RTV forum PL | NewsGroups PL

MSElektronik: Dwie wpadki przy zamówieniach i brak profesjonalizmu gdzie kupić lepiej?

Sklep Internetowy MSElektronik - przestroga dla innych

NOWY TEMAT

elektroda NewsGroups Forum Index - Elektronika Polska - MSElektronik: Dwie wpadki przy zamówieniach i brak profesjonalizmu gdzie kupić lepiej?

Goto page 1, 2  Next

Filip J
Guest

Thu Jul 13, 2006 9:29 am   



Czy ja mam po prostu pecha, czy tam takie betony pracują?

Zamawiałem u nich dwa razy i dwa razy wtopa.
Nie umieją wysłać zamówionego towaru, nie umieją wysłać paczki zgodnie z
uwagami do zamówienia, nie umieją wystawić faktury na firmę. To po kiego ...
prowadzą sklep internetowy.

Muszę znaleźć jakąś alternatywę- macie jakieś sprawdzone sklepy w sieci?
Pozdrawiam
FJ

Michał T
Guest

Thu Jul 13, 2006 9:43 am   



Quote:
Muszę znaleźć jakąś alternatywę- macie jakieś sprawdzone sklepy w sieci?
Pozdrawiam


TME

Marek Dzwonnik
Guest

Thu Jul 13, 2006 9:59 am   



Użytkownik "Filip J" <fwj@op.pl> napisał w wiadomości
news:e953q0$d7r$1@news.onet.pl

Quote:
Czy ja mam po prostu pecha, czy tam takie betony pracują?

Po złożeniu zamówienia warto zadzwonić i na mordkę potwierdzić co i jak.
Ale muszę powiedzieć, że sporo u nic kupiłem i nie miałem większych
problemów.

--
Marek Dzwonnik, GG: #2061027 - zwykle jako 'niewidoczny'
(Uwaga Gadu-Gadulcowicze: Nie odpowiadam na anonimy.)

Jarosław S
Guest

Thu Jul 13, 2006 10:09 am   



Użytkownik "Michał T" <lotnick@NOSPAMepf.pl> napisał w wiadomości
news:e954mm$at3$1@atlantis.news.tpi.pl...
Quote:

Muszę znaleźć jakąś alternatywę- macie jakieś sprawdzone sklepy w sieci?
Pozdrawiam


TME

W TME też jest czasami nieciekawie. Radzę unikać kontaktów z gościem w
dziale reklamacje - jest bardzo "odporny" na logiczne i oczywiste
informacje.

JS

T.M.F.
Guest

Thu Jul 13, 2006 12:12 pm   



Quote:
W TME też jest czasami nieciekawie. Radzę unikać kontaktów z gościem w
dziale reklamacje - jest bardzo "odporny" na logiczne i oczywiste
informacje.


TME ogolnie jest ok. Chociaz mam pare kwiatkow. Pomijam juz fakt, ze
korzystaja z firmy kurierskiej tak nedznej, ze Poczta Polska przy tym to
luksus, to zamowilem jakies 8 miesiecy temu u nich m.in. procesory,
jakies ATTiny i kondensatory SMD. Mieli je w ofercie, ale nie na
skladzie. Ok. Czekam miesiac, nic, dwa miechy - nic, i tak juz czekam
ok. 8 miesiecy. Ostatnio przy okazji innego zamowienia wyslali te
kondensatory, a o prockach ani slychu, ciagle mi wisza w zamowieniach. W
sumie w normalnej firmie mogliby zadzwonic i powiedziec, ze ich nie
bedzie i juz.
Za to pozytywnie zaskoczyli mnie z Seguro. Zamowilem u nich pare
prockow, akurat trafilem na przerwe wakacyjna. Dwa dni temu dzwoni do
mnie Pani, ze mieli przerwe i zaczynaja realizowac zamowienia i czy moje
jest ciagle aktualne. W sumie milo:) Zobaczymy jak bedzie dalej.

Filip J
Guest

Thu Jul 13, 2006 1:38 pm   



Użytkownik "T.M.F." <tfrancuz@nospam-mp.pl> napisał w wiadomości
news:e95dbv$ehj$1@news.onet.pl...

