RTV forum PL | NewsGroups PL

Auta z fabrycznym zdalnym startem silnika i automatyczną skrzynią biegów?

Auto z fabrycznym zdalnym starterem?

NOWY TEMAT

elektroda NewsGroups Forum Index - Elektronika Polska - Auta z fabrycznym zdalnym startem silnika i automatyczną skrzynią biegów?

Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

axial
Guest

Thu Jan 24, 2008 8:00 am   



Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości
news:fn8603.89g.0@poczta.onet.pl...
Quote:
"axial" <axial@microsoft.com> wrote in message
news:fn8ct3$n4r$1@news.onet.pl...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości
news:fn6r8g.98c.0@poczta.onet.pl...
(...)
Dodatkowo, nawet syntetyczny ale zimny olej nie zapewnia
odpowiedniego smarowania.

Zapewnia odpowiednie. Nic sie w moim nie zaciera.

Wszystko zależy od obszerności pojęcia
słowa "odpowiednie"...

Olej rzepakowy też jest odpowiednim
paliwem dla diesla... jednak nie na długo.

No wiec pisze wyraznie ze gdyby nieodpowiednio smarowalo
to moznaby sie spodziewac ponizej-przecietnej zywotnosci
mojego silnika. Tymczasem moja 13-letnia toyota z ponad
370 tysiecy kilometrow na liczniku jezdzi i ma sie dobrze.
Wniosek z tego plynie ze tym nieczekaniem na nagrzanie
auta krzywdy mu zadnej nie zrobilem.

Są ludzie co piją i palą i dożywają ponad 110 lat,,,,

ax

JohnyR2
Guest

Thu Jan 24, 2008 1:39 pm   



Niemcy robili badania z olejem rzepakowym jako paliwo, w wolnossących
silnikach diesla sprawdza się lepiej jak olej napędowy. Jedynym problemem
jaki wystąpił było zużywanie się uszczelek gumowych przy wlewie paliwa!
Silnik pracuje ciszej i nie trzeba dodawać komponentów czyszczących
wtryskiwacze. OR jest także bardziej ekologicznym paliwem od ON! W Polsce co
drugi Mercedes W124/201 z silnikiem diesla jeździ na zużytym OR odbieranym z
plackarni/frytkarni. Jest to bardzo łatwo wykrywalne po zapachu. Widziałem
MB W124 z instalacją podgrzewającą fryturę (konsystencja smalcu!).

Jr

J.F.
Guest

Thu Jan 24, 2008 2:26 pm   



On Thu, 24 Jan 2008 13:39:53 +0100, JohnyR2 wrote:
Quote:
Niemcy robili badania z olejem rzepakowym jako paliwo, w wolnossących
silnikach diesla sprawdza się lepiej jak olej napędowy. Jedynym problemem
jaki wystąpił było zużywanie się uszczelek gumowych przy wlewie paliwa!

Niemcy robili badania z RME - to jest produkt transestryfikacji oleju
rzepakowego. I sprzedaja to na stacjach jako biodiesel.

Natomiast troche Niemcow jezdzi faktycznie na oleju spozywczym,
ale to raczej wymaga zalozenia podgrzewacza paliwa.

J.

JohnyR2
Guest

Thu Jan 24, 2008 2:57 pm   



Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ec4hp3199pujbsae79k6se2oanjuhjvpma@4ax.com...
Quote:
On Thu, 24 Jan 2008 13:39:53 +0100, JohnyR2 wrote:
Niemcy robili badania z olejem rzepakowym jako paliwo, w wolnossących
silnikach diesla sprawdza się lepiej jak olej napędowy. Jedynym problemem
jaki wystąpił było zużywanie się uszczelek gumowych przy wlewie paliwa!

Niemcy robili badania z RME - to jest produkt transestryfikacji oleju
rzepakowego. I sprzedaja to na stacjach jako biodiesel.

Natomiast troche Niemcow jezdzi faktycznie na oleju spozywczym,
ale to raczej wymaga zalozenia podgrzewacza paliwa.

J.
Czysty OR też badali!


W MB W124 i W201 nie wymaga, mają fabrycznie założone podgrzewacze do ON!

