RTV forum PL | NewsGroups PL

Drukarka Epson XP-600: Ci±głe problemy z czarnym tekstem mimo wymiany tuszy?

Firma Epson i potyczki z drukarką...

NOWY TEMAT

elektroda NewsGroups Forum Index - Elektronika Polska - Drukarka Epson XP-600: Ci±głe problemy z czarnym tekstem mimo wymiany tuszy?

Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Pszemol
Guest

Tue Jun 04, 2013 9:46 pm   



"Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> wrote in message
news:kokpus$e5s$1@news.task.gda.pl...
Quote:
JDX wrote:
On 2013-05-30 05:16, Pszemol wrote:
[...]
Ale ja nie podłączam drukarki do komputera w czasie tych
testów: oceniam tylko wydruk uzyskany z menu drukarki...

Ja to mam nadzieję, że coś źle robię... tylko co? Smile))
No to może podłącz którąś z nowych drukarek do komputera
i puść wydruk. :-D

a może sprawdź papier wsadz z inej paczki

Smile

Anerys
Guest

Tue Jun 04, 2013 9:52 pm   



Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości
news:koln02$d2b$1@dont-email.me...
Quote:
a może sprawdź papier wsadz z inej paczki

:-)

Tylko tego papieru nie włóż do góry nogami... Smile) Ani tył-na-przód Smile)

--
Pod żadnym pozorem nie zezwalam na wysyłanie mi jakichkolwiek reklam,
ogłoszeń, mailingów, itd., ani nawet zapytań o możliwość ich wysyłki.
Nie przyjmuję ŻADNYCH tłumaczeń, że mój adres e-mail jest ogólnodostępny
i nie został ukryty. Wszelkie próby takich wysyłek potraktuję jako stalking.

Pszemol
Guest

Tue Jun 04, 2013 9:58 pm   



"Anerys" <spam.nie.jest@spoko.pl> wrote in message
news:51ae61b5$0$1270$65785112@news.neostrada.pl...
Quote:
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości
news:koln02$d2b$1@dont-email.me...
a może sprawdź papier wsadz z inej paczki

:-)

Tylko tego papieru nie włóż do góry nogami... Smile) Ani tył-na-przód Smile)

Ty się zając śmiej...
Przyszła dziś nowa paczka od Epsona... aż się boję zajrzeć do środka Wink

Jawi
Guest

Tue Jun 04, 2013 10:01 pm   



W dniu 2013-06-04 23:58, Pszemol pisze:
Quote:
"Anerys" <spam.nie.jest@spoko.pl> wrote in message
news:51ae61b5$0$1270$65785112@news.neostrada.pl...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości
news:koln02$d2b$1@dont-email.me...
a może sprawdź papier wsadz z inej paczki

:-)

Tylko tego papieru nie włóż do góry nogami... Smile) Ani tył-na-przód Smile)

Ty się zając śmiej...
Przyszła dziś nowa paczka od Epsona... aż się boję zajrzeć do środka ;-)

I tak już wisisz na tapecie u nich: tych klientów nie obsługujemy Wink


--

Pszemol
Guest

Wed Jun 05, 2013 12:45 am   



"Jawi" <tajny@poufny.pl> wrote in message
news:51ae63b7$0$1252$65785112@news.neostrada.pl...
Quote:
W dniu 2013-06-04 23:58, Pszemol pisze:
"Anerys" <spam.nie.jest@spoko.pl> wrote in message
news:51ae61b5$0$1270$65785112@news.neostrada.pl...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości
news:koln02$d2b$1@dont-email.me...
a może sprawdź papier wsadz z inej paczki

:-)

Tylko tego papieru nie włóż do góry nogami... Smile) Ani tył-na-przód Smile)

Ty się zając śmiej...
Przyszła dziś nowa paczka od Epsona... aż się boję zajrzeć do środka ;-)

