Goto page Previous 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 Next
Mirek
Guest
Sun Oct 20, 2013 10:25 pm
On 20.10.2013 23:48, J.F. wrote:
Quote:
Miales, bo teraz zanim podejdziecie do polki, to cena moze sie zmienic
Wpadnę tam z jakimś jammerem to się zdziwią ;)
--
Mirek.
ACMM-033
Guest
Sun Oct 20, 2013 11:38 pm
Użytkownik <kogutek444@gmail.com> napisał w wiadomości
news:87581179-a5ff-4f73-acb6-2195b074f9b3@googlegroups.com...
Quote:
Znam sporo osób z sobą włącznie że na każdego przychodzą po latach
tłustych lata chude. Nie dotyczy ludzi przyspawanych do władzy.
Julia Tymoszenko...
--
ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.
Spamerstwu i "pytaczom" wstęp do skrzynki email surowo zabroniony!
To, że adres ten jest publiczny i nieodspamiony, nie oznacza, że wolno
wam tu załatwiać się, do tego jest klop, tylko go z szafą nie pomylcie!
ACMM-033
Guest
Sun Oct 20, 2013 11:39 pm
Użytkownik "Marek Borowski" <marek@xborowski.com> napisał w wiadomości
news:l3v0te$gde$1@news.task.gda.pl...
Quote:
W rezultacie może się skończyć na tym, że owe 20 zyla może mieć
diametralne znaczenie dla kupującego.
Demagogizujesz. IMO w wiekszosci przypadkow to po prostu
szukanie oczednosci w niewlascimym miejscu.
Dać się ojebać?
--
ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.
Spamerstwu i "pytaczom" wstęp do skrzynki email surowo zabroniony!
To, że adres ten jest publiczny i nieodspamiony, nie oznacza, że wolno
wam tu załatwiać się, do tego jest klop, tylko go z szafą nie pomylcie!
ACMM-033
Guest
Sun Oct 20, 2013 11:52 pm
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości
news:l40s9t$ak6$1@dont-email.me...
(mleko)
Quote:
A dlaczego sądzisz że *INNE* mleko miałoby kosztować tyle samo?
Bo nierzadko tak jest.
Ale nie musi tak być i nie ma żadnego powodu aby tak było.
No, nie musi, będzie, jak sobie producent ustali i sklep marżę dołoży. Może,
nie musi, wyjść tyle samo, jak i zupełnie inaczej.
Quote:
Ale ja chcę ten soczek, za cenę, jaka przy nim widniała! Ja ceny nie chcę
(chyba, że tej na cenówce, lub niższej, ale ta cenówkowa może być),
soczek chcę!
Przy kasie, jeśli zauważysz istotną dla Ciebie różnicę ceny, zwykle masz
Chodzi o zasadę.
Quote:
do wyboru długą procedurę użerania się o "właściwą" cenę albo szybką
Ostatnio mam dużo czasu, ale zdrowia mało.
Quote:
krótką procedurę kupna za tą cenę co jest lub rezygnacji z zakupu przy
kasie.
No, ja muszę mieć coś, choćby do popicia leków. Na szczęście nie mam jeszcze
takich, które były by na sytuacje wymagające natychmiastowej korekty, ale
może się okazać, ze się pojawią. I mieć czym popić, a czekać aż sie woda na
herbatę zagotuje... Oby nigdy. Ja wolę kupić za cenę na cenówce, to niech
napisą 10 zyla, jak się na to zdecyduję i tyle mi kasa wybije, to już wtedy
jest mój problem.
Czy się pieprzyć z odzyskiwaniem tych 10 groszy...? No, czasem ma się akurat
tyle pieniędzy przy sobie ile kosztuje dany soczek według cenówki, a tu
nagle o 10 groszy wybija więcej, to sory, cenówka daje 6.19, a kasa tłucze
6.29... To sklep dostał kontrolę w Wojewódzkiego wydziału handlu (nie pomnę
teraz dokładnej nazwy), wprawdzie niezgodności cen nie znaleźli (sprawdziłem
później, nadal była), ale kontrola się czegoś innego doszukała i osoba
odpowiedzialna za ceny miała trochę smrodu. A wystarczyło, żeby te 10 groszy
oddali i ja bym do WIIH (o... chyba Wojewódzki Inspektorat Inspekcji
Handlowej... a może nie... no, nie pomnę) nawt palcem nie kiwnął. Żeby
chociaż przeprosili, że nie mogą oddać, a tu się jeszcze stawiali, to
dostali co chcieli. Ja bym da te 10 groszy w prezencie, jeśli tylko by sie
zachowali po ludzku.
