RTV forum PL | NewsGroups PL

Kiedy już czas na zmiany: Dlaczego wciąż obsadzają te same posadki w Europie?

prawo i sprawiedliwość... już chyba czas ...

NOWY TEMAT

elektroda NewsGroups Forum Index - Elektronika Polska - Kiedy już czas na zmiany: Dlaczego wciąż obsadzają te same posadki w Europie?

Goto page Previous  1, 2, 3  Next

Akarm
Guest

Wed Jun 14, 2017 7:27 pm   



W dniu 2017-06-14 o 18:28, Miller Artur pisze:
Quote:
obaj do kibla. razem z tym co wyciągneliście...

Jakim cudem jacyś obaj?
Ja z tych śmieci tylko TurboPascala musiałem. Przecież każdy normalny
człowiek resztę śmieci już dawno wywalił do kibla.
--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/
Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego

TurboPascal
Guest

Wed Jun 21, 2017 1:06 am   



W dniu 19 czerwca 2017 23:04:13 użytkownik W systemie siła 'POPIS/EU napisał:

Quote:
kurde Część 1

#####> Koleżanki i koledzy, aktualna struktura organizacji pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania nowych propozycji.
#####> Koleżanki i koledzy, aktualna struktura organizacji zmusza nas do przeanalizowania odpowiednich warunków aktywizacji.
#####> Koleżanki i koledzy, dalszy rozwój różnych form działalności spełnia ważne zadania w wypracowaniu dalszych kierunków rozwoju, podobnie stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności przedstawia interesującą próbę sprawdzenia kierunków postępowego wychowania.
#####> Koleżanki i koledzy, dalszy rozwój różnych form działalności zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu kierunków postępowego wychowania, z drugiej strony aktualna struktura organizacji pomaga w przygotowaniu i realizacji form oddziaływania.
#####> Koleżanki i koledzy, nowy model działalności organizacyjnej pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania nowych propozycji.
#####> Koleżanki i koledzy, nowy model działalności organizacyjnej pomaga w przygotowaniu i realizacji dalszych kierunków rozwoju.
#####> Koleżanki i koledzy, nowy model działalności organizacyjnej umożliwia w większym stopniu tworzenie systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom, jak również realizacja nakreślonych zadań programowych zmusza nas do przeanalizowania nowych propozycji, w ten sposób stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności zmusza nas do przeanalizowania modelu rozwoju.
#####> Koleżanki i koledzy, realizacja nakreślonych zadań programowych przedstawia interesującą próbę sprawdzenia nowych propozycji, podobnie rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw pomaga w przygotowaniu i realizacji kierunków postępowego wychowania.
#####> Koleżanki i koledzy, realizacja nakreślonych zadań programowych spełnia istotną rolę w kształtowaniu odpowiednich warunków aktywizacji.
#####> Koleżanki i koledzy, realizacja nakreślonych zadań programowych spełnia ważne zadania w wypracowaniu systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom.
#####> Koleżanki i koledzy, rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw pomaga w przygotowaniu i realizacji nowych propozycji.
#####> Koleżanki i koledzy, rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw spełnia istotną rolę w kształtowaniu dalszych kierunków rozwoju, w ten sposób realizacja nakreślonych zadań programowych powoduje docenianie wagi istniejących warunków administracyjno-finansowych.
#####> Koleżanki i koledzy, stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności umożliwia w większym stopniu tworzenie form oddziaływania, z drugiej strony aktualna struktura organizacji pomaga w przygotowaniu i realizacji istniejących warunków administracyjno-finansowych.
#####> Koleżanki i koledzy, stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności umożliwia w większym stopniu tworzenie form oddziaływania.
#####> Koleżanki i koledzy, stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności umożliwia w większym stopniu tworzenie modelu rozwoju.
#####> Koleżanki i koledzy, stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności wymaga sprecyzowania i określenia modelu rozwoju.
#####> Koleżanki i koledzy, stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności przedstawia interesującą próbę sprawdzenia nowych propozycji.
#####> Koleżanki i koledzy, stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności spełnia istotną rolę w kształtowaniu nowych propozycji.
#####> Koleżanki i koledzy, stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności wymaga sprecyzowania i określenia nowych propozycji.
#####> Koleżanki i koledzy, stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności zmusza nas do przeanalizowania form oddziaływania, z drugiej strony wzmocnienie i rozwijanie struktur pomaga w przygotowaniu i realizacji kierunków postępowego wychowania.
#####> Koleżanki i koledzy, wzmocnienie i rozwijanie struktur spełnia istotną rolę w kształtowaniu dalszych kierunków rozwoju.
#####> Koleżanki i koledzy, wzmocnienie i rozwijanie struktur wymaga sprecyzowania i określenia istniejących warunków administracyjno-finansowych.
#####> Koleżanki i koledzy, zakres i miejsce szkolenia kadr pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania systemu powszechnego uczestnictwa.
#####> Koleżanki i koledzy, zakres i miejsce szkolenia kadr pomaga w przygotowaniu i realizacji nowych propozycji, podobnie nowy model działalności organizacyjnej pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania modelu rozwoju.
#####> Koleżanki i koledzy, zakres i miejsce szkolenia kadr zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu kierunków postępowego wychowania, z drugiej strony stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności zmusza nas do przeanalizowania nowych propozycji.
#####> Koleżanki i koledzy, zakres i miejsce szkolenia kadr zmusza nas do przeanalizowania kierunków postępowego wychowania.
#####> Nie zapominajmy jednak, że aktualna struktura organizacji pomaga w przygotowaniu i realizacji systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom, jak również dalszy rozwój różnych form działalności zmusza nas do przeanalizowania modelu rozwoju.
#####> Nie zapominajmy jednak, że aktualna struktura organizacji spełnia istotną rolę w kształtowaniu istniejących warunków administracyjno-finansowych.
#####> Nie zapominajmy jednak, że aktualna struktura organizacji zmusza nas do przeanalizowania systemu powszechnego uczestnictwa.
#####> Nie zapominajmy jednak, że dalszy rozwój różnych form działalności pomaga w przygotowaniu i realizacji kierunków postępowego wychowania.
#####> Nie zapominajmy jednak, że dalszy rozwój różnych form działalności spełnia istotną rolę w kształtowaniu nowych propozycji, w ten sposób stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności spełnia ważne zadania w wypracowaniu dalszych kierunków rozwoju.
#####> Nie zapominajmy jednak, że dalszy rozwój różnych form działalności spełnia ważne zadania w wypracowaniu istniejących warunków administracyjno-finansowych.
#####> Nie zapominajmy jednak, że konsultacja z szerokim aktywem pomaga w przygotowaniu i realizacji modelu rozwoju.
#####> Nie zapominajmy jednak, że nowy model działalności organizacyjnej pomaga w przygotowaniu i realizacji postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje.
#####> Nie zapominajmy jednak, że nowy model działalności organizacyjnej przedstawia interesującą próbę sprawdzenia kierunków postępowego wychowania.
#####> Nie zapominajmy jednak, że nowy model działalności organizacyjnej przedstawia interesującą próbę sprawdzenia systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom.
#####> Nie zapominajmy jednak, że nowy model działalności organizacyjnej zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu form oddziaływania.
#####> Nie zapominajmy jednak, że realizacja nakreślonych zadań programowych przedstawia interesującą próbę sprawdzenia systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom.
#####> Nie zapominajmy jednak, że realizacja nakreślonych zadań programowych spełnia istotną rolę w kształtowaniu nowych propozycji.
#####> Nie zapominajmy jednak, że realizacja nakreślonych zadań programowych spełnia ważne zadania w wypracowaniu modelu rozwoju, z drugiej strony dalszy rozwój różnych form działalności umożliwia w większym stopniu tworzenie form oddziaływania.
#####> Nie zapominajmy jednak, że rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw spełnia istotną rolę w kształtowaniu systemu powszechnego uczestnictwa, z drugiej strony nowy model działalności organizacyjnej umożliwia w większym stopniu tworzenie postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje.
#####> Nie zapominajmy jednak, że rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw spełnia ważne zadania w wypracowaniu nowych propozycji.
#####> Nie zapominajmy jednak, że rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw umożliwia w większym stopniu tworzenie systemu powszechnego uczestnictwa, jak również nowy model działalności organizacyjnej pomaga w przygotowaniu i realizacji postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje, w ten sposób stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu kierunków postępowego wychowania.
#####> Nie zapominajmy jednak, że rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw wymaga sprecyzowania i określenia modelu rozwoju, jak również aktualna struktura organizacji pomaga w przygotowaniu i realizacji odpowiednich warunków aktywizacji, podobnie rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw umożliwia w większym stopniu tworzenie form oddziaływania, w ten sposób dalszy rozwój różnych form działalności spełnia ważne zadania w wypracowaniu kierunków postępowego wychowania.
#####> Nie zapominajmy jednak, że rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw wymaga sprecyzowania i określenia odpowiednich warunków aktywizacji.
#####> Nie zapominajmy jednak, że stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania nowych propozycji, podobnie konsultacja z szerokim aktywem pomaga w przygotowaniu i realizacji odpowiednich warunków aktywizacji.
#####> Nie zapominajmy jednak, że stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności przedstawia interesującą próbę sprawdzenia systemu powszechnego uczestnictwa.
#####> Nie zapominajmy jednak, że stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności spełnia istotną rolę w kształtowaniu dalszych kierunków rozwoju.
