Goto page Previous 1, 2, 3, 4 Next
VACUM
Guest
Tue Jul 10, 2007 10:08 pm
Quote:
Ewentualnie reagowanie tylko na nagły skok głośności.
Załączenie tekiego czegoś w nocnej porze złagodzi nastroje rodziny i
sąsiadów.
Rafał
Tak na marginesie to coś mi się wydaje że lobby producentów telewizorków
nie jest zainteresowane tematem.
Nie ma siły, aby było to jakimś problemem dla Sony czy LG.
Oni o tym wiedzą doskonale ,ale nie jest w ich interesie zrobienie układu za
kilka dolarów
bo telewizorki też się reklamuje w telewizorkach
Nie
Guest
Tue Jul 10, 2007 10:23 pm
Quote:
Podł?czyłem TV do wzmacniacza Sony przez Euro i też przerywniki s? gło?no
jak cholera.
Nic nie zdziałam chyba- pilot w zasięgu tylko ratuje .
u mnie auto glosnosc dziala poprawnie wylacznie gdy korzystam z hdmi
Mariusz
Guest
Tue Jul 10, 2007 11:27 pm
Quote:
Tak na marginesie to coś mi się wydaje że lobby producentów telewizorków
nie jest zainteresowane tematem.
Nie ma siły, aby było to jakimś problemem dla Sony czy LG.
Oni o tym wiedzą doskonale ,ale nie jest w ich interesie zrobienie układu
za kilka dolarów
bo telewizorki też się reklamuje w telewizorkach
Raczej jak by komu udało się w 100% usunšć reklamy z TV padło by z 95%
stacji. Po co komu telewizor, jak nie ma co oglšdać? Na reklamy jestemy
skazani i powinnimy się cieszyć, bo dzięki nim mamy tańszš kablówkę,
teoretycznie lepsze programy i można wyskoczyć w czasie reklam do toalety
Jedynie co bym wprowadził to zakaz przerywania filmu częciej niż raz na
godzinę, albo nawet dwie. TV nie oglšdam, ale czasem jak co odpalę, to
więcej reklam niż filmu. TVN i POLSAT już zupełnie sobie darowałem, lepiej
znaleć film na DVD.
A co do wštku to był on już przerabiany jaki czas temu i tez był pomysł z
logiem, albo przystawkš z połšczeniem internetowym.
Pozdrawiam
Adam Dybkowski
Guest
Tue Jul 10, 2007 11:42 pm
Mariusz pisze:
Quote:
Raczej jak by komu udało się w 100% usunšć reklamy z TV padło by z 95%
stacji. Po co komu telewizor, jak nie ma co oglšdać? Na reklamy jestemy
skazani i powinnimy się cieszyć, bo dzięki nim mamy tańszš kablówkę,
teoretycznie lepsze programy i można wyskoczyć w czasie reklam do
toalety
Olać reklamy od kiedy istnieje DVR i Timeshift. Jedyny problem w tym, że
przycisk "+30 sekund" istnieje tylko w niewielu urzšdzeniach.
--
Szczęliwy posiadacz nbox recordera,
Adam Dybkowski
http://www.amwaw.edu.pl/~adybkows/
Uwaga: przed wysłaniem do mnie maila usuń cyfry z adresu.
William
Guest
Wed Jul 11, 2007 6:46 am
henry1 napisał(a):
Quote:
NOBLA temu kto wymyli co do usuwania tych debilnych reklam z programu TV.
W ramach walki z reklam nie kupuj tych produktw.
Na plkach obok s produkty ktre nie s reklamowane i niczym si nie rni
od reklamowanych ( ba, czsto s tasze ).
IMHO nie masz racji. Nie istnieje na rynku detalicznym np. proszek do
prania który nie byłby reklamowany w TV.
William
Guest
Wed Jul 11, 2007 6:50 am
Quote:
Tak na marginesie to co mi si wydaje e lobby producentw telewizorkw
nie jest zainteresowane tematem.
Nie ma siy, aby byo to jakim problemem dla Sony czy LG.
