Goto page Previous 1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11 Next
bat
Guest
Thu Aug 18, 2016 5:53 pm
On 18.08.2016 19:20, Mario wrote:
Quote:
Aaaa ty Ty od programatora piccolo

Pamiętam, że nie chcieliście
długo przekompilować programu żeby działał pod windows 98. W końcu
zrobiliście ale już miałem inny programator :/
Może byłeś niemiły

Mi przekompilowali Piccolo i Piccogal, aby
działały pod W XP.
To może później tobie robili ale był okres, że przez rok ignorowali
klientów, podłe to było. Po zmianie windowsa piccolo przestały chodzić.
I nijak się nie dało uprosić. Już jestem starej daty ale z niesmakiem to
sobie przypominam. Miałem wszystkie przejściówki jakie były w ofercie.
W końcu dali nowszy soft ale to po, jak mniemam, wielu naleganiach innych.
To był wyjątkowy przykład arogancji w stosunku do własnych klientów z
lat 199x.
bat
Guest
Thu Aug 18, 2016 5:59 pm
On 18.08.2016 19:26, J.F. wrote:
Quote:
Ale przeciez bedzie tak samo.
Sprzedawca odesle do serwisu, a ten stwierdzi uszkodzenie z winy
uzytkownika.
I tylko na dwie rzeczy mozna przy tym liczyc:
-serwis nie sprawdzi historii urzadzenia i naprawi,
-serwis odpowie, ze urzadzenie zalane, i z takim dwiema opiniami jest
szansa cos ugrac w sadzie - bo bedzie dowod, ze wymyslaja cokolwiek,
byle nie placic.
No chyba ze nie minelo 6 miesiecy i sie oprzec na domniemaniu - moze i
zlacze wylamane, ale to sprzedawca ma udowodnic, ze nie sprzedal z
wylamanym. Mam nadzieje, ze to tak nie dziala
To typowa arogancja sprzedawców. Trzeba zawsze rezygnować z gwarancji i
od razu odsyłać z pismem do tego co wziął pieniądze. Załączasz kopię
dowodu zakupu i pismo o wyboru rękojmii. Jest pełno tego w necie. Zwykle
sprzedawca na potyczkę sądową się nie zdecyduje. A sprzedawca po cichu
sobie to z dystrybutorem załatwi.
Inaczej sprzedawca umyje ręce, a gwarant daje gwarancję _DOBROWOLNIE_ i
może nieuznać.
Piotr Gałka
Guest
Thu Aug 18, 2016 6:06 pm
Użytkownik "bat" <bat@man.com> napisał w wiadomości
news:np4ptk$18j0$1@gioia.aioe.org...
Quote:
Aaaa ty Ty od programatora piccolo

Pamiętam, że nie chcieliście
długo przekompilować programu żeby działał pod windows 98. W końcu
zrobiliście ale już miałem inny programator :/
Głowy nie dam, ale chyba nazywanie tego "przekompilowaniem" to lekkie
przegięcie.
Piccolo powstał w 1988r i oprogramowanie było pod DOS (kupiony specjalnie do
tego celu Turbo C++ 1.0). Komunikacja na 57600 na zasadzie bezpośredniego
grzebania w rejestrach UARTa. Windows do jakiegoś czasu pozwalał uruchamiać
aplikacje DOS dając im między innymi dostęp do UARTów, aż kiedyś przestał. I
myślę, że to o tę sytuację chodzi.
Nie wykluczam, że przez pewien czas mogłem myśleć, że trzeba kupić nową
wersję Turbo C++ (dopasowaną do Windows 9