#####> Nie zapominajmy jednak, że stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności umożliwia w większym stopniu tworzenie odpowiednich warunków aktywizacji, w ten sposób zakres i miejsce szkolenia kadr umożliwia w większym stopniu tworzenie systemu powszechnego uczestnictwa.
#####> Nie zapominajmy jednak, że stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności zmusza nas do przeanalizowania kierunków postępowego wychowania.
#####> Nie zapominajmy jednak, że stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności zmusza nas do przeanalizowania systemu powszechnego uczestnictwa.
#####> Nie zapominajmy jednak, że stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności pomaga w przygotowaniu i realizacji nowych propozycji.
#####> Nie zapominajmy jednak, że stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności powoduje docenianie wagi form oddziaływania.
#####> Nie zapominajmy jednak, że stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu modelu rozwoju, podobnie nowy model działalności organizacyjnej zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom, z drugiej strony dalszy rozwój różnych form działalności zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu form oddziaływania.
#####> Nie zapominajmy jednak, że stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu systemu powszechnego uczestnictwa.
#####> Nie zapominajmy jednak, że stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności zmusza nas do przeanalizowania modelu rozwoju.
#####> Nie zapominajmy jednak, że wzmocnienie i rozwijanie struktur przedstawia interesującą próbę sprawdzenia kierunków postępowego wychowania, jak również dalszy rozwój różnych form działalności pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom.
#####> Nie zapominajmy jednak, że wzmocnienie i rozwijanie struktur spełnia istotną rolę w kształtowaniu form oddziaływania.
#####> Nie zapominajmy jednak, że wzmocnienie i rozwijanie struktur wymaga sprecyzowania i określenia systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom.
#####> Nie zapominajmy jednak, że zakres i miejsce szkolenia kadr pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania dalszych kierunków rozwoju.
#####> Nie zapominajmy jednak, że zakres i miejsce szkolenia kadr pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom, z drugiej strony konsultacja z szerokim aktywem wymaga sprecyzowania i określenia form oddziaływania.
#####> Nie zapominajmy jednak, że zakres i miejsce szkolenia kadr pomaga w przygotowaniu i realizacji postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje.
#####> Nie zapominajmy jednak, że zakres i miejsce szkolenia kadr spełnia istotną rolę w kształtowaniu modelu rozwoju.
#####> Nie zapominajmy jednak, że zakres i miejsce szkolenia kadr umożliwia w większym stopniu tworzenie kierunków postępowego wychowania.
#####> Praktyka dnia codziennego dowodzi, że aktualna struktura organizacji pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom.
#####> Praktyka dnia codziennego dowodzi, że aktualna struktura organizacji pomaga w przygotowaniu i realizacji istniejących warunków administracyjno-finansowych, podobnie aktualna struktura organizacji umożliwia w większym stopniu tworzenie kierunków postępowego wychowania.
#####> Praktyka dnia codziennego dowodzi, że aktualna struktura organizacji wymaga sprecyzowania i określenia nowych propozycji.
#####> Praktyka dnia codziennego dowodzi, że aktualna struktura organizacji zmusza nas do przeanalizowania dalszych kierunków rozwoju.
#####> Praktyka dnia codziennego dowodzi, że dalszy rozwój różnych form działalności pomaga w przygotowaniu i realizacji form oddziaływania.
#####> Praktyka dnia codziennego dowodzi, że dalszy rozwój różnych form działalności przedstawia interesującą próbę sprawdzenia form oddziaływania.
#####> Praktyka dnia codziennego dowodzi, że dalszy rozwój różnych form działalności wymaga sprecyzowania i określenia nowych propozycji.
#####> Praktyka dnia codziennego dowodzi, że konsultacja z szerokim aktywem zmusza nas do przeanalizowania odpowiednich warunków aktywizacji, w ten sposób dalszy rozwój różnych form działalności spełnia ważne zadania w wypracowaniu kierunków postępowego wychowania.
#####> Praktyka dnia codziennego dowodzi, że nowy model działalności organizacyjnej pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje.
#####> Praktyka dnia codziennego dowodzi, że nowy model działalności organizacyjnej powoduje docenianie wagi odpowiednich warunków aktywizacji.
#####> Praktyka dnia codziennego dowodzi, że nowy model działalności organizacyjnej powoduje docenianie wagi systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom, jak również stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności spełnia istotną rolę w kształtowaniu postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje, podobnie nowy model działalności organizacyjnej wymaga sprecyzowania i określenia kierunków postępowego wychowania.
#####> Praktyka dnia codziennego dowodzi, że realizacja nakreślonych zadań programowych pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje, z drugiej strony zakres i miejsce szkolenia kadr umożliwia w większym stopniu tworzenie modelu rozwoju, podobnie stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności spełnia ważne zadania w wypracowaniu odpowiednich warunków aktywizacji.
#####> Praktyka dnia codziennego dowodzi, że realizacja nakreślonych zadań programowych powoduje docenianie wagi kierunków postępowego wychowania.
#####> Praktyka dnia codziennego dowodzi, że realizacja nakreślonych zadań programowych przedstawia interesującą próbę sprawdzenia systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom.
#####> Praktyka dnia codziennego dowodzi, że realizacja nakreślonych zadań programowych wymaga sprecyzowania i określenia postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje.
#####> Praktyka dnia codziennego dowodzi, że rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw pomaga w przygotowaniu i realizacji systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom.
#####> Praktyka dnia codziennego dowodzi, że rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw powoduje docenianie wagi modelu rozwoju, z drugiej strony konsultacja z szerokim aktywem przedstawia interesującą próbę sprawdzenia kierunków postępowego wychowania, podobnie aktualna struktura organizacji przedstawia interesującą próbę sprawdzenia istniejących warunków administracyjno-finansowych, w ten sposób realizacja nakreślonych zadań programowych zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu odpowiednich warunków aktywizacji.
#####> Praktyka dnia codziennego dowodzi, że rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw spełnia ważne zadania w wypracowaniu systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom.
#####> Praktyka dnia codziennego dowodzi, że rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw umożliwia w większym stopniu tworzenie systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom.
#####> Praktyka dnia codziennego dowodzi, że stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności przedstawia interesującą próbę sprawdzenia istniejących warunków administracyjno-finansowych, w ten sposób realizacja nakreślonych zadań programowych umożliwia w większym stopniu tworzenie postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje.
#####> Praktyka dnia codziennego dowodzi, że stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności spełnia istotną rolę w kształtowaniu form oddziaływania, podobnie stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności spełnia istotną rolę w kształtowaniu form oddziaływania.
#####> Praktyka dnia codziennego dowodzi, że stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu odpowiednich warunków aktywizacji.
#####> Praktyka dnia codziennego dowodzi, że stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności zmusza nas do przeanalizowania istniejących warunków administracyjno-finansowych, jak również rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu systemu powszechnego uczestnictwa.
#####> Praktyka dnia codziennego dowodzi, że stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania dalszych kierunków rozwoju, jak również konsultacja z szerokim aktywem zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu istniejących warunków administracyjno-finansowych.
#####> Praktyka dnia codziennego dowodzi, że stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności spełnia istotną rolę w kształtowaniu modelu rozwoju.
#####> Praktyka dnia codziennego dowodzi, że stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności wymaga sprecyzowania i określenia nowych propozycji, w ten sposób stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności zmusza nas do przeanalizowania istniejących warunków administracyjno-finansowych.
#####> Praktyka dnia codziennego dowodzi, że stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności wymaga sprecyzowania i określenia systemu powszechnego uczestnictwa.
#####> Praktyka dnia codziennego dowodzi, że stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu form oddziaływania.
#####> Praktyka dnia codziennego dowodzi, że wzmocnienie i rozwijanie struktur pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania kierunków postępowego wychowania.
#####> Praktyka dnia codziennego dowodzi, że wzmocnienie i rozwijanie struktur spełnia ważne zadania w wypracowaniu dalszych kierunków rozwoju.
#####> Praktyka dnia codziennego dowodzi, że wzmocnienie i rozwijanie struktur zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu istniejących warunków administracyjno-finansowych.
#####> Praktyka dnia codziennego dowodzi, że wzmocnienie i rozwijanie struktur zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu istniejących warunków administracyjno-finansowych.
#####> Praktyka dnia codziennego dowodzi, że zakres i miejsce szkolenia kadr pomaga w przygotowaniu i realizacji form oddziaływania, podobnie realizacja nakreślonych zadań programowych umożliwia w większym stopniu tworzenie istniejących warunków administracyjno-finansowych.
#####> Praktyka dnia codziennego dowodzi, że zakres i miejsce szkolenia kadr umożliwia w większym stopniu tworzenie modelu rozwoju.
#####> Praktyka dnia codziennego dowodzi, że zakres i miejsce szkolenia kadr zmusza nas do przeanalizowania systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom.

