Goto page Previous 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Next
Lisciasty
Guest
Thu May 30, 2013 11:29 am
On May 30, 10:59 am, "Anerys" <spam.nie.j...@spoko.pl> wrote:
Quote:
Jakoś tak mi się kojarzy z sugestią opa kablówki, czy innego netu, o
przeinstalowaniu systemu... Choćby problem polegał na braku synchronizacji
modemu.
To jest bardzo dobre rozwiązanie, ma się wtedy namolnego klienta z
głowy przynajmniej na parę godzin.
A w międzyczasie naprawią u siebie, modem się połączy i włala,
działa. :>
L.
Ciemny
Guest
Thu May 30, 2013 11:43 am
Użytkownik "Pawel O'Pajak" <opajak@interia.pl> napisał w wiadomoci
news:ko6jp3$tic$1@usenet.news.interia.pl...
Quote:
Powitanko,
Dzwonię dzi trzeci raz
Eh, wzruszylem sie. Pracowalem kiedys jako serwis drukarek Fargo do kart
ID. Generalnie po dzwiekach wydawanych przez drukarke bylem w stanie
zdiagnozowac ja przez telefon. Bylo tam tyle silniczkow, przekladni itp,
ze znalem "melodie" kazdego problemu. Czasem jednak bywalo cos
nietypowego, service manual tego nie obejmowal, nic nie moglem
wykombinowac dluzszy czas, wiec musialem sie kontaktowac z ich serwisem. I
za kazdym, k'wa za kazdym razem rozpoczynala sie sekwencja pytan:
-Did you connect the power supply...
Kazdy dzwoniacy, chocby zglaszal wczesniej propozycje modyfikacji
wykorzystane w pozniejszych modelach, to i tak dostanie sekwencje pytan do
blondyny. Na koniec i tak ich "pomoc" byla o kant d* potluc.
Standard. To jest tak jak tankujesz paliwo, idziesz do kasy i mówisz że
prosisz paragon a goć i tak musi powiedzieć
"Paragon czy faktura? Polecam płyn do spryskiwaczy..."
bo ma tak odgórnie nakazane. Nie wiem czy kto siedzšcy za biurkiem
w centrali kto wymylił te procedury używa mózgu.
W servicedeskach IT majš tzw. script czyli standardowy zestaw pytań
który muszš zadać dzwonišcemu i dopiero można przekazać sprawę
na II linię wsparcia. Ale tam ma to uzasadnienie, bo 90% problemów
rozwišzuje restart maszyny i o to zapytać trzeba, choć userzy nawet
i w tym wypadku potrafiš kłamać mylšc że co to zmieni.
Pozdr. TC
Leming Show
Guest
Thu May 30, 2013 12:00 pm
W laserowej oki byla opcja oszczedzania tonera, drukowalo co druga
linie, w atramentowe nie spotkalem takiej funkcji dajacej taki efekt.
Do epsonow wlewalem samodzielnie przygotowane badziewie, nigdy nie
bylo problemow. Tylko ze nigdy to nie byly drukarki najtansze z
mozliwych.
TOMASZEK
Guest
Thu May 30, 2013 2:19 pm
W dniu 2013-05-30 09:13, Desoft pisze:
Quote:
Miałem podobny przypadek daaaawno. Nowa drukarka nie drukowała w kolorze.
Okazało się że winny był bios PCeta.
Napisałeś że stało się to już podczas używania drukarki, ale myślę że
trop jest chyba dobry.
Sprawdź na innym komputerze
Mało nie spadłem z fotela... dawno już takiej bzdury nie czytałem