Jr

Pszemol
Guest

Thu Jan 24, 2008 3:02 pm   



"axial" <axial@microsoft.com> wrote in message news:fn9ctf$dsu$1@news.onet.pl...
Quote:
Uzytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisal w wiadomosci
news:fn8601.89g.0@poczta.onet.pl...
"axial" <axial@microsoft.com> wrote in message
news:fn8cpi$mq3$1@news.onet.pl...
Uzytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisal w wiadomosci
news:fn6r8d.98c.0@poczta.onet.pl...
(...)
Doczytalem ze mozna sobie przewietrzyc auto powietrzem
z zewnatrz. Jest to juz cos, ale do klimy sie nie umywa...

Spokojnie wystarczy...mam takie rozwiazanie.

Komu wystarczy to wystarczy, ja bardziej rozpieszczony jestem.

To zycze powodzenie w szukaniu rozwiazania :)

Rozwiazanie jest znane i dosyc powszechne: zdalne
odpalenie silnika droga radiowa i nagrzanie lub ochlodzenie klima.

Ale to rozwiazanie jest nielegalne...

To idz na policje i nakabluj Smile

Quote:
(...)
Jak masz delikatny tyleczek to podkladaj sobie mokry
recznik ;)

Mokry recznik na skore?? Aby zamoczyc fotele?? Z byka spadles ? :-)

No to wymien szyby na atermiczne Smile

Super pomysl Smile

Quote:
???
wentylowane (mialo byc)

Slyszalem o podgrzewanych siedzeniach, ale wentylowane?
Co to takiego?

Bardzo dobre rozwiazanie, za doplata (spora)

No tos mi wytlumaczyl co to takiego.
W Hondzie Accord nie ma nic takiego, nawet za doplata.

Quote:
moga byc tez klimatyzowane... dostepne np.
w Mercedesach i Audi.

W ktorym Audi?

Jackare
Guest

Thu Jan 24, 2008 4:52 pm   



No to w końcu dorwałem to ustrojstwo w garażu i mamy suplement, a raczej
erratę:
puszka o pojemności na oko 0,3 - 0,5 litra
moc 4,1 kW
W zestawie czujnik temperatury, kable sterujące grzałką
Jedyna co pisze na temat producenta lub urządzenia to taka "metka" na kablu
z oznaczeniem "Hotstart" i jest to albo nazwa urzadzenia albo producenta, a
może jednego i drugiego. Do tego jakieś numery patentów US, więc chyba
amerykańskie ustrojstwo.
--
Jackare

Pszemol
Guest

Thu Jan 24, 2008 8:59 pm   



"Jackare" <jacek.leszczuk_WYCIĄĆ_@interia.pl_wyciąć> wrote in message news:fnacb5$p8i$1@atlantis.news.tpi.pl...
Quote:
No to w końcu dorwałem to ustrojstwo w garażu i mamy suplement, a raczej erratę:
puszka o pojemności na oko 0,3 - 0,5 litra
moc 4,1 kW
W zestawie czujnik temperatury, kable sterujące grzałką
Jedyna co pisze na temat producenta lub urządzenia to taka "metka" na kablu z oznaczeniem "Hotstart" i jest to albo nazwa
urzadzenia albo producenta, a może jednego i drugiego. Do tego jakieś numery patentów US, więc chyba amerykańskie ustrojstwo.

Czy podobne do ktoregos z tych tu:
http://www.kimhotstart.com/kimhotstart/sub.aspx?id=3813#STH
http://www.kimhotstart.com/kimhotstart/uploads/documents/catalog/cb-cl_pages.pdf

Jerry1111
Guest

Thu Jan 24, 2008 9:10 pm   



JohnyR2 wrote:
Quote:
W MB W124 i W201 nie wymaga, mają fabrycznie założone podgrzewacze do ON!

Powiesz mi gdzie (i w jakim silniku) W124 mial podgrzewac? 300kkm takim
zrobilem i nie przypominam sobie takiego ustrojstwa.


--
Jerry1111

axial
Guest

Thu Jan 24, 2008 10:29 pm   



Uzytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisal w wiadomosci
news:fn9haj.b70.0@poczta.onet.pl...
(...)
Quote:
Ale to rozwiazanie jest nielegalne...

