Goto page Previous 1, 2, 3, 4
Marcin Stanisz
Guest
Wed Jul 11, 2007 12:25 pm
On Wed, 11 Jul 2007 12:20:43 +0200, William wrote:
Quote:
Nie jest to przypadkiem jakiś produkt wewnętrzny sieci sklepów ?
Byłem przed chwilką w osiedlowym SAMie i nie znalazłem takiego.
Nie.
http://www.jelp.pl/
Nie masz dzieci małych pewnie? ;)
Pzdr.
Marcin Stanisz
--
"A lie will go round the world before the truth has got its boots on"
Terry Pratchett, "Truth"
William
Guest
Wed Jul 11, 2007 2:53 pm
Marcin Stanisz napisał(a):
Quote:
On Wed, 11 Jul 2007 12:20:43 +0200, William wrote:
Nie jest to przypadkiem jaki produkt wewntrzny sieci sklepw ?
Byem przed chwilk w osiedlowym SAMie i nie znalazem takiego.
Nie.
http://www.jelp.pl/
Nie masz dzieci maych pewnie? ;)
Nie i zgadzam się z teorią, że alergie są efektem utrzymywania
sterylności w okresie niemowlęcym. Wyparzanie smoczków, jałowe pieluchy
jednorazowe itd.
Mirek
Guest
Wed Jul 11, 2007 5:04 pm
William wrote:
Quote:
Jest nawet wrÄcz przeciwnie - nowe telewizory odbierajÄc sygnaĹ
cyfrowy NIE pozwolÄ na zmianÄ kanaĹu czy gĹoĹnoĹci w czasie
trwania bloku reklamowego.
Rewelacja! - przyjdzie czas na hackowane telewizorów, a następnie Wolne
Telewizory na Linux-ie :D
Mirek.
VACUM
Guest
Wed Jul 11, 2007 9:52 pm
Użytkownik "William" <william@null.pl> napisał w wiadomości
news:f72asu$gk1$2@news2.ipartners.pl...
Quote:
VACUM napisał(a):
IMHO nie masz racji. Nie istnieje na rynku detalicznym np. proszek do
prania kt?ry nie by?by reklamowany w TV.
istnieje
np. "JELP"
Nie jest to przypadkiem jakiś produkt wewnętrzny sieci sklepów ? Byłem
przed chwilką w osiedlowym SAMie i nie znalazłem takiego.
Raczej nie
Adam Dybkowski
Guest
Wed Jul 11, 2007 10:06 pm
William pisze:
Quote:
IMHO nie masz racji. Nie istnieje na rynku detalicznym np. proszek do
prania ktry nie byby reklamowany w TV.
istnieje
np. "JELP"
Nie jest to przypadkiem jakiś produkt wewnętrzny sieci sklepów ? Byłem
przed chwilką w osiedlowym SAMie i nie znalazłem takiego.
http://marketing.org.pl/index.php/go=2/act=4/did=1130/aid=m41a30c1b43a63
--
Adam Dybkowski
http://www.amwaw.edu.pl/~adybkows/
Uwaga: przed wysłaniem do mnie maila usuń cyfry z adresu.
J.F.
Guest
Wed Jul 11, 2007 10:27 pm
On Wed, 11 Jul 2007 11:53:05 +0200, jgrotnik@no_spamwp.pl wrote:
Quote:
On Tue, 10 Jul 2007 22:54:42 +0200, Rafal Franczak
Czy zamiast celować w logo, nie możnaby oprzeć się na "zajawce"
poprzedzającej blok relkamowy. Zwykle ma ona stały dźwięk, kolorystykę
dobraną do stacji i zwykle rozpoczyna oraz kończy blok reklamowy.
Problem: Rozpoczynajacy i konczacy moga brzmiec i wygladac tak samo...
W dodatku nadaja go czesto pare razy w trakcie bloku.
J.
A. Grodecki
Guest
Thu Jul 12, 2007 1:10 pm
Greg(G.Kasprowicz) napisał(a):
Quote:
ciekawe jakie mialoby to wziecie gdybym nagle zaczal produkowac:)
i sprzedawac, powiedzmy po 100 czy 200zl..
Zrób i daj znać. Masz ew mnie pierwszego klienta. Tylko żeby działało
skutecznie.
--
Pozdrawiam,
A. Grodecki
"Wszystkie zwierzęta sa równe.
Ale te, które mają futerko w trzykolorowe pasy, są równiejsze."
A. Grodecki
Guest
Thu Jul 12, 2007 1:15 pm
William napisał(a):
Quote:
Nie jest. Właśnie dla takich układów nadawcy wyłączają logo kilka minut
przed blokiem reklamowym i włączają też z opóźnieniem. Tak że stracisz
kilka minut filmu co cię zirytuje. IMHO najlepszy jest jednak na rekalmy
guzik "mute".
U mnie w domu zazwyczaj włącza się time shift na nagrywarce i zaczyna
oglądac film z co najmniej półgodzinnym opóźnieniem. W ten sposób
przeskakujemy później reklamy i, co najważniejsze, nie marnujemy życia
na nic. Pół godziny dziennie zaoszczędzone powiedzmy raz na 3 dni (kiedy
jest coś do oglądania), to aż 4-5 całych dni w roku!!!
--
Pozdrawiam,
A. Grodecki
"Wszystkie zwierzęta sa równe.
Ale te, które mają futerko w trzykolorowe pasy, są równiejsze."
Goto page Previous 1, 2, 3, 4