i przekompilować.
Potem się zorientowałem, że to nie tak i nie mam pojęcia jak się dobrać pod
Windowsem do COMów. To jeszcze nie były czasy, że wystarczy zapytać wujka G
i wszystko jasne.
Teraz jakoś sobie radzę, ale nie powiem, aby wszystkie parametry funkcji
CreateFile() były dla mnie jasne. W ogóle jak czytam opisy jakichkolwiek
funkcji Windowsa to tak jakby to było szyfrem pisane. Na przykład funkcje do
obsługi USB (dziesiątki jak nie setki) to nadal dla mnie czarna magia.
P.G.
J.F.
Guest
Thu Aug 18, 2016 6:10 pm
Dnia Thu, 18 Aug 2016 19:59:23 +0200, bat napisał(a):
Quote:
On 18.08.2016 19:26, J.F. wrote:
Ale przeciez bedzie tak samo.
Sprzedawca odesle do serwisu, a ten stwierdzi uszkodzenie z winy
uzytkownika.
No chyba ze nie minelo 6 miesiecy i sie oprzec na domniemaniu - moze i
zlacze wylamane, ale to sprzedawca ma udowodnic, ze nie sprzedal z
wylamanym. Mam nadzieje, ze to tak nie dziala :-)
To typowa arogancja sprzedawców. Trzeba zawsze rezygnować z gwarancji i
od razu odsyłać z pismem do tego co wziął pieniądze. Załączasz kopię
dowodu zakupu i pismo o wyboru rękojmii. Jest pełno tego w necie. Zwykle
sprzedawca na potyczkę sądową się nie zdecyduje. A sprzedawca po cichu
sobie to z dystrybutorem załatwi.
Ale jestem pewny, ze sprzedawca to odesle wyzej.
Trafi do serwisu, ten zlokalizuje usterke ... a co dalej to nie wiem,
tylko IMO w razie sprawy w sadzie, to pozycje ma dobra.
No, jest jeszcze szansa, ze sie w przepisowym czasie nie wyrobi.
J.
J.F.
Guest
Thu Aug 18, 2016 6:11 pm
Dnia Thu, 18 Aug 2016 19:21:03 +0200, Mario napisał(a):
Quote:
W dniu 18.08.2016 o 19:14, bat pisze:
Napisałem wyżej. Rękojmia od sprzedawcy. Powód-urządzenie nie nadaje się
do użytkowania gdyż nie działa USB. I się nie rozpisywać. Inaczej z nimi
nie można.
Ale wcześniej korzystał pewnie z gwarancji, więc rękojmia już nie działa.
O ile pamietam, to nie ma tak - nadal dziala.
Ale moze sie naciac na czas powiadomienia sprzedawcy.
J.
bat
Guest
Thu Aug 18, 2016 6:14 pm
On 18.08.2016 20:06, Piotr Gałka wrote:
Quote:
Głowy nie dam, ale chyba nazywanie tego "przekompilowaniem" to lekkie
przegięcie.
A tam, zlaliście ciepłym moczem klientów. Zwodziliście klientów aż
trzeba było kupić inny sprzęt i jakoś inni żadnych problemów z softem
nie mieli. Zresztą sprawa zamknięta już.
bat
Guest
Thu Aug 18, 2016 6:17 pm
On 18.08.2016 20:10, J.F. wrote:
Quote:
Ale jestem pewny, ze sprzedawca to odesle wyzej.
Trafi do serwisu, ten zlokalizuje usterke ... a co dalej to nie wiem,
tylko IMO w razie sprawy w sadzie, to pozycje ma dobra.
No, jest jeszcze szansa, ze sie w przepisowym czasie nie wyrobi.
Ale serwis nie jest stroną w sprawie. Kupującego nie obchodzi co kto
sprzedawcy napisał.
J.F.
Guest
Thu Aug 18, 2016 6:22 pm
Dnia Thu, 18 Aug 2016 20:17:15 +0200, bat napisał(a):
Quote:
On 18.08.2016 20:10, J.F. wrote:
Ale jestem pewny, ze sprzedawca to odesle wyzej.
Trafi do serwisu, ten zlokalizuje usterke ... a co dalej to nie wiem,
tylko IMO w razie sprawy w sadzie, to pozycje ma dobra.
No, jest jeszcze szansa, ze sie w przepisowym czasie nie wyrobi.
Ale serwis nie jest stroną w sprawie. Kupującego nie obchodzi co kto
sprzedawcy napisał.
Ale opinia jest.
To nawet lepiej, ze pochodzaca od niezaleznego fachowca

