RTV forum PL | NewsGroups PL

Opinie na temat perpetuum mobile - czy to możliwe? Zobaczcie ten film!

Perpetuum mobile ;)

NOWY TEMAT

elektroda NewsGroups Forum Index - Elektronika Polska - Opinie na temat perpetuum mobile - czy to możliwe? Zobaczcie ten film!

Goto page 1, 2  Next

bobofrut
Guest

Thu Apr 13, 2017 7:46 am   



Co Panowie o tym sądzą https://youtu.be/jKFTAobM-l0

bartekltg
Guest

Thu Apr 13, 2017 7:46 am   



On 13.04.2017 07:46, bobofrut wrote:
Quote:
Co Panowie o tym sądzą https://youtu.be/jKFTAobM-l0


To samo, co ludzie piszą w cod rugim komentarzu ;-)

pzdr
bartekltg

Robert Wańkowski
Guest

Thu Apr 13, 2017 7:46 am   



W dniu 2017-04-13 o 07:46, bobofrut pisze:
Quote:
Co Panowie o tym sądzą https://youtu.be/jKFTAobM-l0

Że baterie są w karkasach.


Robert

ToMasz
Guest

Thu Apr 13, 2017 7:46 am   



W dniu 13.04.2017 o 07:46, bobofrut pisze:
Quote:
Co Panowie o tym sądzą https://youtu.be/jKFTAobM-l0

skłaniam się ku teorii jednego z komentujących:

"la bateria esta en la bobina :b

sundayman
Guest

Thu Apr 13, 2017 5:21 pm   



[quote]skłaniam się ku teorii jednego z komentujących:
"la bateria esta en la bobina :b

sundayman
Guest

Thu Apr 13, 2017 5:25 pm   



To jest mój ulubieniec;

https://www.youtube.com/watch?v=Es7KiqgM68k

Uzytkownik
Guest

Thu Apr 13, 2017 8:38 pm   



W dniu 2017-04-13 o 19:25, sundayman pisze:
Quote:

No i co w tym dziwnego? Zastosował "neodymowe magnesy przemiennego pola
magnetycznego" Smile

sundayman
Guest

Thu Apr 13, 2017 10:05 pm   



Quote:
No i co w tym dziwnego? Zastosował "neodymowe magnesy przemiennego pola
magnetycznego" Smile

No cóż... zastanawiałem się czemu (poza durną rozrywką) służą takie
"produkcje". Wyjaśnieniem jest liczba obejrzeń....
W niektórych przypadkach - miliony.

Jest to dla mnie tym bardziej przykre, że osobiście wierzę, że można
zbudować coś w rodzaju "free energy". Czyli coś dające energię nie tyle
"z niczego", co z morza energii dostępnego wszędzie.
Zapewne potrzebne do tego jest odkrycie albo zmodyfikowanie jakichś tam
"praw fizyki".

Coś, z czym mamy do czynienia być może w przypadku np. EMdrive.

No ale - raczej nie da się tego zrobić za pomocą drutu nawiniętego na
rurkę. Czy innym sposobem o podobnym stopniu komplikacji.

Zatem te internetowe oszołomy żerują na ludzkiej nadziei na lepszy świat
i niewiedzy. Bo nawet miłośnik "odkryć naukowych" powinien umieć
krytycznie spojrzeć na internetowe "wynalazki".

Jednym słowem - coś takiego imo powoduje wymierne straty. Iluś ludzi
będzie nawijać te druciki, inni stwierdzą, że to "wszystko ściema", itp.
W wszystko to w imię ilości kliknięć. Smutne.

Tomasz WĂłjtowicz
Guest

Thu Apr 13, 2017 10:27 pm   



W dniu 2017-04-14 o 00:05, sundayman pisze:
Quote:
Zatem te internetowe oszołomy żerują na ludzkiej nadziei na lepszy świat
i niewiedzy. Bo nawet miłośnik "odkryć naukowych" powinien umieć
krytycznie spojrzeć na internetowe "wynalazki".

Nie uwierzysz, ilu miłośników kolei wierzy, że energia elektryczna z
prądnicy wagonowej napędzanej od kół jest za darmo. Włożenie do głowy,
że silniki lokomotywy więcej zużyją na to energii niż dostanie wagon z
tej prądnicy jest bardzo trudne i pracochłonne, bo tacy ludzie do tego
podejdą z niedowierzaniem, a w "darmową energię" wierzą bezkrytycznie.

Swoją drogą, te prądnice wagonowe to przeżytek po czasach parowozów. Się
dziwię kolejarzom, że skoro powiedzmy od lat 60 było już w wagonach
elektryczne ogrzewanie 3kV, to że już wtedy nie montowano pod wagonem
wirującej przetwornicy 3kV/24V - mogła by przy okazji napędzać
wentylator nadmuchu i sprężarkę klimy, gdyby była. Zamiast tego wagony
wożą akumulatory ołowiowe o pojemności uwaga: 500 Ah, żeby światło
działało na postoju na stacji.

Owszem, współczesne wagony mają już przetwornice tranzystorowe 3kV na
24V i 3x400V dla klimy, ale to dopiero lata 90.

