RTV forum PL | NewsGroups PL

Jak skopiować RF-ID w kluczyku do Hondy Accord z 2004 roku?

Dorobic kluczyk do hondy 2004

NOWY TEMAT

elektroda NewsGroups Forum Index - Elektronika Polska - Jak skopiować RF-ID w kluczyku do Hondy Accord z 2004 roku?

Goto page Previous  1, 2, 3  Next

J.F.
Guest

Tue Jan 22, 2008 11:12 am   



On Mon, 21 Jan 2008 21:23:36 +0100, Greg(G.Kasprowicz) wrote:
Quote:
w USA obowiazuje OBD-2, a ten to sa cos cztery rozne interfejsy w
jednym.

toz to samo co VAG Smile
przynajmniej w 1 strone.

No wlasnie o te strone chodzi. VW sie sprzedaje w USA, wiec OBD-2 ma,
ale VAG niekoniecznie zagada z Honda, nawet jesli wydaje sie ze
wtyczka pasuje.

J.

William
Guest

Tue Jan 22, 2008 12:01 pm   



Quote:
przyszedl "fachowiec", wylamal zamek od drzwi, alarm fabryczny sie rozbroil
(!!!)

Nie "się rozbroił" tylko pewnie miał dodatkowego pilota wprogramowanego podczas wizyty w jakimś ASO albo innej dziupli.

Jerry1111
Guest

Tue Jan 22, 2008 12:03 pm   



Marek Lewandowski wrote:
Quote:
2. Klucze zadnego znanego mi od tej strony producenta nie sa
programowane.

Dorabialem do Audi A4. Facet wzial ode mnie oryginalny klucz i wsadzil w
jakies pudelko. Potem wsadzil tam dociety klucz i wcisnal przycisk Wink
Oba dzialaja.
Aha - facet do samochodu sie nie zblizal, a klucz widac ze przez Audi
nie byl robiony.


--
Jerry1111

Mario
Guest

Tue Jan 22, 2008 12:15 pm   



ToMasz pisze:
Quote:
Dorobiłem kluczyk bez elektroniki. "Pastylke" z dobrego wsadziłem do
kolumny kierownicy na stałe. Teraz mam 2 klucze mechaniczne i w nosie
zabezpieczenie które dla fachowca jest łatwiejszą przeszkodą niz
odcięcie paliwa.
ToMasz

Heh, nie ma to jak być druciarzem.

Pszemol
Guest

Tue Jan 22, 2008 2:32 pm   



"Marek Lewandowski" <locust@poczta.onet.pl> wrote in message
news:1ac2acb1-101f-4556-a020-1887e9448d00@p69g2000hsa.googlegroups.com...
Quote:
1. W nowszych samochodach klucz w ogole nie jest do wyciecia, tylko
jest kolkiem pasujacym do kwadratowej dziury w desce rozdzielczej.
Jedyne, co slusarz moze dorobic, to awaryjny klucz do drzwi pasazera

A co masz na mysli piszac "nowsze samochody"?
Bo mowa jest o 3-latku. I ten ma klucz wyciety. Czyli jest
zabezpieczenie mechaniczne dodatkowo do elektronicznego.

Quote:
2. Klucze zadnego znanego mi od tej strony producenta nie sa
programowane. To znaczy, zdalne sterowanie do zamka centralnego bywa,
ale sam klucz, tj, to, co jest czytane po wsadzeniu go do stacyjki,
nie. To komputer samochodu zapamietuje identyfikatory ,,legalnych''
kluczy. Mozliwe technicznie jest tym samym w np. takim Volvo dodanie
jednego klucza do kilku samochodow.

OK.

Pszemol
Guest

Tue Jan 22, 2008 2:33 pm   



"Jerry1111" <jerry1111alwaysattackedbyspam@wp.pl.pl.wp> wrote in message news:fn4ihq$llb$1@news.onet.pl...
Quote:
Marek Lewandowski wrote:
2. Klucze zadnego znanego mi od tej strony producenta nie sa
programowane.

Dorabialem do Audi A4. Facet wzial ode mnie oryginalny klucz i wsadzil w
jakies pudelko. Potem wsadzil tam dociety klucz i wcisnal przycisk Wink
Oba dzialaja.
Aha - facet do samochodu sie nie zblizal, a klucz widac ze przez Audi
nie byl robiony.

