RTV forum PL | NewsGroups PL

Jak skopiować RF-ID w kluczyku do Hondy Accord z 2004 roku?

Dorobic kluczyk do hondy 2004

NOWY TEMAT

elektroda NewsGroups Forum Index - Elektronika Polska - Jak skopiować RF-ID w kluczyku do Hondy Accord z 2004 roku?

Goto page 1, 2, 3  Next

Pszemol
Guest

Mon Jan 21, 2008 5:01 pm   



Potrzebuje dorobic kluczyk do hondy accord 2004.

Kluczyk sklada sie z nadajnika do zdalnego
otwierania drzwi i okien oraz z ukladu RF-ID
komunikujacego sie z immobilizerem w samochodzie.

Wiem jak zaprogramowac nadajnik do zamykania
drzwi, to jak wyciac klucz tez jest oczywiste.

Pytanie jest - jak skopiowac RF-ID w kluczyku?
Czy przecietny slusarz dorabiajacy klucze bedzie
wyposazony w takie gizmo do kopiowania RF-ID?

Greg(G.Kasprowicz)
Guest

Mon Jan 21, 2008 5:08 pm   



Quote:
Kluczyk sklada sie z nadajnika do zdalnego
otwierania drzwi i okien oraz z ukladu RF-ID
komunikujacego sie z immobilizerem w samochodzie.

Wiem jak zaprogramowac nadajnik do zamykania
drzwi, to jak wyciac klucz tez jest oczywiste.

Pytanie jest - jak skopiowac RF-ID w kluczyku?
Czy przecietny slusarz dorabiajacy klucze bedzie
wyposazony w takie gizmo do kopiowania RF-ID?

nie wiem jak w Hondach, ale w VW to wystarczy wziac inny kluczyk wyciagnac z
niego ampulke RFID, po czym dodac go do bazy kluczykow w aucie, uzywajac
VAGa

Pszemol
Guest

Mon Jan 21, 2008 5:50 pm   



"Greg(G.Kasprowicz)" <Grzegorz.Kasprowicz_usunto_@CERN.CH> wrote in message news:fn2g12$qq2$1@inews.gazeta.pl...
Quote:
Kluczyk sklada sie z nadajnika do zdalnego
otwierania drzwi i okien oraz z ukladu RF-ID
komunikujacego sie z immobilizerem w samochodzie.

Wiem jak zaprogramowac nadajnik do zamykania
drzwi, to jak wyciac klucz tez jest oczywiste.

Pytanie jest - jak skopiowac RF-ID w kluczyku?
Czy przecietny slusarz dorabiajacy klucze bedzie
wyposazony w takie gizmo do kopiowania RF-ID?

nie wiem jak w Hondach, ale w VW to wystarczy wziac inny kluczyk wyciagnac z
niego ampulke RFID, po czym dodac go do bazy kluczykow w aucie, uzywajac
VAGa

Nie wiem co to VAG, ale jestem pewny ze w Hondzie
mi to zrobia "za drobna" oplata. Juz pytalem ze
nowy kluczyk bedzie mnie kosztowac w Hondzie $120.

Jakos cos wewnatrz mnie drze sie z przerazenia na
wiesc o takiej idiotycznej cenie - moze krakowska
dusza sknerusa Smile Znalazlem juz w sieci miejsce
gdzie kupic moge nowy niewyciety kluczyk za $35...
Teraz ostatni problem to ten scalak do immobilizera.

Greg(G.Kasprowicz)
Guest

Mon Jan 21, 2008 6:01 pm   



Quote:

Nie wiem co to VAG, ale jestem pewny ze w Hondzie
mi to zrobia "za drobna" oplata. Juz pytalem ze
nowy kluczyk bedzie mnie kosztowac w Hondzie $120.


VAG to interfejs diagnostyczny
nie wiem czy Honda ma VAG, ale na 100% ma cos podobnego

J.F.
Guest

Mon Jan 21, 2008 6:06 pm   



On Mon, 21 Jan 2008 18:01:01 +0100, Greg(G.Kasprowicz) wrote:
Quote:
Nie wiem co to VAG, ale jestem pewny ze w Hondzie
mi to zrobia "za drobna" oplata. Juz pytalem ze
nowy kluczyk bedzie mnie kosztowac w Hondzie $120.

VAG to interfejs diagnostyczny
nie wiem czy Honda ma VAG, ale na 100% ma cos podobnego

w USA obowiazuje OBD-2, a ten to sa cos cztery rozne interfejsy w
jednym.

I zapewne da sie zaprogramowac kluczyk, ale jakim programem ?

J.

Zbyszek
Guest

Mon Jan 21, 2008 6:29 pm   



Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości
news:fn1qi3.6ac.0@poczta.onet.pl...
Quote:
Potrzebuje dorobic kluczyk do hondy accord 2004.