I tak już wisisz na tapecie u nich: tych klientów nie obsługujemy Wink

Chcąc sobie oszczędzić nerwów popołudniem poszedłem najpierw na
rowerek a drukarkę otworzyłem dopiero po powrocie, teraz o 19-tej.
Na początku miłe zaskoczenie - w pudle drukarka taka sama, tusze
takie same jak kiedyś (owinięte taśmą) ale jest list do drogiego klienta,
ręcznie podpisany imieniem i nazwiskiem zapewniający że tym razem
jest drukarka osobiście przetestowana i tusze są już włożone, gotowe
do pracy a osobny, zawinięty taśmą komplet mogę potraktować jako
prezent od firmy... Do listu dopięte wydruki testowe, nawet fotka 10x15.
No kurde, myślę sobie - wreszcie ktoś się przyłożył!

Otwieram, zdejmuję wszystkie taśmy, nalepki, wkładam papier, zerkam
pod klapę skanera - rzeczywiście są jakieś tusze: ok, jedziemy z koksem.
Włączam drukarkę, coś pomyślała, menu na ekranie - gotowa do pracy.
Więc zaczynamy od tego aby pokazała nam poziom tuszu w zbiornikach:
czarny tekstowy pełny, kolorowe i czarny foto: prawie zero.. No trudno.
Punkt drugi programu: podstawowy wydruk testowy "nozzle pattern".
I kicha Smile Dwie kolumny z lewej, wydrukowane tuszem czarny tekstowy
ledwie parę kresek na dole... Cztery kolumny kolory+czarny foto: zero.
Brak jakichkolwiek kresek. Tu zatem zakląłem (po polsku, a jakże...) bo
wygląda na to, że czarny tekstowy "naprawili" a teraz kolory nie drukują.
No dobra...
Wybieram "czyszczenie głowic" Sad No nie ma wyjścia! Po procesie tegoż
czyszczenia mam już dużą poprawę: kolumna czarna tekstowa z lewej
prawie dobra, znaczy się co druga kreska do połowy Sad druga kolumna
czarna-tekstowa całkiem dobra, kolory dobre... No ok, jest duża poprawia,
zrobię znowu czyszczenie i będzie już całkiem dobrze: a tu kupa...

W czasie drugiego czyszczenia drukarka dała komunikat że:
"Cannot recognize following ink cartridge(s) Try installing them again"
i tu wymieniają cztery tusze: PBK (zgduję że photo-black) M, Y, C.

I co teraz robić? Dzwonić do supportu znowu? Czy może ten durny
komunikat świadczy o tym, że skończył się w nich tusz bo było mało...
Tak, tak, wiem że English co innego znaczy, ale boję się że jakiemuś
Hindusowi się "if" w firmware pomylił i skoczył do nie tego napisu
co trzeba przy sytuacji gdy się pojawił kod błędu braku tuszu w czasie
czyszczenia głowic a nie w czasie normalnego drukowania Smile)))

Drukarka mi dała opcję "OK Proceed". Naciskam więc OK Smile)

No kurde - oni naprawdę chcą abym wymienił tusze!!!!!! Brak mi słów...
Rzeczywiście wygląda na to, że w czasie czyszczenia głowic skończył
się tusz i procedura czyszczenia się nie dokończyła, drukarka jest
bezużyteczna: zacięła się i nie popuści, muszę wymienić tusze... Sad

Jarosław Sokołowski
Guest

Wed Jun 05, 2013 12:59 am   



Pan Pszemol napisał:

Quote:
"Jawi" <tajny@poufny.pl> wrote in message
news:51ae63b7$0$1252$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2013-06-04 23:58, Pszemol pisze:
"Anerys" <spam.nie.jest@spoko.pl> wrote in message
news:51ae61b5$0$1270$65785112@news.neostrada.pl...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomo¶ci
news:koln02$d2b$1@dont-email.me...
a może sprawdĽ papier wsadz z inej paczki

:-)

Tylko tego papieru nie włóż do góry nogami... Smile) Ani tył-na-przód Smile)

Ty się zaj±c ¶miej...
Przyszła dzi¶ nowa paczka od Epsona... aż się boję zajrzeć do ¶rodka ;-)