To idz na policje i nakabluj Smile

Ja nie.... Ale moze sasiadka która
ciagle narzeka na glosna muzyke ;)


Quote:
(...)
Jak masz delikatny tyleczek to podkladaj sobie mokry
recznik ;)

Mokry recznik na skore?? Aby zamoczyc fotele?? Z byka spadles ? :-)

No to wymien szyby na atermiczne :)

Super pomysl Smile


Quote:
???
wentylowane (mialo byc)

Slyszalem o podgrzewanych siedzeniach, ale wentylowane?
Co to takiego?

Bardzo dobre rozwiazanie, za doplata (spora)

No tos mi wytlumaczyl co to takiego.
W Hondzie Accord nie ma nic takiego, nawet za doplata.

moga byc tez klimatyzowane... dostepne np.
w Mercedesach i Audi.

W ktorym Audi?

np. A8 a i w Hondzie Legend w standardzie (chyba)

ax

tripod
Guest

Fri Jan 25, 2008 2:56 am   



Pszemol wrote:

Quote:
odpalone na biegu - skrzynia jest w polozeniu PARK.

Teraz juz wiadomo o czym mowa?


Nie irytuj sie ale przeciez sam wprowadziles ludzi w blad w swoim
poscie zaczynajacym ten watek:
cyt.
"Chodzi mi o auta z automatyczna skrzynia biegow, w ktorych nie ma
problemu z zostawieniem auta na biegu oczywiscie Smile "

Wlasnie jest problem z ASB bo nie ma takikej mozliwosci - nie wyjmiesz
kluczyka ze stacyki jezeli auto (selektor) jest w poz "na biegu" co w
zasadzie nie jest na zadnym biegu jezeli silnik nie pracuje.
A zatem formalnie nie 'zaparkujesz' auta.


Dalej nie rozumiesz... albo nie wyrazilem sie jasno Smile

Rozumiem doskonale od poczatku co miales na mysli, ale ty to tak
'ladnie' ujales jakby problem taki wystepowal z Manualna SB a w
przeciwnosci, z latwoscia mozesz to robic w ASB. A przeciez wiemy ze
jest nie tyle ze odwrotnie ale dla ASB nie jest brane pod uwage.
"{NIE dotyczy}".
Quote:
Chodzi o to aby wlasnie nie bylo szansy zostawic auto na biegu!
Wyobraz sobie co by bylo, gdybys go na biegu odpalil Smile)
Pewnie wyskoczylbys na kraweznik i sasiadce po kwiatkach przejechal.

Kazdy ci to powie ze takiej mozliwosci NIE MA dla manualnej SB!
To kierowca decyduje jak pozostawia zaparkowane auto.
Przynajmniej tak jest dotychczas i nie mysle ze w najblizszej
przyszlolsci cos sie w tej 'materii' zmieni.
Wczesniej mozesz liczyc na eliminacje manualnej SB, niz na wprowadzenie
zabezpieczen uniemozliwiajacych parkowanie "na biegu".

Quote:
W samochodzie z reczna skrzynka biegow *jest* problem z opaleniem
auta wlasnie polegajacy na tym, ze jest szansa zostawienia
auta na biegu: zwykle sie go wlasnie tak zostawia - na jedynce lub
wstecznym. W aucie z automatem nie ma tego problemu bo zostawiasz
go w ustawieniu PARK. Teraz jasne?

Jezeli wlasciciel zechce korzystac ze zdalnego statu swego auta to musi
o tym pomyslec wczesniej i pozostawic auto na luz i na hamulcu (recznym)
- tak jak to powinno byc robione zawsze. Moze zle uzylem slowa hamulec
"reczny" co kojarzy sie z tym ze w wielszosci aut jest obslugiwany
recznie (akurat w moim mam nozny), ale jest to w rzeczywistosci hamulec
przeznaczony "do parkowania" - oryg. nazwa "PARK BRAKE".
Byc moze niektorzy maja inna filozofie parkowania pozostawiajac auto
na biegu, w takiej sytuacji musisz z czegos zrezygnowac. Nie mozessz
"zjesc kake i miec dalej kake".
Podobnie, jezeli wlasciciel/uzytykownik chce aby po uruchomieniu
silnika wlaczyl sie A/C latem lub ogrzwanie kabiny/went., wiec musi o
tym pomyslec zaczym wysiadzie z auta poprzedniego wieczoru i odpowiednio
auto 'przygotowac' na przewidywana ewentualnosc. Tak samo jezeli masz
alarm i chcesz go uzyc to musisz pamietac ze nalezy go zalaczyc,
dokladnie tak jak przewidujesz ze jutro tez bedzie ci potrzebne paliwo.