TurboPascal
Guest

Wed Jun 21, 2017 1:10 am   



W dniu 19 czerwca 2017 23:04:13 użytkownik W systemie siła 'POPIS/EU napisał:

Quote:
kurde Część 2

#####> Różnorakie i bogate doświadczenia, jak również aktualna struktura organizacji pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania systemu powszechnego uczestnictwa, jak również dalszy rozwój różnych form działalności wymaga sprecyzowania i określenia systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom, jak również dalszy rozwój różnych form działalności powoduje docenianie wagi nowych propozycji, w ten sposób nowy model działalności organizacyjnej spełnia ważne zadania w wypracowaniu form oddziaływania.
#####> Różnorakie i bogate doświadczenia, jak również aktualna struktura organizacji zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu kierunków postępowego wychowania.
#####> Różnorakie i bogate doświadczenia, jak również aktualna struktura organizacji zmusza nas do przeanalizowania nowych propozycji, w ten sposób konsultacja z szerokim aktywem przedstawia interesującą próbę sprawdzenia systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom.
#####> Różnorakie i bogate doświadczenia, jak również aktualna struktura organizacji zmusza nas do przeanalizowania odpowiednich warunków aktywizacji.
#####> Różnorakie i bogate doświadczenia, jak również dalszy rozwój różnych form działalności pomaga w przygotowaniu i realizacji istniejących warunków administracyjno-finansowych.
#####> Różnorakie i bogate doświadczenia, jak również dalszy rozwój różnych form działalności pomaga w przygotowaniu i realizacji istniejących warunków administracyjno-finansowych.
#####> Różnorakie i bogate doświadczenia, jak również dalszy rozwój różnych form działalności spełnia ważne zadania w wypracowaniu nowych propozycji, w ten sposób realizacja nakreślonych zadań programowych pomaga w przygotowaniu i realizacji systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom.
#####> Różnorakie i bogate doświadczenia, jak również dalszy rozwój różnych form działalności zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu nowych propozycji, w ten sposób dalszy rozwój różnych form działalności powoduje docenianie wagi nowych propozycji, jak również stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności umożliwia w większym stopniu tworzenie systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom, z drugiej strony dalszy rozwój różnych form działalności spełnia istotną rolę w kształtowaniu systemu powszechnego uczestnictwa.
#####> Różnorakie i bogate doświadczenia, jak również konsultacja z szerokim aktywem spełnia istotną rolę w kształtowaniu nowych propozycji.
#####> Różnorakie i bogate doświadczenia, jak również konsultacja z szerokim aktywem spełnia ważne zadania w wypracowaniu systemu powszechnego uczestnictwa.
#####> Różnorakie i bogate doświadczenia, jak również konsultacja z szerokim aktywem umożliwia w większym stopniu tworzenie systemu powszechnego uczestnictwa.
#####> Różnorakie i bogate doświadczenia, jak również nowy model działalności organizacyjnej spełnia ważne zadania w wypracowaniu postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje.
#####> Różnorakie i bogate doświadczenia, jak również nowy model działalności organizacyjnej zmusza nas do przeanalizowania istniejących warunków administracyjno-finansowych, jak również aktualna struktura organizacji powoduje docenianie wagi form oddziaływania, jak również stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje, z drugiej strony zakres i miejsce szkolenia kadr pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania kierunków postępowego wychowania, w ten sposób realizacja nakreślonych zadań programowych pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom..
#####> Różnorakie i bogate doświadczenia, jak również nowy model działalności organizacyjnej zmusza nas do przeanalizowania odpowiednich warunków aktywizacji.
#####> Różnorakie i bogate doświadczenia, jak również realizacja nakreślonych zadań programowych pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania nowych propozycji.
#####> Różnorakie i bogate doświadczenia, jak również realizacja nakreślonych zadań programowych spełnia istotną rolę w kształtowaniu nowych propozycji.
#####> Różnorakie i bogate doświadczenia, jak również realizacja nakreślonych zadań programowych wymaga sprecyzowania i określenia kierunków postępowego wychowania.
#####> Różnorakie i bogate doświadczenia, jak również realizacja nakreślonych zadań programowych zmusza nas do przeanalizowania dalszych kierunków rozwoju.
#####> Różnorakie i bogate doświadczenia, jak również rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom.
#####> Różnorakie i bogate doświadczenia, jak również rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw pomaga w przygotowaniu i realizacji systemu powszechnego uczestnictwa, z drugiej strony wzmocnienie i rozwijanie struktur zmusza nas do przeanalizowania kierunków postępowego wychowania, w ten sposób wzmocnienie i rozwijanie struktur wymaga sprecyzowania i określenia systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom, w ten sposób stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności pomaga w przygotowaniu i realizacji systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom.
#####> Różnorakie i bogate doświadczenia, jak również rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw przedstawia interesującą próbę sprawdzenia postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje.
#####> Różnorakie i bogate doświadczenia, jak również rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw spełnia ważne zadania w wypracowaniu systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom.
#####> Różnorakie i bogate doświadczenia, jak również stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania istniejących warunków administracyjno-finansowych, jak również stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności powoduje docenianie wagi systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom.
#####> Różnorakie i bogate doświadczenia, jak również stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania odpowiednich warunków aktywizacji.
#####> Różnorakie i bogate doświadczenia, jak również stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności umożliwia w większym stopniu tworzenie modelu rozwoju.
#####> Różnorakie i bogate doświadczenia, jak również stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności zmusza nas do przeanalizowania odpowiednich warunków aktywizacji.
#####> Różnorakie i bogate doświadczenia, jak również stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności spełnia istotną rolę w kształtowaniu odpowiednich warunków aktywizacji, podobnie dalszy rozwój różnych form działalności pomaga w przygotowaniu i realizacji systemu powszechnego uczestnictwa.
#####> Różnorakie i bogate doświadczenia, jak również stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności spełnia ważne zadania w wypracowaniu dalszych kierunków rozwoju.
#####> Różnorakie i bogate doświadczenia, jak również stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności umożliwia w większym stopniu tworzenie kierunków postępowego wychowania.
#####> Różnorakie i bogate doświadczenia, jak również stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu dalszych kierunków rozwoju.
#####> Różnorakie i bogate doświadczenia, jak również wzmocnienie i rozwijanie struktur przedstawia interesującą próbę sprawdzenia systemu powszechnego uczestnictwa.
#####> Różnorakie i bogate doświadczenia, jak również wzmocnienie i rozwijanie struktur spełnia ważne zadania w wypracowaniu postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje.
#####> Różnorakie i bogate doświadczenia, jak również wzmocnienie i rozwijanie struktur umożliwia w większym stopniu tworzenie modelu rozwoju.
#####> Różnorakie i bogate doświadczenia, jak również wzmocnienie i rozwijanie struktur zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu odpowiednich warunków aktywizacji, w ten sposób realizacja nakreślonych zadań programowych umożliwia w większym stopniu tworzenie systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom, podobnie zakres i miejsce szkolenia kadr pomaga w przygotowaniu i realizacji odpowiednich warunków aktywizacji, podobnie konsultacja z szerokim aktywem wymaga sprecyzowania i określenia nowych propozycji.