Kluczyk sklada sie z nadajnika do zdalnego otwierania drzwi i okien oraz z
ukladu RF-ID
komunikujacego sie z immobilizerem w samochodzie.

Wiem jak zaprogramowac nadajnik do zamykania
drzwi, to jak wyciac klucz tez jest oczywiste.

Pytanie jest - jak skopiowac RF-ID w kluczyku?
Czy przecietny slusarz dorabiajacy klucze bedzie
wyposazony w takie gizmo do kopiowania RF-ID?

W Carfurach jest takie stoisko , gdzie dorabiają klucze
z zaprogramowaniem immobilaizera .
Do Passata płaciłem 200 zł .

Pszemol
Guest

Mon Jan 21, 2008 8:30 pm   



"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:l5k9p3l1v532u27smrtjns4716505khtq6@4ax.com...
Quote:
On Mon, 21 Jan 2008 18:01:01 +0100, Greg(G.Kasprowicz) wrote:
Nie wiem co to VAG, ale jestem pewny ze w Hondzie
mi to zrobia "za drobna" oplata. Juz pytalem ze
nowy kluczyk bedzie mnie kosztowac w Hondzie $120.

VAG to interfejs diagnostyczny
nie wiem czy Honda ma VAG, ale na 100% ma cos podobnego

w USA obowiazuje OBD-2, a ten to sa cos cztery rozne interfejsy w
jednym.

I zapewne da sie zaprogramowac kluczyk, ale jakim programem ?

Nie jestem pewny czy konieczne jest programowanie
immobilizera w samochodzie aby rozpoznal nowy
kluczyk czy tez moze kluczyk ma pamiec ktora trzeba
zaprogramowac kodem, jaki chce dostac komputer.

Innymi slowy - czy kluczyk jest read-only i trzeba wtedy jego
niezmiennym kodem programowac immobilizer czy daje sie
zaprogramowac i wtedy mozna mu skopiowac numer
kluczyka ktory kopiujemy.

Greg(G.Kasprowicz)
Guest

Mon Jan 21, 2008 9:23 pm   



Quote:

w USA obowiazuje OBD-2, a ten to sa cos cztery rozne interfejsy w
jednym.

toz to samo co VAG Smile
przynajmniej w 1 strone.

Quote:

I zapewne da sie zaprogramowac kluczyk, ale jakim programem ?

Nie jestem pewny czy konieczne jest programowanie immobilizera w
samochodzie aby rozpoznal nowy
kluczyk czy tez moze kluczyk ma pamiec ktora trzeba
zaprogramowac kodem, jaki chce dostac komputer.

AFAIK w przypadku VW kluczyk generuje staly kod.

Pszemol
Guest

Mon Jan 21, 2008 9:42 pm   



"Greg(G.Kasprowicz)" <Grzegorz.Kasprowicz_usunto_@CERN.CH> wrote in message news:fn2v09$7in$1@inews.gazeta.pl...
Quote:

w USA obowiazuje OBD-2, a ten to sa cos cztery rozne interfejsy w
jednym.

toz to samo co VAG Smile
przynajmniej w 1 strone.


I zapewne da sie zaprogramowac kluczyk, ale jakim programem ?

Nie jestem pewny czy konieczne jest programowanie immobilizera w
samochodzie aby rozpoznal nowy
kluczyk czy tez moze kluczyk ma pamiec ktora trzeba
zaprogramowac kodem, jaki chce dostac komputer.

AFAIK w przypadku VW kluczyk generuje staly kod.

Ta wersja eliminowalaby z rynku slusarzy dorabiajacych klucze.

No chyba ze mieliby niewyciety kluczyk z innej firmy niz Honda
z takim chipem w srodku ktory da sie skopiowac z oryginalu...

Bo przeciez do slusarza nie idziesz z autem tylko z kluczem,
wiec immobilizera nie jest Ci w stanie zaprogramowac Smile

ToMasz
Guest

Tue Jan 22, 2008 12:24 am   



Pszemol pisze:
Quote:
Potrzebuje dorobic kluczyk do hondy accord 2004.

Kluczyk sklada sie z nadajnika do zdalnego otwierania drzwi i okien oraz
z ukladu RF-ID
komunikujacego sie z immobilizerem w samochodzie.

Wiem jak zaprogramowac nadajnik do zamykania
drzwi, to jak wyciac klucz tez jest oczywiste.

Pytanie jest - jak skopiowac RF-ID w kluczyku?
Czy przecietny slusarz dorabiajacy klucze bedzie
wyposazony w takie gizmo do kopiowania RF-ID?
ja zrobiłęm tak:


Dorobiłem kluczyk bez elektroniki. "Pastylke" z dobrego wsadziłem do
kolumny kierownicy na stałe. Teraz mam 2 klucze mechaniczne i w nosie
zabezpieczenie które dla fachowca jest łatwiejszą przeszkodą niz
odcięcie paliwa.
ToMasz

Pszemol
Guest

Tue Jan 22, 2008 5:25 am   



"ToMasz" <twitek4@no_spam.gazeta.pl> wrote in message news:fn39ht$or7$1@inews.gazeta.pl...
Quote:
ja zrobiłęm tak:

Dorobiłem kluczyk bez elektroniki. "Pastylke" z dobrego wsadziłem do
kolumny kierownicy na stałe. Teraz mam 2 klucze mechaniczne i w nosie
zabezpieczenie które dla fachowca jest łatwiejszą przeszkodą niz
odcięcie paliwa.