Kto
Ci to powiedział, konsultant na infolinii?
--
< TOMASZEK >
granice Polski = granice absurdu
nie klikam w to: tvn24.pl*gazeta.pl
$heikh el $hah
Guest
Thu May 30, 2013 9:36 pm
W dniu 2013-05-30 16:19, TOMASZEK pisze:
Quote:
W dniu 2013-05-30 09:13, Desoft pisze:
Sprawdź na innym komputerze
Mało nie spadłem z fotela... dawno już takiej bzdury nie czytałem
A ja bym jednak polecał zainstalować sterowniki i dokonać wydruku
inicjującego jednak z komputera.
Oczywiście można wnioskować, że skoro kolory idą, to czarny też
powinien, ale często jakaś błahostka decyduje o problemie.
No a znając Pszemola, to pewnie z Maca drukował... ;)
--
Pszemol
Guest
Thu May 30, 2013 10:30 pm
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message
news:kw0329v9cba8$.9f1y95cdc1vq.dlg@40tude.net...
Quote:
Dnia Thu, 30 May 2013 06:04:35 +0200, $heikh el $hah napisał(a):
W dniu 2013-05-30 05:04, Pszemol pisze:
No kurde, co jest grane?
Też macie takie jaja z Epsonem?
Nie. Mam drugą Epsona (bardzo podobną do Twojej) i bardzo sobie chwalę.
Google na zapytanie: 'epson XP-600 problem black ink forum' nie zwraca
nic podobnego, więc najprawdopodobniej Ty robisz coś źle.
Ale co moze robic zle, jesli nowa drukarke rozpakowuje i z menu
wybiera wydruk testowy ?
Przeczytac instrukcje rozpakowywania ?
No właśnie nie rozumiem tego... :-)
I nie rozumiem pomysłów kolegów co wierzą w cuda polegające
na tym, że drukarka będzie magicznie drukować z komputera gdy
nie drukuje samodzielnie - w tym wypadku kombajn wielofunkcyjny,
więc w ogóle w zasadzie komputera do niczego nie potrzebuje,
bo można przecież używać jej wyłącznie jako xero lub fax, bez
funkcji printer.
Właśnie odłożyłem słuchawkę po rozmowie z Advanced Support
Pan mi zaproponował że wyśle mi czarny tusz... bo chyba mam zły.
Padłem trupem...
Zaproponowałem aby podał mi logiczne rozumowanie które
doprowadziło go do takiego pomysłu to mi powiedział że drukarka
nie drukuje, więc to musi być albo wadliwa drukarka albo tusz...
Wysłali mi już dwie drukarki, więc to nie drukarka, więc musi tusz.
Nie że genialne?
A ja mu na to, że moja oryginalna drukarka już została sprawdzona
z nowym atramentem ze sklepu - nie działa. Że zamiennik drukarki jaki
mi wysłali w zeszłym tygodniu przyszedł z kompletem NOWYCH tuszów
i że tak samo nie działał. Że drugi zamiennik drukarki jaki przyszedł
w tym tygodniu również przyszedł z kompletem nowych tuszów...
Ten tusz jaki kupiłem do oryginalnej drukarki też dziś sprawdziłem
z drugim zamiennikiem jaki przysłali mi w tym tygodniu - też kupa.
Czyli mamy trzy drukarki i cztery zbiorniki z czarnym tuszem...
Pana wcięło, puścił mi muzyczkę na 3 minuty po czym wrócił i mi
zaproponował że mi przyśle 3 drukarkę

)) I zaproponował że
"tym razem" już ją sprawdzą przed wysłaniem, dokładnie tak samo
jak zapewniał mnie gostek w zeszłym tygodniu, po tym jak pierwsza
wysłana mi drukarka nie działała tak samo jak moja oryginalna...
No jaja.... To się chyba nadaje do "Sprawa dla Reportera"...
Pszemol
Guest
Thu May 30, 2013 10:35 pm
"Zbych" <zbych@onet.pl> wrote in message news:ko73du$ui$1@news.mm.pl...
Quote:
W dniu 30.05.2013 10:37, J.F. pisze:
Dnia Thu, 30 May 2013 06:04:35 +0200, $heikh el $hah napisał(a):
W dniu 2013-05-30 05:04, Pszemol pisze:
No kurde, co jest grane?
Też macie takie jaja z Epsonem?
Nie. Mam drugą Epsona (bardzo podobną do Twojej) i bardzo sobie chwalę.
Google na zapytanie: 'epson XP-600 problem black ink forum' nie zwraca
nic podobnego, więc najprawdopodobniej Ty robisz coś źle.
Ale co moze robic zle, jesli nowa drukarke rozpakowuje i z menu
wybiera wydruk testowy ?
Przeczytac instrukcje rozpakowywania ?
A czemu nie? Może zapomniał odkleić jakąś naklejkę/zabezpieczenie
dyszy/kartridża? Albo zostały resztki kleju po takiej naklejce?
Myślisz że drukarka raportowałaby wskaźnikiem maksymalny poziom
tuszu który zmniejsza się po kolejnych "genialnych" czyszczeniach głowic?
Poza tym, te tusze nie mają nalepek- mają taką żółto-zieloną plastikową
klapkę, czy może nazwać to trzeba kapsel który się zdejmuje i odkrywa
mokrą "poduszeczkę" przez którą przesiąka tusz z kartridga do głowicy.
Podobne do tych tutaj prodróbek:
http://www.inkpro2day.com/expression-premium-xp-600-t273xl-epson-compatible-ink-cartridges/
Adam Dybkowski
Guest
Thu May 30, 2013 10:36 pm
W dniu 2013-05-31 00:30 Pszemol napisał(a):
Quote:
A ja mu na to, że moja oryginalna drukarka już została sprawdzona
z nowym atramentem ze sklepu - nie działa. Że zamiennik drukarki jaki
mi wysłali w zeszłym tygodniu przyszedł z kompletem NOWYCH tuszów
i że tak samo nie działał. Że drugi zamiennik drukarki jaki przyszedł
w tym tygodniu również przyszedł z kompletem nowych tuszów...
Ten tusz jaki kupiłem do oryginalnej drukarki też dziś sprawdziłem
z drugim zamiennikiem jaki przysłali mi w tym tygodniu - też kupa.
Czyli mamy trzy drukarki i cztery zbiorniki z czarnym tuszem...
Pana wcięło, puścił mi muzyczkę na 3 minuty po czym wrócił i mi
zaproponował że mi przyśle 3 drukarkę

