Goto page Previous 1, 2, 3 Next
Pszemol
Guest
Fri Apr 17, 2009 6:44 pm
"GAL" <zxc@tom.pl> wrote in message news:gsa0uj$1v8$1@inews.gazeta.pl...
Quote:
Mowiła, ze chyba jakos to
moga sprawdzic ile gral telewizor? Ale ja mysle ze bardziej po datach na
płycie czy cos w tym rodzaju, bo mi sie nie chce wierzyc zeby TV mialo
jakis licznik godzin?
TAK lcdki w większoci maja liczniki godzin, od monitorów po TV
np moj samsung ma juz nabite 1440h
Jak można dojć do tego menu w monitorze komputerowym Samsunga?
Mam SyncMaster 203B.
Przemek
Guest
Fri Apr 17, 2009 7:01 pm
Użytkownik "Padre" <Padre@no.net> napisał w wiadomości
Quote:
Reszta to dopiero jest ważna

jeśli na przykład ma sie jakiś sprzęt
Ta, tylko jak sie po tym poruszać?
Wlazłem w jakąś błękitną tabelkę, można było po niej chodzić ale juz nie
wyjść, musiałem wyłączyć tv.
Przem
Padre
Guest
Fri Apr 17, 2009 8:29 pm
Przemek pisze:
Quote:
Użytkownik "Padre" <Padre@no.net> napisał w wiadomości
Reszta to dopiero jest ważna

jeśli na przykład ma sie jakiś sprzęt
Ta, tylko jak sie po tym poruszać?
Wlazłem w jakąś błękitną tabelkę, można było po niej chodzić ale juz nie
wyjść, musiałem wyłączyć tv.
Przem
Stoi napisane

Po wejściu w menu serwisowe naciśnij "1" i wszystko
stanie się (prawie) jasne :)
Póki jakiejś wartości po zmianie nie zatwierdzisz klawiszem "OK" nic sie
nie zapamięta, "EXIT" wychodzi z podmenu/menu bez zapisu więc nie ma sie
czego bać. Wyłącznie kombinowanie z kolorem bez zanotowania pierwotnych
wartości heksadecymalnych może skończyć się w serwisie albo trzeba sie
będzie przyzwyczaić do skopanych kolorów. Przynajmniej w Panasonicu
wszystkie wartości są bezwzględne czyli wystarczy wrócić do zanotowanych
żeby TV był jak ze sklepu. Osobiście nie ruszył bym tylko bliżej nie
znanych mi parametrów dotyczących komunikacji z panelem plazmowym bo
obawiał bym sie ryzyka, że nie będę miał na czym ustawić pierwotnych
nastaw :)
W moim DVD udało mi sie w setupie wyłączyć całkowicie wyjście video
całe szczęście menu było na tyle proste że w ciemno z pamięci po
kilkunastu próbach trafiłem w odpowiednie opcje.
No i nie zapomnij o menu Hotelowym (wejście tak jak w serwisowe tylko AV
zamiast 0) tam można wybrać np. jakie wejście będzie domyślne przy
włączeniu telewizora(ważne szczególnie dla nie posiadających tradycyjnej
anteny) czy ustawić poziom głośności domyślny przy włączeniu.
sofu
Guest
Sat Apr 18, 2009 12:15 am
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomoci
news:gs9tdh.38g.0@poczta.onet.pl...
Quote:
"sofu" <manhunter1@o2.pl> wrote in message
news:gs821c$4h6$1@node1.news.atman.pl...
Gdyby to byla prawda toby nalazało omijac te firme szerokim łukiem.
Nie, gdyby to była prawda a Ty umiałby to udowodnić to mógłby
wzišć firmę do sšdu i wygrać sporš sumkę pieniędzy za oszustwo.
Gdybym mial papiery gwarancyjne w rece z odpowiednimi datami
i numeralmi seryjnymi zgodnymi z numerami na sprzecie to nie ma
sily abym sie dal splawic przez serwis.
Wnioskuje wiec z tego ze gwarancja byc moze nie byla wypelniona
w sklepie, byc moze numery nie byly wpisane lub sprzet zostal
otwarcie sprzedany taniej jako naprawiany lub taki z wystawy.
=========
Na 100% to bym wiedzial co jest "grane" gdybym to ja kupował.
Opieram sie na tym co ta babka mówiła. Mysle ze TV bylo sprzedane jako nowe.
Pewnie mieli tez rachunek zakupu. Nie wiem czy podbili gwarancje? Jak
spotkam, to spytam.
Nie kazdemu sie chce opłacac biegłych i łazic po sadach latami zwłaszcza
jesli sie ma tylko jedno TV w domu.
W sumie to sklep ma niby prawo sprzedawac modele sprzetu sprzed kilku lat.
Sprawa kupujacego jest, aby sie znac na tym, ktory model jest na TOP-ie.
