Goto page Previous 1, 2, 3, 4 Next
Piotr Gałka
Guest
Fri Jan 27, 2012 10:51 am
Użytkownik "Padre" <Padre@no.net> napisał w wiadomości
news:jfsecm$kif$1@mx1.internetia.pl...
Quote:
A nie można takich ważnych komponentów zalakierować?
A skąd wiesz, że nie były zalakierowane ?
P.G.
AlexY
Guest
Fri Jan 27, 2012 11:35 am
Użytkownik Padre napisał:
[..]
Quote:
A nie można takich ważnych komponentów zalakierować? Przecież nie są
przeznaczone do naprawy tylko wymiany. Podejrzewam, że ten przypadek w
[..]
Pewnie dlatego wszystko teraz zalewa się żywicą. W przypadku pedału gazu
albo o tym zapomnieli albo nie mogli zabezpieczyć lutu w pobliżu
ślizgowej części potencjometru.
--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html
http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html
Marek
Guest
Fri Jan 27, 2012 11:51 am
A ja się dziwie że wy się dziwicie ... normalna sprawa samochód ma jeździć
do 10 lat potem utylizacja , TV powiedzmy 7 lat itp . Po prostu kasa i tyle
a do reszty dorabiana ideologia bo akumulatory w samochodach są nadal
ołowiowe i nic w tej sprawie się nie dzieje a do zębów zakłada się na kasę
chorych amalgamat czyli mieszaninę ołowiu z rtęcią i to macie gratis a
plomby inne są odpłatne .. W zestawieniu z innymi pomysłami jakąś mnie to
nie dziwi ... a będzie tylko gorzej , Po wprowadzeniu ACTA nawet Chińczycy
będą produkować oryginały