Wiem ze nie jest to absolutnie praktyczne a jedynie polsrodek w
porownaniu z fabrycznym wyposazeniem 'Remote Start' i ASB ale zawsze
daje uzytkownikowi pewne udogodnienia.
Na koniec chcialbym dodac zasadnicza uwage - Nie kazde auto nadaje sie
do instalacji w nim "Remote Start". Jezeli auto jest wyposazone w
starszego typu silnik gaznikowy, potrzebujacy do startu "SSANIE" lub
dodanie gazu to oczywiscie nalezy o takim automatycznym/zdalnym rozruchu
zapomniec.

tripod
Guest

Fri Jan 25, 2008 4:00 am   



Pszemol wrote:


Quote:

No wlasnie patrze na ta konstrukcje z motylkiem od srodka
i zastanawiam sie jak uszczelnili ta srube przechodzaca na wylot.


Tak samo jak jest uszczelnione na srednicy zewnetrznej.
Odpowiednio dopasowany w 'gniezdzie' O-RING.
O-Ring jest to rodzaj powszechnie stosowanego uszczelniacza zazwyczaj
okraglego (w ksztalcie) o okraglym przekroju wykonanego z materialu (z
wygladu) gumo-podobnego (Buna-N, Neopren, Viton) dosc odpornego na
podwyzszone temperatury, oraz posiadajacego wysoka wytrzymalosc
mechaniczna zachowujac elastycznosc zapewniajaca szczelnosc polaczen
ruchomych dla cisnienia rzedu kilkaaset PSI a dla polaczen nieruchomych
kilu tysiecy PSI .
Uszczelniacze w wykonaniu z "Viton" sa odporne na agresywne dzialanie
plynow hydraulicznych (olejow)syntetycznych budowanych na bazie estrow
szczegolnie 'atakujacych' uszczelniacze gumowe.

Quote:
Chodzi o to ze immobilizer jest zaprojektowany aby wlasnie
uniemozliwic odpalenie silnika bez kluczyka...
Zatem jesli do takiego auta chcemy podlaczyc remote start
to albo musimy przykleic gdzies przy stacyjce ekstra kluczyk ($120)
albo musimy zrobic obejscie immobilizera - w obu przypadkach
sprawa jest beznadziejna bo de facto wylaczamy ten ficzerek.

NIE, nie masz racji.
Mam obie funkcje zabudowane w aucie i obie pracuja 'bezkolizyjnie'.
Zapalony w ten sposob silnik w aucie nie znaczy jeszcze ze auto jest
gotowe do jazdy. Abys mogl ruszyc autem, (powiedzmy ze jakos dostales se
do auta), "stacyjka " musi byc w polozeniu "IGN" albo "Run" . Jezeli nie
masz kluczyka z wbudowanym "chip" -silnik natychmiast gasnie i jestes w
pozycji wyjsciowej./ Fizyczne obwody elektryczne i soft pozwalaja
zdalnie uruchomic silnik ale nie zezwalja na nic poza tym.
Oczywiscie mozesz dyskutowac na ile proc. takie zabezpieczenie daje
pewnosc przed kradzieza. To wszystko zalezy od okolicznosci i miejsca.
Niezabezpiecza calkowicie, ale powaznie utrudnia ochote na kradziez./
100% gwarancji nie ma na nic.
Umieszczanie w poblizu stacyjki 'Chip'-a wyjetego z zapasowego kluczyka
wydaje mi sie byc decyzja nie przemyslana do konca, pozwalajaca
"odpalenie" auta byle wytrychem/srubokretem i jazda.
Nie ma auta i nie ma "CHIP"a.