)) I zaproponował że
"tym razem" już ją sprawdzą przed wysłaniem, dokładnie tak samo
jak zapewniał mnie gostek w zeszłym tygodniu, po tym jak pierwsza
wysłana mi drukarka nie działała tak samo jak moja oryginalna...
No jaja.... To się chyba nadaje do "Sprawa dla Reportera"...
Jeżeli to nie problem ani drukarki ani tuszu - no to problem z
zasilaniem. Podłącz przez kondycjoner, do kupienia w dobrych sklepach
audiofilskich.
--
Adam Dybkowski
http://dybkowski.net/
Uwaga: przed wysłaniem do mnie maila usuń cyfry z adresu.
Pszemol
Guest
Thu May 30, 2013 10:40 pm
"Adam Dybkowski" <a1d2y3b4k5o6w7s8@g1m2a3i4l5.6c7o8m> wrote in message
news:51a7d456$0$1252$65785112@news.neostrada.pl...
Quote:
W dniu 2013-05-31 00:30 Pszemol napisał(a):
A ja mu na to, że moja oryginalna drukarka już została sprawdzona
z nowym atramentem ze sklepu - nie działa. Że zamiennik drukarki jaki
mi wysłali w zeszłym tygodniu przyszedł z kompletem NOWYCH tuszów
i że tak samo nie działał. Że drugi zamiennik drukarki jaki przyszedł
w tym tygodniu również przyszedł z kompletem nowych tuszów...
Ten tusz jaki kupiłem do oryginalnej drukarki też dziś sprawdziłem
z drugim zamiennikiem jaki przysłali mi w tym tygodniu - też kupa.
Czyli mamy trzy drukarki i cztery zbiorniki z czarnym tuszem...
Pana wcięło, puścił mi muzyczkę na 3 minuty po czym wrócił i mi
zaproponował że mi przyśle 3 drukarkę

)) I zaproponował że
"tym razem" już ją sprawdzą przed wysłaniem, dokładnie tak samo
jak zapewniał mnie gostek w zeszłym tygodniu, po tym jak pierwsza
wysłana mi drukarka nie działała tak samo jak moja oryginalna...
No jaja.... To się chyba nadaje do "Sprawa dla Reportera"...
Jeżeli to nie problem ani drukarki ani tuszu - no to problem z zasilaniem.
Podłącz przez kondycjoner, do kupienia w dobrych
sklepach audiofilskich.
Ma to sens, bo kolejne drukarki przysyłają bez kabla sieciowego,
używam wciąż tego samego, z oryginalnej drukarki... To musi być to!

))
Jakub Rakus
Guest
Thu May 30, 2013 10:46 pm
W dniu 31.05.2013 00:40, Pszemol pisze:
Quote:
Ma to sens, bo kolejne drukarki przysyłają bez kabla sieciowego,
używam wciąż tego samego, z oryginalnej drukarki... To musi być to!