I tak już wisisz na tapecie u nich: tych klientów nie obsługujemy ;)

Chc±c sobie oszczędzić nerwów popołudniem poszedłem najpierw na
rowerek a drukarkę otworzyłem dopiero po powrocie, teraz o 19-tej.
Na pocz±tku miłe zaskoczenie - w pudle drukarka taka sama, tusze
takie same jak kiedy¶ (owinięte ta¶m±) ale jest list do drogiego klienta,
ręcznie podpisany imieniem i nazwiskiem zapewniaj±cy że tym razem
jest drukarka osobi¶cie przetestowana i tusze s± już włożone, gotowe
do pracy a osobny, zawinięty ta¶m± komplet mogę potraktować jako
prezent od firmy... Do listu dopięte wydruki testowe, nawet fotka 10x15.
No kurde, my¶lę sobie - wreszcie kto¶ się przyłożył!

Otwieram, zdejmuję wszystkie ta¶my, nalepki, wkładam papier, zerkam
pod klapę skanera - rzeczywi¶cie s± jakie¶ tusze: ok, jedziemy z koksem.
Wł±czam drukarkę, co¶ pomy¶lała, menu na ekranie - gotowa do pracy.
Więc zaczynamy od tego aby pokazała nam poziom tuszu w zbiornikach:
czarny tekstowy pełny, kolorowe i czarny foto: prawie zero.. No trudno.
Punkt drugi programu: podstawowy wydruk testowy "nozzle pattern".
I kicha Smile Dwie kolumny z lewej, wydrukowane tuszem czarny tekstowy
ledwie parę kresek na dole... Cztery kolumny kolory+czarny foto: zero.
Brak jakichkolwiek kresek. Tu zatem zakl±łem (po polsku, a jakże...) bo
wygl±da na to, że czarny tekstowy "naprawili" a teraz kolory nie drukuj±.
No dobra...
Wybieram "czyszczenie głowic" Sad No nie ma wyj¶cia! Po procesie tegoż
czyszczenia mam już duż± poprawę: kolumna czarna tekstowa z lewej
prawie dobra, znaczy się co druga kreska do połowy Sad druga kolumna
czarna-tekstowa całkiem dobra, kolory dobre... No ok, jest duża poprawia,
zrobię znowu czyszczenie i będzie już całkiem dobrze: a tu kupa...

W czasie drugiego czyszczenia drukarka dała komunikat że:
"Cannot recognize following ink cartridge(s) Try installing them again"
i tu wymieniaj± cztery tusze: PBK (zgduję że photo-black) M, Y, C.

I co teraz robić? Dzwonić do supportu znowu? Czy może ten durny
komunikat ¶wiadczy o tym, że skończył się w nich tusz bo było mało...
Tak, tak, wiem że English co innego znaczy, ale boję się że jakiemu¶
Hindusowi się "if" w firmware pomylił i skoczył do nie tego napisu
co trzeba przy sytuacji gdy się pojawił kod błędu braku tuszu w czasie
czyszczenia głowic a nie w czasie normalnego drukowania Smile)))

Drukarka mi dała opcję "OK Proceed". Naciskam więc OK Smile)

No kurde - oni naprawdę chc± abym wymienił tusze!!!!!! Brak mi słów...
Rzeczywi¶cie wygl±da na to, że w czasie czyszczenia głowic skończył
się tusz i procedura czyszczenia się nie dokończyła, drukarka jest
bezużyteczna: zacięła się i nie popu¶ci, muszę wymienić tusze... Sad

A może trzeba odkurzyć wiatraczek?