Ale tez sprzet sprzedawany jako nowy nie powinien byc zuzyty latami pracy.
Co do tej ładnej sumki to przesadzasz. W najgorszym dla nich razie moga
zwrócic forse za telewizor i koszta poniesione przez klienta. Dla nich to
pryszcz. Odszkodowan za TV nie nalezy sie spodziewać.
sofu
Guest
Sat Apr 18, 2009 12:27 am
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:gs9r0l$kbt$1@news.onet.pl...
Quote:
Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomoci
news:gs9m7u$6st$1@node2.news.atman.pl...
--------
Sklep w powyzszym najmniej istotny. Czasy dbania o klienta w tym
sprzecie sie skonczyly ..
J.
-----------
Według Media Markt kto tam kupuje nie jest idiota, ale pozostala reszta,
ktora ma ten sklep w 4 literach owszem.
Ja po tym ich hasle z premedytacja stałem sie "idiotą".
Twoim zdaniem klient jest tylko od płacenia forsy w kasie? A gdyby tak
klient "przestal dbac o sklep" i zaczał płacic falszywa forsą, to jakby to
sie nazywało?
Uwazasz, ze prawie 3 tysiace zł dla przecietnego człowieka to g....o po
które nie warto sie schylic?
sofu
J.F.
Guest
Sat Apr 18, 2009 7:11 am
On Sat, 18 Apr 2009 01:27:20 +0200, sofu wrote:
Quote:
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
Sklep w powyzszym najmniej istotny. Czasy dbania o klienta w tym
sprzecie sie skonczyly ..
Według Media Markt kto tam kupuje nie jest idiota, ale pozostala reszta,
ktora ma ten sklep w 4 literach owszem.
Ja po tym ich hasle z premedytacja stałem sie "idiotą".
Twoim zdaniem klient jest tylko od płacenia forsy w kasie? A gdyby tak
klient "przestal dbac o sklep" i zaczał płacic falszywa forsą, to jakby to
sie nazywało?
-Prosze pani, ten banknot jest falszywy.
-O moj Boze, zostalam zgwalcona, powiedziala prostytutka :-)
Quote:
Uwazasz, ze prawie 3 tysiace zł dla przecietnego człowieka to g....o po
które nie warto sie schylic?
No i gdzie pojdziesz ?
Wszedzie zastaniesz ten sam sprzet, znikoma obsluge, ktora nie bardzo
jest zorientowana w temacie, i nikt ci nie powie "tego telewizora to
niech pan nie kupuje jesli ma pan notebooka Toshiby, bo nie
wspolpracuja ze soba". Ani co gorsza "ten cyfrowy TV nie bedzie
dzialal za pare lat w Polsce bo nie naszego przyszlego standardu"
Ostatnio wariacji dostaje wybierajac aparat foto :-)
Jeszcze troche konkurencji ze strony internetu i MM przejdzie na
sprawdzone biznesowe modele dzialalnosci i bedziesz mial jeszcze
gorzej ..
J.
Artur Miller
Guest
Sat Apr 18, 2009 7:23 am
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message
news:g5riu4pobudhjps4ea3b3el5i84k8mtntu@4ax.com...
Quote:
No i gdzie pojdziesz ?
Wszedzie zastaniesz ten sam sprzet, znikoma obsluge, ktora nie bardzo
jest zorientowana w temacie, i nikt ci nie powie "tego telewizora to
niech pan nie kupuje jesli ma pan notebooka Toshiby, bo nie
wspolpracuja ze soba". Ani co gorsza "ten cyfrowy TV nie bedzie
dzialal za pare lat w Polsce bo nie naszego przyszlego standardu"
no dobra, ale postaw się w sytuacji takiego kolesia z MM. kiedy niby on ma
taką więdzę nabywać ? zasuwa pewnie czasem 12 na dobę, weekendy, czasem
jakieś swięta, nadgodziny, zeby coś dołożyć do tych 1500 brutto, jedyne co
mu się chce po powrocie do domu to walnąć browara i spać. rano ledwie
zwlecze się z wyra a tu przyjdzie jeden z drugim i zadaje jakieś kosmiczne
pytania na temat [excuse le moi] z dupy wyciągniętego jakiegoś notebooka czy
standardów TV

a, i jeszcze trzeba być grzecznym, bo jak klientowi ciętą
ripostą, albo co gorsza, w mazak wydzieli to żegnajcie wakacje nad Zegrzem
....
@
Przemek
Guest
Sat Apr 18, 2009 8:29 am
Użytkownik "Padre" <Padre@no.net> napisał w wiadomości
Quote:
No i nie zapomnij o menu Hotelowym (wejście tak jak w serwisowe tylko AV
zamiast 0) tam można wybrać np. jakie wejście będzie domyślne przy
włączeniu telewizora(ważne szczególnie dla nie posiadających tradycyjnej
anteny) czy ustawić poziom głośności domyślny przy włączeniu.