Na jakiej podstawie oceniasz ze dla fachowca jest latwa przeszkoda?

TomaszB
Guest

Tue Jan 22, 2008 9:21 am   



Pszemol pisze:
Quote:
Bo przeciez do slusarza nie idziesz z autem tylko z kluczem,
wiec immobilizera nie jest Ci w stanie zaprogramowac Smile

Najbardziej prawdopodobne jest to, że ślusarz dorabiający kluczyki do
samochodów dostaje od Hondy niewycęty kluczyk z czipem już wbudowanym.
Wycina kluczyk, z którym później walisz do serwisu gdzie Ci go dodają do
Immobilizera

Greg(G.Kasprowicz)
Guest

Tue Jan 22, 2008 9:32 am   



Quote:
Na jakiej podstawie oceniasz ze dla fachowca jest latwa przeszkoda?

juz raz mi kradli auto (pasek)..
przyszedl "fachowiec", wylamal zamek od drzwi, alarm fabryczny sie rozbroil
(!!!)
wyrwal stacyjke
podlaczyl sie do zlacza serwisowego, odkodowal moj kluczyk, zakodowal swoj
(pewnie sprowadzilo sie to do wetkniecia w zlacze magicznego pudelka i
nacisniecia przycisku)
odpalil auto i odjechal
Cale szczescie zadbalem juz o to wczesniej by nie odjechal za daleko :)

I co takie fabryczne zabezpieczenia warte?
chyba przed panem zdzisiem zlata raczka ktory otwieralby auto lomem.

Marek Lewandowski
Guest

Tue Jan 22, 2008 10:41 am   



On Jan 21, 9:42 pm, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:

Quote:
No chyba ze mieliby niewyciety kluczyk z innej firmy niz Honda
z takim chipem w srodku ktory da sie skopiowac z oryginalu...
Bo przeciez do slusarza nie idziesz z autem tylko z kluczem,
wiec immobilizera nie jest Ci w stanie zaprogramowac Smile

1. W nowszych samochodach klucz w ogole nie jest do wyciecia, tylko
jest kolkiem pasujacym do kwadratowej dziury w desce rozdzielczej.
Jedyne, co slusarz moze dorobic, to awaryjny klucz do drzwi pasazera

2. Klucze zadnego znanego mi od tej strony producenta nie sa
programowane. To znaczy, zdalne sterowanie do zamka centralnego bywa,
ale sam klucz, tj, to, co jest czytane po wsadzeniu go do stacyjki,
nie. To komputer samochodu zapamietuje identyfikatory ,,legalnych''
kluczy. Mozliwe technicznie jest tym samym w np. takim Volvo dodanie
jednego klucza do kilku samochodow.

--
Marek Lewandowski
ICQ#/GG#: ask per mail. mail: locust[X]poczta/onet/pl
my gallery: http://www.pbase.com/mareklew
my kind-of-a-blog: http://lockaphoto.stufftoread.com

William
Guest

Tue Jan 22, 2008 10:55 am   



Quote:
w USA obowiazuje OBD-2, a ten to sa cos cztery rozne interfejsy w
jednym.

I zapewne da sie zaprogramowac kluczyk, ale jakim programem ?


[E]OBD jest standardem diagnostyki usterek silnika, liczników inspekcji, czujników oraz katalizatora. Tyle ile jest potrzebne nieautoryzowanemu warsztatowi, diagnoscie czy policji. Standard nie opisuje takich funkcji jak upgrade oprogramowania, map wtrysku czy programowania immobilissera. To robi serwis i oprogramowanie producenta. Posiadacze aut z grupy VAG sa w tej uprzywilejowanej pozycji, ze niemieccy inzynierowie stworzyli "prosty" interfejs na bazie RS232 a jako klienta wykorzystali PC. W efekcie program szybko "wyciekl" z sieci ASO a zrobienie kabelka to kilkanascie zlotych. Inni producenci byli sprytniejsi i pomiedzy samochodem a PC jest jakis "interfejs" na mikroporcesorze lub zabudowali go z komputerem w postaci pudelkowej konsoli.

Goto page 1, 2, 3  Next

elektroda NewsGroups Forum Index - Elektronika Polska - Jak skopiować RF-ID w kluczyku do Hondy Accord z 2004 roku?

NOWY TEMAT

Regulamin - Zasady uzytkowania Polityka prywatnosci Kontakt RTV map News map