RTV forum PL | NewsGroups PL

Kto w Bochni może pomóc z elektroniką w Kawasaki ER5 problem z obrotomierzem?

szukam elektronika znajacego sie na motorach

NOWY TEMAT

elektroda NewsGroups Forum Index - Elektronika Polska - Kto w Bochni może pomóc z elektroniką w Kawasaki ER5 problem z obrotomierzem?

Goto page 1, 2  Next

Rafal
Guest

Tue Jul 04, 2006 3:29 pm   



po przeczyszczeniu gaznikow w Kawasaki ER5 i przejazdzce pojawil sie
problem,
motor jest slaby i na wolnych obrotach chodzi tak jakby chcial zdechnac,

widoczna usterka elektroniczna to:
jak przygazuje to obrotomierz czeka z 2-4 sekundy i dopiero rusza,
jak puszcze gaz to obrotomierz bardzo powoli wraca z powrotem,
wczesniej obrotobierz chodzil szybko zgodnie z przygazowaniem

dodam ze przy sciaganiu baku troche benzyny sie wylalo na motor
i moglo zachlapac styki elektryczne, nic innego nie wymyslilem,
styki troche przeczyscilem i popsykalem sprayem do stykow ale nie pomoglo

na innych grupach dyskusyjnych odpisali mi
ze mam oszkodzona elektryke w motorze, sam nie wiem od czego Sad(((

wie ktos co sie motorkowi moglo stac ?

jestem z Bochni, na bliska odleglosc moge podjechac,
(ale nie za daleko bo nie chce uszkodzic motorka)

pozdrawiam

mIrO
Guest

Tue Jul 04, 2006 4:41 pm   



Ja sie na tym nie znam, ale poprostu nowoczesnych samochodow i motocykli,
naszpikowanych elektronika, nie nalezy ruszac bez odpowiedniej wiedzy i
sprzetu - jakis czas temu (w sumie juz kilka lat chyba) czytalem, ze wymiana
oleju kosztowala goscia kilka k zlotych - spuscil olej z samochodu bez
zablokowania komputera - po wlaniu nowego oleju komputer juz nie pozwolil na
odpalanie, a serwis zazyczyl sobie kupe kasy za uruchomienie samochodu.

Mimo wszystko zycze malych kosztow i szybkiego rozwiazania problemu.

--
Pozdrawiam,
mIrO

PAndy
Guest

Tue Jul 04, 2006 4:48 pm   



sprawdz stan polaczen, obejrzyj wszystkie kostki, wyglada jakby ktorys z
czujnikow nie dawal sygnalu i komputer probuje stwerowac na slepo,
czasem podczas robienie prac odpianja sie kostki, luzuja wtyki, obejrzyj
dokladnie okolice silnika i potencjalnych miejsc z czujnikami, to moze
byc wszystko... raczej nic nie jest uszkodzone - po prostu nie daje
sygnalu

Mirek \"Stoowa\" Arentowi
Guest

Tue Jul 04, 2006 5:31 pm   



szukaj usterki nie w elektronice.. nawet jesli cois sie popapralo z
obrotomierzem to nijak sie to ma do oslabniecia motocykla..
prawdopodobnie twoj mechanik cos zle wyregulowal po czyszczeniu i teraz
motocykl sie bedzie dlawil itd....
powodzenia!


--
Mirek Arentowicz
mail: arentowicz@< USUŃ_TO >o2.pl
gg: 505122
www.stoowa.prv.pl

Maurycy
Guest

Tue Jul 04, 2006 8:12 pm   



Witam.

Quote:
jak przygazuje to obrotomierz czeka z 2-4 sekundy i dopiero rusza,
jak puszcze gaz to obrotomierz bardzo powoli wraca z powrotem,
wczesniej obrotobierz chodzil szybko zgodnie z przygazowaniem


Nie znam sie na motorach ale w "PORSCHE 126p" bylby to problem z zaplonem.
Moze regulacja pomoze?

Pozdrawiam.
Maurycy

Lukasz Spychalski
Guest

Wed Jul 05, 2006 8:19 am   



On Tue, 04 Jul 2006 19:31:48 +0200, Mirek "Stoowa" Arentowicz wrote:

Quote:
szukaj usterki nie w elektronice.. nawet jesli cois sie popapralo z
obrotomierzem to nijak sie to ma do oslabniecia motocykla..

Ma i to duzo.

Obrotomierz sterowany jest z modulu zaplonowego i jesli ten padl, to
jednym z objawow moze byc wlasnie glupawka obrotomierza.


--
Pozdrawiam,
Lukasz Spychalski
"ty wybierac ten pomysl ty potrzeba wobec wladza"
(c) Lidl, z instrukcji obslugi pilota uniwersalnego

Michał T
Guest

Wed Jul 05, 2006 9:22 am   



Quote:
jak przygazuje to obrotomierz czeka z 2-4 sekundy i dopiero rusza,
jak puszcze gaz to obrotomierz bardzo powoli wraca z powrotem,
wczesniej obrotobierz chodzil szybko zgodnie z przygazowaniem


Quote:
Nie znam sie na motorach ale w "PORSCHE 126p" bylby to ....

