Goto page Previous 1, 2, 3 Next
Guest
Sat May 30, 2009 5:03 pm
Użytkownik "VSS" <vss@vss.pl> napisał w wiadomości
news:gvr4tl$2t1r$1@opal.icpnet.pl...
Quote:
Użytkownik wrote:
i jakiś program do montowania filmów minimum 300 zł np.: Pinacle
studio 12 /
studio 12 potrafi zrobić film w fullHD ?
--
VSS
http://vss.pl
Kup zarejestruj i sprawdź
jhr
Jingiel
Guest
Sat May 30, 2009 5:24 pm
Quote:
studio 12 potrafi zrobić film w fullHD ?
Wersja Ultimate chyba tak
Jingiel
Irokez
Guest
Sat May 30, 2009 5:26 pm
Użytkownik "Marcin E. Hamerla" <Xmeh4njusy@Xpoczta.Xonet.Xpl.removeX>
napisał w wiadomości news:guh225p6eiousl8sbknkcqq29gag4j2b8v@4ax.com...
Quote:
Marcin Łukasik napisal(a):
Ewentualnie mogą się
pojawić zakłócenia, ale inaczej się będą objawiać niż przy sygnale
analogowym. Na tej niewiedzy handlowcy biją kasę.
Jakiego charakteru zaklocenia moga sie pojawic?
Najczęściej dużo kwadratów, wynikających z kompresji cyfrowej obrazu, aż
w końcu szybka "stop klatka".
Jeśli masz w domu jakiś polsat cyfrowy, wizję, czy cokolwiek, na małej
antenie to możesz to zaobserwować przy burzy/śnieżycy.
Czyli niezaleznie od sposobu kodowania zaklocenia objawiaja sie
dokadnie tak samo?
Jedno kodowanie może być bardziej odporne na zakłócenia niz drugie, ale po
przekroczeniu pewnego progu błędów masz przekłamanie.
Teraz albo dostaniesz stop-klatkę po przekroczeniu liczby błędów, albo
jakieś kwadraty albo zafałszowanie informacji jak błędy spowodują
wygenerowanie poprawnej składniowo informacji, tyle że innej.
Ale w stosunku do analoga to nie ma bata - usłyszysz albo uwidzisz,
zwłaszcza przy tak dużej kompresji materiału.
--
Irokez
Guest
Sat May 30, 2009 7:00 pm
Użytkownik "Jingiel" <XXX@XX.XX> napisał w wiadomości
news:gvr6in$vac$1@node1.news.atman.pl...
Quote:
żle działa daje śnieg i przesunięcia kolorów.
Hahahah, niezłe. Jednak marketing działa. Porobi przesunięcia w sygnale
cyfrowym. Czary mary.
Jingiel
Jesteś teoretykiem i to marnym ,a wpraktyce sprawdziłeś ?
A tak dla ćwiczenia policz jakie ilości danych przkazywnne są w jednostce
czasu przy
obrazie "fulHD" i dzwięku 5.1,bo coś mi się wydaje,że nie bardzo wiesz o
czym mowa.
Jak sprawdzisz w praktyce to ten kabelek za 30 zł wyrzucisz do śmieci ,no
chyba ,że jesteś
właśnie sprzedawcą tych kabli i tak je zachwalasz.Jak to liczenie ci nie
wyjdzie to kup taki za 30 zł i taki
za 130 ,rozetnij je i sprawdż czym one się różnią.
jhr
Jingiel
Guest
Sat May 30, 2009 7:38 pm
Quote:
właśnie sprzedawcą tych kabli i tak je zachwalasz.Jak to liczenie ci nie
wyjdzie to kup taki za 30 zł i taki
za 130 ,rozetnij je i sprawdż czym one się różnią.
Nie jestem teoretykiem. Akurat mam kabelek za 30 zł i spięte Sony Bravia
40' Full HB z odtwarzaczem BD i jakoś żadnych zakłóceń nie ma, a już
na pewno nie nie będę rozcinał dobrze działającego kabla. Zreszta, gdyby
były z nim jakies problemy to od razu wymieniłbym go w sklepie. Nie było
takiej potrzeby. Twierdzisz, że kable za 30 zł są zle???
Jingiel
KILu
Guest
Sat May 30, 2009 8:24 pm
Użytkownik wrote:
Quote:
Jesteś teoretykiem i to marnym ,a wpraktyce sprawdziłeś ?