Pszemol
Guest

Fri Jan 25, 2008 4:01 pm   



"tripod" <avalon@earthlink.com> wrote in message news:zlbmj.12875$2Z1.7041@read1.cgocable.net...
Quote:
Dalej nie rozumiesz... albo nie wyrazilem sie jasno :-)

Rozumiem doskonale od poczatku co miales na mysli, ale ty to tak
'ladnie' ujales jakby problem taki wystepowal z Manualna SB a w
przeciwnosci, z latwoscia mozesz to robic w ASB. A przeciez wiemy ze
jest nie tyle ze odwrotnie ale dla ASB nie jest brane pod uwage.
"{NIE dotyczy}".
Chodzi o to aby wlasnie nie bylo szansy zostawic auto na biegu!
Wyobraz sobie co by bylo, gdybys go na biegu odpalil Smile)
Pewnie wyskoczylbys na kraweznik i sasiadce po kwiatkach przejechal.

Kazdy ci to powie ze takiej mozliwosci NIE MA dla manualnej SB!
To kierowca decyduje jak pozostawia zaparkowane auto.

No przeciez wlasnie o tym mowimy...
O tym, ze omylny i zapamietliwy czlowiek decyduje.

Quote:
Przynajmniej tak jest dotychczas i nie mysle ze w najblizszej
przyszlolsci cos sie w tej 'materii' zmieni.
Wczesniej mozesz liczyc na eliminacje manualnej SB, niz na wprowadzenie
zabezpieczen uniemozliwiajacych parkowanie "na biegu".

I dlatego dziwie sie gdy ktos sobie takiego samoboja instaluje
w aucie z manualna skrzynka. Przeciez raz odruchowo zostawi
auto na biegu i zalatwiona sprawa...

Instalacja takiego startu wymagalaby zmiane nawykow
i nauczenia sie zostawiania auta na luzie z zaciagnietym
recznym, co nie jest zbyt madre :-)

Quote:
W samochodzie z reczna skrzynka biegow *jest* problem z opaleniem
auta wlasnie polegajacy na tym, ze jest szansa zostawienia
auta na biegu: zwykle sie go wlasnie tak zostawia - na jedynce lub
wstecznym. W aucie z automatem nie ma tego problemu bo zostawiasz
go w ustawieniu PARK. Teraz jasne?

Jezeli wlasciciel zechce korzystac ze zdalnego statu swego auta to musi
o tym pomyslec wczesniej i pozostawic auto na luz i na hamulcu (recznym)
- tak jak to powinno byc robione zawsze.

Zawsze to auto powinno byc zostawiane na biegu, jedynce lub wstecznym
zaleznie od tego czy przod auta jest pod gorke czy z gorki...
To jest DODATKOWE zabezpieczenie przed przetoczeniem sie auta
w razie gdy hamulec sie poluzuje i zacznie slizgac.

Quote:
Moze zle uzylem slowa hamulec
"reczny" co kojarzy sie z tym ze w wielszosci aut jest obslugiwany
recznie (akurat w moim mam nozny), ale jest to w rzeczywistosci hamulec
przeznaczony "do parkowania" - oryg. nazwa "PARK BRAKE".

Tak, wiemy o co Ci chodzi.
W wielu amerykanskich autach jest on umieszczony jako pedal
z lewej strony w gorze. Czyli jest to hamulec nozny. :-)

Quote:
Byc moze niektorzy maja inna filozofie parkowania pozostawiajac auto
na biegu, w takiej sytuacji musisz z czegos zrezygnowac. Nie mozessz
"zjesc kake i miec dalej kake".

To nie jest inna filozofia tylko powszechnie stosowany i nauczany
w szkolach jazdy sposob zabezpieczania zaparkowanego auta.

Quote:
Podobnie, jezeli wlasciciel/uzytykownik chce aby po uruchomieniu
silnika wlaczyl sie A/C latem lub ogrzwanie kabiny/went., wiec musi o
tym pomyslec zaczym wysiadzie z auta poprzedniego wieczoru i odpowiednio
auto 'przygotowac' na przewidywana ewentualnosc.

Nie musi o tym pamietac bo w lecie klima chodzi na okraglo
a wiec jest ciagle wlaczona.

