Goto page 1, 2 Next
Piotr Pitucha
Guest
Thu Apr 05, 2007 11:36 am
Witam
Zbliża się 17 IV i trzeba się będzie pobawić światłami w aucie... problem
technicznie prosty, ale gnębi mnie wpięcie się w kable w aucie by uzyskać
odpowiednie sygnały, robienie gniazd przelotowych mija sie z celem,
widziałem gdzieś złączki przelotowe które wkłuwają się w kabel ale mi
uciekło z pamięci gdzie...
Ogólnie je znalazłem w TME, ale cena astronomiczna, coś koło 5zł netto,
znacie jakieś tanie źródło ?
Piotr
Piotr Pitucha
Guest
Thu Apr 05, 2007 11:41 am
Użytkownik "Piotr Pitucha" <piotrpitucha@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:ev2jbg$84g$1@atlantis.news.tpi.pl...
Quote:
Witam
Zbliża się 17 IV i trzeba się będzie pobawić światłami w aucie... problem
technicznie prosty, ale gnębi mnie wpięcie się w kable w aucie by uzyskać
odpowiednie sygnały, robienie gniazd przelotowych mija sie z celem,
widziałem gdzieś złączki przelotowe które wkłuwają się w kabel ale mi
uciekło z pamięci gdzie...
Ogólnie je znalazłem w TME, ale cena astronomiczna, coś koło 5zł netto,
znacie jakieś tanie źródło ?
Piotr
Sam sobie odpowiem

złącza TELUG w Maritexie

mam nadzieję że obejmie
typowy przewód samochodowy.
Piotr
Patryk Sielski
Guest
Thu Apr 05, 2007 12:31 pm
Piotr Pitucha <piotrpitucha@poczta.onet.pl> pisze:
Quote:
Witam
Zbliża się 17 IV i trzeba się będzie pobawić światłami w aucie... problem
technicznie prosty, ale gnębi mnie wpięcie się w kable w aucie by uzyskać
odpowiednie sygnały, robienie gniazd przelotowych mija sie z celem,
A możesz zdradzić koncepcję układu?
Ja w Wartburgu wpiąłem się w kontrolkę ładowania alternatora,
co po wzbudzeniu się włączało mi światła przekaźnikami.
Zastanawiam się na tym samym w punciaku...
--
Pozdrawiam,
Patryk Sielski
http://www.usprawnienia.pl
Padre_peper
Guest
Thu Apr 05, 2007 12:38 pm
Quote:
Ja w Wartburgu wpiąłem się w kontrolkę ładowania alternatora,
co po wzbudzeniu się włączało mi światła przekaźnikami.
Zastanawiam się na tym samym w punciaku...
Ja planuję wykorzystać kontrolkę ciśnienia oleju, włącza sie z ładnym
opóźnieniem.
Guest
Thu Apr 05, 2007 12:55 pm
Padre_peper napisał(a):
Quote:
Ja planuję wykorzystać kontrolkę ciśnienia oleju, włącza sie z ładnym
opóźnieniem.
Za to żarówki wystartują przy wyższym napięciu - alternator już działa.
I niech się ktoś wypowie, jak przełoży się to na ich żywotność.
--
P. Jankisz
trochę o rowerach:
http://www.widzew.net/~bladteth/pj.html /zdechło/
http://coogee.republika.pl/pj/pj.html
Piotr Pitucha
Guest
Thu Apr 05, 2007 1:17 pm
Użytkownik "Patryk Sielski" <psielski-usun@elka-usun.pw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:2a059$4614de02$57ceab2d$18365@news.chello.pl...
Quote:
A możesz zdradzić koncepcję układu?
Już niżej napisał Padre_peper, myślałem o kontrolce ciśnienia oleju i dużym
opóźnieniu od strony układowej Attiny i albo jakiś wyjec albo wprost
przekaźnik na lampy.
Piotr
Jarosław Rafa
Guest
Thu Apr 05, 2007 2:27 pm
Piotr Pitucha napisał(a):
Quote:
Zbliża się 17 IV i trzeba się będzie pobawić światłami w aucie... problem
technicznie prosty, ale gnębi mnie wpięcie się w kable w aucie by uzyskać
odpowiednie sygnały,
Ale o co w ogóle chodzi z tymi światłami? Bo jakoś nie mogę z tego postu
wydedukować...
--
Pozdrowienia,
Jaroslaw Rafa
raj@ap.krakow.pl
--
Spam, wirusy, spyware... masz dość? Jest alternatywa!
http://www.firefox.pl/ ---
http://www.thunderbird.pl/
Szybciej. Łatwiej. Bezpieczniej. Internet tak jak lubisz.
jarek
Guest
Thu Apr 05, 2007 2:30 pm
Użytkownik "Jarosław Rafa" <raj@ap.krakow.pl> napisał w wiadomości
news:ev2svp$g8i$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
Quote:
Ale o co w ogóle chodzi z tymi światłami? Bo jakoś nie mogę z tego postu
wydedukować...
IMHO zmiana przepisów i robienie automatu do zapalania świateł co by mandatu
nie zapłacić...
--
Pozdrawiam Jarek O.
jarek54129(małpa)poczta.fm
B.P. (pobo)
Guest
Thu Apr 05, 2007 2:38 pm
Quote:
Za to żarówki wystartują przy wyższym napięciu - alternator już działa.
I niech się ktoś wypowie, jak przełoży się to na ich żywotność.
A co? Do tej pory zatrzymywałeś samochód żeby zapalić światła

