RTV forum PL | NewsGroups PL

Przetwornica 12V/230V 1000W do zasilania farelki w pickupie czy to zadziała?

Przetwornica 12V/230V- 1000/2000W i mały grzejnik(farelka)

NOWY TEMAT

elektroda NewsGroups Forum Index - Elektronika Polska - Przetwornica 12V/230V 1000W do zasilania farelki w pickupie czy to zadziała?

Goto page Previous  1, 2

PAndy
Guest

Mon Nov 19, 2007 9:28 am   



"Jerry1111" <jerry1111alwaysattackedbyspam@wp.pl.pl.wp> wrote in message
news:fhfl0t$8mm$1@news.onet.pl...
Quote:
J.F. wrote:
To czemu ci elektronicy nie wpadli na to żeby podłączyć nagrzewnice
choćby od malucha. Bez zbędnego kombinowania - podłączasz i grzejesz

eee, co prosze ? Ze jestesmy elektronikami, to nie znaczy ze nie
wiemy
jak maluch zbudowany ..

Wiemy, wiemy!
Przeciez chlodzenie powietrzne, wiec nagrzewnica... elektryczna?

hehe, bingo...

J.F.
Guest

Mon Nov 19, 2007 11:09 am   



On Mon, 19 Nov 2007 09:28:06 +0100, PAndy wrote:
Quote:
"Jerry1111" <jerry1111alwaysattackedbyspam@wp.pl.pl.wp> wrote in message
J.F. wrote:
To czemu ci elektronicy nie wpadli na to żeby podłączyć nagrzewnice
choćby od malucha. Bez zbędnego kombinowania - podłączasz i grzejesz

eee, co prosze ? Ze jestesmy elektronikami, to nie znaczy ze nie
wiemy jak maluch zbudowany ..

Wiemy, wiemy!
Przeciez chlodzenie powietrzne, wiec nagrzewnica... elektryczna?

hehe, bingo...

Koledzy sie nabijaja, malucha nie widzieli, czy ja przegapilem
dwa liftingi ?

Nie ma zadnej nagrzewnicy. Silnik chlodzony powietrzem,
czesc z tego powietrza moze byc kanalem srodkowym wpuszczona do
wnetrza.

J.

Wmak
Guest

Mon Nov 19, 2007 11:41 am   



J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):

Quote:

Koledzy sie nabijaja, malucha nie widzieli, czy ja przegapilem
dwa liftingi ?

Nie ma zadnej nagrzewnicy. Silnik chlodzony powietrzem,
czesc z tego powietrza moze byc kanalem srodkowym wpuszczona do
wnetrza.

J.


Fiat 126bis miał silnik chłodzony wodą.

Latwo rozpoznać - nie miał kratek na tylnej klapie.
Może u nas było ich mało ale na południu Europy były popularne.



--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

PAndy
Guest

Mon Nov 19, 2007 4:12 pm   



" Wmak" <wmak.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message
news:fhrojf$baj$1@inews.gazeta.pl...

Quote:
Fiat 126bis miał silnik chłodzony wodą.
Latwo rozpoznać - nie miał kratek na tylnej klapie.
Może u nas było ich mało ale na południu Europy były popularne.

bis to bis a 126 to 126 - zostal rzucony pomysl by podlaczyc nagrzewnice
wodna z malucha czyli polski fiat 126 - w tymze maluchu silnik chlodzony
jest powietrzem

Michał Baszyński
Guest

Mon Nov 19, 2007 4:48 pm   



Dnia 2007-11-19 16:12, Użytkownik PAndy napisał :
Quote:

" Wmak" <wmak.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message
news:fhrojf$baj$1@inews.gazeta.pl...

Fiat 126bis miał silnik chłodzony wodą.
Latwo rozpoznać - nie miał kratek na tylnej klapie.
Może u nas było ich mało ale na południu Europy były popularne.

bis to bis a 126 to 126 - zostal rzucony pomysl by podlaczyc nagrzewnice
wodna z malucha czyli polski fiat 126 - w tymze maluchu silnik chlodzony
jest powietrzem

w zaporożcu silnik też był chłodzony powietrzem - a jak najbardziej
nagrzewnica była Smile Co prawda kapryśna i humorzasta, ale była

Pozdr.
Michał

Tomek
Guest

Mon Nov 19, 2007 7:03 pm   



Quote:
Dnia 2007-11-19 16:12, Użytkownik PAndy napisał :

" Wmak" <wmak.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message
news:fhrojf$baj$1@inews.gazeta.pl...

Fiat 126bis miał silnik chłodzony wodą.
Latwo rozpoznać - nie miał kratek na tylnej klapie.
Może u nas było ich mało ale na południu Europy były popularne.

bis to bis a 126 to 126 - zostal rzucony pomysl by podlaczyc nagrzewnice
wodna z malucha czyli polski fiat 126 - w tymze maluchu silnik chlodzony
jest powietrzem

w zaporożcu silnik też był chłodzony powietrzem - a jak najbardziej
nagrzewnica była Smile Co prawda kapryśna i humorzasta, ale była

Pozdr.
Michał
Tylko że ta nagrzewnica w nosorożcu była na benzynę a nie na prąd i realnie

kotłowała do 1,5 litra kartkowej benzyny na godzinę. Nosorożec to dopiero była
konstrukcja. Wału wykorbionego nie można było szlifować bo producent nie
przewidział nadwymiarowych panewek. Za to było 5 rozmiarów nadwymiarowych
tłokow. Luzy na zaworach po 5 setek. Rozrząd to nie dwa kola zębate tylko 4. Te
dodatkowe napędzały wałek wyważający bo to silnik w układzie V był. Dla
mechanika to był koszmar.

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Goto page Previous  1, 2

elektroda NewsGroups Forum Index - Elektronika Polska - Przetwornica 12V/230V 1000W do zasilania farelki w pickupie czy to zadziała?

NOWY TEMAT

Regulamin - Zasady uzytkowania Polityka prywatnosci Kontakt RTV map News map