RTV forum PL | NewsGroups PL

Gdzie zniknęła EuroElektronika? Oddział w Katowicach i oferta w Warszawie

EuroElektronika

NOWY TEMAT

elektroda NewsGroups Forum Index - Elektronika Polska - Gdzie zniknęła EuroElektronika? Oddział w Katowicach i oferta w Warszawie

Goto page 1, 2  Next

Irek N.
Guest

Wed Jun 26, 2013 12:44 pm   



Centrala w W-wie, oddział w Katowicach.
Zniknęła z rynku?

Kurcze kupowałem tam pewne rzeczy których nigdzie indziej nie mogę dostać.

Ktoś coś wie?

Irek.N.

identyfikator: 20040501
Guest

Wed Jun 26, 2013 1:02 pm   



Irek, jakie Ty masz zdanie o czymś takim:
http://allegro.pl/nowa-frezarka-cnc-grawerka-ploter-300x200x45-fvat-i3354215695.html
http://allegro.pl/frezarka-cnc-grawerka-ploter-model-6040z-i3290537922.html
?

Robbo
Guest

Wed Jun 26, 2013 3:47 pm   



Teraz ta firma się nazywa Eltronika (od wielu zresztą już lat) i ma siedzibę
w Łomiankach.

Irek N.
Guest

Wed Jun 26, 2013 4:12 pm   



Robbo pisze:
Quote:
Teraz ta firma się nazywa Eltronika (od wielu zresztą już lat) i ma
siedzibę w Łomiankach.

Dziękuję za pomoc, "to je ono" Smile
Pozdrawiam.
Irek.N.

kk
Guest

Wed Jun 26, 2013 7:58 pm   



Użytkownik "identyfikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w
wiadomości news:kqeoov$61i$1@node2.news.atman.pl...
Quote:

http://www.aliexpress.com/item/220VCNC3020T-CNC3020Router-CNC3020-CNC-3020-CNC3020-Router-CNC-3020T-CNC-3020-Router-CNCRouter-Engraver-Milling-Drilling/548780315.html

Total Price: $505.00 x 1 + $289.64 = US $794.64

Posto od chińczyka.

bartekltg
Guest

Thu Jun 27, 2013 10:01 am   



W dniu 2013-06-26 15:02, identyfikator: 20040501 pisze:
Quote:

230W wrzeciona nie jest trochę mało?

Na pewno interesujący jest parametr:
"Prędkość wrzeciona: 11000 RPM/MIN"
:)

pzdr
bartekltg

Anerys
Guest

Thu Jun 27, 2013 10:48 pm   



Użytkownik "bartekltg" <bartekltg@gmail.com> napisał w wiadomości
news:kqh2hf$j77$1@node1.news.atman.pl...
Quote:
Na pewno interesujący jest parametr:
"Prędkość wrzeciona: 11000 RPM/MIN"
Smile

Ajajaj... a nie powinno być Hz/s? Smile)) (odpowiednio zapewne przeliczone z
xxx/min) Smile)

--
Pod żadnym pozorem nie zezwalam na wysyłanie mi jakichkolwiek reklam,
ogłoszeń, mailingów, itd., ani nawet zapytań o możliwość ich wysyłki.
Nie przyjmuję ŻADNYCH tłumaczeń, że mój adres e-mail jest ogólnodostępny
i nie został ukryty. Wszelkie próby takich wysyłek potraktuję jako stalking.

bartekltg
Guest

Fri Jun 28, 2013 12:49 am   



W dniu 2013-06-28 00:48, Anerys pisze:
Quote:

Użytkownik "bartekltg" <bartekltg@gmail.com> napisał w wiadomości
news:kqh2hf$j77$1@node1.news.atman.pl...
Na pewno interesujący jest parametr:
"Prędkość wrzeciona: 11000 RPM/MIN"
:)

Ajajaj... a nie powinno być Hz/s? Smile)) (odpowiednio zapewne przeliczone
z xxx/min) Smile)

Hz^2
:)

Śmiejemy się, a to całkiem porządna jednostka
przyspieszenia kątowego.