A Ty sprawdzales? Niewazne jak wykonany jest kabel za 30 zl (podpowiem - z
reguly calkiem niezle, zreszta kupiony od producenta kosztuje marne grosze
i dopiero w sklepie do ceny dopisuje sie dwa zera, bo ludzie i tak to
lykna), wazne, ze z tego co wiem jego budowa nie moze byc przyczyna
pojawienia sie subtelnych roznic w jakosci obrazu (i na pewno nie wplywa
na ostrosc obrazu czy kolory). To nie analog!
Quote:
kup taki za 30 zł i taki za 130 ,rozetnij je i sprawdż czym one
się różnią.
Iloscia zlota na powierzchni wtyczek, gruboscia gumowej oslony? :)
k,
Adam Dybkowski
Guest
Sat May 30, 2009 9:47 pm
michalek pisze:
Quote:
Staje przed potrzeba kupienia kamery do nagrywania niektórych
przez siebie prowadzonych prelekcji-wykładow. Czasem pewnie
byłaby używana do typowo rodzinnych wydarzeń.
Ponieważ chciałem wydać na nią możliwie niedużo, rozglądałem
się za kamerami poniżej 1000zł.
Przy tej cenie o wyższej rozdzielczości niż PAL (720x576) możesz
zapomnieć. A jeżeli chodzi o kamery PAL, najlepszym nośnikiem jest jak
do tej pory niepokonana kaseta MiniDV. Bardzo mała, praktycznie
pomijalna kompresja danych (zaledwie 5:1) daje znacznie lepszą jakość
obrazu niż "wynalazki" stosowane przy zapisie filmów na kartach pamięci
czy dyskach twardych w kamerach (tam stosowana jest mocna kompresja
MPEG4, najczęściej H.264 AVC).
Główna wada to konieczność "zabawy" z tak nagranym materiałem w celu
chociażby utworzenia płyty DVD z filmem (zgranie taśmy do komputera
przez kabel Firewire, kompresja na wybrany format).
--
Adam Dybkowski
http://dybkowski.net/
Uwaga: przed wysłaniem do mnie maila usuń cyfry z adresu.
Krzysztof Tabaczynski
Guest
Sat May 30, 2009 10:12 pm
Użytkownik "Adam Dybkowski" <adybkows12@45wp.pl> napisał w wiadomości
news:gvs60a$sop$1@news.wp.pl...
Quote:
michalek pisze:
Staje przed potrzeba kupienia kamery do nagrywania niektórych
przez siebie prowadzonych prelekcji-wykładow. Czasem pewnie
byłaby używana do typowo rodzinnych wydarzeń.
Ponieważ chciałem wydać na nią możliwie niedużo, rozglądałem
się za kamerami poniżej 1000zł.
Przy tej cenie o wyższej rozdzielczości niż PAL (720x576) możesz
zapomnieć. A jeżeli chodzi o kamery PAL, najlepszym nośnikiem jest jak
do tej pory niepokonana kaseta MiniDV. Bardzo mała, praktycznie
pomijalna kompresja danych (zaledwie 5:1) daje znacznie lepszą jakość
obrazu niż "wynalazki" stosowane przy zapisie filmów na kartach pamięci
czy dyskach twardych w kamerach (tam stosowana jest mocna kompresja
MPEG4, najczęściej H.264 AVC).
Główna wada to konieczność "zabawy" z tak nagranym materiałem w celu
chociażby utworzenia płyty DVD z filmem (zgranie taśmy do komputera
przez kabel Firewire, kompresja na wybrany format).
A jak jest z jakością zapisu na małych płytkach DVD (1.4 GB, 8 cm)?
Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.
Jingiel
Guest
Sat May 30, 2009 10:23 pm
Quote:
A jak jest z jakością zapisu na małych płytkach DVD (1.4 GB, 8 cm)?
Kompresja mpeg2. Czasem po nagraniu plyta do wywalenia, nie daje sie
sfinalizowac. Kolejny wynalazek.
Jingiel
Marcin Łukasik
Guest
Sat May 30, 2009 11:49 pm
KILu pisze:
Quote:
Iloscia zlota na powierzchni wtyczek, gruboscia gumowej oslony?
Tak się też kiedyś zastanawiałem, skąd wzięła się ta paranoja ze złotem.
Przecież złoto ma mniejszą konduktywność (41000000 S/m) od miedzi
(58000000 S/m)... rozumiem, że złącza nie śniedzieją, ale inne głupie
wymysły mnie ostro zastanawiają...
m.
--
Milea Wireless Communications,
http://milea.pl
Anteny WiFi, UMTS, kable, zlacza, akcesoria.
