RTV forum PL | NewsGroups PL

Analiza zderzenia z brzozą a stan elektroniki samolotu w kontekście raportu Millera

Czy po zderzeniu z brzozą elektronika samolotu ma prawo prze

NOWY TEMAT

elektroda NewsGroups Forum Index - Elektronika Polska - Analiza zderzenia z brzozą a stan elektroniki samolotu w kontekście raportu Millera

Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

RoMan Mandziejewicz
Guest

Wed Sep 28, 2011 10:17 pm   



Hello Grejon,

Wednesday, September 28, 2011, 11:56:55 PM, you wrote:

Quote:
Dyskusja o obcinaniu skrzydeł jaki ma związek z ta grupą?
Czy ty naprawdę próbujesz mnie poważnie wkurwić?
Roman, daj sobie spokój. Chcesz z jego powodu na zawał fiknąć czy wolisz
dostać wylewu? Smile

Nie ma obawy - nie z takimi trollami dawałem sobie radę. Troll nie
zdaje sobie sprawy z pozoru swojej anonimowości. Pamiętasz, co
uspokoiło Expierda? Jak cały Usenet poznał jego dane, łącznie z
adresem domowym i numerem komórki.

Uprzedzając trolla: ja się nie boję ujawnienia mojego adresu - jest od
lat dostępny w Sieci. Podobnie jak numery telefonów.

--
Best regards,
RoMan mailto:roman@pik-net.pl
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Wmak
Guest

Wed Sep 28, 2011 10:22 pm   



Artur\(m\) <musicm@interia.pl> napisał(a):

Quote:
Jeszcze warto by było umieć odróżniać lotki od klap i znać zasady ich
działania.

Nie jestem lotniarzem:).
A zasady są jakieś inne niż, te które podlegają teorii płynów?

Artur(m)

Chodziło mi tylko o sprawy konstrukcyjne typowego samolotu.

Klapy są na części skrzydeł bliskiej kadłubowi i sięgają mniej-więcej do
połowy długości skrzydła.
Odchylają się zawsze jednocześnie, tylko w dół, by zwiększyć siłę nośną
identycznie na obu płatach, przy niższych prędkościach.
Lotki umieszczone są na skrzydłach od ok. połowy do(prawie)końca i poruszają
się też jednocześnie ale w przeciwnych kierunkach jedna w dół to druga do góry
by powodować przechylanie samolotu na boki.
Jest to typowa konstrukcja stosowana chyba od początków awiacji do dziś w
szybowcach, samolotach sportowych, wojskowych i największych transportowych
oraz pasażerskich.

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

John Smith
Guest

Wed Sep 28, 2011 11:39 pm   



W dniu 2011-09-28 18:01, Endriu pisze:
[...]

Naucz się Szanowny Kolego "raz na jutro", że ta grupa ma w nazwie
"elektronika", ale dyskutuje się tu o pralkach, lodówkach i co
najważniejsze o kodowaniu znaków w postach.
Jako że brzoza w ogóle nie zawiera elektroniki, twój wątek zupełnie
nie pokrywa się z ulubionymi tematami dyskusji.
K.

venioo
Guest

Thu Sep 29, 2011 12:42 am   



W dniu 2011-09-29 00:17, RoMan Mandziejewicz pisze:
Quote:
Pamiętasz, co
uspokoiło Expierda? Jak cały Usenet poznał jego dane, łącznie z
adresem domowym i numerem komórki.


I dziadek dal mu szlaban na internet OIDP :)

--
venioo
GG:198909

Artur(m)
Guest

Thu Sep 29, 2011 6:00 am   



Użytkownik " Wmak" <w.mak@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:j5vvlv$h3u$1@inews.gazeta.pl...
Quote:
Artur\(m\) <musicm@interia.pl> napisał(a):

Jeszcze warto by było umieć odróżniać lotki od klap i znać zasady ich
działania.

Nie jestem lotniarzem:).
A zasady są jakieś inne niż, te które podlegają teorii płynów?