#####> Różnorakie i bogate doświadczenia, jak również zakres i miejsce szkolenia kadr powoduje docenianie wagi postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje.
#####> Różnorakie i bogate doświadczenia, jak również zakres i miejsce szkolenia kadr powoduje docenianie wagi systemu powszechnego uczestnictwa.
#####> Różnorakie i bogate doświadczenia, jak również zakres i miejsce szkolenia kadr przedstawia interesującą próbę sprawdzenia form oddziaływania, jak również dalszy rozwój różnych form działalności wymaga sprecyzowania i określenia systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom.
#####> Różnorakie i bogate doświadczenia, jak również zakres i miejsce szkolenia kadr przedstawia interesującą próbę sprawdzenia odpowiednich warunków aktywizacji.
#####> Troska organizacji, a szczególnie aktualna struktura organizacji pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania nowych propozycji.
#####> Troska organizacji, a szczególnie aktualna struktura organizacji przedstawia interesującą próbę sprawdzenia kierunków postępowego wychowania.
#####> Troska organizacji, a szczególnie aktualna struktura organizacji spełnia ważne zadania w wypracowaniu modelu rozwoju, z drugiej strony aktualna struktura organizacji powoduje docenianie wagi postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje, podobnie rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw zmusza nas do przeanalizowania modelu rozwoju.
#####> Troska organizacji, a szczególnie aktualna struktura organizacji zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu kierunków postępowego wychowania, w ten sposób wzmocnienie i rozwijanie struktur przedstawia interesującą próbę sprawdzenia systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom.
#####> Troska organizacji, a szczególnie aktualna struktura organizacji zmusza nas do przeanalizowania systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom, podobnie realizacja nakreślonych zadań programowych zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu systemu powszechnego uczestnictwa.
#####> Troska organizacji, a szczególnie dalszy rozwój różnych form działalności pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania nowych propozycji.
#####> Troska organizacji, a szczególnie dalszy rozwój różnych form działalności zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom.
#####> Troska organizacji, a szczególnie dalszy rozwój różnych form działalności zmusza nas do przeanalizowania systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom, podobnie zakres i miejsce szkolenia kadr zmusza nas do przeanalizowania modelu rozwoju.
#####> Troska organizacji, a szczególnie konsultacja z szerokim aktywem spełnia ważne zadania w wypracowaniu postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje, z drugiej strony realizacja nakreślonych zadań programowych spełnia istotną rolę w kształtowaniu nowych propozycji.
#####> Troska organizacji, a szczególnie nowy model działalności organizacyjnej przedstawia interesującą próbę sprawdzenia dalszych kierunków rozwoju, w ten sposób stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności umożliwia w większym stopniu tworzenie systemu powszechnego uczestnictwa.
#####> Troska organizacji, a szczególnie nowy model działalności organizacyjnej przedstawia interesującą próbę sprawdzenia form oddziaływania, z drugiej strony realizacja nakreślonych zadań programowych przedstawia interesującą próbę sprawdzenia dalszych kierunków rozwoju.
#####> Troska organizacji, a szczególnie nowy model działalności organizacyjnej przedstawia interesującą próbę sprawdzenia modelu rozwoju.
#####> Troska organizacji, a szczególnie nowy model działalności organizacyjnej spełnia ważne zadania w wypracowaniu systemu powszechnego uczestnictwa, z drugiej strony nowy model działalności organizacyjnej przedstawia interesującą próbę sprawdzenia kierunków postępowego wychowania.
#####> Troska organizacji, a szczególnie nowy model działalności organizacyjnej wymaga sprecyzowania i określenia modelu rozwoju, z drugiej strony nowy model działalności organizacyjnej spełnia ważne zadania w wypracowaniu systemu powszechnego uczestnictwa.
#####> Troska organizacji, a szczególnie nowy model działalności organizacyjnej zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu nowych propozycji.
#####> Troska organizacji, a szczególnie nowy model działalności organizacyjnej zmusza nas do przeanalizowania dalszych kierunków rozwoju.
#####> Troska organizacji, a szczególnie nowy model działalności organizacyjnej zmusza nas do przeanalizowania dalszych kierunków rozwoju.
#####> Troska organizacji, a szczególnie nowy model działalności organizacyjnej zmusza nas do przeanalizowania form oddziaływania..
#####> Troska organizacji, a szczególnie realizacja nakreślonych zadań programowych spełnia ważne zadania w wypracowaniu istniejących warunków administracyjno-finansowych.
#####> Troska organizacji, a szczególnie realizacja nakreślonych zadań programowych wymaga sprecyzowania i określenia dalszych kierunków rozwoju.
#####> Troska organizacji, a szczególnie realizacja nakreślonych zadań programowych wymaga sprecyzowania i określenia form oddziaływania.
#####> Troska organizacji, a szczególnie rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw pomaga w przygotowaniu i realizacji modelu rozwoju.
#####> Troska organizacji, a szczególnie rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw wymaga sprecyzowania i określenia istniejących warunków administracyjno-finansowych.
#####> Troska organizacji, a szczególnie stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności przedstawia interesującą próbę sprawdzenia modelu rozwoju.
#####> Troska organizacji, a szczególnie stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu dalszych kierunków rozwoju.
#####> Troska organizacji, a szczególnie stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności pomaga w przygotowaniu i realizacji modelu rozwoju, jak również aktualna struktura organizacji spełnia ważne zadania w wypracowaniu nowych propozycji.
#####> Troska organizacji, a szczególnie stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności spełnia istotną rolę w kształtowaniu systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom, z drugiej strony nowy model działalności organizacyjnej powoduje docenianie wagi systemu powszechnego uczestnictwa, w ten sposób dalszy rozwój różnych form działalności wymaga sprecyzowania i określenia odpowiednich warunków aktywizacji, jak również stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu nowych propozycji.
#####> Troska organizacji, a szczególnie wzmocnienie i rozwijanie struktur powoduje docenianie wagi dalszych kierunków rozwoju.
#####> Troska organizacji, a szczególnie wzmocnienie i rozwijanie struktur powoduje docenianie wagi modelu rozwoju.
#####> Troska organizacji, a szczególnie wzmocnienie i rozwijanie struktur spełnia istotną rolę w kształtowaniu dalszych kierunków rozwoju, w ten sposób stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności spełnia istotną rolę w kształtowaniu form oddziaływania.
#####> Troska organizacji, a szczególnie wzmocnienie i rozwijanie struktur zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu odpowiednich warunków aktywizacji.
#####> Troska organizacji, a szczególnie zakres i miejsce szkolenia kadr pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania dalszych kierunków rozwoju.
#####> Troska organizacji, a szczególnie zakres i miejsce szkolenia kadr przedstawia interesującą próbę sprawdzenia systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom.
#####> Troska organizacji, a szczególnie zakres i miejsce szkolenia kadr spełnia istotną rolę w kształtowaniu istniejących warunków administracyjno-finansowych.
#####> Troska organizacji, a szczególnie zakres i miejsce szkolenia kadr spełnia ważne zadania w wypracowaniu modelu rozwoju.
#####> Troska organizacji, a szczególnie zakres i miejsce szkolenia kadr spełnia ważne zadania w wypracowaniu odpowiednich warunków aktywizacji.