``Be who you are and say what you feel, because those who mind don't
matter and those who matter don't mind.''
Jerry1111
Guest
Sun May 31, 2009 9:12 am
Adam Dybkowski wrote:
Quote:
Przy tej cenie o wyższej rozdzielczości niż PAL (720x576) możesz
zapomnieć. A jeżeli chodzi o kamery PAL, najlepszym nośnikiem jest jak
do tej pory niepokonana kaseta MiniDV.
MiniDV jest bardzo dobre rowniez do HD - ja nie narzekam. Jedna uwaga -
w kamerach Sony trzeba uzywac kaset Sony (na poczatku uzywalem JVC i
mialem drpo-outy).
Quote:
Bardzo mała, praktycznie
pomijalna kompresja danych (zaledwie 5:1) daje znacznie lepszą jakość
obrazu niż "wynalazki" stosowane przy zapisie filmów na kartach pamięci
czy dyskach twardych w kamerach (tam stosowana jest mocna kompresja
MPEG4, najczęściej H.264 AVC).
A uwierzysz ze kupienie kamery MiniDV graniczy teraz z cudem? Wszedzie
karty pamieci i HDD sa, a tasiemki jakby juz 'wycofane'. Ki czort?
Quote:
Główna wada to konieczność "zabawy" z tak nagranym materiałem w celu
chociażby utworzenia płyty DVD z filmem (zgranie taśmy do komputera
przez kabel Firewire, kompresja na wybrany format).
Iii tam. Jedyne co denerwuje ze zgranie 1h filmu do kompa trwa dokladnie
1:00:00 ;-(
--
Jerry1111
J.F.
Guest
Sun May 31, 2009 2:07 pm
On Sat, 30 May 2009 16:50:30 +0200, Marcin Łukasik wrote:
Quote:
Marcin E. Hamerla pisze:
Ewentualnie mogą się
pojawić zakłócenia, ale inaczej się będą objawiać niż przy sygnale
analogowym. Na tej niewiedzy handlowcy biją kasę.
Jakiego charakteru zaklocenia moga sie pojawic?
Najczęściej dużo kwadratów, wynikających z kompresji cyfrowej obrazu, aż
w końcu szybka "stop klatka".
Jeśli masz w domu jakiś polsat cyfrowy, wizję, czy cokolwiek, na małej
antenie to możesz to zaobserwować przy burzy/śnieżycy.
Ale mowa o transmisji raczej nieskompresowanej, wiec objawy beda
jeszcze inne.
J.
Michał Lankosz
Guest
Sun May 31, 2009 3:49 pm
Quote:
Iloscia zlota na powierzchni wtyczek, gruboscia gumowej oslony? :)
Tak się też kiedyś zastanawiałem, skąd wzięła się ta paranoja ze złotem.
Przecież złoto ma mniejszą konduktywność (41000000 S/m) od miedzi
(58000000 S/m)... rozumiem, że złącza nie śniedzieją, ale inne głupie
wymysły mnie ostro zastanawiają...
Cały przewód nie jest ze złota, tylko części stykowe. Grubość warstwy złota
wpływa na (szacowaną) liczbę cykli mechanicznych, po których ono zejdzie.
Michał
Marcin Łukasik
Guest
Sun May 31, 2009 5:50 pm
Michał Lankosz pisze:
Quote:
Iloscia zlota na powierzchni wtyczek, gruboscia gumowej oslony?
Tak się też kiedyś zastanawiałem, skąd wzięła się ta paranoja ze złotem.
Przecież złoto ma mniejszą konduktywność (41000000 S/m) od miedzi
(58000000 S/m)... rozumiem, że złącza nie śniedzieją, ale inne głupie
wymysły mnie ostro zastanawiają...
Cały przewód nie jest ze złota, tylko części stykowe. Grubość warstwy złota
wpływa na (szacowaną) liczbę cykli mechanicznych, po których ono zejdzie.
Hehe, wiem, że cały nie jest ze złota
Rzecz tylko w tym, po co to złoto (techniczne!) tam jest... dla ładnego
połysku?
m.
J.F.
Guest
Sun May 31, 2009 9:08 pm
On Sun, 31 May 2009 18:50:51 +0200, Marcin Łukasik wrote:
Quote:
Hehe, wiem, że cały nie jest ze złota
Rzecz tylko w tym, po co to złoto (techniczne!) tam jest... dla ładnego
połysku?
No przeciez sam sobie odpowiedziales - zeby styki nie
sniedzialy/korodowaly/utlenialy itp.
J.
Goto page Previous 1, 2, 3 Next