--
ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.
Spamerstwu i "pytaczom" wstęp do skrzynki email surowo zabroniony!
To, że adres ten jest publiczny i nieodspamiony, nie oznacza, że wolno
wam tu załatwiać się, do tego jest klop, tylko go z szafą nie pomylcie!
PS Przepraszam za literówki.
ACMM-033
Guest
Mon Oct 21, 2013 12:07 am
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:11bev2s8po3ua.1qkwhgdp59vmx$.dlg@40tude.net...
Quote:
Dnia Sun, 20 Oct 2013 23:39:45 +0200, Mirek napisał(a):
On 20.10.2013 17:19, Pszemol wrote:
Przy kasie, jeśli zauważysz istotną dla Ciebie różnicę ceny, zwykle masz
do wyboru długą procedurę użerania się o "właściwą" cenę albo szybką
krótką procedurę kupna za tą cenę co jest lub rezygnacji z zakupu przy
kasie.
Masz prawo (a nawet obowiązek wobec tych, którzy zostaną później
oszukani) kupić za tą cenę, która była na półce.
Miales, bo teraz zanim podejdziecie do polki, to cena moze sie zmienic
Ja mam pomysł taki - dokumentować cenę fotograficznie. Jak się ma czas, czy
się na czymś "przejechało" i ma się "uczulenie", następnym razem
sfotografować cenówkę, możliwie z zawartym na niej kodem towaru, upewnić
się, że kod na towarze jest taki sam, gdy jej nie zmienili, a następnie
wykłócać się przy kasie (raczej nie z kasjerką, jak pisałem, ona gówno może,
tylko np. z kierownikiem), w razie odmowy wziąć paragon, w domu zeskanować,
dołączyć fotkę cenówki, wysmażyć pisemko do Wydziału Handlu, w zgłoszeniu
zawrzeć fotkę i skan paragonu (na którym widnieje numer transakcji, więc
będzie w logach sklepu), liczyć na to, że kontrola odnajdzie tę konkretną
transakcję i choćby pogrozi paluszkiem sklepowi. Mnie nie zależy na karaniu,
mnie zależy na rozwiązaniu problemu. Z przyjemnością też zauważam rzeczy
właściwe. Parę miesiecy temu wysłałem oficjalne zgłoszenie pochwalne o
kierowcy autobusu, który cierpliwie poczekał na dobiegającą pasażerkę i
dobrze prowadził wóz. Im też było miło, dostałem odpowiedź. Więc na pewno
zauważę, jeśli sklep przy takiej sytuacji postąpi wobec mnei właściwie -
nawet, jeśli to była "nadpłata", zwrócona do poziomu cenówki i taki fakt
zgłoszony mógłby narazić mimo to kogoś na problemy, to spoko, to już mój
problem i tak to ubiorę w słowa pochwalne, że nikt na tym nie ucierpi.
Oczywiście, sam zwrot nie wystarczy, ale jeśli np. przy okazji zostanę
przeproszony za kłopot, a sprawę załatwią szybko bez zbędnej zwłoki, to może
napiszę, że "miałem kłopot, a panie mi z uśmiechem pomogły i cały dzień
miałem dobry humor"?

) Potafię być miły dla miłych

))
Uff... znów się "wylałem", nie mylić z odsikaniem się, kurde, daj mi Boże
dar zwięzłego pisania!

)
(to dawny wpływ szkoły, gdzie im dłuższe wypracowanie, choćby i bezsensowne,
to lepiej...)
--
ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.
Spamerstwu i "pytaczom" wstęp do skrzynki email surowo zabroniony!
To, że adres ten jest publiczny i nieodspamiony, nie oznacza, że wolno
wam tu załatwiać się, do tego jest klop, tylko go z szafą nie pomylcie!
ACMM-033
Guest
Mon Oct 21, 2013 12:21 am
Użytkownik "Mirek" <i_tak@zaspamowany.adres> napisał w wiadomości
news:l41l9m$mc3$1@node2.news.atman.pl...
