Goto page Previous 1, 2, 3 Next
Piotr GaĹka
Guest
Sun Jan 08, 2017 12:07 pm
W dniu 07-01-2017 o 00:00, Tomasz Wójtowicz pisze:
Quote:
W dniu 2017-01-05 o 20:39, Piotr Gałka pisze:
W dniu 05-01-2017 o 20:05, J.F. pisze:
"Mechanizm działania jest prosty - w momencie, gdy zamykasz samochód, w
pobliżu może być ktoś z urządzeniem zagłuszającym (tak, tak!) sygnał z
kluczyków - i zamykając furę, tak naprawdę jej nie zamykasz"
Nie wiedziałem, że są ludzie, którzy po zamknięciu nie sprawdzą klamki.
Są jeszcze bolce w drzwiach, przynajmniej u mnie. Naciskając przycisk na
pilocie zawsze patrzę, czy opadły.
U mnie nie ma. Funkcja ręcznego zamykania jest zintegrowana z klamką od
wewnątrz.
P.G.
Piotr GaĹka
Guest
Sun Jan 08, 2017 12:08 pm
W dniu 05-01-2017 o 22:13, m4rkiz pisze:
Quote:
kierunkowskazy migna raz znaczy ze zamknelo, migna szybko 4 razy cos nie
gra, nie migna wcale - ktos zaglusza
U mnie migną n razy jak nie domknięte, jak siłownik szwankuje nie migną.
P.G.
Piotr GaĹka
Guest
Sun Jan 08, 2017 12:09 pm
W dniu 07-01-2017 o 08:48, kriters pisze:
Quote:
On 2017-01-05 20:39, Piotr Gałka wrote:
W dniu 05-01-2017 o 20:05, J.F. pisze:
Nie wiedziałem, że są ludzie, którzy po zamknięciu nie sprawdzą klamki.
Ja nie pamiętam kiedy ostatnio widziałem jak ktoś sprawdza.
A ja się nie rozglądam i pewnie dlatego nie wiedziałem

.
P.G.
Mateusz Bogusz
Guest
Sun Jan 08, 2017 4:23 pm
Quote:
a przy rozruchu są gaszone (tak ten tym ma).
No to jak najbardziej prawidłowo. Po co obciążać dodatkowo w czasie
rozruchu.
--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz
Mateusz Bogusz
Guest
Sun Jan 08, 2017 4:24 pm
Quote:
a przy rozruchu są gaszone (tak ten tym ma).
No to jak najbardziej prawidłowo. Po co obciążać dodatkowo w czasie
rozruchu.
A nie wszyscy znają myk, żeby w mroźny dzień włączyć drogowe na
kilkanaście sekund, aby łatwiej odpalić.
--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz
HF5BS
Guest
Mon Jan 09, 2017 1:36 am
Użytkownik "Mateusz Bogusz" <mabakay@o2.pl> napisał w wiadomości
news:o4tlk0$fru$3@node2.news.atman.pl...
Quote:
a przy rozruchu są gaszone (tak ten tym ma).
No to jak najbardziej prawidłowo. Po co obciążać dodatkowo w czasie
rozruchu.
A nie wszyscy znają myk, żeby w mroźny dzień włączyć drogowe na
kilkanaście sekund, aby łatwiej odpalić.
Zna(łe)m i stosowałem.
Obliczyłem, że nawet do 2 minut się da bez istotnych strat, skarpeta
przy -20 odpalała w 2-3 sekundy.
--
....Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.
robot
Guest
Mon Jan 09, 2017 3:52 pm
W dniu 2017-01-05 o 20:39, Piotr Gałka pisze:
Quote:
W dniu 05-01-2017 o 20:05, J.F. pisze:
"Mechanizm działania jest prosty - w momencie, gdy zamykasz
samochód, w pobliżu może być ktoś z urządzeniem zagłuszającym (tak,
tak!) sygnał z kluczyków - i zamykając furę, tak naprawdę jej nie
zamykasz"
Nie wiedziałem, że są ludzie, którzy po zamknięciu nie sprawdzą
klamki. Ja zawsze sprawdzam też od drzwi tylnych bo od kilku lat coś
tam w siłowniku nie kontaktuje i czasem się nie zamyka/ nie otwiera.
Natomiast zdarzało mi się stawać w miejscach, gdzie był kłopot z
działaniem pilota, ale raczej winiłem (nie wiem czy słusznie)
pobliski maszt komórkowy, albo jakiś CB. P.G.