Oni o tym wiedz doskonale ,ale nie jest w ich interesie zrobienie ukadu za
kilka dolarw
bo telewizorki te si reklamuje w telewizorkach :)
Jest nawet wręcz przeciwnie - nowe telewizory odbierając sygnał cyfrowy
NIE pozwolą na zmianę kanału czy głośności w czasie trwania bloku
reklamowego. Standard już jest (Siemens), telewizory sprzedawane od 2
lat to mają, za kilka lat po nasyceniu rynku nastąpi pewnie jego
globalne uruchomienie.
VACUM
Guest
Wed Jul 11, 2007 7:02 am
Quote:
IMHO nie masz racji. Nie istnieje na rynku detalicznym np. proszek do
prania który nie byłby reklamowany w TV.
istnieje
np. "JELP"
Artur(m)
Guest
Wed Jul 11, 2007 8:18 am
Użytkownik "William" <william@null.pl> napisał w wiadomości
news:f700tv$2964$1@news2.ipartners.pl...
Quote:
wystarczy taki uklad nauczyc log wszystkich odbieranych stacji i niech
sobie
sledzi..
mysle ze jest to do zrobienia w tani i skuteczny sposob
Nie jest. Właśnie dla takich układów nadawcy wyłączają logo kilka minut
przed blokiem reklamowym i włączają też z opóźnieniem. Tak że stracisz
kilka minut filmu co cię zirytuje. IMHO najlepszy jest jednak na rekalmy
guzik "mute".
Można dodatkowo analizować (średni) poziom głośności.
Mniejsze prawdopodobieństwo niedooglądaniasuperfilmu:)
Artur(m)
PS. Sposób na pewno istnieje Popyt byłby spory
(choć mojej żonie nie przeszkadzają, wyrobiła sobie
mechanizm ignorowania przesyłu reklamowego)
Ale nawet przy "wymyśleniu" takiej "broni"
"wrogowie" wymyśliliby "tarczę"
Artur(m)
Guest
Wed Jul 11, 2007 8:19 am
Użytkownik "Greg(G.Kasprowicz)" <Grzegorz.Kasprowicz_usunto_@CERN.CH>
napisał w wiadomości news:f70037$2f1$1@inews.gazeta.pl...
Quote:
a moze by tylko wystarczylo usredniac wartosc sygnalu z tego obszaru?
i badac zachowanie tej sredniej wartosci..?
mysle ze jest to do zrobienia w tani i skuteczny sposob
Wiesz jak narażasz się wielkiemu lobby reklamopijców
Słyszałem, że gdzieś zakazano (próbowano zakazać)
ustawowo, takich "machlojek" :-O
u nas czy w usa?
ciekawe jakie mialoby to wziecie gdybym nagle zaczal produkowac:)
i sprzedawac, powiedzmy po 100 czy 200zl..
wtykaloby sie to w eurozlacze i gdy leci reklama tv przelaczalby sie na AV
na przyklad
albo wysylalo sekwencje MUTE przez IR
problem z wielka roznorodnoscia rozwiazan TV, ale cos by sie wymyslilo
Dla mnie 150 plnów to całkowicie zachęcająca cena.
Artur(m)
Artur(m)
Guest
Wed Jul 11, 2007 8:37 am
Użytkownik "Greg(G.Kasprowicz)" <Grzegorz.Kasprowicz_usunto_@CERN.CH>
napisał w wiadomości news:f70dug$6i8$1@inews.gazeta.pl...
Quote:
NOBLA temu kto wymyśli coś do usuwania tych debilnych reklam z programu
TV.
W ramach walki z reklamą nie kupuję tych produktów.
Na pólkach obok są produkty które nie są reklamowane i niczym się nie
różnią
od reklamowanych ( ba, często są tańsze ).
Może przy spadku sprzedaży mimo koszmarnie drogich reklam (za które
płaci
klient w cenie towaru) ci szaleńcy reklamowi w końcu zbankrutują ku
naszej
radości.
a ja kupuje to co mi sie podoba:)
bo nie mam mozgu nasiaknietego reklamowym spamem
Nawet nie wiesz jak sie mylisz
Nasączamy sie tym bez swojego przyzwolenia,
lub wręcz mimo stanowczego sprzeciwu.