Jarosław Sokołowski
Guest

Thu Apr 13, 2017 11:16 pm   



Pan Tomasz Wójtowicz napisał:

Quote:
Swoją drogą, te prądnice wagonowe to przeżytek po czasach parowozów.

Te przeżytki sięgają głębiej i dalej. Każdy wagon sypialny miał (może
nawet jeszcze ma) indywidualny piec centralnego ogrzewania opalany
węglem. Goły konduktor biegnie wzdłuż pociągu, wszędzie prądu ile chcieć,
a kuszetkowy hajcuje węglem pod kotłem, żeby ciepło było.

Jarek

--
Jedzie pociąg z daleka
nikt na stacjach nie czeka
Maszynista ponury
sypie węgiel do dziury

RoMan Mandziejewicz
Guest

Thu Apr 13, 2017 11:52 pm   



Hello Jarosław,

Friday, April 14, 2017, 1:16:05 AM, you wrote:

Quote:
Swoją drogą, te prądnice wagonowe to przeżytek po czasach parowozów.
Te przeżytki sięgają głębiej i dalej. Każdy wagon sypialny miał (może
nawet jeszcze ma) indywidualny piec centralnego ogrzewania opalany
węglem.

Ale to radzieckie wagony sypialne tak miały.

Quote:
Goły konduktor biegnie wzdłuż pociągu, wszędzie prądu ile chcieć,
a kuszetkowy hajcuje węglem pod kotłem, żeby ciepło było.

Jarek




--
Best regards,
RoMan
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

J.F.
Guest

Fri Apr 14, 2017 7:17 am   



Dnia Fri, 14 Apr 2017 00:27:26 +0200, Tomasz Wójtowicz napisał(a):
Quote:
Nie uwierzysz, ilu miłośników kolei wierzy, że energia elektryczna z
prądnicy wagonowej napędzanej od kół jest za darmo.

Do oswietlenia to moze i za darmo - ciekawe czy jest mierzalna roznica
w oporach toczenia wagonu :-)

Quote:
Swoją drogą, te prądnice wagonowe to przeżytek po czasach parowozów. Się
dziwię kolejarzom, że skoro powiedzmy od lat 60 było już w wagonach
elektryczne ogrzewanie 3kV, to że już wtedy nie montowano pod wagonem
wirującej przetwornicy 3kV/24V - mogła by przy okazji napędzać
wentylator nadmuchu i sprężarkę klimy, gdyby była.

Moze to zbyt upierdliwe w eksploatacji by bylo, co chwila do warsztatu
na wymiane szczotek... no a linie dopiero elektryfikowano.

Quote:
Zamiast tego wagony
wożą akumulatory ołowiowe o pojemności uwaga: 500 Ah, żeby światło
działało na postoju na stacji.

Tych zarowek to w wagonie troche bylo, z 500W sie sie chyba uzbiera,
moze to odpowiednia pojemnosc ?

Ewentualnie ... takiego 500Ah to nikt nie ukradnie :-)

J.

Marek
Guest

Fri Apr 14, 2017 7:34 am   



On Thu, 13 Apr 2017 19:25:44 +0200, sundayman
<sundayman@poczta.onet.pl> wrote:
Quote:

No i czym to się różni od wyciągania królika z kapelusza?

--
Marek

Włodzimierz Wojtiuk
Guest

Fri Apr 14, 2017 10:33 am   



On 2017-04-14 01:52, RoMan Mandziejewicz wrote:
Quote:
Hello Jarosław,

Friday, April 14, 2017, 1:16:05 AM, you wrote:

Swoją drogą, te prądnice wagonowe to przeżytek po czasach parowozów.
Te przeżytki sięgają głębiej i dalej. Każdy wagon sypialny miał (może
nawet jeszcze ma) indywidualny piec centralnego ogrzewania opalany
węglem.

Ale to radzieckie wagony sypialne tak miały.


I nadal mają :-)

Włodek

Tomasz WĂłjtowicz
Guest

Fri Apr 14, 2017 10:42 am   



W dniu 2017-04-14 o 09:17, J.F. pisze:
Quote:
Dnia Fri, 14 Apr 2017 00:27:26 +0200, Tomasz Wójtowicz napisał(a):
Nie uwierzysz, ilu miłośników kolei wierzy, że energia elektryczna z
prądnicy wagonowej napędzanej od kół jest za darmo.

Do oswietlenia to moze i za darmo - ciekawe czy jest mierzalna roznica
w oporach toczenia wagonu Smile

10 przedziałów * 2 świetlówki * 40W = 800W
4 świetlówki na korytarzu po 25W = 100W
oświetlenie w łazienkach i przedsionkach żarowe, powiedzmy 200W

razem 1100W.

Przy przewidywanej sprawności, lokomotywa zużyje na to ze 3 kW. Razy 10
wagonów i mamy 30 kW, z czego prawie 20 kW strat.

Goto page 1, 2  Next

elektroda NewsGroups Forum Index - Elektronika Polska - Opinie na temat perpetuum mobile - czy to możliwe? Zobaczcie ten film!

NOWY TEMAT

Regulamin - Zasady uzytkowania Polityka prywatnosci Kontakt RTV map News map
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki. Informacja o ciasteczkach