RTV forum PL | NewsGroups PL

Jak długo wytrzymają LED-y w reflektorze H7 z aluminiowym radiatorze?

Czy LED w reflektorze wytrzyma z H7

NOWY TEMAT

elektroda NewsGroups Forum Index - Elektronika Polska - Jak długo wytrzymają LED-y w reflektorze H7 z aluminiowym radiatorze?

Goto page 1, 2, 3, 4  Next

PiteR
Guest

Tue Jul 15, 2014 3:52 pm   



Czy mu dekiel natychmiast odskoczy? :)

Odległość od żarówki z 5cm. Mogę zdjąć kapturki z tyłu reflektora dla
lepszego wietrzenia.

A może dać LED razem z H1? W sumie prawie nie włączam długich.
Ledy byłyby na aluminiowym radiatorze.

--
Piter

BartekK
Guest

Tue Jul 15, 2014 3:52 pm   



W dniu 2014-07-15 17:52, PiteR pisze:
Quote:
Czy mu dekiel natychmiast odskoczy? :)

Odległość od żarówki z 5cm. Mogę zdjąć kapturki z tyłu reflektora dla
lepszego wietrzenia.

A może dać LED razem z H1? W sumie prawie nie włączam długich.
Ledy byłyby na aluminiowym radiatorze.
Pod warunkiem, że świecić tych ledów nie będziesz, gdy zaświecisz to

H7/H1, to może wytrzymają.
Sprawdź sobie organoleptycznie jak grzeje podczerwienią takie 55W
halogen z odległości 5cm (ale wprost, nie przez szkło klosza) - nie jest
lekko...


--
| Bartłomiej Kuźniewski
| sibi@drut.org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173

Maciek
Guest

Tue Jul 15, 2014 3:58 pm   



Użytkownik PiteR napisał:
Quote:
Czy mu dekiel natychmiast odskoczy? :)

Odległość od żarówki z 5cm. Mogę zdjąć kapturki z tyłu reflektora dla
lepszego wietrzenia.

A może dać LED razem z H1? W sumie prawie nie włączam długich.
Ledy byłyby na aluminiowym radiatorze.


Nie poprawiaj istniejących reflektorów pojazdu. W razie wypadku biegły
to wykryje i będziesz miał kłopoty. Po modyfikacjach Twoje reflektory
utracą homologację. No chyba że zlecisz ich ponowne homologowanie i
będziesz miał na to papiery, bo napisy wytłoczone na kloszu będą już
nieważne.
Jak chcesz wstawiać dzienne, to obok a nie w istniejący reflektor.
Maciek

PiteR
Guest

Tue Jul 15, 2014 4:02 pm   



BartekK pisze tak:

Quote:
Pod warunkiem, że świecić tych ledów nie będziesz, gdy zaświecisz to
H7/H1, to może wytrzymają.

No nie, nie zamierzam ich świecić razem. Dam zabezpieczenie.


Quote:
Sprawdź sobie organoleptycznie jak grzeje podczerwienią takie 55W
halogen z odległości 5cm (ale wprost, nie przez szkło klosza) -
nie jest lekko...


Sprawdzałem kiedyś H4 przy 14v na stole. Nie napawało mnie optymizmem
:/

--
Piter

PiteR
Guest

Tue Jul 15, 2014 4:10 pm   



Maciek pisze tak:

Quote:
Nie poprawiaj istniejących reflektorów pojazdu. W razie wypadku
biegły to wykryje i będziesz miał kłopoty. Po modyfikacjach Twoje
reflektory utracą homologację.

U niedobrze. To nawet przekaźników nie mogę schować w reflektory? :/
Chciało mi się pociągnąć tylko jeden gruby przewod + odwiedzający
reflektory.

Ale wywalić złącza i wymienić przewody na grubsze mogę prawda? :)

--
Piter

Mirek
Guest

Tue Jul 15, 2014 9:40 pm   



On 15.07.2014 17:58, Maciek wrote:

Quote:
W razie wypadku biegły to wykryje

Podłączy wrak pod USB swojego "komputerka biegłego" i na ekranie ukaże się:
"Trwa wyszukiwanie problemów..." ;)

Sorry NMSP.

--
Mirek.

Mirek
Guest

Tue Jul 15, 2014 9:45 pm   



On 15.07.2014 17:52, PiteR wrote:

Quote:
Mogę zdjąć kapturki z tyłu reflektora dla
lepszego wietrzenia.

To bez sensu bo ci się zasyfi kurzem albo owadami.

--
Mirek.

Maciek
Guest

Wed Jul 16, 2014 9:40 am   



Użytkownik Mirek napisał:
Quote:
On 15.07.2014 17:58, Maciek wrote:

W razie wypadku biegły to wykryje


Podłączy wrak pod USB swojego "komputerka biegłego" i na ekranie ukaże się:
"Trwa wyszukiwanie problemów..." ;)

Sorry NMSP.