Artur(m)

Chodziło mi tylko o sprawy konstrukcyjne typowego samolotu.
Klapy są na części skrzydeł bliskiej kadłubowi i sięgają mniej-więcej do
połowy długości skrzydła.
Odchylają się zawsze jednocześnie, tylko w dół, by zwiększyć siłę nośną
identycznie na obu płatach, przy niższych prędkościach.
Lotki umieszczone są na skrzydłach od ok. połowy do(prawie)końca i
poruszają
się też jednocześnie ale w przeciwnych kierunkach jedna w dół to druga do
góry
by powodować przechylanie samolotu na boki.
Jest to typowa konstrukcja stosowana chyba od początków awiacji do dziś w
szybowcach, samolotach sportowych, wojskowych i największych
transportowych
oraz pasażerskich.

O, dzięki.
Teraz wiem. Czyli, najprawdopodobniej) klapy na nieodpadniętym skrzydle
były w dół,
a lotki poziomo.
Jeszcze chwilę pociągnę ten NTG wątek. Ale klapy sa chyba wiele szarsze od
lotek?

Artur(m)

Artur M. Piwko
Guest

Thu Sep 29, 2011 6:30 am   



In the darkest hour on Wed, 28 Sep 2011 18:02:43 +0200,
Endriu <nmp3@interia.pl> screamed:
[quote]I to Ci

Artur M. Piwko
Guest

Thu Sep 29, 2011 6:33 am   



In the darkest hour on Wed, 28 Sep 2011 18:06:32 +0200,
Endriu <nmp3@interia.pl> screamed:
[quote]Spierdalaj!

Romanie ale

Endriu
Guest

Thu Sep 29, 2011 7:36 am   



Quote:
Uprzedzając trolla: ja się nie boję ujawnienia mojego adresu - jest od
lat dostępny w Sieci. Podobnie jak numery telefonów.

Romanie jak chcesz to zaraz wyśle moje dane na GG które podałes w stopce.
To nie jest żadna tajemnica i do głowy mi nie przychodziło aby się przed
kimkolwiek ukrwyać....


--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Michal W.
Guest

Thu Sep 29, 2011 7:53 am   



Endriu wrote:
Quote:

Uprzedzając trolla: ja się nie boję ujawnienia mojego adresu - jest od
lat dostępny w Sieci. Podobnie jak numery telefonów.

Romanie jak chcesz to zaraz wyśle moje dane na GG które podałes w stopce.
To nie jest żadna tajemnica i do głowy mi nie przychodziło aby się przed
kimkolwiek ukrwyać....

Dawaj trolu dawaj, zweryfikujemy a potem zrobimy z nimi uzytek, tak
zeby Cie wyleczyc raz na zawsze z gloszenia Kaczej nowiny na grupie
do tego nie przeznaczonej. Z reszta jak na trola przystalo, pewnie
podasz bzdury, prosciej bedzie chyba samemu ustalic.

M.

Endriu
Guest

Thu Sep 29, 2011 8:26 am   



Quote:
zeby Cie wyleczyc raz na zawsze z gloszenia Kaczej nowiny

Smile.


--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Endriu
Guest

Thu Sep 29, 2011 8:29 am   



Quote:
zeby Cie wyleczyc raz na zawsze z gloszenia Kaczej nowiny

:).

Jak kolega Roman poprosi to mu prześle. Z tym że nie wiem czy to jest dobry
pomysł, bo kolega Roman jakieś takie dziwne objawy sabą reprezentuje, które
troszkę sugerują jakby na wyczerpanie nerwowe.


--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Endriu
Guest

Thu Sep 29, 2011 8:31 am   



Quote:
Jak kolega Roman poprosi to mu prześle. Z tym że nie wiem czy to jest
dobry
pomysł, bo kolega Roman jakieś takie dziwne objawy sabą reprezentuje,
które troszkę sugerują jakby na wyczerpanie nerwowe.

Z tobą kolego Michale też jak widać nie jest za dobrze ....