--
Jarek

Pszemol
Guest

Wed Jun 05, 2013 1:13 am   



"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message
news:kom1fm$qb5$1@dont-email.me...
Quote:
I co teraz robić? Dzwonić do supportu znowu? Czy może ten durny
komunikat świadczy o tym, że skończył się w nich tusz bo było mało...
Tak, tak, wiem że English co innego znaczy, ale boję się że jakiemuś
Hindusowi się "if" w firmware pomylił i skoczył do nie tego napisu
co trzeba przy sytuacji gdy się pojawił kod błędu braku tuszu w czasie
czyszczenia głowic a nie w czasie normalnego drukowania Smile)))

Drukarka mi dała opcję "OK Proceed". Naciskam więc OK Smile)

No kurde - oni naprawdę chcą abym wymienił tusze!!!!!! Brak mi słów...
Rzeczywiście wygląda na to, że w czasie czyszczenia głowic skończył
się tusz i procedura czyszczenia się nie dokończyła, drukarka jest
bezużyteczna: zacięła się i nie popuści, muszę wymienić tusze... Sad

Wymyśliłem, że zamiast otwierać nowy zestaw tuszów który
dostałem "w prezencie", ten owinięty taśmą klejącą, i ryzykować
że drukarka znowu dostanie pierdo&&&ca i przestanie drukować
na czarno wymyśliłem, że przełożę tylko tusze kolorowe i czarny
foto z ostatnio testowanej drukarki co nie drukowała na czarno.

Zrobiłem jak zaplanowałem - jest dobrze - ink nozzle pattern się
mi wydrukował poprawnie, zrobiłem ustawienie głowic też dobrze,
tym razem widziałem czarne numerki jakie miałem jej wpisać
w menu i jest OK... Niestety drukarka pokazuje poziom tuszu bliski
zeru na wszystkich kartridżach, więc niedługo znowu będzie to samo...

No ale na razie jest OK.
Ustawię jeszcze parametry wifi i spróbuję wydrukować coś przez
sieć z komputera, aby uspokoić wszystkich którzy proponowali
taką opcję wcześniej i aby już jej więcej nie proponowali Wink))
1-sza strona testowa z komputera wydrukowała się po jakichś 5
minutach stukania i pukania i niewiadomo-czego-jeszcze... Sad
Druga wyszła szybko... No nic, jest dobrze, lepiej napewno nie będzie.

Pakuję więc trzy pozostałe drukarki w pudła i jutro wysyłam je
FedExem do Epsona aby dostać zwrot kaucji założonej na mojej
karcie kredytowej... :-)

Ale generalnie nie jestem zadowolony i mam jakiś niesmak po
tym doświadczeniu - tego tuszu jest tam tyle co kot napłakał
i dwa czyszczenia głowicy zostawiają kartridże po prostu puste.
Porażka... Sad

Pszemol
Guest

Wed Jun 05, 2013 1:17 am   



"Jarosław Sokołowski" <jaros@lasek.waw.pl> wrote in message
news:slrnkqt3b8.o4k.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
Quote:
A może trzeba odkurzyć wiatraczek?

Smile)))) Na to wygl±da... temu panu co skoczył do if-a gdzie
pisze że "cannot recognize ink cartridges" - dlatego że s± puste Smile

m
Guest

Wed Jun 05, 2013 6:54 am   



On 05.06.2013 03:13, Pszemol wrote:
Quote:
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message
news:kom1fm$qb5$1@dont-email.me...
I co teraz robić? Dzwonić do supportu znowu?

Tak sobie myślę - a może u Ciebie coś z prądem jest nie halo? Może
sąsiad kupił sobie spawarkę i drukarka zaczęła fiksować ... ?

p. m.

$heikh el $hah
Guest

Wed Jun 05, 2013 6:57 am   



W dniu 2013-06-05 03:13, Pszemol pisze:
Quote:
Ale generalnie nie jestem zadowolony i mam jaki¶ niesmak po
tym do¶wiadczeniu - tego tuszu jest tam tyle co kot napłakał
i dwa czyszczenia głowicy zostawiaj± kartridże po prostu puste.
Porażka... Sad

Mnie w sklepie sprzedawca z góry uprzedził, że w zestawie s± tusze
startowe o zmniejszonej pojemno¶ci i tylko za to mogę dać minusa Epsonowi.
Choć, mimo to, trochę już wydrukowałem i mam mniej niż połowę czarnego,
a kolorów ponad połowę. Ale pewnie wydrukuję jeden arkusz wizytówek i
czarnego już nie będzie.