TurboPascal
Guest

Wed Jun 21, 2017 1:12 am   



W dniu 19 czerwca 2017 23:04:13 użytkownik W systemie siła 'POPIS/EU napisał:

Quote:
kurde Część 3

#####> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ aktualna struktura organizacji pomaga w przygotowaniu i realizacji istniejących warunków administracyjno-finansowych, z drugiej strony stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności spełnia istotną rolę w kształtowaniu systemu powszechnego uczestnictwa.
#####> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ aktualna struktura organizacji powoduje docenianie wagi dalszych kierunków rozwoju.
#####> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ aktualna struktura organizacji przedstawia interesującą próbę sprawdzenia dalszych kierunków rozwoju.
#####> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ aktualna struktura organizacji przedstawia interesującą próbę sprawdzenia systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom.
#####> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ aktualna struktura organizacji wymaga sprecyzowania i określenia istniejących warunków administracyjno-finansowych.
#####> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ aktualna struktura organizacji zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom.
#####> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ aktualna struktura organizacji zmusza nas do przeanalizowania dalszych kierunków rozwoju, z drugiej strony stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje.
#####> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ dalszy rozwój różnych form działalności powoduje docenianie wagi kierunków postępowego wychowania, podobnie realizacja nakreślonych zadań programowych pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania systemu powszechnego uczestnictwa, z drugiej strony dalszy rozwój różnych form działalności spełnia istotną rolę w kształtowaniu kierunków postępowego wychowania, podobnie konsultacja z szerokim aktywem spełnia ważne zadania w wypracowaniu modelu rozwoju, podobnie realizacja nakreślonych zadań programowych spełnia ważne zadania w wypracowaniu dalszych kierunków rozwoju.
#####> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ konsultacja z szerokim aktywem przedstawia interesującą próbę sprawdzenia istniejących warunków administracyjno-finansowych.
#####> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ konsultacja z szerokim aktywem spełnia istotną rolę w kształtowaniu kierunków postępowego wychowania, jak również rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania dalszych kierunków rozwoju.
#####> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ konsultacja z szerokim aktywem umożliwia w większym stopniu tworzenie modelu rozwoju.
#####> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ konsultacja z szerokim aktywem zmusza nas do przeanalizowania odpowiednich warunków aktywizacji.
#####> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ nowy model działalności organizacyjnej pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania dalszych kierunków rozwoju.
#####> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ nowy model działalności organizacyjnej przedstawia interesującą próbę sprawdzenia istniejących warunków administracyjno-finansowych, w ten sposób aktualna struktura organizacji pomaga w przygotowaniu i realizacji odpowiednich warunków aktywizacji.
#####> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ nowy model działalności organizacyjnej spełnia ważne zadania w wypracowaniu systemu powszechnego uczestnictwa, w ten sposób zakres i miejsce szkolenia kadr zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu dalszych kierunków rozwoju, podobnie nowy model działalności organizacyjnej spełnia ważne zadania w wypracowaniu kierunków postępowego wychowania.
#####> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ realizacja nakreślonych zadań programowych pomaga w przygotowaniu i realizacji modelu rozwoju, podobnie wzmocnienie i rozwijanie struktur przedstawia interesującą próbę sprawdzenia postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje.
#####> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ realizacja nakreślonych zadań programowych powoduje docenianie wagi modelu rozwoju.
#####> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ realizacja nakreślonych zadań programowych zmusza nas do przeanalizowania nowych propozycji, podobnie nowy model działalności organizacyjnej umożliwia w większym stopniu tworzenie modelu rozwoju.
#####> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw spełnia ważne zadania w wypracowaniu istniejących warunków administracyjno-finansowych.
#####> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw wymaga sprecyzowania i określenia istniejących warunków administracyjno-finansowych, jak również nowy model działalności organizacyjnej umożliwia w większym stopniu tworzenie dalszych kierunków rozwoju.
#####> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw wymaga sprecyzowania i określenia systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom.
#####> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje.
#####> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności spełnia istotną rolę w kształtowaniu form oddziaływania.
#####> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności umożliwia w większym stopniu tworzenie odpowiednich warunków aktywizacji.
#####> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności wymaga sprecyzowania i określenia form oddziaływania.
#####> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności zmusza nas do przeanalizowania odpowiednich warunków aktywizacji.
#####> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania kierunków postępowego wychowania, podobnie stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności spełnia istotną rolę w kształtowaniu odpowiednich warunków aktywizacji, z drugiej strony stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności wymaga sprecyzowania i określenia systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom.
#####> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności umożliwia w większym stopniu tworzenie postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje.
#####> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności umożliwia w większym stopniu tworzenie systemu powszechnego uczestnictwa.
#####> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności wymaga sprecyzowania i określenia systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom, jak również konsultacja z szerokim aktywem zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu dalszych kierunków rozwoju.
#####> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności wymaga sprecyzowania i określenia systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom.
#####> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ wzmocnienie i rozwijanie struktur pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje.
#####> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ wzmocnienie i rozwijanie struktur umożliwia w większym stopniu tworzenie form oddziaływania, w ten sposób zakres i miejsce szkolenia kadr umożliwia w większym stopniu tworzenie istniejących warunków administracyjno-finansowych.
#####> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ wzmocnienie i rozwijanie struktur umożliwia w większym stopniu tworzenie odpowiednich warunków aktywizacji.
#####> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ wzmocnienie i rozwijanie struktur wymaga sprecyzowania i określenia dalszych kierunków rozwoju.
#####> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ wzmocnienie i rozwijanie struktur zmusza nas do przeanalizowania odpowiednich warunków aktywizacji.
#####> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ zakres i miejsce szkolenia kadr pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje.
#####> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ zakres i miejsce szkolenia kadr powoduje docenianie wagi istniejących warunków administracyjno-finansowych.
#####> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ zakres i miejsce szkolenia kadr powoduje docenianie wagi odpowiednich warunków aktywizacji, podobnie dalszy rozwój różnych form działalności pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania systemu powszechnego uczestnictwa, w ten sposób aktualna struktura organizacji wymaga sprecyzowania i określenia kierunków postępowego wychowania.
#####> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ zakres i miejsce szkolenia kadr przedstawia interesującą próbę sprawdzenia istniejących warunków administracyjno-finansowych, w ten sposób dalszy rozwój różnych form działalności wymaga sprecyzowania i określenia postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje.
#####> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ zakres i miejsce szkolenia kadr przedstawia interesującą próbę sprawdzenia istniejących warunków administracyjno-finansowych.
#####> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ zakres i miejsce szkolenia kadr przedstawia interesującą próbę sprawdzenia modelu rozwoju.
#####> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ zakres i miejsce szkolenia kadr spełnia istotną rolę w kształtowaniu dalszych kierunków rozwoju.
#####> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ zakres i miejsce szkolenia kadr spełnia istotną rolę w kształtowaniu form oddziaływania, z drugiej strony rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw umożliwia w większym stopniu tworzenie form oddziaływania.
#####> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ zakres i miejsce szkolenia kadr spełnia istotną rolę w kształtowaniu systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom.
#####> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ zakres i miejsce szkolenia kadr spełnia ważne zadania w wypracowaniu dalszych kierunków rozwoju.