Zapewne nie wiesz jak się to odbywa ale zapewniam Cię, że w razie
wypadku, wątpliwości co do winy kierowcy, stanu technicznego pojazdu,
trzepanie jest bardzo dokładne. Wystarczy że biegły powie w sądzie
"przeróbka mogła mieć wpływ na widoczność pojazdu/ odległość widzenia
kierowcy" i jest przechlapane. Czasami trzepanie wraku przypomina
badanie katastrofy lotniczej.
Do tego są jeszcze ubezpieczyciele ze swoimi ludźmi, szukajacy dziury w
całym, żeby tylko nie wypłacić odszkodowania.
Maciek

Maciek
Guest

Wed Jul 16, 2014 9:46 am   



Użytkownik PiteR napisał:

Quote:
Maciek pisze tak:


Nie poprawiaj istniejących reflektorów pojazdu. W razie wypadku
biegły to wykryje i będziesz miał kłopoty. Po modyfikacjach Twoje
reflektory utracą homologację.


U niedobrze. To nawet przekaźników nie mogę schować w reflektory? :/
Chciało mi się pociągnąć tylko jeden gruby przewod + odwiedzający
reflektory.

Ale wywalić złącza i wymienić przewody na grubsze mogę prawda? :)


Co znaczy schować przekaźniki w reflektorze? Kompletnego zespołu nie
naruszaj. Jakoś do tej pory nikt nie miał problemów, żeby zamocować
przekaźnik obok reflektora i dać krótki przewód do reflektora. Przewody
możesz zmienić na grubsze. Do braku złącz nikt się nie przyczepi. Pod
jednym warunkiem - że to będzie naprawdę dobrze zrobione, dobra
izolacja, nic się nie będzie ocierało o inne elementy pojazdu, solidne
mocowanie itp. Inaczej ryzykujesz pożar, bo sam wiesz, że prądy są tam
całkiem spore. No i jak zwykle - jak spaprzesz robotę, to ubezpieczyciel
nie wypłaci odszkodowania za spalony samochód, jeżeli Twoja robota mogła
mieć z tym choćby mgliste powiązanie.
Maciek

Mirek
Guest

Wed Jul 16, 2014 10:36 am   



On 16.07.2014 11:40, Maciek wrote:

Quote:
Zapewne nie wiesz jak się to odbywa

Nie wiem, ale analizując wypadki, które pamiętam w mojej okolicy to
zawsze winę wskazali na tego biedniejszego, mniej wpływowego albo...
martwego. Zwykle "wyszukali" jakąś bardziej wiarygodną przyczynę niż
przerobione światełka.

Wracając do tematu, to pomijając oczywiście głupotę jazdy na światłach w
dzień - skoro już musimy - też bym nie pchał LED-ów w reflektory. Sam
mam w miejscu na przeciwmgielne, ale jak ktoś się uprze i zrobi to
sensownie to czemu nie.

--
Mirek.

BartekK
Guest

Wed Jul 16, 2014 2:43 pm   



W dniu 2014-07-15 23:45, Mirek pisze:
Quote:
On 15.07.2014 17:52, PiteR wrote:

Mogę zdjąć kapturki z tyłu reflektora dla
lepszego wietrzenia.

To bez sensu bo ci się zasyfi kurzem albo owadami.

To jeszcze najmniejszy problem, gorzej że wtedy dużo bardziej reflektory

są narażone na zaparowywanie przy zmianach temperatury, a zaparowane od
wewnątrz - to już całkiem nie świecą...

--
| Bartłomiej Kuźniewski
| sibi@drut.org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173

PiteR
Guest

Wed Jul 16, 2014 8:32 pm   



Mirek pisze tak:

Quote:
Wracając do tematu, to pomijając oczywiście głupotę jazdy na
światłach w dzień - skoro już musimy

To jest mega głupota. 100W w kosmos rozpylać. Zasilanie laptopa. Nie
mogę tego znieść. Jak byłem za granicą to aż odetchnąłem.

--
Piter

Mirek
Guest

Wed Jul 16, 2014 9:31 pm   



On 16.07.2014 22:32, PiteR wrote:

Quote:
100W w kosmos rozpylać.

To już nie chodzi o te 100W - z resztą na szczęście można (trzeba) dać
LED-y.
Jeździłeś kiedyś na rowerze? Myślę, że jeżdżąc rowerem najszybciej można
się przekonać do czego prowadzi jazda na światłach w dzień.

--
Mirek.

PiteR
Guest

Wed Jul 16, 2014 9:37 pm   



Mirek pisze tak:

Quote:
100W w kosmos rozpylać.

To już nie chodzi o te 100W

Mnie chodzi jak mam laptopa non stop podłaczonego.


Quote:
Jeździłeś kiedyś na rowerze? Myślę, że jeżdżąc rowerem najszybciej
można się przekonać do czego prowadzi jazda na światłach w dzień.

Nom jeżdziłem 20 lat temu :)

Rower znika? Bo samochód bez świateł znika.

--
Piter

Mirek
Guest

Wed Jul 16, 2014 10:10 pm   



On 16.07.2014 23:37, PiteR wrote:

Quote:

Rower znika? Bo samochód bez świateł znika.


Rower znika, pieszy znika, motocykl z jednym światłem znika...
Ale najbardziej znika właśnie rower zwłaszcza z ubranym na szaro
rowerzystą. Sam staram się ubierać w jaskrawe kolory, ale też za
przymusową kamizelką dla pieszych czy rowerzystów nie jestem.

--
Mirek.

Goto page 1, 2, 3, 4  Next

elektroda NewsGroups Forum Index - Elektronika Polska - Jak długo wytrzymają LED-y w reflektorze H7 z aluminiowym radiatorze?

NOWY TEMAT

Regulamin - Zasady uzytkowania Polityka prywatnosci Kontakt RTV map News map