?
Chyba nikt nie świeci ich w momencie rozruchu bo może zabraknąć
energii dla rozrusznika. Odpowiedź: nijak...
pobo
Patryk Sielski
Guest
Thu Apr 05, 2007 3:25 pm
Padre_peper <Padre@no.net> pisze:
Quote:
Ja w Wartburgu wpiąłem się w kontrolkę ładowania alternatora,
co po wzbudzeniu się włączało mi światła przekaźnikami.
Zastanawiam się na tym samym w punciaku...
Ja planuję wykorzystać kontrolkę ciśnienia oleju, włącza sie z ładnym
opóźnieniem.
Tylko zrób samopodtrzymanie do czasu wyłączenia zapłonu.
Głupio by było, gdyby nagle zapaliła się kontrolka oleju
i w nocy zgasły światła.
Jak miałem podpięte pod kontrolkę alternatora i nie miałem
tranzystorka podtrzymującego napięcie na cewce przekaźnika,
wrzucałem luz i silnik mi zgasł i zgasły światła. Niefajne.
U mnie na przykład kontrolka oleju gaśnie podczas kręcenia
rozrusznikiem, więc musze pod alternator.
--
Pozdrawiam,
Patryk Sielski
http://www.usprawnienia.pl
Robert J.
Guest
Thu Apr 05, 2007 3:47 pm
Quote:
IMHO zmiana przepisów i robienie automatu do zapalania świateł co by
mandatu nie zapłacić...
A macie już zamontowany automat do zapinania pasów? I do zamykania drzwi?
Ludzie naprawdę uwielbiają szukać sobie problemów...
Włodzimierz Wojtiuk
Guest
Thu Apr 05, 2007 6:27 pm
Użytkownik "Piotr Pitucha" <piotrpitucha@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:ev2jbg$84g$1@atlantis.news.tpi.pl...
Quote:
Witam
Zbliża się 17 IV i trzeba się będzie pobawić światłami w aucie... problem
technicznie prosty, (ciap)
Tak sie zastanawiam, czy dopuszczalne są zmiany w instalacji wykonane przez
"małego/dużego majsterkowicza" ?
A zatem, czy można ukarać kierowce, który ma jakośtam przerobioną instalację
w samochodzie i nie ma potwierdzenia "autoryzowanego" serwisu?
Włodek
Jarek P.
Guest
Thu Apr 05, 2007 6:35 pm
Robert J. <rob_33@wp.pl> wrote:
Quote:
A macie już zamontowany automat do zapinania pasów? I do
zamykania
drzwi?
Taki przypominający o jednym i drugim? Tak, fabrycznie
zamontowany był.
Quote:
Ludzie naprawdę uwielbiają szukać sobie problemów...
jaaasnee
J.
krzymek
Guest
Thu Apr 05, 2007 7:52 pm
Quote:
Ogólnie je znalazłem w TME, ale cena astronomiczna, coś koło 5zł netto,
znacie jakieś tanie źródło ?
Jesli szukasz czegos takiego
http://62.121.103.177/clio/zlaczka_wiele.jpg
http://62.121.103.177/clio/zlaczka_otw.jpg
http://62.121.103.177/clio/zlaczka_zam.jpg
To kiedys bawiłem się w handelek tymi złaczkami na allegro, towar jeszcze
mam,
--
---==[ krzymek ]==---
CLIO'93 1.4RT E7J + LPG
Uniden 520XL + Hustler
Padre_peper
Guest
Thu Apr 05, 2007 9:13 pm
Quote:
Tylko zrób samopodtrzymanie do czasu wyłączenia zapłonu.
Głupio by było, gdyby nagle zapaliła się kontrolka oleju
i w nocy zgasły światła.
Nie ma takiej możliwości, myślałem o światłach dziennych nie mijania
Goto page 1, 2 Next