Goto page Previous 1, 2, 3, 4 Next
RoMan Mandziejewicz
Guest
Tue May 13, 2008 1:03 pm
Hello entroper,
Tuesday, May 13, 2008, 2:18:57 PM, you wrote:
Quote:
a ludzie się w****ją i biegają po pilota
ryzykując złamaniami i potłuczeniami
bo cały myk w tym biznesie polega na tym, że aby jeden obejrzał, tysiące się
muszą wk..wiać. I w telewizji jest to jeszcze stosunkowo mało upierdliwe, bo
telewizor mogę wyłączyć, a tysięcy bilboardów, którymi dosłownie obsrane jest
każde większe miasto, nie mogę.
Bilboardy (jeszcze) nie ryczą.
[...]
--
Best regards,
RoMan mailto:roman@pik-net.pl
Spam:
http://www.allegro.pl/sklep/7416823_squadack
entroper
Guest
Tue May 13, 2008 1:18 pm
Użytkownik "Artur(m)" <musicm@interia.pl> napisał w wiadomości
news:g0bod1$9pa$1@sabat.tu.kielce.pl...
(...)
Quote:
a ludzie się w****ją i biegają po pilota
ryzykując złamaniami i potłuczeniami
bo cały myk w tym biznesie polega na tym, że aby jeden obejrzał, tysiące się
muszą wk..wiać. I w telewizji jest to jeszcze stosunkowo mało upierdliwe, bo
telewizor mogę wyłączyć, a tysięcy bilboardów, którymi dosłownie obsrane jest
każde większe miasto, nie mogę.
BTW, TV oglądałem jakieś 3 tygodnie temu i z tydzień jeszcze zleci, zanim
ponownie ten syf włączę.
e.
entroper
Guest
Tue May 13, 2008 3:08 pm
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> napisał w wiadomości
news:1204461389.20080513140355@pik-net.pl...
Quote:
Bilboardy (jeszcze) nie ryczą.
Jeszcze. Może lepiej marketoidom nie podpowiadać... Skoro przestrzeń
"wizualną" można w Polsce bez problemu kupić, "dźwiękową" też pewnie się da.
e.
A. Grodecki
Guest
Tue May 13, 2008 3:10 pm
entroper napisał(a):
Quote:
Jeszcze. Może lepiej marketoidom nie podpowiadać... Skoro przestrzeń
"wizualną" można w Polsce bez problemu kupić, "dźwiękową" też pewnie się da.
Już dawno są na świecie bilboardy które wysyłają reklamy do pobliskich
komórek przez BT.
A np w Danii bilboardów nie ma wcale, bo są zakazane prawem. I jakoś
firmy funkcjonują a gospodarka kwitnie.
--
Pozdrawiam,
A. Grodecki
"Wszystkie zwierzęta sa równe.
Ale te, które mają futerko w trzykolorowe pasy, są równiejsze."
J.F.
Guest
Tue May 13, 2008 4:27 pm
On Tue, 13 May 2008 13:19:27 +0200, Artur(m) wrote:
Quote:
Użytkownik "Michał" <zyzyzy@o2.pl> napisał w wiadomości
Z drugiej strony jednak ktoś to chyba musi oglądać
skoro z 'badań marketingowych' wynika wzrost sprzedaży
po kampaniach reklamowych (zwłaszcza telewizyjnych).
Chętnie zobaczyłbym metodę (w ogólnym sensie) i metodologię
takiego badania.
Bo wiem jak się podobne badania robi (na mniejszą skalę).
"Badałem" i byłem "badany"