To samo przeczytalem na amerykanskich grupach.
Wyglada na to ze kluczyki od dealera beda mialy rf-id read-only
natomiast slusarze maja dostep do zastepczych kluczy ktore
maja kostke rf-id programowalna i kopiuja tam numer z klucza
oryginalnego ktorego uzywaja tez do wyciecia mechanicznej kopii.

Pszemol
Guest

Tue Jan 22, 2008 3:30 pm   



"Marek Lewandowski" <locust@poczta.onet.pl> wrote in message
news:09709e64-50ce-41b5-83a6-49f57e0dc00c@f47g2000hsd.googlegroups.com...
Quote:
No, np. Volvo V50 model wypuszczony na rynek w 2004 ma tylko
plastikowy kolek. A przynajmniej moje, rocznik '07, ma. Klucz
`rzezany' tez jest, schowany w zawieszce, ale sluzy tylko do otwarcia
drzwi w razie, jak pilot wysiadzie (nie ma na niego dziury w desce
rozdzielczej i nie odpali sie nim samochodu).
Pare innych samochodow z floty firmowej ma tez takie klucze, ale tu
nie podam Ci ani dokladnych modeli ani lat ,,wydania''. Wszystko
niemieckie - VW, BMW, Audi, niestare, ale też nie od wczoraj na
stanie.

Moze dotyczy to tylko samochodow firmowych?

Quote:
Jesli rejestracje klucza musi przeprowadzac warsztat, to
dupa zbita i zysk niewielki.

Nie moge niestety poza honda zaprogramowac immobilizera w aucie.
Musialbym zaplacic haracz. I chyba sie tak skonczy...

Marek Lewandowski
Guest

Tue Jan 22, 2008 3:43 pm   



On Jan 22, 2:32 pm, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:

Quote:
A co masz na mysli piszac "nowsze samochody"?
Bo mowa jest o 3-latku. I ten ma klucz wyciety. Czyli jest
zabezpieczenie mechaniczne dodatkowo do elektronicznego.

No, np. Volvo V50 model wypuszczony na rynek w 2004 ma tylko
plastikowy kolek. A przynajmniej moje, rocznik '07, ma. Klucz
`rzezany' tez jest, schowany w zawieszce, ale sluzy tylko do otwarcia
drzwi w razie, jak pilot wysiadzie (nie ma na niego dziury w desce
rozdzielczej i nie odpali sie nim samochodu).
Pare innych samochodow z floty firmowej ma tez takie klucze, ale tu
nie podam Ci ani dokladnych modeli ani lat ,,wydania''. Wszystko
niemieckie - VW, BMW, Audi, niestare, ale też nie od wczoraj na
stanie.

Quote:
2. Klucze zadnego znanego mi od tej strony producenta nie sa
programowane.

OK.

w swietle wypowiedzi kolegi nizej wyglada, ze istnieja programowalne
klucze, znaczy, mozna zrobic DUPLIKAT istniejacego klucza. Normalnie w
samochodzie rejestruje sie INNY, ROZROZNIALNY klucz z juz zapisanym
identyfikatorem.

Zaleta z korzystania z tego drugiego rozwiazania jest (o ile klucze
mozesz rejestrowac sam) to, ze zgubiony klucz zwyczajnie
wyrejestrowujesz i wprawdzie potencjalny znalazca do samochodu
wejdzie, ale bez dodatkowych cudow nim nie odjedzie. Tak bylo z moja
stara Lancia - byl czerwony kluczyk i w razie co mozna bylo zablokowac
samochod. Jesli rejestracje klucza musi przeprowadzac warsztat, to
dupa zbita i zysk niewielki.

--
Marek Lewandowski
ICQ#/GG#: ask per mail. mail: locust[X]poczta/onet/pl
my gallery: http://www.pbase.com/mareklew
my kind-of-a-blog: http://lockaphoto.stufftoread.com

Marek Lewandowski
Guest

Tue Jan 22, 2008 4:41 pm   



On Jan 22, 3:30 pm, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:

Quote:
No, np. Volvo V50 model wypuszczony na rynek w 2004 ma tylko
plastikowy kolek. A przynajmniej moje, rocznik '07, ma. Klucz
`rzezany'  tez jest, schowany w zawieszce, ale sluzy tylko do otwarcia
drzwi w razie, jak pilot wysiadzie (nie ma na niego dziury w desce
rozdzielczej i nie odpali sie nim samochodu).
Pare innych samochodow z floty firmowej ma tez takie klucze, ale tu
nie podam Ci ani dokladnych modeli ani lat ,,wydania''. Wszystko
niemieckie - VW, BMW, Audi, niestare, ale też nie od wczoraj na
stanie.

