie zezwalam na wysyłanie mi jakichkolwiek reklam,
ogłoszeń, mailingów, itd., ani nawet zapytań o możliwość ich wysyłki.
Nie przyjmuję ŻADNYCH tłumaczeń, że mój adres e-mail jest ogólnodostępny
i nie został ukryty. Wszelkie próby takich wysyłek potraktuję jako stalking.

Michoo
Guest

Fri May 17, 2013 9:18 am   



On 17.05.2013 11:02, Anerys wrote:
Quote:

Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" <_dadoro_@wp.com> napisał w wiadomości
news:kn4jbn$iu$2@mx1.internetia.pl...
W dniu 2013-05-16 21:58, Artur Miller pisze:

tylko jak odroznic jammer od parkingu na poziomie -3, gdzie ani gsm
ani tym
bardziej gps nie dotrze? pozwolic odpalic na 5 minut potem odciecie
paliwa i
alarm?

Odróżniać po poziomie w.cz., jeśli brak sygnału, po prostu, to na
wejściu prostego odbiornika kontrolnego w.cz. mało i ewentualnie nie
blokujemy. Jeśli wykryjemy bliskie w.cz. (uwaga na nadajniki, koło
których przejeżdżamy), to oznacza stan zagłuszania i podejmujemy
procedury alarmowe.

BMW się podobno kradnie pakując do chłodni, więc to za dużo nie da.

--
Pozdrawiam
Michoo

Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next

elektroda NewsGroups Forum Index - Elektronika Polska - Skuteczny tracker samochodowy odporny na jammery - jak zrealizować?

NOWY TEMAT

Regulamin - Zasady uzytkowania Polityka prywatnosci Kontakt RTV map News map