.
Sprzedaz ogolem przed, kampania, sprzedaz po.
Oczywiscie i tu latwo o przeklamanie - ciekaw jestem np
jak PTC/Era wyszly na Heyah .. ale dzial marketingu mogl sobie dobra
premie przypisac :-)
Quote:
Jeżeli wśród, powiedzmy 100 znajomych (próba niereprezentatywna)
NIE ZNALAZŁ SIĘ N I K T(!), kto zwraca uwagę na reklamę,
nie pamięta jaki przedmiot, (usługa) była przedmiotem promocji,
a 50-60% natychmiast przełącza na inny kanał (radio/tv) to jak
tu budować markę???.
Może tak robią tylko "moi znajomi" , ale procentowy udział
wydaje się jednak wiele znaczący.
A "Ojciec prać" pamietasz ?
Taki Provident chyba wierzy w skutecznosc reklamy ..
J.
entroper
Guest
Tue May 13, 2008 4:28 pm
Użytkownik "A. Grodecki" <brak@adresu.com> napisał w wiadomości
news:g0c74q$8vt$1@atlantis.news.neostrada.pl...
Quote:
A np w Danii bilboardów nie ma wcale, bo są zakazane prawem. I jakoś
firmy funkcjonują a gospodarka kwitnie.
Dokładnie. Ale tam to, co widzisz codziennie idąc do pracy, uważane jest za
dobro wspólne i odpowiednio szanowane. U nas jest to kawałek tortu do
wyrwania.
e.
Marek
Guest
Wed May 14, 2008 12:04 am
Janeo pisze:
Quote:
Witam,
Czy ktoś wie, czy jest takie urządzenie
[...]
Nie widziałem takich urządzeń ale to dałoby się zrobić po
przeanalizowaniu treści wszystkich "niewidocznych linii" przesyłanych
jako sygnał TV. Podobno na określonych liniach przesyłane są znaczniki
identyfikujące poszczególne reklamy. Z informacji tych korzystają firmy
monitorujące emisję reklam (każda sekunda w porze największej
oglądalności to konkretna kasa, dlatego reklamodawcy zlecają kontrolę
emisji). Można wypytać speców w ośrodkach TV lub poszukać w normach.
--
Marek
Janeo
Guest
Wed May 14, 2008 8:20 am
On 14 Maj, 01:04, Marek <ak...@spam.pl> wrote:
Quote:
Janeo pisze:> Witam,
Czy ktoś wie, czy jest takie urządzenie
[...]
Nie widziałem takich urządzeń ale to dałoby się zrobić po
przeanalizowaniu treści wszystkich "niewidocznych linii" przesyłanych
jako sygnał TV. Podobno na określonych liniach przesyłane są znaczniki
identyfikujące poszczególne reklamy. Z informacji tych korzystają firmy
monitorujące emisję reklam (każda sekunda w porze największej
oglądalności to konkretna kasa, dlatego reklamodawcy zlecają kontrolę
emisji). Można wypytać speców w ośrodkach TV lub poszukać w normach.
Dziękuję, już to byłby zbytek luksusu ucinanie transmisji reklamy,
choć sądzę, że kiedyś do tego dojdzie. Ja tylko chciałem wyrównanie
poziomu głosu - też nie ma takich urządzeń, choc jeszcze spytam w
niedzielę na Wolumenie, może cos wiedzą.
Na razie można sobie kupić telewizor z taką funkcją, jak pisał ktoś
powyżej...
Pozdr. - J
Artur(m)
Guest
Wed May 14, 2008 12:13 pm
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:7jcj245pudibfehd049cb25k8q5uk650sm@4ax.com...
Quote:
A "Ojciec prać" pamietasz ?
W moim wieku już trudno, ...ale trochę tak:).
.... to "ubiegły wiek"
Quote:
Taki Provident chyba wierzy w skutecznosc reklamy ..
Ja widzę tylko na słupach, tablicach, itp.
(podobno są w TV).
Z drugiej strony - wiara czyni cuda:)
Artur(m)
ps. Trochę przewrotnie wyciągam argumenty "przeciw"
w sumie wiem, że bez reklamy (dużej - TV prasa i małej
napisy na chodniku, "pątników" chodzących z reklamami, itp.)
nie można funkcjonować, ale zmiany, aż krzyczą, żeby ich dokonać

.
Artur(m)
Artur(m)
Guest
Wed May 14, 2008 12:21 pm
Użytkownik "Greg(G.Kasprowicz)" <Grzegorz.Kasprowicz_usunto_@CERN.CH>
napisał w wiadomości news:g0d556$a4g$1@inews.gazeta.pl...
Quote:
nigdy nie wiesz co Twoja podswiadomsoc sobie rejestruje :)
Ale nie sugerujesz drugiego doświadczenia Vicary-ego;)
Choć z drugiej strony są
rzeczy na tym świecie, o których się "fizjologom" nie śniło