)
Pozdro
Marek
Jarosław Sokołowski
Guest
Fri Jan 27, 2012 12:25 pm
Pan Andrzej Lawa napisał:
Quote:
To niech sobie następnym razem szanowny padre Padre kupi jeszcze bardziej
wypaśną furę, co to się bez kluczyków otwiera, jakąś kartą czy innym czyms.
Niedługo nie będziesz miał wyboru ;-/
Całkiem możliwe. Nie wiem nawet, czy się z tego powodu martwić, czy cieszyć.
Ale tu chodzi o co innego -- kluczyk do kłódki od komórki na węgiel po stu
latach wyglada (i działa) jak nowy. Jeśli ten do samochodu zużywa się
wcześniej, to znaczy, że tu jest coś nie w porządku. Niezależnie od RFID.
--
Jarek
J.F
Guest
Fri Jan 27, 2012 12:35 pm
Użytkownik "Padre" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:jfsecm$kif$1@mx1.internetia.pl...
Quote:
A nie można takich ważnych komponentów zalakierować? Przecież nie są
przeznaczone do naprawy tylko wymiany. Podejrzewam, że ten przypadek
w sumie jednostkowy to błąd technologiczny. Choć prawdę powiedziawszy
nie chciał bym jeździć samochodem drive by wire, jakoś mam większe
zaufanie do stuletniej praktyki w stosowaniu przekładni kierowniczej.
Uwazaj - przekladnie kierownicze sie wlasnie zmienily.
Teraz sa elektryczne (co powiedzmy nie jest jeszcze takie zle, tylko
ze przy okazji zostaly nienaprawialne) , sterowane oczywiscie
elektronicznie, z interfejsem CAN, w niektore samochodach potrafia np
same zaparkowac - i ciekaw jestem kiedy ESP zacznie dominowac nad
kierowca ...
A potem minie jeszcze pare latek i samodzielne prowadzenie samochodu
stanie sie przestepstwem, bo komputery jezdza bezpieczniej :-)
J.
zapinio
Guest
Fri Jan 27, 2012 1:06 pm
Ja to uważam , że tylko na ślinę...tylko !!!
{paragrafy do ustępu ...}
Pawel \"O'Pajak\"
Guest
Fri Jan 27, 2012 1:08 pm
Powitanko,
Quote:
amalgamat czyli mieszaninę ołowiu z rtęcią
Srebra z rtecia. Zreszta takie plomby maja 2 zalety: O wiele lepiej
wypelniaja przestrzen niz swiatloutwardzalne i Ag dziala
przeciwbakteryjnie. Takie plomby mozna tez zakladac na nie do konca
suche podloze.
Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE ->:
> (moje imie.[kropka]nazwisko, ten_smieszny_znaczek)gmail.com
Padre
Guest
Fri Jan 27, 2012 7:00 pm
W dniu 2012-01-27 10:51, Piotr Gałka pisze:
Quote:
Użytkownik "Padre" <Padre@no.net> napisał w wiadomości
news:jfsecm$kif$1@mx1.internetia.pl...
A nie można takich ważnych komponentów zalakierować?
A skąd wiesz, że nie były zalakierowane ?
P.G.
No bo chyba cynowe wąsy spod lakieru nie wylazły?
Padre
Guest
Fri Jan 27, 2012 7:04 pm
Jeśli ten do samochodu zużywa się
Quote:
wcześniej, to znaczy, że tu jest coś nie w porządku. Niezależnie od RFID.
W wielu samochodach kluczyk do stacyjki jest z mosiądzu a elementy
stacyjki stalowe dzięki temu po co najmniej 50 tysiącach odpaleń silnika
zużyłem 2 kluczyki po 15zł a nie dwie stacyjki po 300zł
Padre
Guest
Fri Jan 27, 2012 7:07 pm
Quote:
Uwazaj - przekladnie kierownicze sie wlasnie zmienily.
Teraz sa elektryczne (co powiedzmy nie jest jeszcze takie zle, tylko ze
przy okazji zostaly nienaprawialne) , sterowane oczywiscie
elektronicznie, z interfejsem CAN, w niektore samochodach potrafia np
same zaparkowac - i ciekaw jestem kiedy ESP zacznie dominowac nad
kierowca ...
Ponieważ moje auto dobiega 300kkm za rok kupuję sporo nowsze, już sobie
wybrałem - minimum elektroniki
Jarosław Sokołowski
Guest
Fri Jan 27, 2012 8:20 pm
Padre napisał:
Quote:
Jeśli ten do samochodu zużywa się wcześniej, to znaczy, że tu jest coś
nie w porządku. Niezależnie od RFID.
W wielu samochodach kluczyk do stacyjki jest z mosiądzu a elementy
stacyjki stalowe dzięki temu po co najmniej 50 tysiącach odpaleń silnika
zużyłem 2 kluczyki po 15zł a nie dwie stacyjki po 300zł
Przyjrzałem się swojemu. Też ma sporo odpaleń na koncie, ale jakoś po nim
tego nie widać. Nie wiem z czego zrobiony, ale jakis taki blady, więc nie
z mosiądzu. Nadal uważam, że to nie wporządku, jeśli kluczyk się zużywa.
Niezależnie od tego, ile kosztuje (15 zł to i tak o wiele za dużo, jak na
wyprodukowanie kluczyka o stuletniej trwałości).
--
Jarek
Włodzimierz Wojtiuk
Guest
Fri Jan 27, 2012 10:25 pm
"Padre" <Padre@no.net> wrote in message
news:jfup6u$ab7$2@mx1.internetia.pl...
Quote:
Uwazaj - przekladnie kierownicze sie wlasnie zmienily.
Teraz sa elektryczne (co powiedzmy nie jest jeszcze takie zle, tylko ze
przy okazji zostaly nienaprawialne) , sterowane oczywiscie
elektronicznie, z interfejsem CAN, w niektore samochodach potrafia np
same zaparkowac - i ciekaw jestem kiedy ESP zacznie dominowac nad
kierowca ...
Ponieważ moje auto dobiega 300kkm za rok kupuję sporo nowsze, już sobie
wybrałem - minimum elektroniki
Jak to BRZMI na tej grupie. ;-)
--
Włodek
Maciek
Guest
Fri Jan 27, 2012 11:03 pm
Użytkownik Padre napisał:
Quote:
Ponieważ moje auto dobiega 300kkm za rok kupuję sporo nowsze, już sobie
wybrałem - minimum elektroniki
Jasne ... będzie jak na "Gremlinach" - facet wolał amerykańskie pojazdy
a potem okazało się, że w środku wszędzie japońskie części

Sprawdź,
czy do wymiany żarówki w przednim reflektorze nie trzeba rozbierać
nadkola. Zawsze coś się trafi, co doprowadzi do szału.
Maciek
Butek
Guest
Sat Jan 28, 2012 12:18 am
W dniu 12-01-27 23:03, Maciek pisze:
Quote:
Jasne ... będzie jak na "Gremlinach" - facet wolał amerykańskie pojazdy
a potem okazało się, że w środku wszędzie japońskie części

Sprawdź,
czy do wymiany żarówki w przednim reflektorze nie trzeba rozbierać
nadkola. Zawsze coś się trafi, co doprowadzi do szału.
A tam nadkola, niech sprawdzi, czy kasować na komputerze nie trzeba, bo
kontrolka "maintenance needed" się będzie świecić do końca świata, w
końcu żarówki się wymienia tylko w ASO, nie? :)
--
butek
Safety note: Don't put all your enriched uranium hexafluoride in one
bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate
corners of the room. This will prevent the premature build-up of a
critical mass.
Artur(m)
Guest
Sat Jan 28, 2012 5:41 pm
Użytkownik "Padre" <Padre@no.net> napisał w wiadomości
news:jfup6u$ab7$2@mx1.internetia.pl...
Quote:
Ponieważ moje auto dobiega 300kkm za rok kupuję sporo nowsze, już sobie
wybrałem - minimum elektroniki
Ciekawym jakie?
....bom ciekaw.
Artur(m)
Goto page Previous 1, 2, 3, 4 Next