Moze dotyczy to tylko samochodow firmowych?

Moje V50 nie jest samochodem firmowym, funkiel nowka wiec i firmowym
nie bylo, wiec przynajmniej ten przypadek wykluczony.

--
Marek Lewandowski
ICQ#/GG#: ask per mail. mail: locust[X]poczta/onet/pl
my gallery: http://www.pbase.com/mareklew
my kind-of-a-blog: http://lockaphoto.stufftoread.com

Greg(G.Kasprowicz)
Guest

Tue Jan 22, 2008 4:41 pm   



Quote:
przyszedl "fachowiec", wylamal zamek od drzwi, alarm fabryczny sie
rozbroil
(!!!)

Nie "się rozbroił" tylko pewnie miał dodatkowego pilota wprogramowanego
podczas wizyty w jakimś ASO albo innej dziupli.

wlasnie nie
jak otwieram kluczykiem to alarm sie rozbraja !
a w Polskim ASO ten samochod nigdy przdtem nie byl.

Qwinto
Guest

Tue Jan 22, 2008 7:02 pm   



"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message
news:fn1qi3.6ac.0@poczta.onet.pl...
Quote:
Potrzebuje dorobic kluczyk do hondy accord 2004.

Kluczyk sklada sie z nadajnika do zdalnego otwierania drzwi i okien oraz z
ukladu RF-ID
komunikujacego sie z immobilizerem w samochodzie.

Wiem jak zaprogramowac nadajnik do zamykania
drzwi, to jak wyciac klucz tez jest oczywiste.

Pytanie jest - jak skopiowac RF-ID w kluczyku?
Czy przecietny slusarz dorabiajacy klucze bedzie
wyposazony w takie gizmo do kopiowania RF-ID?

Ja dorabiałem kluczyk u takiego ślusarza, który używał materiałów włoskiej
firmy Silca. Posiadał on urządzenie o nazwie RW3, które "skopiowało" kod z
oryginalnego klucza do nowego
(http://www.silca.it/eng/eng/html/transponder_technology.html).


--
Pozdrawiam
Qwinto

Pszemol
Guest

Tue Jan 22, 2008 8:12 pm   



"Qwinto" <qwinto@go2.pl> wrote in message news:47963384$0$32235$f69f905@mamut2.aster.pl...
Quote:
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:fn1qi3.6ac.0@poczta.onet.pl...
Potrzebuje dorobic kluczyk do hondy accord 2004.

Kluczyk sklada sie z nadajnika do zdalnego otwierania drzwi i okien oraz z ukladu RF-ID
komunikujacego sie z immobilizerem w samochodzie.

Wiem jak zaprogramowac nadajnik do zamykania
drzwi, to jak wyciac klucz tez jest oczywiste.

Pytanie jest - jak skopiowac RF-ID w kluczyku?
Czy przecietny slusarz dorabiajacy klucze bedzie
wyposazony w takie gizmo do kopiowania RF-ID?

Ja dorabiałem kluczyk u takiego ślusarza, który używał materiałów włoskiej firmy Silca. Posiadał on urządzenie o nazwie RW3, które
"skopiowało" kod z oryginalnego klucza do nowego (http://www.silca.it/eng/eng/html/transponder_technology.html).

O, to ciekawe. Zerknij na SBB - to urzadzenie jest
w stanie przez OBDII dobrac sie do pamieci immobilizera w aucie.
A wiec zamiast duplikowac klucz mozna dodac nowy do immobilizera.
Dzieki temu jak zgubisz klucz i skasujesz go z pamieci a ktos go
znajdzie to otworzy auto ale nim silnika nie zapali...

Padre_peper
Guest

Tue Jan 22, 2008 8:29 pm   



Quote:
Pytanie jest - jak skopiowac RF-ID w kluczyku?
Czy przecietny slusarz dorabiajacy klucze bedzie
wyposazony w takie gizmo do kopiowania RF-ID?