))
Kojarzę że był tu na grupie kilka miesięcy temu taki wątek o problemach
z jakąś drukarką, które były spowodowane właśnie złą jakością zasilania
czy może nieprawidłowym zasilaniem, szczegółów nie pamiętam.
--
Pozdrawiam
Jakub Rakus
$heikh el $hah
Guest
Thu May 30, 2013 11:50 pm
W dniu 2013-05-31 00:30, Pszemol pisze:
Quote:
No jaja.... To się chyba nadaje do "Sprawa dla Reportera"...
K-wa, czy to naprawdę tak skomplikowana i długa czynność, by
zainstalować sterowniki i spróbować coś wydrukować z komputera?!
--
Przemysław Ryk
Guest
Fri May 31, 2013 2:03 am
Dnia Fri, 31 May 2013 01:50:36 +0200, $heikh el $hah napisał(a):
Quote:
W dniu 2013-05-31 00:30, Pszemol pisze:
No jaja.... To się chyba nadaje do "Sprawa dla Reportera"...
K-wa, czy to naprawdę tak skomplikowana i długa czynność, by
zainstalować sterowniki i spróbować coś wydrukować z komputera?!
Czyli według Ciebie wątkotwórca od grudnia 2012 używał egzemplarza owej
drukarki li tylko i wyłącznie jako stojącego sobie osobno urządzenia? Czy
może zbyt ciasno masz pod kopułą, żeby zatrybić chronologię wydarzeń:
1. grudzień 2012 - drukarka kupiona, od tej pory wykorzystywana i to raczej
jako urządzenie podłączone do komputera;
2. ostatnio pojawił się problem - druk czarnego tekstu w ciapki, po
czyszczeniu głowic wzór testowy daje wyłącznie kolor i wydruk z czarnego
atramentu foto. O deinstalacji / zmianie wersji sterowników mowy nie było.
3. wstawione nowe tusze, dostarczone nowe urządzenia - każde ma ten sam
problem.
Wyjaśnij mi pączusiu malinowy, jakim cudem instalacja sterowników w systemie
(w którym już one - co najśmieszniejsze - raczej są) pomóc ma na prawidłowy
wydruk autotestu z wbudowanej w drukarkę elektroniki?
--
[ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
[ Zdolność precyzyjnej obserwacji jest zwykle nazywana cynizmem przez ]
[ tych, którzy jej nie posiadają. (George Bernard Shaw) ]
Przemysław Ryk
Guest
Fri May 31, 2013 2:03 am
Dnia Wed, 29 May 2013 22:04:12 -0500, Pszemol napisał(a):
[quote]Mam nową drukarkę XP-600, to kombajn wielofunkcyjny...
Urządzenie kupione w grudniu 2012. Ostatnio zaczęła
drukować czarny tekst we wzorki, co druga linię, itp...
(ciach
$heikh el $hah
Guest
Fri May 31, 2013 2:16 am
W dniu 2013-05-31 04:03, Przemysław Ryk pisze:
Quote:
Czyli według Ciebie wątkotwórca od grudnia 2012 używał egzemplarza owej
drukarki li tylko i wyłącznie jako stojącego sobie osobno urządzenia?
Ale teraz dostawał nowe i zdaje się, że słowem nie wspomniał o próbach
druku z komputera. Nie napisał też, czy zainstalował firmowe sterowniki,
czy w międzyczasie nie zmienił systemu, więc ogólnie trochę szczegółów
brakuje.
I nie twierdzę, że to pomoże, ale jak wszystkie możliwe, logiczne
przyczyny odpadają, to warto spróbować mniej logicznych.
Pamiętam jak raz miałem problem z odpaleniem nowej płyty CD z jakimś
softem. Wszystkie możliwe sposoby zawodziły. Zakurzona, na oko, nie
była. Ale w końcu przetarłem koszulą i odpaliła...
--
Pszemol
Guest
Fri May 31, 2013 2:18 am
"Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> wrote in message
news:khw7ofxxjgwl$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info...
Quote:
Wyjaśnij mi pączusiu malinowy,

)))))
A tak generalnie to umiesz czytać Przemku i wnioskować
z tego co czytasz, w odróżnieniu od niektórych tu ludzi...
Goto page Previous 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Next