))
Myslisz, ze z taka opinia sprzedawca w sadzie przegra ?
J.
bat
Guest
Thu Aug 18, 2016 6:39 pm
On 18.08.2016 20:22, J.F. wrote:
Quote:
Dnia Thu, 18 Aug 2016 20:17:15 +0200, bat napisał(a):
On 18.08.2016 20:10, J.F. wrote:
Ale jestem pewny, ze sprzedawca to odesle wyzej.
Trafi do serwisu, ten zlokalizuje usterke ... a co dalej to nie wiem,
tylko IMO w razie sprawy w sadzie, to pozycje ma dobra.
No, jest jeszcze szansa, ze sie w przepisowym czasie nie wyrobi.
Ale serwis nie jest stroną w sprawie. Kupującego nie obchodzi co kto
sprzedawcy napisał.
Ale opinia jest.
To nawet lepiej, ze pochodzaca od niezaleznego fachowca

))
Myslisz, ze z taka opinia sprzedawca w sadzie przegra ?
Przegra.
Ja kupiłem pewne urządzenie na firmę, na fakturę. Użyłem może przez 30
minut w ciągu 8 miesięcy po czym spaliła się tak mała grzałeczka.
Dzwonię do Allegrowicza też firmy żeby dał ta grzałeczkę to sam zmienię
i po problemie. A on mi na to, że ta grzałeczka nie podlega gwarancji.
To mu odesłałem całe cudo (2500PLN), pismo w kopertę i poleconym za
pobraniem, paczka kurierem i list przez "Zadaj pytanie sprzedającemu".
I wiesz co? Zmiękł i oddał kasę.
Myślałem, że naprawi, a on kasę oddał. Kupiłem to samo u innego za 2100,
bo już staniało w między czasie.
Ale ciekawe miał zachowanie ten sprzedawca, stawiał się przez telefon,
że nie ma gwarancji na to, i to i tamto. W sumie to na obudowę była
tylko gwarancja chyba :/
J.F.
Guest
Thu Aug 18, 2016 6:55 pm
Dnia Thu, 18 Aug 2016 20:39:36 +0200, bat napisał(a):
Quote:
On 18.08.2016 20:22, J.F. wrote:
Ale serwis nie jest stroną w sprawie. Kupującego nie obchodzi co kto
sprzedawcy napisał.
Ale opinia jest.
To nawet lepiej, ze pochodzaca od niezaleznego fachowca