Quote:
Tak samo jezeli masz
alarm i chcesz go uzyc to musisz pamietac ze nalezy go zalaczyc,
dokladnie tak jak przewidujesz ze jutro tez bedzie ci potrzebne paliwo.

Ale czlowiek lubi zapominac sobie o roznych sprawach i projektant
znajac nature czlowieka np. montuje do auta melodyjke ktora przy
otwarciu drzwi kierowcy przypomina o pozostawieniu wlaczonych
swiatel albo zostawionych kluczykach w stacyjce...

Quote:
Wiem ze nie jest to absolutnie praktyczne a jedynie polsrodek w
porownaniu z fabrycznym wyposazeniem 'Remote Start' i ASB ale zawsze
daje uzytkownikowi pewne udogodnienia.
Na koniec chcialbym dodac zasadnicza uwage - Nie kazde auto nadaje sie
do instalacji w nim "Remote Start". Jezeli auto jest wyposazone w
starszego typu silnik gaznikowy, potrzebujacy do startu "SSANIE" lub
dodanie gazu to oczywiscie nalezy o takim automatycznym/zdalnym rozruchu
zapomniec.

Dla mnie jest zwyczajnie NIEBEZPIECZNE instalowanie remote start
w aucie z reczna skrzynka biegow wlasnie ze wzgledu na to, ze
bezpieczenstwo przechodzacych kolo auta ludzi czy zaparkowanych
aut zalezy od zapominalstwa czlowieka. Zawsze rano w zimie mialbym
myslowe "czy zostawilem wczoraj auto na luzie czy zapomnialem"?
A wiec jesli auto nie ma jakiejs sygnalizacji biegu jalowego, jakiegos
stycznika/wylacznika ktory sie otwiera na luzie i zamyka na kazdym
innym biegu ktory to stycznik mozna wykorzystac do rozbrojenia remote
startu to ja bym na wszelki wypadek nie instalowal tam remote start.

Pszemol
Guest

Fri Jan 25, 2008 4:05 pm   



"tripod" <avalon@earthlink.com> wrote in message news:ohcmj.3068$Ov2.2802@read2.cgocable.net...
Quote:
Tak samo jak jest uszczelnione na srednicy zewnetrznej.
Odpowiednio dopasowany w 'gniezdzie' O-RING.
O-Ring jest to rodzaj powszechnie stosowanego uszczelniacza zazwyczaj
okraglego (w ksztalcie) o okraglym przekroju wykonanego z materialu (z
wygladu) gumo-podobnego (Buna-N, Neopren, Viton) dosc odpornego na
podwyzszone temperatury, oraz posiadajacego wysoka wytrzymalosc
mechaniczna zachowujac elastycznosc zapewniajaca szczelnosc polaczen
ruchomych dla cisnienia rzedu kilkaaset PSI a dla polaczen nieruchomych
kilu tysiecy PSI .
Uszczelniacze w wykonaniu z "Viton" sa odporne na agresywne dzialanie
plynow hydraulicznych (olejow)syntetycznych budowanych na bazie estrow
szczegolnie 'atakujacych' uszczelniacze gumowe.

Dzieki za wyjasnienia, ale naprawde nie musisz cytowac tu encyklopedii Smile

Quote:
Chodzi o to ze immobilizer jest zaprojektowany aby wlasnie
uniemozliwic odpalenie silnika bez kluczyka...
Zatem jesli do takiego auta chcemy podlaczyc remote start
to albo musimy przykleic gdzies przy stacyjce ekstra kluczyk ($120)
albo musimy zrobic obejscie immobilizera - w obu przypadkach
sprawa jest beznadziejna bo de facto wylaczamy ten ficzerek.

NIE, nie masz racji.
Mam obie funkcje zabudowane w aucie i obie pracuja 'bezkolizyjnie'.
Zapalony w ten sposob silnik w aucie nie znaczy jeszcze ze auto jest
gotowe do jazdy. Abys mogl ruszyc autem, (powiedzmy ze jakos dostales se
do auta), "stacyjka " musi byc w polozeniu "IGN" albo "Run" . Jezeli nie
masz kluczyka z wbudowanym "chip" -silnik natychmiast gasnie i jestes w
pozycji wyjsciowej./ Fizyczne obwody elektryczne i soft pozwalaja
zdalnie uruchomic silnik ale nie zezwalja na nic poza tym.