.
Artur(m)
J.F.
Guest
Wed May 14, 2008 1:29 pm
On Wed, 14 May 2008 13:13:09 +0200, Artur(m) wrote:
Quote:
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
A "Ojciec prać" pamietasz ?
W moim wieku już trudno, ...ale trochę tak:).
Czyli jednak reklama dotarla :-)
Quote:
Taki Provident chyba wierzy w skutecznosc reklamy ..
Ja widzę tylko na słupach, tablicach, itp.
(podobno są w TV).
Sa.
Quote:
Z drugiej strony - wiara czyni cuda:)
Ale to jest mala prywatna [?] firma, wiec chyba wie czy jej sie
oplaca ?
J.
entroper
Guest
Wed May 14, 2008 4:04 pm
Użytkownik "Janeo" <janeo100@gmail.com> napisał w wiadomości
news:de6c7913-c203-4d9d-9718-5eacdfc77fee@m36g2000hse.googlegroups.com...
Quote:
Na razie można sobie kupić telewizor z taką funkcją, jak pisał ktoś
powyżej...
nie jestem taki 100% pewien, czy koniecznie telewizor. Zdaje się, że ta
funkcja zaczyna być wbudowywana w amplitunerach. Nie znam szczegółów, ale
sprawdź np. Yamaha RX-V663.
e.
Janeo
Guest
Wed May 14, 2008 6:55 pm
On 14 Maj, 17:04, "entroper" <entro...@CWD.spamerom.poczta.onet.pl>
wrote:
Quote:
nie jestem taki 100% pewien, czy koniecznie telewizor. Zdaje się, że ta
funkcja zaczyna być wbudowywana w amplitunerach. Nie znam szczegółów, ale
sprawdź np. Yamaha RX-V663.
??Dzięki za radę... 1900 zł

Pozdr. - J
ZeN
Guest
Wed May 14, 2008 7:47 pm
Użytkownik "entroper" <entroper@CWD.spamerom.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:g0eu9h$pak$1@nemesis.news.neostrada.pl...
Quote:
Użytkownik "Janeo" <janeo100@gmail.com> napisał w wiadomości
news:de6c7913-c203-4d9d-9718-5eacdfc77fee@m36g2000hse.googlegroups.com...
Na razie można sobie kupić telewizor z taką funkcją, jak pisał ktoś
powyżej...:-(
nie jestem taki 100% pewien, czy koniecznie telewizor. Zdaje się, że ta
funkcja zaczyna być wbudowywana w amplitunerach. Nie znam szczegółów, ale
sprawdź np. Yamaha RX-V663.
może analiza sygnału i identyfikacja znaczka w górnym rogu... (znaczek znika
przy reklamach) wystarczyłoby coś na wrór pióra świetlnego aby na danym
kanale zapamiętać pozycję znaczka i jak zniknie włączyć wygaszacz...

np
3d aquarium
Piotr
Artur(m)
Guest
Thu May 15, 2008 8:17 am
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:qlml2411luu1tpifr5jesoovl12fc8rcqo@4ax.com...
napisał w wiadomości
Quote:
A "Ojciec prać" pamietasz ?
W moim wieku już trudno, ...ale trochę tak:).
Czyli jednak reklama dotarla
Owszem, ale to jak powtarzam, co nie jest bez znaczenia,
- ubiegły wiek, wtedy było dużo łatwiej
Quote:
Taki Provident chyba wierzy w skutecznosc reklamy ..
[...]
Quote:
Ale to jest mala prywatna [?] firma, wiec chyba wie czy jej sie
oplaca ?
W "małych firmach" niezłe rzeczy się dzieją, a w prawdziwych
małych firmach (szczególnie państwowych) szefem marketingu jest
"synowa szwagra ciotecznego wujka, prezesa", (bo bidulka nie ma pracy
a reklama to prosta rzecz i wiele szkód nie wyrządzi) lub w najlepszym
razie dyrektor (prezes).
Przetestowane u schyłku rzeczonego "ubiegłego wieku"
Bardzo mocno zahaczamy o NTG, i choć miło się "gada"
trzeba chyba kończyć

.
Pozdrawiam
Artur(m)
Goto page Previous 1, 2, 3, 4 Next