Quote:
On 20.10.2013 23:48, J.F. wrote:
Miales, bo teraz zanim podejdziecie do polki, to cena moze sie zmienic
:-)
Wpadnę tam z jakimś jammerem to się zdziwią
http://www.rohde-schwarz.fr/live/rs/mediadb/pspic/image/77/FSH18_star4dd3ec8ed794e.jpg
Ja bym się tam z taką maszynką wybrał i zobaczył, czy meteczka odpowiada
prawidłom kompatybilności elektromagnetycznej...
Wprawdzie to analizator, ale może bym coś wypatrzył?
--
ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.
Spamerstwu i "pytaczom" wstęp do skrzynki email surowo zabroniony!
To, że adres ten jest publiczny i nieodspamiony, nie oznacza, że wolno
wam tu załatwiać się, do tego jest klop, tylko go z szafą nie pomylcie!
ACMM-033
Guest
Mon Oct 21, 2013 12:23 am
Użytkownik "sundayman" <sundayman@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:l4136q$rv7$1@node1.news.atman.pl...
Quote:
Ty dobrze zarabiasz, to cię stać. Ale, fortuna się kołem toczy, miej to
na uwadze.
W rezultacie może się skończyć na tym, że owe 20 zyla może mieć
Bez urazy - ale wypowiedz kolegi Marka jest durna.
Tu nie chodzi o to, czy mnie stać czy nie. Tu chodzi o zasady (jeszcze
niektórzy się nimi próbują w życiu kierować).
A co do tego, to nie mam wątpliwości.
Quote:
Mnie akurat stać, i nie patrzę w każdy paragon, o ile nie widzę rażącej
różnicy.
Ale - po pierwsze - nie każdego stać. I to są przeważnie właśnie ci,
którzy mają największe opory, żeby się "wykłócić" o swoje,
Mnie stan zdrowia nie pozwala na to.
Quote:
a po drugie - nie lubię, jak ktoś próbuje mnie wydymać - i kwota ma tu
najmniej do rzeczy.
W rzeczy samej.
Quote:
Oczywiście - nie chodzi o sytuacje pomyłkowe, a o celowe działanie
w celu wydymania grzecznego i słabego klienta - bo ten "silny" i tak się
nie da wydymać.
Nie inaczej.
Ale i tak zapewne wyjdą na prostą, jeden się postawi, dziesięciu nie,
dziewięciu mają na czysto...
--
ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.
Spamerstwu i "pytaczom" wstęp do skrzynki email surowo zabroniony!
To, że adres ten jest publiczny i nieodspamiony, nie oznacza, że wolno
wam tu załatwiać się, do tego jest klop, tylko go z szafą nie pomylcie!
Pszemol
Guest
Wed Oct 23, 2013 1:29 am
"ACMM-033" <valhalla@interia.pl> wrote in message
news:l41qb6$kis$1@node1.news.atman.pl...
Quote:
A dlaczego sądzisz że *INNE* mleko miałoby kosztować tyle samo?
Bo nierzadko tak jest.
Ale nie musi tak być i nie ma żadnego powodu aby tak było.
No, nie musi, będzie, jak sobie producent ustali i sklep marżę dołoży.
Może, nie musi, wyjść tyle samo, jak i zupełnie inaczej.
No własnie.
Quote:
Ale ja chcę ten soczek, za cenę, jaka przy nim widniała! Ja ceny nie
chcę (chyba, że tej na cenówce, lub niższej, ale ta cenówkowa może być),
soczek chcę!
Przy kasie, jeśli zauważysz istotną dla Ciebie różnicę ceny, zwykle masz
Chodzi o zasadę.
do wyboru długą procedurę użerania się o "właściwą" cenę albo szybką
Ostatnio mam dużo czasu, ale zdrowia mało.
Ale nie każdy ma taką samą sytuację jak Ty.
Quote:
krótką procedurę kupna za tą cenę co jest lub rezygnacji z zakupu przy
kasie.
No, ja muszę mieć coś, choćby do popicia leków. Na szczęście nie mam
jeszcze takich, które były by na sytuacje wymagające natychmiastowej
korekty, ale może się okazać, ze się pojawią. I mieć czym popić, a czekać
aż sie woda na herbatę zagotuje... Oby nigdy. Ja wolę kupić za cenę na
cenówce, to niech napisą 10 zyla, jak się na to zdecyduję i tyle mi kasa
wybije, to już wtedy jest mój problem.
