Goto page Previous 1, 2
Maciek
Guest
Sat Oct 16, 2004 12:14 pm
"Andrzej Kamieniecki" <_andrzej.kamieniecki@tespol.com.pl>
Quote:
Proponuję prosty eksperyment. Podłącz ten 1 MHz (a nie 1 GHz) i rozciągnij
tak podstawę czasu żeby czas narostu dało się jakoś sensownie odczytać
(ustaw sobie amplitudę na 6 działek, wtedy czas narostu odczytasz pomiędzy
kropkowanymi liniami na ekranie). Potem ustaw na generatorze powiedzmy 100
kHz, gdzie pewnie obserwowałeś ładny prostokąt i rozciągnij podstawę czasu
jak poprzednio i oceń czas narostu. Porównaj oba wyniki. Zdziwiony?
Wnioski wyciągnij sam.
Dzięki za podpowiedź, nie pomyślałem o tym, jednak musi to mieć jeszcze
jakiś związek z kablem, poniewarz gdy podłączyliśmy drugi kabel, do
rozgałęzienia wychodzącego z generatora (ten kabel nie był dalej do niczego
podłączony) to impulsy widoczne na oscyloskopie zostały jeszcze bardziej
wygładzone.
Andrzej Kamieniecki
Guest
Sat Oct 16, 2004 12:24 pm
Użytkownik "Maciek" <m48@vp.pl> napisał w wiadomości
news:ckr74f$8sk$1@inews.gazeta.pl...
[ciap]
Quote:
Dzięki za podpowiedź, nie pomyślałem o tym, jednak musi to mieć jeszcze
jakiś związek z kablem, poniewarz gdy podłączyliśmy drugi kabel, do
rozgałęzienia wychodzącego z generatora (ten kabel nie był dalej do
niczego
podłączony) to impulsy widoczne na oscyloskopie zostały jeszcze bardziej
wygładzone.
bo przecież do wejścia dodałeś pojemność tego dodatkowego przewodu.
Andrzej Kamieniecki
RoMan Mandziejewicz
Guest
Sat Oct 16, 2004 12:27 pm
Hello Maciek,
Saturday, October 16, 2004, 3:14:18 PM, you wrote:
Quote:
Proponuję prosty eksperyment. Podłącz ten 1 MHz (a nie 1 GHz) i rozciągnij
tak podstawę czasu żeby czas narostu dało się jakoś sensownie odczytać
(ustaw sobie amplitudę na 6 działek, wtedy czas narostu odczytasz pomiędzy
kropkowanymi liniami na ekranie). Potem ustaw na generatorze powiedzmy 100
kHz, gdzie pewnie obserwowałeś ładny prostokąt i rozciągnij podstawę czasu
jak poprzednio i oceń czas narostu. Porównaj oba wyniki. Zdziwiony?
Wnioski wyciągnij sam.
Dzięki za podpowiedź, nie pomyślałem o tym, jednak musi to mieć jeszcze
jakiś związek z kablem, poniewarz gdy podłączyliśmy drugi kabel, do
rozgałęzienia wychodzącego z generatora (ten kabel nie był dalej do niczego
podłączony) to impulsy widoczne na oscyloskopie zostały jeszcze bardziej
wygładzone.
Spodziewałeś się czegoś innego?
Czego oni Was w tej szkole uczą? Która to klasa?
--
Best regards,
RoMan mailto:roman@pik-net.pl
Andrzej Kamieniecki
Guest
Sat Oct 16, 2004 2:21 pm
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> napisał w wiadomości
news:181459462.20041016152753@pik-net.pl...
[ciap]
Quote:
Czego oni Was w tej szkole uczą? Która to klasa?
A nie marudź !!, po raz setny zresztą.....
Andrzej Kamieniecki
jan plucinski
Guest
Tue Oct 19, 2004 10:30 am
co oznacza "przestrzelic"?
czy mozna temu jakos zapobiec?
czy jest to nieuchronne?
pozd
Janek
Goto page Previous 1, 2