Robgold
Guest
Fri Jul 14, 2006 11:25 pm
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:e983bn.3hk.1@poczta.onet.pl...
Quote:
"T.M.F." <tfrancuz@nospam-mp.pl> wrote in message news:e95dbv$ehj$1@news.onet.pl...
Za to pozytywnie zaskoczyli mnie z Seguro. Zamowilem u nich pare prockow, akurat trafilem na przerwe wakacyjna. Dwa dni temu
dzwoni do mnie Pani, ze mieli przerwe i zaczynaja realizowac zamowienia i czy moje jest ciagle aktualne. W sumie milo:) Zobaczymy
jak bedzie dalej.
I to jest Twoim zdaniem "pozytywne zaskoczenie"?
Ja byłbym negatywnie zaskoczony w kilku miejscach:
- firma całkowicie zawiesza działalność
- nie informuje o tym na stronie internetowej
Jesli mowimy o Seguro to juz dobre 2-3 tygodnie wczesniej na www byla adnotacja, na drzwiach siedziby tez cos bylo napisane w tym temacie.
Pszemol
Guest
Sat Jul 15, 2006 4:26 am
"Robgold" <robgold NO SPAM@interia.pl> wrote in message news:e9996m$gs5$1@atlantis.news.tpi.pl...
Quote:
I to jest Twoim zdaniem "pozytywne zaskoczenie"?
Ja byłbym negatywnie zaskoczony w kilku miejscach:
- firma całkowicie zawiesza działalność
- nie informuje o tym na stronie internetowej
Jesli mowimy o Seguro to juz dobre 2-3 tygodnie wczesniej na www byla adnotacja, na drzwiach siedziby tez cos bylo napisane w tym
temacie.
TMF brzmiał zaskoczony...
T.M.F.
Guest
Tue Jul 18, 2006 10:39 am
Quote:
Jesli mowimy o Seguro to juz dobre 2-3 tygodnie wczesniej na www byla
adnotacja, na drzwiach siedziby tez cos bylo napisane w tym temacie.
TMF brzmiał zaskoczony...
Ano zaskoczony, bo nie chcialo mi sie czytac ich strony, od razu do
sklepu powedrowalem. I pewnie masz racje, glownie z tym calkowitym
zawieszeniem dzialalnosci, z tym, ze ja poroznoje do tego co mamy w
Polsce, a na tym tle to Seguro wypada pozytywnie.
--
Inteligentny dom -
http://idom.wizzard.one.pl
Teraz takze forum dyskusyjne
Zobacz, wyslij uwagi, dolacz sie do projektu.
SRB
Guest
Sat Jul 29, 2006 4:15 pm
Pszemol napisał(a):
Quote:
I to jest Twoim zdaniem "pozytywne zaskoczenie"?
Ja byłbym negatywnie zaskoczony w kilku miejscach:
- firma całkowicie zawiesza działalność
Tam z tego co zauważyłem pracują 3 kobiety. Ta firma jest mniejsza od
TME, ale solidna.
Quote:
- nie informuje o tym na stronie internetowej
Informują z wyprzedzeniem o dłuższych przerwach i dniach wolnych od
pracy. Zawsze jest wielka informacja na 1 stronie.
Quote:
- przyjmuje zamówienia od klientów oczekujących
normalnej obsługi i standardowych czasów dostawy
Klient jest informowany o opóźnieniach, więc jak musi mieć na jutro
zamawia gdzieś indziej. Dla mnie to bardzo w porządku z ich strony, że o
tym informują, a nie przemilczą dni wolne i zwalą winę na pocztę, lub
"dużą liczbę zamówień".
Quote:
- potem po zwłoce dzwonią i jeszcze się głupio pytają
czy zamówienie wciąż aktualne -> gdyby nie było to
klient by chyba zamówienie anulował...
Wiesz, jest dużo osób zamawiających części i nie odbierających paczkę,
bo gdzieś za rogiem w sklepie kupili dwa rezystory o 30gr taniej. Nie
oceniaj ludzi według siebie, bo nie każdy dotrzymuje słowa.
Ja w Seguro kupowałem tylko kilka razy. Pierwszy raz jakieś 2 lata temu,
gdy mieli firmę nieco dalej od centrum Gliwic. Teraz mają siedzibę
blisko rynku w Gliwicach na tej głównej ulicy.
Zawsze było wszystko ok, towar odbierałem osobiście, bo studiowałem w
Gliwicach. Miła atmosfera i części dobrze zabezpieczone i opisane.
Dużym plusem jest ich bardzo czytelna strona i milsza dla oka niż TME,
chociaż pozycji ma na pewno mniej. Od razu przy elemencie jest
dokumentacja, a to też pomaga. Jeśli o mnie chodzi Seguro polecam
Pozdrawiam