Czy się pieprzyć z odzyskiwaniem tych 10 groszy...? No, czasem ma się
akurat tyle pieniędzy przy sobie ile kosztuje dany soczek według cenówki,
a tu nagle o 10 groszy wybija więcej, to sory, cenówka daje 6.19, a kasa
tłucze 6.29... To sklep dostał kontrolę w Wojewódzkiego wydziału handlu
(nie pomnę teraz dokładnej nazwy), wprawdzie niezgodności cen nie znaleźli
(sprawdziłem później, nadal była), ale kontrola się czegoś innego
doszukała i osoba odpowiedzialna za ceny miała trochę smrodu. A
wystarczyło, żeby te 10 groszy oddali i ja bym do WIIH (o... chyba
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej... a może nie... no, nie pomnę)
nawt palcem nie kiwnął. Żeby chociaż przeprosili, że nie mogą oddać, a tu
się jeszcze stawiali, to dostali co chcieli. Ja bym da te 10 groszy w
prezencie, jeśli tylko by sie zachowali po ludzku.
Niezłe ziółko z Ciebie
Pszemol
Guest
Wed Oct 23, 2013 1:33 am
"sundayman" <sundayman@poczta.onet.pl> wrote in message
news:l4136q$rv7$1@node1.news.atman.pl...
Quote:
Oczywiście - nie chodzi o sytuacje pomyłkowe, a o celowe działanie
w celu wydymania grzecznego i słabego klienta - bo ten "silny" i tak
się nie da wydymać.
A jak możesz odróżnić pomyłkę od celowego działania??
Pszemol
Guest
Wed Oct 23, 2013 1:37 am
"ACMM-033" <valhalla@interia.pl> wrote in message
news:l41s6p$m8r$1@node1.news.atman.pl...
Quote:
Ale i tak zapewne wyjdą na prostą, jeden się postawi, dziesięciu nie,
dziewięciu mają na czysto...
Panowie - chyba nie macie przekonania że duże sieci supermarketów
takie jak Tesco czerpią swoje ogromne zyski z tego, że zrobią błąd
ceny 10gr na soczku??? Wręcz przeciwnie - zależy im na dużym ruchu
który sprawnie i szybko przez kasy przechodzi - każda taka sprawa
to niepotrzebne zajmowanie czasu personelowi który może robić
w tym czasie inne, produktywne rzeczy a nie prostować 10groszy...
Z całą pewnością taniej im wyjdzie dać Ci te 10groszy w prezencie,
nawet jeśli nie masz racji, abyś tylko szybko poszedł i zrobił miejsce
przy kasie nowemu klientowi...
Tu biznes się kręci na tym, że przetaczają się miliony klientów,
szybko i sprawnie...
Mirek
Guest
Wed Oct 23, 2013 9:27 am
On 23.10.2013 03:37, Pszemol wrote:
Quote:
Panowie - chyba nie macie przekonania że duże sieci supermarketów
takie jak Tesco czerpią swoje ogromne zyski z tego, że zrobią błąd
ceny 10gr na soczku???
Sieci może i nie. ale tacy managerowie to są dosłownie porąbani na
punkcie wskaźników, słupków, i do tego jeszcze jak wziął na celownik
lokalnego sklepikarza, to na takim np. mleku opuści te 10gr po to, żeby
kupili u niego a nie w sklepie obok. Przecież to nie robią sieci, tylko
lokalne oddziały, a właściwie konkretna osoba. A ludzie kupują gdzie
taniej... tzn. gdzie widzą niższą cenę.
Jeżeli są to pomyłki, to dlaczego tylko w jedną stronę?
OK, nawet jeśli to pomyłki, to za pomyłki się płaci. My elektronicy
płacimy słono.
--
Mirek.
LeonKame
Guest
Wed Oct 23, 2013 9:30 am
W sumi9e jakby na to nie patrzec to takie mecyje z inna cena podpadaja
pod oszustwo ale w kraju bezprawia to normalka.
ACMM-033
Guest
Wed Oct 23, 2013 12:07 pm
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości
news:l478qp$vuo$1@dont-email.me...
Quote:
No, nie musi, będzie, jak sobie producent ustali i sklep marżę dołoży.
Może, nie musi, wyjść tyle samo, jak i zupełnie inaczej.
No własnie.
I sklepy, oraz producenci korzystają z należnych im praw rynku.
Quote:
Ostatnio mam dużo czasu, ale zdrowia mało.
Ale nie każdy ma taką samą sytuację jak Ty.