Który model "JAGUARA 126p" miał obrotomierz...? Smile

Piotrek
Guest

Wed Jul 05, 2006 9:33 am   



Użytkownik "Michał T" <lotnick@NOSPAMepf.pl> napisał w wiadomości
news:e8g0dp$pqm$1@atlantis.news.tpi.pl...
Quote:
jak przygazuje to obrotomierz czeka z 2-4 sekundy i dopiero rusza,
jak puszcze gaz to obrotomierz bardzo powoli wraca z powrotem,
wczesniej obrotobierz chodzil szybko zgodnie z przygazowaniem


Nie znam sie na motorach ale w "PORSCHE 126p" bylby to ....

Który model "JAGUARA 126p" miał obrotomierz...? Smile

Moj jak sobie go zalozylem Smile

Maurycy
Guest

Wed Jul 05, 2006 10:36 am   



Quote:
Który model "JAGUARA 126p" miał obrotomierz...? :-)

Moj jak sobie go zalozylem Smile


Moj ma "douszny". Na sluch tez mozna sie zorientowac jakie sa obroty silnika
(jak szybko reaguje silnik na przyspieszenie)

ps.
W najbliszym czasie bede mial wizualny obrotomierz.
Jestem w trakcie montazu licznika od Golfa II.

Tomasz Piasecki
Guest

Wed Jul 05, 2006 11:22 am   



Lukasz Spychalski wrote:
Quote:
Ma i to duzo.
Obrotomierz sterowany jest z modulu zaplonowego i jesli ten padl, to
jednym z objawow moze byc wlasnie glupawka obrotomierza.
No to moduł zapłonowy ma wpływ na moc a nie obrotomierz.


TP.

--
| _ _ _ |
| _____ _| |_| | __ (o) | | __ __ @poczta.onet.pl |
| | \ | | |o \| \| |/o |/ _\| \ |
| |_|_|_| \_| |__/|_| |_|\__|\__||_| Tomasz Piasecki |

MAc
Guest

Wed Jul 05, 2006 11:47 am   



Maurycy napisał(a):

Quote:
Moj ma "douszny". Na sluch tez mozna sie zorientowac jakie sa obroty silnika
(jak szybko reaguje silnik na przyspieszenie)

Najszybciej reagował po założeniu gaźnika od starej pandy Smile

Lukasz Spychalski
Guest

Wed Jul 05, 2006 12:45 pm   



On Wed, 05 Jul 2006 13:22:17 +0200, Tomasz Piasecki wrote:

Quote:
No to moduł zapłonowy ma wpływ na moc a nie obrotomierz.

Oczywiscie - ale przedpisca twierdzil, ze miedzy spadkiem mocy a
glupawka obrotomierza w ogole nie ma zwiazku przyczynowo-skutkowego.

ER-5 to nie emzetka Wink.

--
Pozdrawiam,
Lukasz Spychalski
"ty wybierac ten pomysl ty potrzeba wobec wladza"
(c) Lidl, z instrukcji obslugi pilota uniwersalnego

Maciek
Guest

Wed Jul 05, 2006 1:01 pm   



Quote:
po przeczyszczeniu gaznikow w Kawasaki ER5 i przejazdzce pojawil sie
problem,
motor jest slaby i na wolnych obrotach chodzi tak jakby chcial zdechnac,

widoczna usterka elektroniczna to:
jak przygazuje to obrotomierz czeka z 2-4 sekundy i dopiero rusza,
jak puszcze gaz to obrotomierz bardzo powoli wraca z powrotem,
wczesniej obrotobierz chodzil szybko zgodnie z przygazowaniem


to raczej nie usterka elektroniki (ER5 chyba nawet nie ma żadnego czujnika w
gaźnikach)
Sprawdź czy dobrze poskładałeś gaźniki, czy dobrze popodłączałeś wężyki z
podciśnieniem. Jeśli tak, to gaźniki wymagają regulacji.

Powodzenia

Maciek

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Maciek
Guest

Wed Jul 05, 2006 1:10 pm   



Quote:


grupa bardziej nadająca się do takich pytań to pl.rec.motocykle

Powodzenia

Maciek

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Mirek \"Stoowa\" Arentowi
Guest

Wed Jul 05, 2006 1:42 pm   



Quote:
Oczywiscie - ale przedpisca twierdzil, ze miedzy spadkiem mocy a
glupawka obrotomierza w ogole nie ma zwiazku przyczynowo-skutkowego.

ER-5 to nie emzetka Wink.


przedmowca twierdzil ze wariujacy obrotomierz nie ma nic wspolnego ze
spaodkiem mocy! czy ja cos wpominalem o module ? nie!!!

a bandit 1200s to nie er5 :)

--
Mirek Arentowicz
mail: arentowicz@< USUŃ_TO >o2.pl
gg: 505122
www.stoowa.prv.pl

Goto page 1, 2  Next

elektroda NewsGroups Forum Index - Elektronika Polska - Kto w Bochni może pomóc z elektroniką w Kawasaki ER5 problem z obrotomierzem?

NOWY TEMAT

Regulamin - Zasady uzytkowania Polityka prywatnosci Kontakt RTV map News map