A ja ostatnio w ogóle przestałem zamykać.
pozdro
Waldemar
Guest
Mon Jan 09, 2017 4:56 pm
Am 06.01.2017 um 00:52 schrieb HF5BS:
Quote:
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:586e990c$0$649$65785112@news.neostrada.pl...
http://www.msn.com/pl-pl/styl-zycia/life/uwaga-w-ten-spos%C3%B3b-z%C5%82odzieje-otwieraj%C4%85-auta-miesi%C4%85c-temu-skradziono-mi-laptopa/ar-BBxWd0L
"Ktoś wyciągnął laptopa z samochodu pana Adama, nie zrobił tego jednak
przez wybicie szyby.
"Mechanizm działania jest prosty - w momencie, gdy zamykasz samochód,
w pobliżu może być ktoś z urządzeniem zagłuszającym (tak, tak!) sygnał
z kluczyków - i zamykając furę, tak naprawdę jej nie zamykasz"
Skutek stosowania nadal urządzeń na 433.925 MHz, gdzie pracują
krótkofalowcy, mając do tego pełne prawo, gdzie jest cała masa
badziewiastych nadajników wszelakich, co mieszają się ze wszystkim i
wszędzie, uważam, że nie powinno być już możliwości pracy urządzeń, a
te, co są obecnie, jedynie do końca legalizacji. Dlaczego? Bo się w tym
rejonie pasma zrobiło po prostu ciasno, a urządzonka w samochodach,
raczej niekoniecznie muszą grzeszyć sprawnym torem radiowym, odpornym na
cokolwiek mocniejszego od szumu tła.
Mój były sąsiad nawet odjechać nie mógł, jak rozmawiałem na 70cm. 40W na
antenie zatykało skutecznie i pilota i blokadę w całym paśmie 70cm.
Waldek
HF5BS
Guest
Mon Jan 09, 2017 7:42 pm
Użytkownik "Waldemar" <waldemar@zedat.fu-berlin.de> napisał w wiadomości
news:edhq50F3mpnU1@mid.uni-berlin.de...
Quote:
Mój były sąsiad nawet odjechać nie mógł, jak rozmawiałem na 70cm. 40W na
antenie zatykało skutecznie i pilota i blokadę w całym paśmie 70cm.
Pamiętam, jak kiedyś w Wesołej, zanim stała się częścią Warszawy po ichnim
referendum, ze znajomym (wyjechał do .uk, nie kontaktuje się na razie)
próbowaliśmy uruchamiać tam radioklub, coś na kształt działalności o.
Kolbego, ale nie religijne, w siedzibie straży pożarnej, tuż koło masztu GSM
(który nie miał w tej sprawie znaczenia, po prostu tam stał). Jednym z
aspektów działalności było uruchomienie ATV, oczywiście z różnicą 5.5, na
parę km działało. W pewnym momencie z okien widać, ze jakiś gość męczy się z
autem, którego już nie pamiętam, czy otworzyć nie mógł, czy odjechać, w
każdym razie, wzywał serwis od autoalarmów chyba, czy co... w każdym razie,
o własnych siłach auto nie dało rady (po iluś błędnych próbach immobilizer
blokował auto), chyba musiała laweta przyjechać, czy holownik, nie pomnę. Co
było przyczyną? emisja telewizyjna w paśmie 70cm, w miejscu oczywiście do
tego przewidzianym, odbiorniczek w centralce nie dość, że pewnie kiepski i
pewnie go zakłócenia od szumów cieplnych potrafią przydusić, to jeszcze -
hint: widmo sygnału TV. Nie bardzo sobie wyobrażam, żebym musiał wstrzymywać
swoje nadawanie, aby przypadkiem nie odczulić jakiegoś sprzęciku, co to
nawet pewnie homologacji radiowej nie ma...
Nie wiem, ile aut zostało (niechcący zresztą) tak uziemionych... ale czy to
radioklubu problem, że chłam i gówno ludzie mają, bo ktoś dopuścił używanie?
Obecnie radioklub ZTCW nie działa.
--
....Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.
Adam Wysocki
Guest
Wed Jan 11, 2017 12:36 pm
Piotr Gałka <piotr.galka@cutthismicromade.pl> wrote:
Quote:
Ja mam w komputerze przestawioną flagę dla trybu automatycznego świateł
(tryb polega na tym, ze jak ciemno to się świecą, a przestawienie flagi
blokuje czujnik i zawsze się świecą).