))
Myslisz, ze z taka opinia sprzedawca w sadzie przegra ?
Przegra.
Ja kupiłem pewne urządzenie na firmę, na fakturę. Użyłem może przez 30
minut w ciągu 8 miesięcy po czym spaliła się tak mała grzałeczka.
Dzwonię do Allegrowicza też firmy żeby dał ta grzałeczkę to sam zmienię
i po problemie. A on mi na to, że ta grzałeczka nie podlega gwarancji.
To mu odesłałem całe cudo (2500PLN), pismo w kopertę i poleconym za
pobraniem, paczka kurierem i list przez "Zadaj pytanie sprzedającemu".
I wiesz co? Zmiękł i oddał kasę.
To nie jest dowod na to, ze w sadzie przegra.
No chyba, ze juz pare razy przegral :-)
Przy czym - tu byla to wina urzadzenia, w dyskutowanym przypadku -
klienta (ze w serwisie, to pominmy).
Jesli z dobrze udokumentowana opinia sprzedawca przegra, to zle sie
dzieje w naszych sadach (co akurat wiadomo).
I tak po amatorsku widze dwa zagrozenia:
-sad opinie odrzuci, bo powinna zostac sporzadzona przez bieglego
sadowego, a nie jakis tam serwis,
-sad uzna ze uszkodzenie jest, ale uzna, ze sprzedawca nie wykazal, ze
nie bylo go w momencie sprzedazy. A domniemywa sie, ze bylo.
J.
bat
Guest
Thu Aug 18, 2016 7:18 pm
On 18.08.2016 20:55, J.F. wrote:
Quote:
To nie jest dowod na to, ze w sadzie przegra.
No chyba, ze juz pare razy przegral
Ale nauczka jest taka.
Kupujemy przez Allegro od firmy, która ma dobrą reputację w
komentarzach. Jak jest spór to tylko piszemy przez Allegro żeby został
ślad. Jak odpisuje na maila to my mu z cytatem przez Allegro.
Jak towar przyjdzie uszkodzony to możemy oddać w 14 dni.
A w ogóle to ciekawa usterka. Skoro Kris mówi, że nie używał USB to
płytka w tej obudowie była używana i sprzęt był refurbiszowany przez
nową obudowę, a płytka została stara. Pewnie ją puścili, no bo wydawała
się sprawna. A może już wcześniej to USB było wymieniane i przegrzane?
Potrzeba zdjęć w dużej rozdzielczości z maksymalnego bliska żeby ocenić.
Miałem w życiu przypadek z nowym samochodem gdzie serwis nie chciał
naprawiać. W końcu znalazłem w innym mieście serwis i wymienili
wszystko. Ale to było przed epoką gwarancji wpisywanej do sieci
producenta. Ale wymienili pompę klimy i przestała ćwierkać. Poprzedni
nie mieli ochoty.
bat
Guest
Thu Aug 18, 2016 7:21 pm
On 18.08.2016 20:37, Kris wrote:
Quote:
W dniu czwartek, 18 sierpnia 2016 19:16:54 UTC+2 użytkownik bat napisał:
No więc idź do sprzedawcy po rękojmię i nie dyskutuj o serwisie
producenta, bo nie jest stroną sporu i guzik to Ciebie obchodzi.
Od tego zacząłem ale sprzedawca nie uznał żądania powołując się na ekspertyzę autoryzowanego serwisu właśnie.
Teraz może być za późno faktycznie ale następnym razem od razu rękojmia.
Piszesz polecony i chcesz usunięcia wady lub zwrotu kasy.
bat
Guest
Thu Aug 18, 2016 7:34 pm
On 18.08.2016 20:46, Kris wrote:
Quote:
W dniu czwartek, 18 sierpnia 2016 20:10:09 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
Patrzę na to zdjęcie jeszcze raz i pierwsza noga z lewej ma w głębi
rozwarstwiony laminat. Piąta od lewej też ma w głębi po prawej widoczne
rozwarstwienie.
Nawt gdyby mocno napierać to ciężko tak nadłamać laminat w osi bocznych
mocowań do PCB. To by wymagało wielkiej siły i wyginania w dół wtyczki
ale myślę, że o 20 stopni żeby przektoczyć ten próg rozwarstwiania.
Mógł być nadepnięty z włożoną wtyczką. Ręką tego nie zrobisz !!!
Był albo używany albo w domu u Ciebie ktoś się nie przyznaje.
Samo zlutowanie mało da. Trzeba zlutować, sprawdzić połączenie i zalać
żywicą to pod gniazdem.
AlexY
Guest
Thu Aug 18, 2016 7:58 pm
bat pisze:
Quote:
On 18.08.2016 20:46, Kris wrote:
W dniu czwartek, 18 sierpnia 2016 20:10:09 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
Patrzę na to zdjęcie jeszcze raz i pierwsza noga z lewej ma w głębi
rozwarstwiony laminat. Piąta od lewej też ma w głębi po prawej widoczne
rozwarstwienie.
Nie widzę tam żadnego rozwarstwienia laminatu, ba, laminat wygląda wręcz
idealnie, jedynie podejrzanie wygląda przestrzeń między pinem a
soldermaską pinów 2-4 od lewej, 4 wygląda jak urwana ścieżka ale fota
jest tak marnej jakości że głowy nie dam.
[..]
--
AlexY
http://faq.enter.net.pl/simple-polish.html
http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html
Kris
Guest
Thu Aug 18, 2016 8:37 pm
W dniu czwartek, 18 sierpnia 2016 19:16:54 UTC+2 użytkownik bat napisał:
Quote:
No więc idź do sprzedawcy po rękojmię i nie dyskutuj o serwisie
producenta, bo nie jest stroną sporu i guzik to Ciebie obchodzi.
Od tego zacząłem ale sprzedawca nie uznał żądania powołując się na ekspertyzę autoryzowanego serwisu właśnie.
Goto page Previous 1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11 Next