Goto page Previous 1, 2, 3
Marek Lewandowski
Guest
Tue May 26, 2009 4:40 pm
On May 26, 4:13 pm, "Ewa" <e...@wa.com.pl> wrote:
Quote:
Zdjęcia spróbuję zrobić i wysłać. Nie wiem tylko
czy będą wystarczająco wyraźne.
Jesli masz dostep do skanera (normalnego, takiego do dokumentow), to
poloz plytke na skanerze i zeskanuj w 600-1200DPI (obie strony).
Powaznie.
90% wspolczesnych skanerow da Ci bardzo dobry i ostry obraz elementow
oraz polaczen, a te 10% bedzie i tak wystarczajace.
Potem na
http://www.imageshack.us i linka tu.
Marek
entroper
Guest
Tue May 26, 2009 5:57 pm
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości
news:gvggjl.3pk.0@poczta.onet.pl...
Quote:
Dlaczego miałby odbiornik "kończyć żywot"?
Elektronika nie ma terminu przydatności do spożycia
ma, ma :)
nawet połączenia mają swój MTBF i to dość kiepski
A w przypadku sprzętu samochodowego, szczególnie g..nego, czyli właśnie
różnego rodzaju alarmów itp dochodzi jeszcze słabiutkie zabezpieczenie
przed warunkami środowiskowymi, co bardzo skraca żywot tych urządzeń
względem teoretycznego MTBF. Urządzenie jest po prostu zjadane przez
korozję a radiówka jest na to wrażliwa i potrafi padać stopniowo, bo np.
rozszczelnił się przepust w kwarcu. Nie muszę wspominać, że również bardzo
chętnie korodują urządzenia bezołowiowe :)
e.
Irokez
Guest
Tue May 26, 2009 6:06 pm
Uzytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisal w wiadomosci
news:gvggjl.3pk.1@poczta.onet.pl...
Quote:
Ja mysle, ze tam kiedys byla jakas nalepka która odpadla
albo na obudowie jest wytloczenie z + które jest trudne
do wypatrzenia przy slabych oczach albo cos w ten desen.
Trudno mi wierzyc ze producent tak olal sprawe baterii.
Ano mam tez taki alarm, jak zapomne jak bylo przy rozbieraniu (np wypadla
bateria, jest taka 12V walec) ide po druku.
--
Irokez
Mirek
Guest
Tue May 26, 2009 6:52 pm
Ewa wrote:
Quote:
Oba nie działały. Ten pierwszy (na którym robiłam próby) z rzadka działał.
No to jak "z rzadka działał" to baterie wtedy były na 99% założone
dobrze, a najczęstsze przyczyny niedomagań to:
1 słabe baterie lub zabrudzone kontakty
2 zabrudzony lub uszkodzony mikrostyk
3 uszkodzony kwarc
Mirek
Mirek
Guest
Tue May 26, 2009 7:00 pm
Mirek wrote:
Quote:
1 słabe baterie lub zabrudzone kontakty
2 zabrudzony lub uszkodzony mikrostyk
3 uszkodzony kwarc
I zapomniałem dodać, że jak kod zmienny, to przy bawieniu się pilotem
poza zasięgiem pilot może "wypaść" i trzeba będzie go ponownie "wgrać"
do odbiornika.
Mirek
Ewa
Guest
Thu May 28, 2009 5:00 pm
Quote:
Zdjęcia spróbuję zrobić i wysłać. Nie wiem tylko
czy będą wystarczająco wyraźne.
Jesli masz dostep do skanera (normalnego, takiego do dokumentow), to
poloz plytke na skanerze i zeskanuj w 600-1200DPI (obie strony).
Powaznie.
90% wspolczesnych skanerow da Ci bardzo dobry i ostry obraz elementow
oraz polaczen, a te 10% bedzie i tak wystarczajace.
Zrobiłam tak jak napisałeś.
Zeskanowałam otwartą obudowę. Teraz zauważyłam, że jest tam coś,
co można zinterpretować jako 2 plusy (jakby#, tyle, że prosty), a na drugiej
stronie minus. Ale nie wiem czy dobrze to interpretuję.
Ponadto zeskanowałam płytkę z obu stron oraz obudowę z włożoną płytkę
i z włożonymi bateriami. Baterie na pewno powinny być złożone do siebie
plusem z minusem, ale w obudowie nie wiem nadal czy u góry ma być plus
czy minus. To pewnie będzie wynikało z tego jak są przylutowane owe
druciki do stron płytki.
Plik jest tutaj:
http://www.voila.pl/479/k07pk/
Pozdrawiam
Ewa
Bwa
Guest
Thu May 28, 2009 5:23 pm
Ewa pisze:
Quote:
Na 3 zdjęciu przy prawym ,,druciku'' jest wyrazny ,,+'' narysowany.
