RTV forum PL | NewsGroups PL

Kto w Bochni może pomóc z elektroniką w Kawasaki ER5 problem z obrotomierzem?

szukam elektronika znajacego sie na motorach

NOWY TEMAT

elektroda NewsGroups Forum Index - Elektronika Polska - Kto w Bochni może pomóc z elektroniką w Kawasaki ER5 problem z obrotomierzem?

Goto page Previous  1, 2

Ukaniu
Guest

Wed Jul 05, 2006 3:24 pm   



Użytkownik "MAc" <mac_dx@tosiewytnie.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:e8g8su$ocl$1@news.onet.pl...
Quote:
Maurycy napisał(a):

Moj ma "douszny". Na sluch tez mozna sie zorientowac jakie sa obroty
silnika
(jak szybko reaguje silnik na przyspieszenie)

Najszybciej reagował po założeniu gaźnika od starej pandy Smile

Z odpowiednią podstawką by zmniejszyć pulsowanie podciśnienia, wymienionymi
zaworami na większą średnicę i zwiększonym stopniem sprężania w połączeniu z
wałkiem poprawiającym zachowanie i moc i popychaczami zaworów o większym
przełożeniu.


Pozdrawiam Łukasz

MAc
Guest

Wed Jul 05, 2006 3:52 pm   



Ukaniu napisał(a):

Quote:
Z odpowiednią podstawką by zmniejszyć pulsowanie podciśnienia, wymienionymi
zaworami na większą średnicę i zwiększonym stopniem sprężania w połączeniu z
wałkiem poprawiającym zachowanie i moc i popychaczami zaworów o większym
przełożeniu.

Ech to były czasy, to se ne vrati pane Havranek. I jeszcze stoczone koło
zamachowe i obowiązkowo przerobiony tłumik.

Raketa 126p, 600, 1976 prawie 25 lat temu. Początkowo całkowity brak
elektroniki :-)

Mac

Lukasz Spychalski
Guest

Thu Jul 06, 2006 11:04 am   



On Wed, 05 Jul 2006 15:42:47 +0200, Mirek "Stoowa" Arentowicz wrote:

Quote:
czy ja cos wpominalem o module ? nie!!!

I to byl blad Wink, bo jest to lacznik pomiedzy spadkiem mocy a wariujacym
obrtomierzem. Jesli moto zostalo, jak to napisal Rafal zalane paliwem
przy demontazu zbiornika, to jest spora szansa, ze modul mogl oberwac i
teraz robi glupoty. Oczywiscie wrozymy z fusow, ale nie jest to nierealne.

Quote:
a bandit 1200s to nie er5 Smile

Ma inaczej rozwiazany zaplon i obrotomierz? Oj, chyba nie Smile.

P.S. dobrze, ze moj sprzet nie ma ani grama krzemu Wink))

--
Pozdrawiam,
Lukasz Spychalski
http://bikepics.com/pictures/063377/

AlexY
Guest

Thu Jul 06, 2006 12:57 pm   



Użytkownik Lukasz Spychalski napisał:

[..]
Quote:
P.S. dobrze, ze moj sprzet nie ma ani grama krzemu Wink))

alez ma, prostownik alternatora Smile
chociaz moze to pradnica w dodatku dajaca zmienne...

--
AlexY
http://ldhp715.immt.pwr.wroc.pl/~sapi/sieci/netykieta/

Lukasz Spychalski
Guest

Thu Jul 06, 2006 1:27 pm   



On Thu, 06 Jul 2006 14:57:27 +0200, AlexY wrote:

Quote:
alez ma, prostownik alternatora Smile
Nie ma :] - z krajowych pierdziaw prostownik mial tylko Chart.