Jak to jest konkretnie zrobione?
Mowisz o zalozeniu remote start juz po sprzedazy auta czy
o rozwiazaniu fabrycznym, wkomponowanym w software immobilzera?

Quote:
Oczywiscie mozesz dyskutowac na ile proc. takie zabezpieczenie daje
pewnosc przed kradzieza. To wszystko zalezy od okolicznosci i miejsca.
Niezabezpiecza calkowicie, ale powaznie utrudnia ochote na kradziez./
100% gwarancji nie ma na nic.
Umieszczanie w poblizu stacyjki 'Chip'-a wyjetego z zapasowego kluczyka
wydaje mi sie byc decyzja nie przemyslana do konca, pozwalajaca
"odpalenie" auta byle wytrychem/srubokretem i jazda.
Nie ma auta i nie ma "CHIP"a.

Zgoda.

Jackare
Guest

Fri Jan 25, 2008 4:14 pm   



Quote:

Prawie że taki sam jak ten z pierwszego linku na pierwszym zdjęciu. Trochę
inne kable - tak jak pisałem mam tez czujnik temperatury.
--
Jackare

tripod
Guest

Fri Jan 25, 2008 10:28 pm   



Pszemol wrote:
Quote:
"tripod" <avalon@earthlink.com> wrote in message
news:zlbmj.12875$2Z1.7041@read1.cgocable.net...

Dalej nie rozumiesz... albo nie wyrazilem sie jasno :-)


Rozumiem doskonale od poczatku co miales na mysli, ale ty to tak
'ladnie' ujales jakby problem taki wystepowal z Manualna SB a w
przeciwnosci, z latwoscia mozesz to robic w ASB. A przeciez wiemy ze
jest nie tyle ze odwrotnie ale dla ASB nie jest brane pod uwage.
"{NIE dotyczy}".

Chodzi o to aby wlasnie nie bylo szansy zostawic auto na biegu!
Wyobraz sobie co by bylo, gdybys go na biegu odpalil Smile)
Pewnie wyskoczylbys na kraweznik i sasiadce po kwiatkach przejechal.


Kazdy ci to powie ze takiej mozliwosci NIE MA dla manualnej SB!
To kierowca decyduje jak pozostawia zaparkowane auto.




Dla mnie jest zwyczajnie NIEBEZPIECZNE instalowanie remote start
w aucie z reczna skrzynka biegow wlasnie ze wzgledu na to, ze
bezpieczenstwo przechodzacych kolo auta ludzi czy zaparkowanych
aut zalezy od zapominalstwa czlowieka. Zawsze rano w zimie mialbym
myslowe "czy zostawilem wczoraj auto na luzie czy zapomnialem"?
A wiec jesli auto nie ma jakiejs sygnalizacji biegu jalowego, jakiegos
stycznika/wylacznika ktory sie otwiera na luzie i zamyka na kazdym
innym biegu ktory to stycznik mozna wykorzystac do rozbrojenia remote
startu to ja bym na wszelki wypadek nie instalowal tam remote start.

Znow nie czytasz tego co jest istotne, a celowo odnosisz sie do
marginesowych komentarzy, ktore sa bez znaczenia w tym watku (twoim watku)_.

Czy masz w skrzyni biegow wlacznik swiatel cofania? Jak myslisz po co
jest w nim trzu styki? Ten trzeci styk wykorzystany jest wlasnie do
zabezpoeczenia auta aby go nie uruchomic na biego. Jezeli takiego
wylacznika nie ma to ci go zainstaluja po to aby zadna fujara nie
uruchomila auta bedacego na biegu bez nadzoru albo jezeli nie wie co robi.

Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

elektroda NewsGroups Forum Index - Elektronika Polska - Auta z fabrycznym zdalnym startem silnika i automatyczną skrzynią biegów?

NOWY TEMAT

Regulamin - Zasady uzytkowania Polityka prywatnosci Kontakt RTV map News map