Quote:
Pozdrawiam
Ewa
pozdrawiam
Bwa
Pszemol
Guest
Thu May 28, 2009 5:24 pm
"Ewa" <e@wa.com.pl> wrote in message
news:gvmd1l$i8a$1@nemesis.news.neostrada.pl...
Quote:
Ponadto zeskanowałam płytkę z obu stron
I nie widzisz na płytce drukowanej, obok drucików, wyraźnego
plusa przy jednym i minusa przy drugim? Czy ja mam złudzenia
czy widzę + i - wydrukowany na obu stronach płytki ?
Jak patrzysz na płytkę od strony elementów elektronicznych
i druciki do baterii skierowane są w górę, tak jak na obrazku,
to przecież jest tam jak byk przy lewym drucie + a prawym -.
Quote:
oraz obudowę z włożoną płytkę i z włożonymi bateriami.
Baterie, z tego co widać na ostatnim obrazku, włożone są odwrotnie.
Drucik po lewej stronie oznaczony jest przecież +, jest to wyraźne,
wręcz powiedziałbym rzuca się w oczy :-)
Quote:
ale w obudowie nie wiem nadal czy u góry ma być plus
czy minus. To pewnie będzie wynikało z tego jak są
przylutowane owe druciki do stron płytki.
Ja nie rozumiem czego tu można jeszcze nie rozumieć.
Ewa
Guest
Thu May 28, 2009 5:28 pm
Quote:
Ponadto zeskanowałam płytkę z obu stron
I nie widzisz na płytce drukowanej, obok drucików, wyraźnego
plusa przy jednym i minusa przy drugim? Czy ja mam złudzenia
czy widzę + i - wydrukowany na obu stronach płytki ?
Jak patrzysz na płytkę od strony elementów elektronicznych
i druciki do baterii skierowane są w górę, tak jak na obrazku,
to przecież jest tam jak byk przy lewym drucie + a prawym -.
oraz obudowę z włożoną płytkę i z włożonymi bateriami.
Baterie, z tego co widać na ostatnim obrazku, włożone są odwrotnie.
Drucik po lewej stronie oznaczony jest przecież +, jest to wyraźne,
wręcz powiedziałbym rzuca się w oczy :-)
ale w obudowie nie wiem nadal czy u góry ma być plus
czy minus. To pewnie będzie wynikało z tego jak są
przylutowane owe druciki do stron płytki.
Ja nie rozumiem czego tu można jeszcze nie rozumieć.
Wzięłam lupę i dopiero to zauważyłam. Ponieważ ułożenie płytki w obudowie
jest jednoznaczne (ze względu na przyciski do włączania i wyłączania alarmu),
to oznaczeń spodziewałam się na obudowie. Mój błąd.
Ale najważniejsze, że już wiem, że baterie powinny być włożone odwrotnie
niż na zdjęciu.
Bardzo dziękuję i pozdrawiam
Ewa
Pszemol
Guest
Thu May 28, 2009 7:42 pm
"Ewa" <e@wa.com.pl> wrote in message
news:gvme89$m46$1@atlantis.news.neostrada.pl...
Quote:
Ale najważniejsze, że już wiem, że baterie powinny być włożone
odwrotnie niż na zdjęciu.
Bardzo dziękuję i pozdrawiam
Proszę bardzo - pytanie teraz brzmi:
czy po przełożeniu baterii działa czy nie działa?
Ewa
Guest
Fri May 29, 2009 7:00 pm
Po wymianie baterii oba piloty działają.
Zatem moje próby z jednym z nich nie zaszkodziły. :-)
Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam
Ewa
Piotr Gałka
Guest
Tue Jun 02, 2009 10:14 am
Użytkownik "Ewa" <e@wa.com.pl> napisał w wiadomości
news:gvp8e2$i7f$1@nemesis.news.neostrada.pl...
Quote:
Po wymianie baterii oba piloty działają.
Zatem moje próby z jednym z nich nie zaszkodziły. :-)
Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam
Efekt końcowy jest sprzeczny z logiką, bo pisałaś, że sprawdziłaś wszystkie
4 kombinacje.
P.G.
j.r.
Guest
Tue Jun 02, 2009 2:01 pm
In news:4a24ed7d$1@news.home.net.pl,
Piotr Gałka <piotr.galka@CUTTHISmicromade.pl> typed:
Quote:
Użytkownik "Ewa" <e@wa.com.pl> napisał w wiadomości
Po wymianie baterii oba piloty działają.
Efekt końcowy jest sprzeczny z logiką, bo pisałaś, że sprawdziłaś
wszystkie 4 kombinacje.
Prawdopodobnie zadziałało Prawo Greena:
Wszystko jest mozliwe pod warunkiem, ze nie wiesz, o czym mowisz...
możliwe że jedna z kombinacji była powtórzona a prawidłowa
pominieta...
--
pzdr j.r.
Goto page Previous 1, 2, 3