Jakby mi komputer sterował światłami, to też bym przestawił

To jeszcze
nie ta era, 2004 rok.
Quote:
Po włączeniu od razu się zapalają (co według mnie nie jest wcale
złe dla akumulatora), a przy rozruchu są gaszone (tak ten tym ma).
A nie jest to złe dla świateł, że tak mrugają? Niby nie halogeny, ale
zawsze...
--
http://www.chmurka.net/
Adam Wysocki
Guest
Wed Jan 11, 2017 12:37 pm
Mateusz Bogusz <mabakay@o2.pl> wrote:
Quote:
a przy rozruchu są gaszone (tak ten tym ma).
No to jak najbardziej prawidłowo. Po co obciążać dodatkowo w czasie
rozruchu.
Szkoda że nie da się wyłączyć odcinania gniazda zapalniczki podczas
rozruchu - bo ja nie mam w nim zapalniczki, tylko odbiorniki, które
ciągną mało prądu, ale nie ma sensu ich wyłączać i włączać na chwilę
(np. rejestrator).
--
http://www.chmurka.net/
Adam Wysocki
Guest
Wed Jan 11, 2017 12:38 pm
Mateusz Bogusz <mabakay@o2.pl> wrote:
Quote:
No to jak najbardziej prawidłowo. Po co obciążać dodatkowo w czasie
rozruchu.
A nie wszyscy znają myk, żeby w mroźny dzień włączyć drogowe na
kilkanaście sekund, aby łatwiej odpalić.
Nie znałem. Dlaczego tak? Akumulator się podgrzewa i spada mu opór
wewnętrzny?
--
http://www.chmurka.net/
Piotr GaĹka
Guest
Wed Jan 11, 2017 12:39 pm
W dniu 11-01-2017 o 11:44, Adam Wysocki pisze:
Quote:
Piotr Gałka <piotr.galka@cutthismicromade.pl> wrote:
Jak drzwi/bagażnik są niedomknięte i z tego powodu nie zamknie to u mnie
też słychać, ale jak nie zamknie bo siłownik nie zadziałał to nie słychać.
W sumie dziwne, przecież jest (chyba?) czujnik sprawdzający, czy zamek
jest otwarty czy zamknięty...
Nie wiem dokładnie jak kiedy się zachowa - nie robiłem celowych
eksperymentów, ale na 100% czasem po zamknięciu (bez żadnych
nienormalnych zachowań (może poza tym, że stojąc koło drzwi kierowcy
wydaje się, że w tylnych nie było słychać zamykania) można je otworzyć.
Po otwarciu i trzaśnięciu już za drugim razem się zamykają.
Gorzej jak się nie otworzą bo nie ma jak trzasnąć

.
P.G.
Adam Wysocki
Guest
Wed Jan 11, 2017 12:43 pm
HF5BS <hf5bs@t.pl> wrote:
Quote:
Obliczyłem, że nawet do 2 minut się da bez istotnych strat,
Jak to policzyłeś, tzn. ile ładunku uznałeś za istotną stratę? 2 minuty
przy 110W (2x 55W), czyli 9A, to 0.3Ah, przy pojemności aku 50Ah daje
to 0.6% pojemności.
Quote:
skarpeta przy -20 odpalała w 2-3 sekundy.
U mnie zawsze wszystkie samochody i motocykle, które miałem, odpalały
niezależnie od pogody - może kwestia tego, że nie Diesle a może tego, że
zawsze dbałem o naładowanie akumulatora, szczególnie podczas dłuższych
postojów (np. motor w zimie - nie wyjmuję aku, żeby trzymać w cieple,
ale jest na stałe podtrzymywany na 13.8V, i tak już którąś zimę).
--
http://www.chmurka.net/
Adam Wysocki
Guest
Wed Jan 11, 2017 12:44 pm
Piotr Gałka <piotr.galka@cutthismicromade.pl> wrote:
Quote:
Jak drzwi/bagażnik są niedomknięte i z tego powodu nie zamknie to u mnie
też słychać, ale jak nie zamknie bo siłownik nie zadziałał to nie słychać.
W sumie dziwne, przecież jest (chyba?) czujnik sprawdzający, czy zamek
jest otwarty czy zamknięty...
--
http://www.chmurka.net/
Goto page Previous 1, 2, 3 Next