#####> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ zakres i miejsce szkolenia kadr zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu odpowiednich warunków aktywizacji.
#####> Wyższe założenia ideowe, a także aktualna struktura organizacji pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom.
#####> Wyższe założenia ideowe, a także aktualna struktura organizacji pomaga w przygotowaniu i realizacji dalszych kierunków rozwoju.
#####> Wyższe założenia ideowe, a także aktualna struktura organizacji spełnia ważne zadania w wypracowaniu postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje, podobnie realizacja nakreślonych zadań programowych pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania dalszych kierunków rozwoju, jak również stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania modelu rozwoju.
#####> Wyższe założenia ideowe, a także aktualna struktura organizacji zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu istniejących warunków administracyjno-finansowych.
#####> Wyższe założenia ideowe, a także dalszy rozwój różnych form działalności powoduje docenianie wagi nowych propozycji, podobnie nowy model działalności organizacyjnej pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania systemu powszechnego uczestnictwa.
#####> Wyższe założenia ideowe, a także dalszy rozwój różnych form działalności przedstawia interesującą próbę sprawdzenia dalszych kierunków rozwoju.
#####> Wyższe założenia ideowe, a także dalszy rozwój różnych form działalności przedstawia interesującą próbę sprawdzenia kierunków postępowego wychowania.
#####> Wyższe założenia ideowe, a także dalszy rozwój różnych form działalności spełnia istotną rolę w kształtowaniu postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje, w ten sposób realizacja nakreślonych zadań programowych powoduje docenianie wagi form oddziaływania..
#####> Wyższe założenia ideowe, a także dalszy rozwój różnych form działalności spełnia ważne zadania w wypracowaniu nowych propozycji, jak również wzmocnienie i rozwijanie struktur pomaga w przygotowaniu i realizacji dalszych kierunków rozwoju.
#####> Wyższe założenia ideowe, a także dalszy rozwój różnych form działalności umożliwia w większym stopniu tworzenie kierunków postępowego wychowania.
#####> Wyższe założenia ideowe, a także konsultacja z szerokim aktywem pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom, podobnie rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw pomaga w przygotowaniu i realizacji systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom.
#####> Wyższe założenia ideowe, a także konsultacja z szerokim aktywem umożliwia w większym stopniu tworzenie odpowiednich warunków aktywizacji, jak również wzmocnienie i rozwijanie struktur zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu nowych propozycji, w ten sposób wzmocnienie i rozwijanie struktur pomaga w przygotowaniu i realizacji systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom.
#####> Wyższe założenia ideowe, a także konsultacja z szerokim aktywem wymaga sprecyzowania i określenia form oddziaływania.
#####> Wyższe założenia ideowe, a także konsultacja z szerokim aktywem zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu istniejących warunków administracyjno-finansowych, z drugiej strony aktualna struktura organizacji umożliwia w większym stopniu tworzenie istniejących warunków administracyjno-finansowych, z drugiej strony rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw spełnia ważne zadania w wypracowaniu istniejących warunków administracyjno-finansowych.
#####> Wyższe założenia ideowe, a także nowy model działalności organizacyjnej pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom.
#####> Wyższe założenia ideowe, a także nowy model działalności organizacyjnej powoduje docenianie wagi kierunków postępowego wychowania.
#####> Wyższe założenia ideowe, a także nowy model działalności organizacyjnej umożliwia w większym stopniu tworzenie form oddziaływania.
#####> Wyższe założenia ideowe, a także nowy model działalności organizacyjnej umożliwia w większym stopniu tworzenie systemu powszechnego uczestnictwa.
#####> Wyższe założenia ideowe, a także nowy model działalności organizacyjnej wymaga sprecyzowania i określenia modelu rozwoju.
#####> Wyższe założenia ideowe, a także realizacja nakreślonych zadań programowych pomaga w przygotowaniu i realizacji istniejących warunków administracyjno-finansowych.
#####> Wyższe założenia ideowe, a także realizacja nakreślonych zadań programowych pomaga w przygotowaniu i realizacji systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom.
#####> Wyższe założenia ideowe, a także realizacja nakreślonych zadań programowych spełnia ważne zadania w wypracowaniu dalszych kierunków rozwoju.
#####> Wyższe założenia ideowe, a także realizacja nakreślonych zadań programowych umożliwia w większym stopniu tworzenie systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom.
#####> Wyższe założenia ideowe, a także realizacja nakreślonych zadań programowych zmusza nas do przeanalizowania istniejących warunków administracyjno-finansowych.
#####> Wyższe założenia ideowe, a także rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw umożliwia w większym stopniu tworzenie form oddziaływania.
#####> Wyższe założenia ideowe, a także rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw zmusza nas do przeanalizowania systemu powszechnego uczestnictwa.
#####> Wyższe założenia ideowe, a także stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania nowych propozycji.
#####> Wyższe założenia ideowe, a także stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności pomaga w przygotowaniu i realizacji systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom.
#####> Wyższe założenia ideowe, a także stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności przedstawia interesującą próbę sprawdzenia modelu rozwoju, podobnie nowy model działalności organizacyjnej przedstawia interesującą próbę sprawdzenia systemu powszechnego uczestnictwa..
#####> Wyższe założenia ideowe, a także stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności umożliwia w większym stopniu tworzenie nowych propozycji, jak również wzmocnienie i rozwijanie struktur przedstawia interesującą próbę sprawdzenia modelu rozwoju.
#####> Wyższe założenia ideowe, a także stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności zmusza nas do przeanalizowania odpowiednich warunków aktywizacji.
#####> Wyższe założenia ideowe, a także stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności zmusza nas do przeanalizowania systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom, jak również aktualna struktura organizacji zmusza nas do przeanalizowania odpowiednich warunków aktywizacji.
#####> Wyższe założenia ideowe, a także stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności powoduje docenianie wagi nowych propozycji, z drugiej strony wzmocnienie i rozwijanie struktur spełnia istotną rolę w kształtowaniu postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje, podobnie nowy model działalności organizacyjnej wymaga sprecyzowania i określenia istniejących warunków administracyjno-finansowych.
#####> Wyższe założenia ideowe, a także stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności przedstawia interesującą próbę sprawdzenia modelu rozwoju, jak również aktualna struktura organizacji umożliwia w większym stopniu tworzenie nowych propozycji, z drugiej strony rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu dalszych kierunków rozwoju.
#####> Wyższe założenia ideowe, a także stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności przedstawia interesującą próbę sprawdzenia modelu rozwoju, z drugiej strony nowy model działalności organizacyjnej wymaga sprecyzowania i określenia odpowiednich warunków aktywizacji.
#####> Wyższe założenia ideowe, a także stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności spełnia istotną rolę w kształtowaniu istniejących warunków administracyjno-finansowych, podobnie wzmocnienie i rozwijanie struktur umożliwia w większym stopniu tworzenie postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje, z drugiej strony rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw pomaga w przygotowaniu i realizacji systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom.
#####> Wyższe założenia ideowe, a także stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności spełnia istotną rolę w kształtowaniu kierunków postępowego wychowania.
#####> Wyższe założenia ideowe, a także stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności wymaga sprecyzowania i określenia odpowiednich warunków aktywizacji.
#####> Wyższe założenia ideowe, a także wzmocnienie i rozwijanie struktur powoduje docenianie wagi nowych propozycji.
#####> Wyższe założenia ideowe, a także wzmocnienie i rozwijanie struktur przedstawia interesującą próbę sprawdzenia dalszych kierunków rozwoju.
#####> Wyższe założenia ideowe, a także wzmocnienie i rozwijanie struktur przedstawia interesującą próbę sprawdzenia kierunków postępowego wychowania.
#####> Wyższe założenia ideowe, a także zakres i miejsce szkolenia kadr spełnia istotną rolę w kształtowaniu postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje, w ten sposób zakres i miejsce szkolenia kadr zmusza nas do przeanalizowania istniejących warunków administracyjno-finansowych, jak również wzmocnienie i rozwijanie struktur wymaga sprecyzowania i określenia postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje, z drugiej strony dalszy rozwój różnych form działalności pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania modelu rozwoju, podobnie nowy model działalności organizacyjnej pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania systemu powszechnego uczestnictwa.
#####> Wyższe założenia ideowe, a także zakres i miejsce szkolenia kadr zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu dalszych kierunków rozwoju.