Quote:
Za to pozytywnie zaskoczyli mnie z Seguro. Zamowilem u nich pare prockow,
akurat trafilem na przerwe wakacyjna. Dwa dni temu dzwoni do mnie Pani, ze
mieli przerwe i zaczynaja realizowac zamowienia i czy moje jest ciagle
aktualne. W sumie milo:) Zobaczymy jak bedzie dalej.

Tak, Seguro się wyraźnie stara. Do mnie zadzwonili, że czegoś brakuje do
zamówienia i czy chcę czekać, czy mają wysłać bez.
Poza tym, w przeciwieństwie do mse, czytają uwagi do zamówienia.

Pozdrawiam
FJ

Mirek \"Stoowa\" Arentowi
Guest

Thu Jul 13, 2006 4:34 pm   



Quote:
Tak, Seguro się wyraźnie stara. Do mnie zadzwonili, że czegoś brakuje do
zamówienia i czy chcę czekać, czy mają wysłać bez.
Poza tym, w przeciwieństwie do mse, czytają uwagi do zamówienia.

Pozdrawiam
FJ

dokladnie... poki co ludzie z Seguro rowniez nie zawiedli mnie jeszcze...

--
Mirek Arentowicz
mail: arentowicz@< USUŃ_TO >o2.pl
gg: 505122
www.stoowa.prv.pl

Paweł Więcek
Guest

Thu Jul 13, 2006 7:57 pm   



Thus wrote T.M.F. <tfrancuz@nospam-mp.pl>:
Quote:
TME ogolnie jest ok. Chociaz mam pare kwiatkow. Pomijam juz fakt, ze
korzystaja z firmy kurierskiej tak nedznej, ze Poczta Polska przy tym to

E tam. GPS dobra firma, da się z kurierem na godzinę konkretną mówić, w takim
DHL-u na przykład to niewykonalne...

Quote:
luksus, to zamowilem jakies 8 miesiecy temu u nich m.in. procesory,
jakies ATTiny i kondensatory SMD. Mieli je w ofercie, ale nie na

Czyżbyś ATTiny 25 zamawiał? ;^)

Paweł

--
(___) | Pawel Wiecek ----------------- Coven / Svart --------------------- |
< o o > | http://www.coven.vmh.net/ <coven@vmh.net> GSM: +48603240006 |
\ ^ / | GPG/PGP info in message headers * [ Debian GNU/Linux developer ] |
(") | * * * * Evil isn't all bad. * * * * |

Robgold
Guest

Thu Jul 13, 2006 8:51 pm   



Użytkownik "Mirek "Stoowa" Arentowicz" <stoowa@ds.pg.gda.pl> napisał w wiadomości news:e95sm6$tcb$1@kastor.ds.pg.gda.pl...
Quote:

Tak, Seguro się wyraźnie stara. Do mnie zadzwonili, że czegoś brakuje do
zamówienia i czy chcę czekać, czy mają wysłać bez.
Poza tym, w przeciwieństwie do mse, czytają uwagi do zamówienia.

Pozdrawiam
FJ

dokladnie... poki co ludzie z Seguro rowniez nie zawiedli mnie jeszcze...

bo w seguro pracuja kobiety ? Wink zeby nie bylo ja jestem facet Smile


Swoja droga Seguro potrafi pozytywnie cenami zaskakiwac. Np LCD grafik na T6369 98 PLN Smile

news.task.gda.pl
Guest

Thu Jul 13, 2006 9:44 pm   



www.maritex.com.pl

T.M.F.
Guest

Thu Jul 13, 2006 10:00 pm   



Quote:
TME ogolnie jest ok. Chociaz mam pare kwiatkow. Pomijam juz fakt, ze
korzystaja z firmy kurierskiej tak nedznej, ze Poczta Polska przy tym to

E tam. GPS dobra firma, da się z kurierem na godzinę konkretną mówić, w takim
DHL-u na przykład to niewykonalne...

No u mnie sie niestety nie da. I to nie tylko moje zdanie.