--

Anerys
Guest

Wed Jun 05, 2013 9:09 pm   



Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości
news:kolnln$gmp$1@dont-email.me...
Quote:
"Anerys" <spam.nie.jest@spoko.pl> wrote in message
news:51ae61b5$0$1270$65785112@news.neostrada.pl...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości
news:koln02$d2b$1@dont-email.me...
a może sprawdź papier wsadz z inej paczki

:-)

Tylko tego papieru nie włóż do góry nogami... Smile) Ani tył-na-przód Smile)

Ty się zając śmiej...
Przyszła dziś nowa paczka od Epsona... aż się boję zajrzeć do środka Wink

Spoko, ja nie z ciebie... tak mi się przy tej caej dyskusji przypomniał
"syndrom audiofila", gdzie kable muszą być złocone (osobiście u znajomego
widziałem kabel sieciowy 230V w ekranie, ale spoko, wyjaśnię mu za jakiś
czas znaczenie słowa "audiofilia"), leżeć poziomo na profilowanych
kamiennych podstawkach, a jitter cyfrowy 1% powoduje zniekształcenia
"większe, niż skrośne (klasa C) i przester razem"... To tak tytułem
nawiązania do audiofilii puściłem żarcik, polegający na sparafrazowaniu
audiofilii do układu drukarka-papier, że audiofil by chyba się powiesił,
gdyby przy drukowaniu kartkę wożyć o 0.1 mm za bardzo w lewo, odwrócić ją
przy wyjęciu z ryzy i włożyć ją do góry nogami (i pewnie tusz by się
rozmazywał, pleśniał, warzył się, blaknął), a już jakby wożyć ją tyłem, to
trzeba by sterownik ustawiać, żeby nie sfiksował i nie zaczął drukować w
odbiciu lustrzanym, czy w negatywie Razz
Bo oczywiście jasne jest, że jeśli papier nie jest specjalnego przeznaczenia
(np. fotograficzny), gdzie jest istotne, czy włoży się go tyłem, czy
przodem, to nie ma znaczenia, jak wyjmie się go z ryzy za 15-20 złotych... A
u ciebie to chyba powinno być coś 3-5 $ chyba za ryzę...?
Powodzenia i weź to na spokojnie.

PS. Nie wiem skąd, ale wiedziałem, ze z tą drukarką wcale nie będzie tak
cacy... Mimo zapewnień dostawcy... Nawet jak czytaem, że dostałeś liścik i
wydruki, to mi coś mówiło, że to furda, że będą jaja... I miałem rację...

--
Pod żadnym pozorem nie zezwalam na wysyłanie mi jakichkolwiek reklam,
ogłoszeń, mailingów, itd., ani nawet zapytań o możliwość ich wysyłki.
Nie przyjmuję ŻADNYCH tłumaczeń, że mój adres e-mail jest ogólnodostępny
i nie został ukryty. Wszelkie próby takich wysyłek potraktuję jako stalking.

Jawi
Guest

Wed Jun 05, 2013 10:02 pm   



W dniu 2013-06-05 23:09, Anerys pisze:
Quote:
PS. Nie wiem skąd, ale wiedziałem, ze z tą drukarką wcale nie będzie tak
cacy... Mimo zapewnień dostawcy... Nawet jak czytaem, że dostałeś liścik
i wydruki, to mi coś mówiło, że to furda, że będą jaja... I miałem
rację...
A ja tego nie ogarniam zupełnie. Serio. No jak mogą 3 drukarki z tym

samym uszkodzeniem trafić się jednemu userowi?
Pszemol mieszka na jakiejś żyle, wodnej, nie złota ;)

--

Pszemol
Guest

Wed Jun 05, 2013 10:17 pm   



"m" <mvoicem@gmail.com> wrote in message
news:51aee0ad$0$1258$65785112@news.neostrada.pl...
Quote:
On 05.06.2013 03:13, Pszemol wrote:
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message
news:kom1fm$qb5$1@dont-email.me...
I co teraz robić? Dzwonić do supportu znowu?