TurboPascal
Guest

Wed Jun 21, 2017 1:17 am   



W dniu 19 czerwca 2017 23:04:13 użytkownik W systemie siła 'POPIS/EU napisał:

Quote:
kurde

W ramach rutynowych ćwiczeń w celu zachowania sprawności umysłu, w miejsce rozwiązywania krzyżówek i Sudoku
popełniłem program - oczywiście w Turbo Pascalu - do analizy takich wypowiedzi. Efekt zamieszczam poniżej.
Może komu się przyda - wybory przecież niedługo...

======================================================================================

26 #####> <Koleżanki i koledzy, >
38 #####> <Nie zapominajmy jednak, że >
35 #####> <Praktyka dnia codziennego dowodzi, że >
38 #####> <Różnorakie i bogate doświadczenia, jak również >
36 #####> <Troska organizacji, a szczególnie >
47 #####> <Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ >
43 #####> <Wyższe założenia ideowe, a także >

======================================================================================

29 #####> <aktualna struktura organizacji >
22 #####> <dalszy rozwój różnych form działalności >
14 #####> <konsultacja z szerokim aktywem >
30 #####> <nowy model działalności organizacyjnej >
25 #####> <realizacja nakreślonych zadań programowych >
22 #####> <rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw >
31 #####> <stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności >
31 #####> <stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności >
25 #####> <wzmocnienie i rozwijanie struktur >
34 #####> <zakres i miejsce szkolenia kadr >

======================================================================================

28 #####> <pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania >
24 #####> <pomaga w przygotowaniu i realizacji >
18 #####> <powoduje docenianie wagi >
34 #####> <przedstawia interesującą próbę sprawdzenia >
28 #####> <spełnia istotną rolę w kształtowaniu >
25 #####> <spełnia ważne zadania w wypracowaniu >
26 #####> <umożliwia w większym stopniu tworzenie >
26 #####> <wymaga sprecyzowania i określenia >
23 #####> <zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu >
31 #####> <zmusza nas do przeanalizowania >

======================================================================================

6 #####> <dalszych kierunków rozwoju, >
26 #####> <dalszych kierunków rozwoju.>
8 #####> <form oddziaływania, >
14 #####> <form oddziaływania.>
11 #####> <istniejących warunków administracyjno-finansowych, >
18 #####> <istniejących warunków administracyjno-finansowych.>
7 #####> <kierunków postępowego wychowania, >
16 #####> <kierunków postępowego wychowania.>
11 #####> <modelu rozwoju, >
18 #####> <modelu rozwoju.>
13 #####> <nowych propozycji, >
19 #####> <nowych propozycji.>
6 #####> <odpowiednich warunków aktywizacji, >
20 #####> <odpowiednich warunków aktywizacji.>
5 #####> <postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje, >
12 #####> <postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje.>
6 #####> <systemu powszechnego uczestnictwa, >
13 #####> <systemu powszechnego uczestnictwa.>
10 #####> <systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom, >
24 #####> <systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom.>

======================================================================================

21 #####> <, jak również >
21 #####> <, podobnie >
19 #####> <, w ten sposób >
22 #####> <, z drugiej strony >

======================================================================================

11 #####> <aktualna struktura organizacji >
10 #####> <dalszy rozwój różnych form działalności >
6 #####> <konsultacja z szerokim aktywem >
12 #####> <nowy model działalności organizacyjnej >
12 #####> <realizacja nakreślonych zadań programowych >
5 #####> <rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw >
7 #####> <stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności >
5 #####> <stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności >
9 #####> <wzmocnienie i rozwijanie struktur >
6 #####> <zakres i miejsce szkolenia kadr >

======================================================================================

8 #####> <pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania >
12 #####> <pomaga w przygotowaniu i realizacji >
7 #####> <powoduje docenianie wagi >
9 #####> <przedstawia interesującą próbę sprawdzenia >
7 #####> <spełnia istotną rolę w kształtowaniu >
4 #####> <spełnia ważne zadania w wypracowaniu >
16 #####> <umożliwia w większym stopniu tworzenie >
5 #####> <wymaga sprecyzowania i określenia >
7 #####> <zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu >
8 #####> <zmusza nas do przeanalizowania >

======================================================================================

2 #####> <dalszych kierunków rozwoju, >
6 #####> <dalszych kierunków rozwoju.>
1 #####> <form oddziaływania, >
7 #####> <form oddziaływania.>
2 #####> <istniejących warunków administracyjno-finansowych, >
6 #####> <istniejących warunków administracyjno-finansowych.>
2 #####> <kierunków postępowego wychowania, >
6 #####> <kierunków postępowego wychowania.>
1 #####> <modelu rozwoju, >
5 #####> <modelu rozwoju.>
4 #####> <nowych propozycji, >
3 #####> <nowych propozycji.>
2 #####> <odpowiednich warunków aktywizacji, >
4 #####> <odpowiednich warunków aktywizacji.>
5 #####> <postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje, >
5 #####> <postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje.>
3 #####> <systemu powszechnego uczestnictwa, >
9 #####> <systemu powszechnego uczestnictwa.>
3 #####> <systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom, >
7 #####> <systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom.>

======================================================================================

5 #####> <jak również >
8 #####> <podobnie >
6 #####> <w ten sposób >
6 #####> <z drugiej strony >

======================================================================================

2 #####> <aktualna struktura organizacji >
4 #####> <dalszy rozwój różnych form działalności >
3 #####> <nowy model działalności organizacyjnej >
5 #####> <rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw >
2 #####> <stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności >
5 #####> <stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności >
3 #####> <wzmocnienie i rozwijanie struktur >
1 #####> <zakres i miejsce szkolenia kadr >

======================================================================================

1 #####> <pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania >
3 #####> <pomaga w przygotowaniu i realizacji >
1 #####> <powoduje docenianie wagi nowych propozycji, >
1 #####> <przedstawia interesującą próbę sprawdzenia >
1 #####> <spełnia istotną rolę w kształtowaniu >
3 #####> <spełnia ważne zadania w wypracowaniu >
2 #####> <umożliwia w większym stopniu tworzenie >
7 #####> <wymaga sprecyzowania i określenia >
4 #####> <zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu >
2 #####> <zmusza nas do przeanalizowania modelu rozwoju.>

======================================================================================

1 #####> <dalszych kierunków rozwoju.>
1 #####> <form oddziaływania, >
1 #####> <form oddziaływania.>
1 #####> <istniejących warunków administracyjno-finansowych, >
2 #####> <istniejących warunków administracyjno-finansowych.>
1 #####> <kierunków postępowego wychowania, >
4 #####> <kierunków postępowego wychowania.>
1 #####> <modelu rozwoju.>
2 #####> <odpowiednich warunków aktywizacji, >
1 #####> <odpowiednich warunków aktywizacji.>
2 #####> <postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje, >
2 #####> <systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom, >
2 #####> <systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom.>
1 #####> <w ten sposób >

======================================================================================

1 #####> <jak również >
1 #####> <nowy model działalności organizacyjnej >
2 #####> <podobnie >
3 #####> <w ten sposób >
3 #####> <z drugiej strony >

======================================================================================

3 #####> <dalszy rozwój różnych form działalności >
2 #####> <konsultacja z szerokim aktywem >
1 #####> <realizacja nakreślonych zadań programowych >
1 #####> <spełnia ważne zadania w wypracowaniu >
2 #####> <stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności >
1 #####> <zakres i miejsce szkolenia kadr >

======================================================================================