--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Endriu
Guest

Thu Sep 29, 2011 8:37 am   



Quote:
Jak kolega Roman poprosi to mu prześle. Z tym że nie wiem czy to jest
dobry
pomysł, bo kolega Roman jakieś takie dziwne objawy sabą reprezentuje,
które troszkę sugerują jakby na wyczerpanie nerwowe.

Z tobą kolego Michale też jak widać nie jest za dobrze ....

To chyba filmik z łgającym prosto w oczy ministrem Millerem was tak
podkurwił....


--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

AlexY
Guest

Thu Sep 29, 2011 9:21 am   



Miałem się nie udzielać ale te debilizmy są nie do zniesienia

Użytkownik Endriu napisał:
Quote:
Chyba sam się skompromitowałeś udając, że nie widzisz odpadającej końcówki
skrzydła między 0:20 a 0:25 oraz pełnego cięcia przy widoku z boku o
1:09-1:11.

Po utracie końcówki skrzydła samolot może dalej lecieć, a po utracie połowy

A co tam się ograniczać, nawet jak całe skrzydło odpadnie da się latać
http://www.youtube.com/watch?v=b9mu3zVNiWM
tylko że ta sztuczka nie wyjdzie starym tupolewem podchodzącym do
lądowania na 6-ciu metrach blisko prędkości przeciągnięcia.

Quote:
już nie. Jak widzisz sam newralgiczna dla lotu część skrzydła przetrzymała

Każda część skrzydła jest newralgiczna, zwłaszcza w tej fazie lotu która
nazywa się lądowanie.

Quote:
zdrerzenie więc opowieści o utracie połowy skrzydła i beczce (oraz zaniku

Nikt poza Tobą nie pisze że samolot utracił połowę skrzydła.

Quote:
zapisu czarnych skrzynek) spokojnie między bajki można włożyć.

Zapis urywa się w momencie przyglebienia, rejestratory zostały wówczas
wyrwane z przyspieszeniem bodajże 200G a jeden nawet o coś się rozpruł

Quote:
Udowadnia to równiez eksperyment obliczeniowy polskich naukowców

Jakich naukowców? Polskich? Masz na myśli tych z filmu w pierwszym
poście? Toż to pracownicy hamerykańskich uczelni.
Co do samej symulacji mam zastrzeżenia do 3-ch spraw:
1. Model brzozy przyjęto jako okrągły a ona taka nie jest, istotna
sprawa, kształt klinowy mógłby znacznie wzmocnić drzewo.
2. nie uwzględniono wieku konstrukcji skrzydła i idącego za tym
zmęczenia materiału (osłabienie konstrukcji, podczas remontu skrzydła
nie są wymieniane)
3. Nie uwzględniono mechaniki skrzydła, skrzydło było w konfiguracji do
lądowania a na symulacji do zwykłego lotu poziomego.

Quote:
kompromitując tym samym nieudolność pseudokomisji Millera ...

Fakt wytknęli kilka (dość rażących IMHO) niedoróbek nie mających wpływu
na całokształt opracowania.

Skończ już z tym tematem tutaj, jak na razie jesteś jedynym zwolennikiem
teorii spiskowej i gwarantuję Ci że nikogo tutaj nie przekonasz do
swoich racji więc przestań śmiecić.

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html
http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

RoMan Mandziejewicz
Guest

Thu Sep 29, 2011 9:26 am   



Hello venioo,

Thursday, September 29, 2011, 2:42:58 AM, you wrote:

Quote:
Pamiętasz, co uspokoiło Expierda? Jak cały Usenet poznał jego dane,
łącznie z adresem domowym i numerem komórki.
I dziadek dal mu szlaban na internet OIDP Smile

Nieee... Z dziadkiem to był Michał J. - robił sobie jaja na gościnnych
występach u dziadka.

--
Best regards,
RoMan mailto:roman@pik-net.pl
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

elektroda NewsGroups Forum Index - Elektronika Polska - Analiza zderzenia z brzozą a stan elektroniki samolotu w kontekście raportu Millera

NOWY TEMAT

Regulamin - Zasady uzytkowania Polityka prywatnosci Kontakt RTV map News map