Tak sobie myślę - a może u Ciebie coś z prądem jest nie halo?
Może sąsiad kupił sobie spawarkę i drukarka zaczęła fiksować ... ?

Mam nadzieję, że waść żartujesz, bo jeśli nie to...

Pszemol
Guest

Wed Jun 05, 2013 10:26 pm   



"Jawi" <tajny@poufny.pl> wrote in message
news:51afb56b$0$1251$65785112@news.neostrada.pl...
Quote:
W dniu 2013-06-05 23:09, Anerys pisze:
PS. Nie wiem skąd, ale wiedziałem, ze z tą drukarką wcale nie będzie tak
cacy... Mimo zapewnień dostawcy... Nawet jak czytaem, że dostałeś liścik
i wydruki, to mi coś mówiło, że to furda, że będą jaja... I miałem
rację...
A ja tego nie ogarniam zupełnie. Serio. No jak mogą 3 drukarki z tym samym
uszkodzeniem trafić się jednemu userowi?
Pszemol mieszka na jakiejś żyle, wodnej, nie złota Wink

Dokładnie rzecz biorąc to były 3 drukarki z tym samym OBJAWEM.
Przyczyn niedrukowania każdej drukarki nie znamy, może być tak
że są trzy różne przyczyny, nie?

Dorzucę Wam jeszcze jednego puzzla:
wczoraj, w czasie pakowania drukarek do pudełek postanowiłem
tą pierwszą co przyszła ponownie włączyć aby sprawdzić czy
przypadkiem poziom tuszów nie jet na tyle wysoki że opłaci się
z niej zachować tusze przed wysłaniem. Kolorowe i foto miały
poziom bardzo niski, ale czarny tekstowy miał tak może 1/4
więc pomyślałem sobie "sprawdzę jak/czy drukuje...".
Wydrukowany testowy "nozzle pattern" był bardzo dobry i te
brakujące dwie pierwsze kolumny kresek jakie drukuje drukarka
czuszem czarnym tekstowym były w porządku!
Wygląda więc na to, że tydzień stania na podłodze i "nasiąkania"
pomogło jej i zaczęła drukować poprawnie. Jak to zinterpretujecie? Smile

JoteR
Guest

Wed Jun 05, 2013 10:46 pm   



"Pszemol" napisał:

Quote:
Dorzucę Wam jeszcze jednego puzzla:
wczoraj, w czasie pakowania drukarek do pudełek postanowiłem
tą pierwszą co przyszła ponownie włączyć aby sprawdzić czy
przypadkiem poziom tuszów nie jet na tyle wysoki że opłaci się
z niej zachować tusze przed wysłaniem. Kolorowe i foto miały
poziom bardzo niski, ale czarny tekstowy miał tak może 1/4
więc pomyślałem sobie "sprawdzę jak/czy drukuje...".
Wydrukowany testowy "nozzle pattern" był bardzo dobry i te
brakujące dwie pierwsze kolumny kresek jakie drukuje drukarka
czuszem czarnym tekstowym były w porządku!
Wygląda więc na to, że tydzień stania na podłodze i "nasiąkania"
pomogło jej i zaczęła drukować poprawnie. Jak to zinterpretujecie? Smile

Że w zamian za zeszłorocznego złoma wycwaniakowałeś od Epsona nową drukarkę
oraz podrukowałeś sobie za frajer ichnimi tuszami. Polak (?) potrafi... ;->

JoteR

Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

elektroda NewsGroups Forum Index - Elektronika Polska - Drukarka Epson XP-600: Ci±głe problemy z czarnym tekstem mimo wymiany tuszy?

NOWY TEMAT

Regulamin - Zasady uzytkowania Polityka prywatnosci Kontakt RTV map News map