Czyli dla mnie
Dzięki!
Przem
Ciemny
Guest
Sat Apr 18, 2009 9:23 am
Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomoci
news:gsb2ig$d8r$1@node2.news.atman.pl...
Quote:
Na 100% to bym wiedzial co jest "grane" gdybym to ja kupował.
Opieram sie na tym co ta babka mówiła. Mysle ze TV bylo sprzedane jako
nowe.
Pewnie mieli tez rachunek zakupu. Nie wiem czy podbili gwarancje? Jak
spotkam, to spytam.
Prawdopodbnie nie mieli. To częsta praktyka w MM (sprawdzone
w Galerii Łódzkiej), że nie podbijajš gwarancji przy zakupie,
tylko teoretycznie w momencie złożenia reklamacji.
Pozdr. TC
Piotr Gałka
Guest
Sat Apr 18, 2009 10:13 am
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:g5riu4pobudhjps4ea3b3el5i84k8mtntu@4ax.com...
Quote:
Ostatnio wariacji dostaje wybierajac aparat foto
Dwa lata temu dwa tygodnie wybierałem między Cannonem a Nikonem, a potem w
pół godziny wybrałem Pentaxa.
P.G.
PeJot ( home)
Guest
Sat Apr 18, 2009 1:20 pm
Piotr Gałka pisze:
Quote:
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:g5riu4pobudhjps4ea3b3el5i84k8mtntu@4ax.com...
Ostatnio wariacji dostaje wybierajac aparat foto :-)
Dwa lata temu dwa tygodnie wybierałem między Cannonem a Nikonem, a potem
w pół godziny wybrałem Pentaxa.
Witamy w klubie pentaxiarzy :)
--
P. Jankisz
O rowerach:
http://coogee.republika.pl/pj/pj.html
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest
tylu idiotów" Stanisław Lem
J.F.
Guest
Sun Apr 19, 2009 8:25 pm
On Sat, 18 Apr 2009 08:23:37 +0200, Artur Miller wrote:
Quote:
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message
No i gdzie pojdziesz ?
Wszedzie zastaniesz ten sam sprzet, znikoma obsluge, ktora nie bardzo
jest zorientowana w temacie, i nikt ci nie powie "tego telewizora to
niech pan nie kupuje jesli ma pan notebooka Toshiby, bo nie
wspolpracuja ze soba". Ani co gorsza "ten cyfrowy TV nie bedzie
dzialal za pare lat w Polsce bo nie naszego przyszlego standardu"
no dobra, ale postaw się w sytuacji takiego kolesia z MM. kiedy niby on ma
taką więdzę nabywać ? zasuwa pewnie czasem 12 na dobę, weekendy, czasem
Ale to nie jest zarzut do "kolesia".
To juz w sumie nie jest zarzut do nikogo.
To po prostu stwierdzenie faktu.
I gdzie pojdziesz kupic towar lepiej ?
J.
Piotr Curious Gluszenia S
Guest
Sun Apr 19, 2009 8:27 pm
sofu wrote:
Quote:
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:gs9r0l$kbt$1@news.onet.pl...
Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomoci
news:gs9m7u$6st$1@node2.news.atman.pl...
--------
Sklep w powyzszym najmniej istotny. Czasy dbania o klienta w tym
sprzecie sie skonczyly ..
J.
-----------
Według Media Markt kto tam kupuje nie jest idiota, ale pozostala reszta,
ktora ma ten sklep w 4 literach owszem.
Ja po tym ich hasle z premedytacja stałem sie "idiotą".
Twoim zdaniem klient jest tylko od płacenia forsy w kasie? A gdyby tak
klient "przestal dbac o sklep" i zaczał płacic falszywa forsą, to jakby to
sie nazywało?
Uwazasz, ze prawie 3 tysiace zł dla przecietnego człowieka to g....o po
które nie warto sie schylic?
niestety tak jest.
3k to moze duzo dla przecietnego polaka, ale dla producenta i typowego
konsumenta sprzetu w europie to jest to sprzet raczej klasy 'smieciowej' i
w takiej samej 'klasie' - jest on sprzedawany.
oczywiscie reklama czesto huczy i grzmi jaki to nie szczyt techniki i
najwyzsza klasa, a obsluga i serwis jaka swiatowa, ale nie dajmy sie
zmanipulowac reklamie...
czasem mozna cos ciekawszego wygrzebac ze smietnikow mysle, poleasingowo,
etc. i placac za to cene tak jak za smieci mozna mysle jakos przezyc bez
niespodzianek - jak sie zepsuje to tracimy 30-100 pln zamiast 3000 i mamy
jeszcze worek ciekawych czesci ;)
btw. sporym atutem jest nasze prawo, jesli gwarant nie wywiazuje sie z umowy
(np. 14 dni na naprawe lub wymiane towaru na nowy) to po prostu jak
najszybciej zadac zwrotu pieniedzy.
