Goto page Previous 1, 2
Pszemol
Guest
Thu Sep 22, 2011 12:28 pm
"AlexY" <alexy@irc.pl> wrote in message
news:EmCeq.17388$Xi.15390@newsfe20.ams2...
[quote]Użytkownik cation napisał:
ze wzgl
cation
Guest
Thu Sep 22, 2011 10:32 pm
Quote:
Najwyraźniej bubel jakiś, w samochodzie mam 228 ogniw NiMH które od
10-ciu lat są dojone do 80A w czasie przyspieszania i ładowane do 50A
podczas hamowania.
No właśnie, praca cykliczna, a nie doładowywane non stop przez pare lat jak
w tych oprawach
AlexY
Guest
Fri Sep 23, 2011 8:11 am
Użytkownik Pszemol napisał:
Quote:
"AlexY" <alexy@irc.pl> wrote in message
[..]
Najwyraźniej bubel jakiś, w samochodzie mam 228 ogniw NiMH które od
10-ciu lat są dojone do 80A w czasie przyspieszania i ładowane do 50A
podczas hamowania.
I jaką mają dziś rzeczywistą część pojemności nominalnej?
Musiałbym jechać do autoryzowanego serwisu bo żaden program do ODB2 nie
rozumie co gada komputer baterii, szacuję że jest to co najmniej 80%
pojemności, nówka sztuka jest w stanie przejechać około 2km na prądzie,
nadal tyle daje radę.
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Prius#Battery_life_cycle
--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html
http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html
AlexY
Guest
Fri Sep 23, 2011 8:13 am
Użytkownik cation napisał:
[quote]Najwyra
robo_maniak
Guest
Thu Dec 22, 2011 3:14 pm
On 2011-09-18 18:11, identifikator: 20110701 wrote:
Quote:
Ktoś wie jak przechowuje się akumulatorki? czy lepiej co jakiś czas je
ładować, czy nie ma takiej potrzeby i mogą być cały czas rozładowane?
np. takie jak do wkrętarki używanej raz do roku.
Akumulatorki, które leżą i się rozładowywują uszkadzają się dużo szybiej
od tych naładowanych i użytkowanych.
Faktem jest także to, że niektóre rodzaje akumulatorów po rozładowaniu
poniżej pewnej granicy ulegają nieodwracalnym uszkodzeniom....
W EP z grudnia jest bardzo fajny artykuł na temat akumulatorów.
Pozdrawiam
Marek
Goto page Previous 1, 2