Quote:
chociaz moze to pradnica w dodatku dajaca zmienne...
oraz klasyczny do bolu iskrownik Smile


--
Pozdrawiam,
Lukasz Spychalski
"ty wybierac ten pomysl ty potrzeba wobec wladza"
(c) Lidl, z instrukcji obslugi pilota uniwersalnego

William
Guest

Thu Jul 06, 2006 1:28 pm   



Quote:
alez ma, prostownik alternatora Smile
chociaz moze to pradnica w dodatku dajaca zmienne...

Prądnica z definicji wytwarza prad stały. Dokładniej jest to prąd tętniący
czyli zmienny (ale nie przemienny) pulsujący. Przełącznikiem biegunów jest
mechaniczny komutator.

AlexY
Guest

Thu Jul 06, 2006 6:15 pm   



Użytkownik William napisał:

Quote:
chociaz moze to pradnica w dodatku dajaca zmienne...

Prądnica z definicji wytwarza prad stały. Dokładniej jest to prąd tętniący
czyli zmienny (ale nie przemienny) pulsujący. Przełącznikiem biegunów jest
mechaniczny komutator.

Wiesz, w czasach swej niedawnej jeszcze mlodosci mialem cud techniki
polskiej mianowicie motorower marki komar . Ma toto pradnice, nie ma
szczotek, wychodzi z tego cos kolo 12V(?) pradu przemiennego. Gdzie
znalazles definicje pradnicy mowiaca ze _musi_ ona dawac prad staly
(pulsujacy) ?

--
AlexY
http://ldhp715.immt.pwr.wroc.pl/~sapi/sieci/netykieta/

Szymon Kubicki
Guest

Thu Jul 06, 2006 11:40 pm   



Maciek zeznal:
Quote:
po przeczyszczeniu gaznikow w Kawasaki ER5 i przejazdzce pojawil sie
problem,
motor jest slaby i na wolnych obrotach chodzi tak jakby chcial zdechnac,

widoczna usterka elektroniczna to:
jak przygazuje to obrotomierz czeka z 2-4 sekundy i dopiero rusza,
jak puszcze gaz to obrotomierz bardzo powoli wraca z powrotem,
wczesniej obrotobierz chodzil szybko zgodnie z przygazowaniem


to raczej nie usterka elektroniki (ER5 chyba nawet nie ma żadnego czujnika w
gaźnikach)
Sprawdź czy dobrze poskładałeś gaźniki, czy dobrze popodłączałeś wężyki z
podciśnieniem. Jeśli tak, to gaźniki wymagają regulacji.

Dokladnie tak.
A membranka w kraniku cala jest? W sensie podaje paliwo pod cisnieniem?

Proponuje pl.rec.motocykle. Ktos napewno Ci pomoze.

pozdrawiam


--
Szymon
http://terror.org.pl/~kap3lush/foto2/guma.jpg

Rafal
Guest

Fri Jul 07, 2006 8:01 am   



zawiozlem motor do pobliskiego serwisu motorowego w Targowisku,
gostek naprawia tam motory juz z 10 lat to cos sie zna na motorach,
gaźniki rozebrał i zlozyl od nowa, zrobil synchronizacje
- tak pokombinowal ze poprawila sie moc silnika,

ale obrotomierz dalej wariuje,
mechanik wymyslil ze trzeba wymienic cala zawartosc puszki obrotomierza,
bo wedlug niego tam cos jest uwalone,
jak to zamowie w serwisie Kawasaki to rujna,
a jak sie nie poprawi to mam przechlapane finansowo
bo bede musial pojechac do Krakowa do serwisu Kawasaki
i oskubia mnie ile sie da

jesli jest w Bochni jakis fachowiec od elektryki w motorach
to bardzo prosze o namiary

Goto page Previous  1, 2

elektroda NewsGroups Forum Index - Elektronika Polska - Kto w Bochni może pomóc z elektroniką w Kawasaki ER5 problem z obrotomierzem?

NOWY TEMAT

Regulamin - Zasady uzytkowania Polityka prywatnosci Kontakt RTV map News map