trzymanie sie terminow jest dla duzych firm bardzo trudne , a to ze 'naprawa
trwala miesiac' nas nie musi interesowac. jesli sklep sie spoznia, lub jest
podejrzenie watpliwych praktyk - bez wahania przekazywac sprawe
http://www.uokik.gov.pl/pl/ochrona_konsumentow/rzecznicy/
sa stworzeni po to zeby sprawdzac i umieja nie dac sie wyrolowac ;p
i nie zgodze sie z teza ktora padla nizej ze 'lepszych' sklepow nie ma a
walczyc nie nalezy, jest to mysle znieslawienie tych ktore o klienta dbaja,
i osobiscie nie wypowiadalbym sie w ten sposob na grupie bez na prawde
solidnych podstaw.
minimalna praktyke w tym wzgledzie mam i wiem ze wywiazanie sie z gwarancji
danej nawet na niskiej klasy sprzet to nie jest duzy problem dla sklepu, a
na pewno nizszy niz koszt utraty klientow zwiazany z ew. rozglosem
zwiazanym z takim incydentem.
--
J.F.
Guest
Sun Apr 19, 2009 8:45 pm
On Sat, 18 Apr 2009 21:07:12 +0100, Jerry1111 wrote:
Quote:
J.F. wrote:
Ostatnio wariacji dostaje wybierajac aparat foto :-)
Tu akurat prosto: Olympus E510 + 2 obiektywy w komplecie. Teraz to juz
pewnie bedzie E520 albo i 530 (bo ja wybieralem rok temu).
Wymien ich wady. Zalety maja wszystkie aparaty, udany wybor to towar
ktory nie ma istotnych dla ciebie wad :-)
A i tak nie mam ochoty na nieporeczna "lustrzanke" tylko marzy mi sie
maly kompakcik, niekoniecznie rozmiaru mikro, ktory sie bedzie sie
wygodnie obslugiwalo jedna reka, bedzie mial sporego zooma, robil
przyzwoite zdjecia, przyzwoite filmy, mial czula matryce bez wielkich
szumow, malo pradu doil w stanie czuwania, mozliwosc recznej
ingerencji w ustawienia, mial ochrone na wyswietlacz, lampe blyskowa o
kilkumetrowym zasiegu, wspolprace z lampa dodatkowa, zasilanie na 2
paluszki .... no i jak taki znalezc ?
Quote:
Jeszcze troche konkurencji ze strony internetu i MM przejdzie na
sprawdzone biznesowe modele dzialalnosci i bedziesz mial jeszcze
gorzej ..
W UK jest fajny model w Currys i PCWorld - reserve&collect przez
internet. Ceny z reguly troche nizsze niz w sklepie. Wiec sobie
zamawiasz przez neta, wsiadasz w samochod, jedziesz do PCWorlda,
bierzesz towar z polki i przy kasie placisz mniej, bo masz rezerwacje z
neta. IMHO dobry model - ceny jak w szopach online, tylko ze nie trzeba
czekac.
tylko co to ma byc - zwyzka dla idiotow ? Czy promocja smartfonow -
pojedz, wybierz towar, zarezerwuj znizke jeszcze ze sklepu ..
Skonczy sie tak ze albo tradycyjne sklepy zgina, albo taki MM
zamowi specjalny model E531, a ty sie bedziesz zastanawial -
lepszy E531, E532, czy moze tanszy E530 z internetowego sklepu ?
J.
Jerry1111
Guest
Sun Apr 19, 2009 10:29 pm
J.F. wrote:
Quote:
On Sat, 18 Apr 2009 21:07:12 +0100, Jerry1111 wrote:
J.F. wrote:
Ostatnio wariacji dostaje wybierajac aparat foto
Tu akurat prosto: Olympus E510 + 2 obiektywy w komplecie. Teraz to juz
pewnie bedzie E520 albo i 530 (bo ja wybieralem rok temu).
Wymien ich wady. Zalety maja wszystkie aparaty, udany wybor to towar
ktory nie ma istotnych dla ciebie wad
Szum przy ISO1600 i nie robi filmow. Poza tym jest niewielki, lezy w
reku, lekki i podoba mi sie ;-)
Quote:
Skonczy sie tak ze albo tradycyjne sklepy zgina, albo taki MM
zamowi specjalny model E531, a ty sie bedziesz zastanawial -
lepszy E531, E532, czy moze tanszy E530 z internetowego sklepu ?
Juz tak jest - ciezko laptopy porownac, bo co sklep to inny model.
--
Jerry1111
Goto page Previous 1, 2, 3 Next