2 #####> <pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania >
1 #####> <spełnia istotną rolę w kształtowaniu >
2 #####> <spełnia ważne zadania w wypracowaniu >
1 #####> <wymaga sprecyzowania i określenia >
2 #####> <zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu >
1 #####> <form oddziaływania.>
1 #####> <pomaga w przygotowaniu i realizacji >

======================================================================================

2 #####> <modelu rozwoju.>
1 #####> <systemu powszechnego uczestnictwa.>
1 #####> <kierunków postępowego wychowania.>
2 #####> <nowych propozycji.>
1 #####> <odpowiednich warunków aktywizacji.>
1 #####> <systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom.>
1 #####> <kierunków postępowego wychowania.>

======================================================================================

w systemie siła 'POPIS/E
Guest

Wed Jun 21, 2017 2:03 pm   



wpadnij na oopiniowania - wrzuciłem kolejne pytanko przy którym
zgłupiałem ;o))) dzięki

w systemie siła 'POPIS/E
Guest

Wed Jun 21, 2017 2:38 pm   



nie chciałbym Pana Panie Paskal denerwować,

ale mógłbyś udostępnić ten programik - może być w wersji skompilowanej i
nawet odpłatnie...

chciałbym o pozwoleństwo na umieszczenie go na mojej stronie o
propagandzie...

a może by pojawiła się bardziej potrzebna wersja w języku angielskim i
rosyjskim? w końcu musimy iść z duchem czasu...

TurboPascal
Guest

Sun Jul 02, 2017 1:32 am   



W dniu 21 czerwca 2017 16:38:29 użytkownik w systemie siła 'POPIS/EU napisał:


Quote:
ale mógłbyś udostępnić ten programik - może być w wersji skompilowanej

Znalazłem coś znacznie lepszego - oryginalny generator:

http://www.chemmix.edu.pl/artnet/index.php?s1=06&s2=008&s3=000

Na pewno wielu elektroników myśli o karierze politycznej lub samorządowej.
Za rok wybory, można zostać radnym, wójtem lub nawet burmistrzem

w systemie siła 'POPIS/E
Guest

Sun Jul 02, 2017 11:22 am   



jakby Szanowny Kolega zmienił zdanie i zdecydował się udostępnić
programik do rozczajania takich tekstów - to zapraszam!

P.S.
ciągle pozostanie problem, że i tak trzeba wysilić mózg, żeby
wygenerować odpowiednie zdania źródłowe... więc ciągle nie wiadomo co
jest wymyślone a co wygenerowane...

Cezary Grądys
Guest

Mon Jul 03, 2017 10:14 am   



W dniu 02.07.2017 o 01:32, TurboPascal pisze:
[quote]W dniu 21 czerwca 2017 16:38:29 użytkownik w systemie siła 'POPIS/EU napisał:


ale mógłbyś udostępnić ten programik - może być w wersji skompilowanej

Znalazłem coś znacznie lepszego - oryginalny generator:

http://www.chemmix.edu.pl/artnet/index.php?s1=06&s2=008&s3=000

Na pewno wielu elektroników myśli o karierze politycznej lub samorządowej.
Za rok wybory, można zostać radnym, wójtem lub nawet burmistrzem

J.F.
Guest

Mon Jul 03, 2017 11:18 am   



Użytkownik "Cezary Grądys" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:595a1921$0$663$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 02.07.2017 o 01:32, TurboPascal pisze:
[quote]W dniu 21 czerwca 2017 16:38:29 użytkownik w systemie siła
'POPIS/EU napisał:
ale mógłbyś udostępnić ten programik - może być w wersji
skompilowanej
Znalazłem coś znacznie lepszego - oryginalny generator:
http://www.chemmix.edu.pl/artnet/index.php?s1=06&s2=008&s3=000
Na pewno wielu elektroników myśli o karierze politycznej lub
samorządowej.
Za rok wybory, można zostać radnym, wójtem lub nawet burmistrzem

HF5BS
Guest

Mon Jul 03, 2017 11:23 am   



Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:595a2802$0$643$65785112@news.neostrada.pl...
Quote:
Bo tak naprawde ma on 10 wersji na kazda z czesci zdania
http://www.mm.pl/~rados/tresc/gener.html

Ale laczyc mozna dowolnie, wiec teoretycznie bardzo dlugie przemowienie
moze z tego wyjsc, i nie bedzie mialo powtorzonego zdania.
(o ile generator losowy nie powtorzy).

Tylko wkrotce sluchacze zaczna kojarzyc, ze to juz slyszeli.

To się w oczy rzuciło Smile
Mnie się przypomniał obrazek, jeszcze z PRL, gdzie gościu stoi sobie na
mównicy i w dymku jest "powiem krótko". A obok rzędów krzeseł, idzie w jego
kierunku (i jest juz blisko) drugi gostek z jakimś papiurkiem, gdzie
napisano "dymisja" :)

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
w odróżnieniu od ludzi, którzy niezdolni są do czystej miłości
i zawsze muszą mieszać miłość z nienawiścią.
(C) Zygmunt Freud.

Dariusz Dorochowicz
Guest

Mon Jul 03, 2017 12:43 pm   



W dniu 2017-07-03 o 13:18, J.F. pisze:
[quote]Użytkownik "Cezary Grądys" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:595a1921$0$663$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 02.07.2017 o 01:32, TurboPascal pisze:
W dniu 21 czerwca 2017 16:38:29 użytkownik w systemie siła 'POPIS/EU
napisał:
ale mógłbyś udostępnić ten programik - może być w wersji skompilowanej
Znalazłem coś znacznie lepszego - oryginalny generator:
http://www.chemmix.edu.pl/artnet/index.php?s1=06&s2=008&s3=000
Na pewno wielu elektroników myśli o karierze politycznej lub
samorządowej.
Za rok wybory, można zostać radnym, wójtem lub nawet burmistrzem

HF5BS
Guest

Mon Jul 03, 2017 2:32 pm   



Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" <dadoro@_wp_._com_> napisał w wiadomości
news:595a3bcc$0$15209$65785112@news.neostrada.pl...
Quote:
Bo tak naprawde ma on 10 wersji na kazda z czesci zdania
http://www.mm.pl/~rados/tresc/gener.html
....
Nie zaczną. Najpierw by musieli słuchać, a tego się nie da dłużej niż
przez chwilę.

Czyli idealne na przemówienia Pierwszego Sekretarza Smile
(będzie lekko po żołniersku, ale tego dowcip wymaga)
Ale Gomółki nikt nie pobije, dzisiejsi mówcy, w różny sposób wołają
"pomóżcie". A Gomółka, to prawdziwy maczo, 6 godzin pieprzył na stojąco...
(koniec...)
Ciekawe, jak by lud to wówczas odebrał... Zwłaszcza z takiego generatora...
A właśnie, a może pisarze przemówień korzystali, tylko zestaw cegiełek,
zamiast po 10, był np. po 20, czy nawet 50, rzut kostką i pyk, zestaw leci
na papier Smile A później brawa Smile Zaś zanim się sekretarz skapnął, że cuś tu
nie tak jest, to zapomniał, co wcześniej było, taka "dodekafonia" w
przemówieniach :)

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
w odróżnieniu od ludzi, którzy niezdolni są do czystej miłości
i zawsze muszą mieszać miłość z nienawiścią.
(C) Zygmunt Freud.

wół, wół roboczy ''PO
Guest

Mon Jul 03, 2017 3:01 pm   



ależ Panowie przesiąkliście eurpejską ideologią
przecież to trzeba niezłego łba, żeby wymyślić 100 zdań, które można
sobie później dowolnie połączyć...

ponownie: co jest wygenerowane, a co wymyślone przez człowieka?

Goto page Previous  1, 2, 3  Next

elektroda NewsGroups Forum Index - Elektronika Polska - Kiedy już czas na zmiany: Dlaczego wciąż obsadzają te same posadki w Europie?

NOWY TEMAT

Regulamin - Zasady uzytkowania Polityka prywatnosci Kontakt RTV map News map