W rzeczy samej.
Quote:
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej... a może nie... no, nie
pomnę) nawt palcem nie kiwnął. Żeby chociaż przeprosili, że nie mogą
oddać, a tu się jeszcze stawiali, to dostali co chcieli. Ja bym da te 10
groszy w prezencie, jeśli tylko by sie zachowali po ludzku.
Niezłe ziółko z Ciebie
Cóż... gdyby nie bezczelność obsługi, która uważała, że pewne zasady nie
obowiazują, to bym sobie odpuścił.
Mnie naprawdę nie bawi takie coś, ale czasem trzeba uderzyć... Ja sobie
pójdę do innego sklepu (czyli "GDZIE INDZIEJ"), ale do tego momentu cała
rzesza klientów "TAM" zajdzie i będzie narażona na to samo.
Ja bym wolał rozwiązać problem i dążyłem do tego, ale nie chcieli, to nie
było wyboru, musiałem spowodować "przyłożenie".
--
ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.
Spamerstwu i "pytaczom" wstęp do skrzynki email surowo zabroniony!
To, że adres ten jest publiczny i nieodspamiony, nie oznacza, że wolno
wam tu załatwiać się, do tego jest klop, tylko go z szafą nie pomylcie!
ACMM-033
Guest
Wed Oct 23, 2013 12:08 pm
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości
news:l4792h$25h$1@dont-email.me...
Quote:
"sundayman" <sundayman@poczta.onet.pl> wrote in message
news:l4136q$rv7$1@node1.news.atman.pl...
Oczywiście - nie chodzi o sytuacje pomyłkowe, a o celowe działanie
w celu wydymania grzecznego i słabego klienta - bo ten "silny" i tak
się nie da wydymać.
A jak możesz odróżnić pomyłkę od celowego działania??
Dla mnie, jeśli jest pomyłka, to przepraszają i oddają nadpłatę, a jak
celowe działanie to się wypierają "że tyle kasa nabiła i nie będą z własnej
kieszeni płacić". Ja to tak odbieram.
--
ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.
Spamerstwu i "pytaczom" wstęp do skrzynki email surowo zabroniony!
To, że adres ten jest publiczny i nieodspamiony, nie oznacza, że wolno
wam tu załatwiać się, do tego jest klop, tylko go z szafą nie pomylcie!
ACMM-033
Guest
Wed Oct 23, 2013 12:11 pm
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości
news:l4798j$2ue$1@dont-email.me...
Quote:
"ACMM-033" <valhalla@interia.pl> wrote in message
news:l41s6p$m8r$1@node1.news.atman.pl...
Ale i tak zapewne wyjdą na prostą, jeden się postawi, dziesięciu nie,
dziewięciu mają na czysto...
Panowie - chyba nie macie przekonania że duże sieci supermarketów
takie jak Tesco czerpią swoje ogromne zyski z tego, że zrobią błąd
ceny 10gr na soczku??? Wręcz przeciwnie - zależy im na dużym ruchu
Tu bardziej o zasadę chodzi.
Quote:
który sprawnie i szybko przez kasy przechodzi - każda taka sprawa
No na pewno, im więcej luda kupi, tym zysk większy.
Quote:
to niepotrzebne zajmowanie czasu personelowi który może robić
w tym czasie inne, produktywne rzeczy a nie prostować 10groszy...
To następnym razem zadbają o zgodność ceny z cenówki i nabijanej przez
kasę - i problemu już nie będzie. Niech nawet podwyższą na cenówce do
poziomu kasowego - klient świadomie wybierze wyższą cenę i narzekać
specjalnie nie będzie.
Quote:
Z całą pewnością taniej im wyjdzie dać Ci te 10groszy w prezencie,
nawet jeśli nie masz racji, abyś tylko szybko poszedł i zrobił miejsce
przy kasie nowemu klientowi...
To niech to robią.
Quote:
Tu biznes się kręci na tym, że przetaczają się miliony klientów,
szybko i sprawnie...
A diabeł tkwi w szczegółach. Dopieścić szczegóły i sporo zatorów zniknie.
--
ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.
Spamerstwu i "pytaczom" wstęp do skrzynki email surowo zabroniony!
To, że adres ten jest publiczny i nieodspamiony, nie oznacza, że wolno
wam tu załatwiać się, do tego jest klop, tylko go z szafą nie pomylcie!
Goto page Previous 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 Next