Mój ojciec do Civica '99 kupił w serwisie surowy klucz za ok 100zł.,
ślusarz skopiował na nim ząbki z wzorcowego który nie nadaje sie do
uruchomienia auta a potem w serwisie gratis dopisali go do immobilizera
jednocześnie kasując zużyty. W ojca aucie immobilizer może mieć
zarejestrowane wg serwisanta tylko 2 kluczyki. Jak zginie jeden z nich
to zanim dorobi sie nowy można w serwisie zablokować ten zgubiony ale
jak sie znajdzie to już nie da sie go ponownie uaktywnić.

ToMasz
Guest

Wed Jan 23, 2008 12:18 am   



Pszemol pisze:
Quote:
"ToMasz" <twitek4@no_spam.gazeta.pl> wrote in message
news:fn39ht$or7$1@inews.gazeta.pl...
ja zrobiłęm tak:

Dorobiłem kluczyk bez elektroniki. "Pastylke" z dobrego wsadziłem do
kolumny kierownicy na stałe. Teraz mam 2 klucze mechaniczne i w nosie
zabezpieczenie które dla fachowca jest łatwiejszą przeszkodą niz
odcięcie paliwa.

Na jakiej podstawie oceniasz ze dla fachowca jest latwa przeszkoda?
byłem u fachowca który miał mi zablokowac w komputerze samochodu

sprawdzanie oryginalności kluczyka. chciał za to 300zł ja zrobiłem
wszystko za 50, - opisałem na grupie :samochody.

marudziłem ze cała akcja obnizy bezpieczeństwo auta, ale
facet powiedział ze podczas kradzierzy złodzieje przychodzą ze swoim
komputerem pokładowym, z odpowiedznio zmodyfikowanym softem, podłączają
i odjazd!

Musze sie z nim zdodzic, bo kiedys pracowałem w firmie która obsługiwała
duze silniki z "komputerami"(ECM) pokładowymi. zamiana takich
komputerów, skutkowała pojawieniem sie mnóstwa błędów, działało to
słąbo, ale działało.

ToMasz

Pszemol
Guest

Wed Jan 23, 2008 1:00 am   



"ToMasz" <twitek4@no_spam.gazeta.pl> wrote in message news:fn5tis$rfg$1@inews.gazeta.pl...
Quote:
Na jakiej podstawie oceniasz ze dla fachowca jest latwa przeszkoda?
byłem u fachowca który miał mi zablokowac w komputerze samochodu
sprawdzanie oryginalności kluczyka. chciał za to 300zł ja zrobiłem
wszystko za 50, - opisałem na grupie :samochody.

Podasz mi link do tego watka?

Quote:
marudziłem ze cała akcja obnizy bezpieczeństwo auta, ale
facet powiedział ze podczas kradzierzy złodzieje przychodzą ze swoim
komputerem pokładowym, z odpowiedznio zmodyfikowanym softem, podłączają
i odjazd!

Musze sie z nim zdodzic, bo kiedys pracowałem w firmie która obsługiwała
duze silniki z "komputerami"(ECM) pokładowymi. zamiana takich
komputerów, skutkowała pojawieniem sie mnóstwa błędów, działało to
słąbo, ale działało.

No tak, ale oprocz "fachowcy" masz jeszcze nastolatka z wytrychem.

Wiadome jest ze nie ma systemow 100% bezpiecznych.
Chodzi w tym wszystkim o to, aby przesunac nieco prawdopodobienstwo
kradziezy naszego auta na nasza korzysc. Jesli immobilizer daje mi
np. 20% wieksza szanse, ze auto znajde tam gdzie zostawilem to chyba
warto go zostawic tam gdzie jest, nieodblokowany.
Kazdy dodatkowy krok jaki musi zrobic zlodziej utrudnia mu zycie
i obniza szanse ze Twoje auto padnie ofiara kradziezy...

Ktos kto mowi ze immobilizer i tak nie jest wart bo fachowiec
sobie poradzi powinien przestac w ogole zamykac swoje auto
na klucz i w ogole zostawiac klucze w stacyjce... Przeciez
fachowiec ktory sobie poradzi z immobilizerem z pewnoscia
poradzi sobie rowniez z kluczykiem. A przynajmniej nie rozbabrze
stacyjki wytrychem, nie? Smile

Goto page Previous  1, 2, 3  Next

elektroda NewsGroups Forum Index - Elektronika Polska - Jak skopiować RF-ID w kluczyku do Hondy Accord z 2004 roku?

NOWY TEMAT

Regulamin - Zasady uzytkowania Polityka prywatnosci Kontakt RTV map News map