Quote:
luksus, to zamowilem jakies 8 miesiecy temu u nich m.in. procesory,
jakies ATTiny i kondensatory SMD. Mieli je w ofercie, ale nie na

Czyżbyś ATTiny 25 zamawiał? ;^)


No dokladnie:) W koncu zamowilem w Seguro ATTiny45 (a co mi tam:)). To
zamowienie w TME lezy sobie i bije rekordy:)


--
Inteligentny dom - http://idom.wizzard.one.pl
Teraz takze forum dyskusyjne
Zobacz, wyslij uwagi, dolacz sie do projektu.

Pszemol
Guest

Fri Jul 14, 2006 5:35 pm   



"Marek Dzwonnik" <mdz@WIADOMO_PO_CO_TO.message.pl> wrote in message news:44b6197e$1@news.home.net.pl...
Quote:
Użytkownik "Filip J" <fwj@op.pl> napisał w wiadomości
news:e953q0$d7r$1@news.onet.pl

Czy ja mam po prostu pecha, czy tam takie betony pracują?

Po złożeniu zamówienia warto zadzwonić i na mordkę potwierdzić co i jak.

Takie podejście "defeats the purpose" internetowego zamówienia.
Po co skladać zamówienie online, skoro i tak dzwonisz ?????

Pszemol
Guest

Fri Jul 14, 2006 5:36 pm   



"Jaroslaw S" <alres1@wp.pl> wrote in message news:e9569m$pv0$1@nemesis.news.tpi.pl...
Quote:
W TME też jest czasami nieciekawie. Radzę unikać kontaktów z gościem w
dziale reklamacje - jest bardzo "odporny" na logiczne i oczywiste
informacje.

Bo taki ma być gościu w dziale reklamacje Smile))
Szkolą go aby taki był Wink

Pszemol
Guest

Fri Jul 14, 2006 5:40 pm   



"T.M.F." <tfrancuz@nospam-mp.pl> wrote in message news:e95dbv$ehj$1@news.onet.pl...
Quote:
Za to pozytywnie zaskoczyli mnie z Seguro. Zamowilem u nich pare prockow, akurat trafilem na przerwe wakacyjna. Dwa dni temu
dzwoni do mnie Pani, ze mieli przerwe i zaczynaja realizowac zamowienia i czy moje jest ciagle aktualne. W sumie milo:) Zobaczymy
jak bedzie dalej.

I to jest Twoim zdaniem "pozytywne zaskoczenie"?
Ja byłbym negatywnie zaskoczony w kilku miejscach:
- firma całkowicie zawiesza działalność
- nie informuje o tym na stronie internetowej
- przyjmuje zamówienia od klientów oczekujących
normalnej obsługi i standardowych czasów dostawy
- potem po zwłoce dzwonią i jeszcze się głupio pytają
czy zamówienie wciąż aktualne -> gdyby nie było to
klient by chyba zamówienie anulował...

Bo(o)t_manager
Guest

Fri Jul 14, 2006 7:51 pm   



Pszemol napisał(a):
Quote:
I to jest Twoim zdaniem "pozytywne zaskoczenie"?
Ja byłbym negatywnie zaskoczony w kilku miejscach:
- firma całkowicie zawiesza działalność
- nie informuje o tym na stronie internetowej
Strona akurat o tym informowała.
- przyjmuje zamówienia od klientów oczekujących
normalnej obsługi i standardowych czasów dostawy
- potem po zwłoce dzwonią i jeszcze się głupio pytają
czy zamówienie wciąż aktualne -> gdyby nie było to
klient by chyba zamówienie anulował...

Do Seguro nie mam żadnych zastrzeżeń, b. dobry kontakt i obsługa.

Ty poprostu czepialski jesteś ;)

--
ŁOTR - Łódzki Ośrodek Turystyki Rowerowej(grupa jednoosobowa Smile )
[X] Pozdrawiam [ ] już pozdrawiałem [ ] nie pozdrawiam
Bo(o)t_manager
ATrakcja + skończony Markeciak

Goto page 1, 2  Next

elektroda NewsGroups Forum Index - Elektronika Polska - MSElektronik: Dwie wpadki przy zamówieniach i brak profesjonalizmu gdzie kupić lepiej?

NOWY TEMAT

Regulamin - Zasady uzytkowania Polityka prywatnosci Kontakt RTV map News map