RTV forum PL | NewsGroups PL

Analiza zderzenia z brzozą a stan elektroniki samolotu w kontekście raportu Millera

Czy po zderzeniu z brzozą elektronika samolotu ma prawo prze

NOWY TEMAT

elektroda NewsGroups Forum Index - Elektronika Polska - Analiza zderzenia z brzozą a stan elektroniki samolotu w kontekście raportu Millera

Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Endriu
Guest

Wed Sep 28, 2011 11:14 am   



Quote:
Czemu wyganiasz innych, skoro nie masz nic do powiedznia o tupolewskiej
elektronice ?.

Dziwi mnie to zachowanie kolegów grupowiczów.
Do tej pory wysłałem tutaj paredziesiąt postów (można sprawdizć w archiwum)
i nigdy nikt mnie nie posądzał o trolowanie. A co to kurna nie wolno gadać o
elektronice w tupolewie która niby przestała działać od uderzenia w
brzozę?. A jakim prawem pytam ?. Czy to jest temat tubu którego nie wolno
tykać ?.

A może ktoś ma schematy tejże elktroniki i systemu zasilania czarnych
skrzynek ?.

--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

RoMan Mandziejewicz
Guest

Wed Sep 28, 2011 11:20 am   



Hello Endriu,

Wednesday, September 28, 2011, 1:01:38 PM, you wrote:

Quote:
Nie tędy droga - to jest grupa o elektronice a nie o teoriach
spiskowych. Idź sobie stąd.
Czemu wyganiasz innych, skoro nie masz nic do powiedznia o tupolewskiej
elektronice ?.

Spieprzaj!

--
Best regards,
RoMan mailto:roman@pik-net.pl
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

RoMan Mandziejewicz
Guest

Wed Sep 28, 2011 11:20 am   



Hello Endriu,

Wednesday, September 28, 2011, 1:02:09 PM, you wrote:

Quote:
Idż stąd trollu!
Sam jestes trollem.

Won!

--
Best regards,
RoMan mailto:roman@pik-net.pl
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

RoMan Mandziejewicz
Guest

Wed Sep 28, 2011 11:20 am   



Hello Endriu,

Wednesday, September 28, 2011, 1:03:11 PM, you wrote:

Quote:
I uzyskałeś na to pytanie odpowiedź. Pisanie o brzozach jest poza
tematem tej grupy. Idź stąd!

Chciałem rozmawiac o wykresach pochodzacych z elektronikim. Jak nie masz nic
do poweidzenia to nic nie mów. Ja to uszanuje.

Spierdalaj!

--
Best regards,
RoMan mailto:roman@pik-net.pl
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Grejon
Guest

Wed Sep 28, 2011 11:20 am   



W dniu 2011-09-28 13:14, Endriu pisze:
Quote:
Czemu wyganiasz innych, skoro nie masz nic do powiedznia o tupolewskiej
elektronice ?.

Dziwi mnie to zachowanie kolegów grupowiczów.
Do tej pory wysłałem tutaj paredziesiąt postów (można sprawdizć w archiwum)
i nigdy nikt mnie nie posądzał o trolowanie. A co to kurna nie wolno gadać o
elektronice w tupolewie która niby przestała działać od uderzenia w
brzozę?. A jakim prawem pytam ?. Czy to jest temat tubu którego nie wolno
tykać ?.

A czy to ważne czy przestała czy nie przestała? Samolot walnął w brzozę,
stracił skrzydło i już było po zawodach.

--
Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:grejon@jabber.aster.pl
Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

venioo
Guest

Wed Sep 28, 2011 11:25 am   



W dniu 2011-09-28 12:11, Endriu pisze:
Quote:
(40 centymetrowe drzewo nie jest w stanie ucišć skrzydła
samolotu).

W przeciwieństwie do ciebie naukowcy z prezentacji na udowodnienie tej tezy
majš obliczenia. Twoje sugestia to tylko pusta czcza nic nie warta gadanina.
Reprezentujesz sobš poziom ministra Millera i jego pseudokomisji ....


To "cos" nazywasz obliczeniami? Tu trzeba bardzo solidnie zamodelowac
warunki poczatkowe, a nie wstawic dwa plaskie modele, podstawic do wzoru
"twardosc brzozy", "twardosc blachy", "predkosc poczatkowa" i tyle.
Niestety ta "prezentacja" tak wlasnie wyglada.
Takie "symulacje" to na I roku mechaniki mozna pokazywac studentom
zeby zrozumieli obliczanie ukladow sil Metoda Elementow Skonczonych, a
nie w dyskusjach o katastrofie lotniczej.

--
venioo
GG:198909

Artur(m)
Guest

Wed Sep 28, 2011 11:29 am   



Użytkownik " Wmak" <w.mak@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:j5uqlf$gav$1@inews.gazeta.pl...
Quote:
Artur\(m\) <musicm@interia.pl> napisał(a):

....i trzeba dodać, że przy wznoszeniu (dramatycznie chciał się wznieść)
więc lotki były max "w dół", więc silnik pełną mocą a i lotki "podniosły
skrzydło"
co spowodowało gwałtowny obrót wokół osi kadłuba.
Nie trzeba być profesorem, a jedynie człowiekiem z wyobraźnią,
aby to zrozumieć.

Artur(m)


Jeszcze warto by było umieć odróżniać lotki od klap i znać zasady ich
działania.

Nie jestem lotniarzem:).
A zasady są jakieś inne niż, te które podlegają teorii płynów?

Artur(m)

Artur(m)
Guest

Wed Sep 28, 2011 11:32 am   



Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomoœci
news:j5uvir$el1$1@usenet.news.interia.pl...
Quote:
Czemu wyganiasz innych, skoro nie masz nic do powiedznia o tupolewskiej
elektronice ?.

