Goto page Previous 1, 2, 3, 4
J.F.
Guest
Mon Jul 19, 2010 10:50 pm
On Mon, 19 Jul 2010 11:25:29 +0200, Marek Lewandowski wrote:
Quote:
J.F. wrote:
On Sat, 17 Jul 2010 23:07:48 +0200, Marek Lewandowski wrote:
Alternator nie jest ograniczony prądowo ani własną impedancją ani
regulatorem. Moc znamionowa wynika z termiki, a nie z wydajności źródła.
Mylisz sie - jest wyraznie ograniczony wlasna indukcyjnoscia.
Przy porządnym zwarciu. Ale zanim do tego zwarcia dojedziesz, to masz
kawał zakresu przeciążenia, w którym prąd da.
http://www.bosch.co.nz/content/language1/downloads/alternators_starters2000.pdf
http://www.bosch-motorsport.de/pdf/components/alternators/GCM1.pdf
Roznie to mozna interpretowac, ale trzeba jednak 6000rpm zeby
alternator dal prad nominalny.
Quote:
Podobnie jak dynamo rowerowe.
Konstrukcje a la magneto to już dawno nie są stosowane.
Ale to nie magneto, tylko alternator nieregulowany.
I zarowka swieci przy wolnej jezdzie i przy szybkiej jezdzie ..
J.
Patryk
Guest
Mon Jul 19, 2010 11:15 pm
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Quote:
Mnie to spotkalo - tzn regulator byl juz elektroniczny, ale lozysko
sie rozpadlo [nigdy wiecej wloszczyzny, nawet jak sie nazywa SKF] i
Włoszczyzna jest dobra tylko do zupy!
;)
--
Patryk
Goto page Previous 1, 2, 3, 4