Artur(m)
Artur(m)
Guest
Wed Jul 11, 2007 8:42 am
Użytkownik "Mariusz" <ffff@fdfdf.pl> napisał w wiadomoci
news:f7115e$ear$1@atlantis.news.tpi.pl...
Quote:
Tak na marginesie to coś mi się wydaje że lobby producentów telewizorków
nie jest zainteresowane tematem.
Nie ma siły, aby było to jakimś problemem dla Sony czy LG.
Oni o tym wiedzą doskonale ,ale nie jest w ich interesie zrobienie
układu
za kilka dolarów
bo telewizorki też się reklamuje w telewizorkach :)
Raczej jak by komu udało się w 100% usunšć reklamy z TV padło by z 95%
stacji. Po co komu telewizor, jak nie ma co oglšdać? Na reklamy jestemy
skazani i powinnimy się cieszyć, bo dzięki nim mamy tańszš kablówkę,
To jest argument typu komunistycznego,
damy ci mniejszš pensje, ale pojedziesz za pół ceny na wczasy do Jastarni.
Quote:
teoretycznie lepsze programy
pierwsza częć, w zasadzie, prawdziwa
Quote:
i można wyskoczyć w czasie reklam do toalety
to jest własciwy argument!
:)
Artur(m)
Waldemar
Guest
Wed Jul 11, 2007 9:55 am
VACUM schrieb:
Quote:
Dobre, ale może prościej 2-3 fotodiody w ww. rogu
które będą reagować na reklamie (bez znaczka firmowego)
zmiany są (są większe) niż fotodioda "amalizująca"
przyrosty sygnału na znaczku???
Tak sobie tylko .................
Jakby tak np. jeszcze analiza obrazu i jak Giertych albo Lepper
się objawiają na ekranie to układ przełącza na Animal Planet na "Małpi
biznes"
hmm. Ten sam program, tylko aktorzy trochę mądrzejsi.
Waldek
Guest
Wed Jul 11, 2007 10:53 am
On Tue, 10 Jul 2007 22:54:42 +0200, Rafal Franczak
<franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl> wrote:
Quote:
Czy zamiast celować w logo, nie możnaby oprzeć się na "zajawce"
poprzedzającej blok relkamowy. Zwykle ma ona stały dźwięk, kolorystykę
dobraną do stacji i zwykle rozpoczyna oraz kończy blok reklamowy.
Problem: Rozpoczynajacy i konczacy moga brzmiec i wygladac tak samo...
William
Guest
Wed Jul 11, 2007 11:20 am
VACUM napisał(a):
Quote:
IMHO nie masz racji. Nie istnieje na rynku detalicznym np. proszek do
prania ktry nie byby reklamowany w TV.
istnieje
np. "JELP"
Nie jest to przypadkiem jakiś produkt wewnętrzny sieci sklepów ?
Byłem przed chwilką w osiedlowym SAMie i nie znalazłem takiego.
Artur(m)
Guest
Wed Jul 11, 2007 11:23 am
Użytkownik "Nie" <wsss@jonet.pl> napisał w wiadomości
news:MPG.20fdaa4c6b636aba9899e4@news.tpi.pl...
Quote:
A może ktoś już wymyślił taki patent - na reklamy przynajmniej by
działało:
Sygnał wizji podłącza się do 'black-boxa' (może być komp z kartą TV)
który analizuje rogi ekranu, gdzie jest logo stacji.
Quote:
sprawa komplikuje sie gdy korzystac z "nowych rozwiazan" w stylu pixel
shift - wtedy logo "przemieszcza sie"
Komplikacja przeciwko determinacji :)
Rzadko oglądam TV ogólnomielące (państwowe i prywatne)
ale "rozwrzeszczany przesył reklamowy" dopada mnie w kolejnym
pokoju.
Chyba o to chodzi :[:[
Artur(m)
Goto page Previous 1, 2, 3, 4 Next