Goto page Previous 1, 2
Ukaniu
Guest
Wed Jul 05, 2006 3:24 pm
Użytkownik "MAc" <mac_dx@tosiewytnie.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:e8g8su$ocl$1@news.onet.pl...
Quote:
Maurycy napisał(a):
Moj ma "douszny". Na sluch tez mozna sie zorientowac jakie sa obroty
silnika
(jak szybko reaguje silnik na przyspieszenie)
Najszybciej reagował po założeniu gaźnika od starej pandy
Z odpowiednią podstawką by zmniejszyć pulsowanie podciśnienia, wymienionymi
zaworami na większą średnicę i zwiększonym stopniem sprężania w połączeniu z
wałkiem poprawiającym zachowanie i moc i popychaczami zaworów o większym
przełożeniu.
Pozdrawiam Łukasz
MAc
Guest
Wed Jul 05, 2006 3:52 pm
Ukaniu napisał(a):
Quote:
Z odpowiednią podstawką by zmniejszyć pulsowanie podciśnienia, wymienionymi
zaworami na większą średnicę i zwiększonym stopniem sprężania w połączeniu z
wałkiem poprawiającym zachowanie i moc i popychaczami zaworów o większym
przełożeniu.
Ech to były czasy, to se ne vrati pane Havranek. I jeszcze stoczone koło
zamachowe i obowiązkowo przerobiony tłumik.
Raketa 126p, 600, 1976 prawie 25 lat temu. Początkowo całkowity brak
elektroniki :-)
Mac
Lukasz Spychalski
Guest
Thu Jul 06, 2006 11:04 am
On Wed, 05 Jul 2006 15:42:47 +0200, Mirek "Stoowa" Arentowicz wrote:
Quote:
czy ja cos wpominalem o module ? nie!!!
I to byl blad

, bo jest to lacznik pomiedzy spadkiem mocy a wariujacym
obrtomierzem. Jesli moto zostalo, jak to napisal Rafal zalane paliwem
przy demontazu zbiornika, to jest spora szansa, ze modul mogl oberwac i
teraz robi glupoty. Oczywiscie wrozymy z fusow, ale nie jest to nierealne.
Quote:
a bandit 1200s to nie er5
Ma inaczej rozwiazany zaplon i obrotomierz? Oj, chyba nie

.
P.S. dobrze, ze moj sprzet nie ma ani grama krzemu

))
--
Pozdrawiam,
Lukasz Spychalski
http://bikepics.com/pictures/063377/
AlexY
Guest
Thu Jul 06, 2006 12:57 pm
Użytkownik Lukasz Spychalski napisał:
[..]
Quote:
P.S. dobrze, ze moj sprzet nie ma ani grama krzemu

))
alez ma, prostownik alternatora
chociaz moze to pradnica w dodatku dajaca zmienne...
--
AlexY
http://ldhp715.immt.pwr.wroc.pl/~sapi/sieci/netykieta/
Lukasz Spychalski
Guest
Thu Jul 06, 2006 1:27 pm
On Thu, 06 Jul 2006 14:57:27 +0200, AlexY wrote:
Quote:
alez ma, prostownik alternatora
Nie ma :] - z krajowych pierdziaw prostownik mial tylko Chart.
Quote:
chociaz moze to pradnica w dodatku dajaca zmienne...
oraz klasyczny do bolu iskrownik

--
Pozdrawiam,
Lukasz Spychalski
"ty wybierac ten pomysl ty potrzeba wobec wladza"
(c) Lidl, z instrukcji obslugi pilota uniwersalnego
William
Guest
Thu Jul 06, 2006 1:28 pm
Quote:
alez ma, prostownik alternatora
chociaz moze to pradnica w dodatku dajaca zmienne...
Prądnica z definicji wytwarza prad stały. Dokładniej jest to prąd tętniący
czyli zmienny (ale nie przemienny) pulsujący. Przełącznikiem biegunów jest
mechaniczny komutator.
AlexY
Guest
Thu Jul 06, 2006 6:15 pm
Użytkownik William napisał:
Quote:
chociaz moze to pradnica w dodatku dajaca zmienne...
Prądnica z definicji wytwarza prad stały. Dokładniej jest to prąd tętniący
czyli zmienny (ale nie przemienny) pulsujący. Przełącznikiem biegunów jest
mechaniczny komutator.
Wiesz, w czasach swej niedawnej jeszcze mlodosci mialem cud techniki
polskiej mianowicie motorower marki komar . Ma toto pradnice, nie ma
szczotek, wychodzi z tego cos kolo 12V(?) pradu przemiennego. Gdzie
znalazles definicje pradnicy mowiaca ze _musi_ ona dawac prad staly
(pulsujacy) ?
--
AlexY
http://ldhp715.immt.pwr.wroc.pl/~sapi/sieci/netykieta/
Szymon Kubicki
Guest
Thu Jul 06, 2006 11:40 pm
Maciek zeznal:
Quote:
po przeczyszczeniu gaznikow w Kawasaki ER5 i przejazdzce pojawil sie
problem,
motor jest slaby i na wolnych obrotach chodzi tak jakby chcial zdechnac,
widoczna usterka elektroniczna to:
jak przygazuje to obrotomierz czeka z 2-4 sekundy i dopiero rusza,
jak puszcze gaz to obrotomierz bardzo powoli wraca z powrotem,
wczesniej obrotobierz chodzil szybko zgodnie z przygazowaniem
to raczej nie usterka elektroniki (ER5 chyba nawet nie ma żadnego czujnika w
gaźnikach)
Sprawdź czy dobrze poskładałeś gaźniki, czy dobrze popodłączałeś wężyki z
podciśnieniem. Jeśli tak, to gaźniki wymagają regulacji.
Dokladnie tak.
A membranka w kraniku cala jest? W sensie podaje paliwo pod cisnieniem?
Proponuje pl.rec.motocykle. Ktos napewno Ci pomoze.
pozdrawiam
--
Szymon
http://terror.org.pl/~kap3lush/foto2/guma.jpg
Rafal
Guest
Fri Jul 07, 2006 8:01 am
zawiozlem motor do pobliskiego serwisu motorowego w Targowisku,
gostek naprawia tam motory juz z 10 lat to cos sie zna na motorach,
gaźniki rozebrał i zlozyl od nowa, zrobil synchronizacje
- tak pokombinowal ze poprawila sie moc silnika,
ale obrotomierz dalej wariuje,
mechanik wymyslil ze trzeba wymienic cala zawartosc puszki obrotomierza,
bo wedlug niego tam cos jest uwalone,
jak to zamowie w serwisie Kawasaki to rujna,
a jak sie nie poprawi to mam przechlapane finansowo
bo bede musial pojechac do Krakowa do serwisu Kawasaki
i oskubia mnie ile sie da
jesli jest w Bochni jakis fachowiec od elektryki w motorach
to bardzo prosze o namiary
Goto page Previous 1, 2