Dziwi mnie to zachowanie kolegów grupowiczów.
Do tej pory wysłałem tutaj paredziesiąt postów (można sprawdizć w
archiwum) i nigdy nikt mnie nie posądzał o trolowanie.

może nie trolowałeœ.

Jak nie przestaniesz pisać nie na temat,
to ja sobie wiem jak poradzić.
Zablokuje Cie i już.

Artur(m)

RoMan Mandziejewicz
Guest

Wed Sep 28, 2011 11:37 am   



Hello venioo,

Wednesday, September 28, 2011, 1:25:23 PM, you wrote:

Quote:
(40 centymetrowe drzewo nie jest w stanie ucišć skrzydła
samolotu).
W przeciwieństwie do ciebie naukowcy z prezentacji na udowodnienie tej tezy
majš obliczenia. Twoje sugestia to tylko pusta czcza nic nie warta gadanina.
Reprezentujesz sobš poziom ministra Millera i jego pseudokomisji ....
To "cos" nazywasz obliczeniami? Tu trzeba bardzo solidnie zamodelowac
warunki poczatkowe, a nie wstawic dwa plaskie modele, podstawic do wzoru
"twardosc brzozy", "twardosc blachy", "predkosc poczatkowa" i tyle.
Niestety ta "prezentacja" tak wlasnie wyglada.
Takie "symulacje" to na I roku mechaniki mozna pokazywac studentom
zeby zrozumieli obliczanie ukladow sil Metoda Elementow Skonczonych, a
nie w dyskusjach o katastrofie lotniczej.

Zgodnie z (uproszczonymi) zasadami aerodynamiki trzmiel nie ma prawa
latać. Ale trzmiel nie zna zasad aerodynamiki i cznia na nie głośno
brzęcząc.

Zwierze takie jak żyrafa powinno ginąć na udar mózgu przy każdym
pochyleniu się do wodopoju. Ale ono nie zna prawa Pascala i zyje sobie
spokojnie. Całymi stadami.

Obciążenia, jakim podlegają kości sportowców daleko wykraczają poza
mierzone w laboratorium wytrzymzałości oraz te obliczane w
uproszczonych modelach. Jednak sportowcy nie łamią się przy każdym
występie a ja złamałem nogę siłą własnych mięśni na _prostej_ drodze.

Trzeba sobie zdawać sprawę z tego, że uproszczone zasady próbujące
opisać rzeczywistość opisują uproszczenia a nie rzeczywistość.

Rzeczywistość jest taka, że kawałek miękkiej pianki izolacyjnej robi
dziurę w skrzydle wahadłowca i wahadłowiec rozpada się na drobne
kawałeczki w powietrzu. Nie dociera nawet do miękkiego błotka, na
którym mógłby bezpiecznie wylądować.

--
Best regards,
RoMan mailto:roman@pik-net.pl
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Wmak
Guest

Wed Sep 28, 2011 11:50 am   



Artur\(m\) <musicm@interia.pl> napisał(a):

Quote:
....i trzeba dodać, że przy wznoszeniu (dramatycznie chciał się wznieść)
więc lotki były max "w dół", więc silnik pełną mocą a i lotki "podniosły
skrzydło"
co spowodowało gwałtowny obrót wokół osi kadłuba.
Nie trzeba być profesorem, a jedynie człowiekiem z wyobraźnią,
aby to zrozumieć.

Artur(m)


Jeszcze warto by było umieć odróżniać lotki od klap i znać zasady ich działania.

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Artur M. Piwko
Guest

Wed Sep 28, 2011 1:58 pm   



In the darkest hour on Wed, 28 Sep 2011 13:14:28 +0200,
Endriu <nmp3@interia.pl> screamed:
[quote]Czemu wyganiasz innych, skoro nie masz nic do powiedznia o tupolewskiej
elektronice ?.

Dziwi mnie to zachowanie kolegów grupowiczów.
Do tej pory wys

Endriu
Guest

Wed Sep 28, 2011 4:01 pm   



Quote:
A czy to ważne czy przestała czy nie przestała? Samolot walnął w brzozę,
stracił skrzydło i już było po zawodach.

Otumaniony propagandą jesteś człowieku.....


--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Endriu
Guest

Wed Sep 28, 2011 4:01 pm   



Quote:
Jak nie przestaniesz pisać nie na temat,
to ja sobie wiem jak poradzić.
Zablokuje Cie i już.

A blokuj sobie kolego jak ci się nie podoba. To wolny kraj ....


--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Endriu
Guest

Wed Sep 28, 2011 4:02 pm   



Quote:
I to Cię upoważnia do trolowania?

O czym ty kurna gadasz ....


--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Endriu
Guest

Wed Sep 28, 2011 4:03 pm   



Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> napisał w wiadomości
news:15210174224.20110928132004@pik-net.pl...
Quote:
Hello Endriu,

Wednesday, September 28, 2011, 1:01:38 PM, you wrote:

Nie tędy droga - to jest grupa o elektronice a nie o teoriach
spiskowych. Idź sobie stąd.
Czemu wyganiasz innych, skoro nie masz nic do powiedznia o tupolewskiej
elektronice ?.

Spieprzaj!

Sam spieprzaj. Nie dość że nie masz nic do powiedzneia w temacie, to jeszcze
jesteś niekulturalny.

--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

elektroda NewsGroups Forum Index - Elektronika Polska - Analiza zderzenia z brzozą a stan elektroniki samolotu w kontekście raportu Millera

NOWY TEMAT

Regulamin - Zasady uzytkowania Polityka prywatnosci Kontakt RTV map News map