Wrzeciono rozpędza się od 0 do 11kRPM w minutę;)

pzdr
bartekltg

Jarosław Sokołowski
Guest

Fri Jun 28, 2013 1:58 am   



Pan bartekltg napisał:

Quote:
Na pewno interesujący jest parametr:
"Prędkość wrzeciona: 11000 RPM/MIN"
:)

Ajajaj... a nie powinno być Hz/s? Smile)) (odpowiednio zapewne przeliczone
z xxx/min) Smile)

Hz^2
:)

Śmiejemy się, a to całkiem porządna jednostka
przyspieszenia kątowego.

Wrzeciono rozpędza się od 0 do 11kRPM w minutęWink

Bardzo ciekawe są jednostki, w których można podawać zużycie paliwa
(przez samochód na przykład). Przeważnie wyraża się je w litrach na
100 km, czyli dm^3/100km. Ale można oczywiście też podać to w litrach
na dyecymetr, czyli dm^3/dm, a skracając -- w dm^2, czyli w decymetrach
kwadratowych. Albo w innych jednostkach powierzchni.

Każdy łatwo sobie policzy, że automobil palący 10 litrów na setkę, pali
10 cm^3 na 100 metrów. Albo 10 mm^3 na 100 milimetrów, lub 0,1 mm^3/mm.
Czyli ma zużycie paliwa 0,1 mm^2.

No i tu się okazuje, że to wcale nie jest taka głupia i abstrakcyjna
jednostka, ma ona bardzo porządną interpretacje fizyczną. Gdyby chcieć
dostarczać pojazdowi paliwo z zewnątrz (coś jak krowa, która lezie przez
pastwisko i żre po drodze trawę) to by mu trzeba było wzdłuż jezdni
ułożyć żyłkę z benzyny o przekroju 0,1 mm. To jest całkiem obrazowe.

--
Jarek

Anerys
Guest

Fri Jun 28, 2013 3:35 am   



Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <jaros@lasek.waw.pl> napisał w wiadomości
news:slrnksprdf.d0b.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
Quote:
Pan bartekltg napisał:

Na pewno interesujący jest parametr:
"Prędkość wrzeciona: 11000 RPM/MIN"
:)

Ajajaj... a nie powinno być Hz/s? Smile)) (odpowiednio zapewne przeliczone
z xxx/min) Smile)

Hz^2
Smile

Może i tak?

Quote:

Śmiejemy się, a to całkiem porządna jednostka

No jasne, że się śmiejemy! Very Happy Ale raczej z takich baboli, jak RPM/minutę...

Quote:
przyspieszenia kątowego.

Nie znam tego, ale sobie z ciekawości poszukam :)

Quote:

Wrzeciono rozpędza się od 0 do 11kRPM w minutęWink

Przypomina mi to rozpędzanie się starego HDD z czasów Seagate ST-225 Smile)

Quote:
Bardzo ciekawe są jednostki, w których można podawać zużycie paliwa
(przez samochód na przykład). Przeważnie wyraża się je w litrach na
100 km, czyli dm^3/100km. Ale można oczywiście też podać to w litrach
na dyecymetr, czyli dm^3/dm, a skracając -- w dm^2, czyli w decymetrach
kwadratowych. Albo w innych jednostkach powierzchni.

Każdy łatwo sobie policzy, że automobil palący 10 litrów na setkę, pali
10 cm^3 na 100 metrów. Albo 10 mm^3 na 100 milimetrów, lub 0,1 mm^3/mm.
Czyli ma zużycie paliwa 0,1 mm^2.

No i tu się okazuje, że to wcale nie jest taka głupia i abstrakcyjna
jednostka, ma ona bardzo porządną interpretacje fizyczną. Gdyby chcieć
dostarczać pojazdowi paliwo z zewnątrz (coś jak krowa, która lezie przez
pastwisko i żre po drodze trawę) to by mu trzeba było wzdłuż jezdni
ułożyć żyłkę z benzyny o przekroju 0,1 mm. To jest całkiem obrazowe.

Nie inaczej, Panie Jarek! Smile
Ja pamiętam, jak na "elektrze" uczono nas jak się podaje oporność
właściwą... sory jeśli coś pogmatwam z czymś zupełnie innym, ale blisko 3
godziny opracowywałem pewną bardzo przykrą sytuację sprzed ok. 32 lat, na
podstawie wieści w mediach. Zrobiłem wpis na NK, tam są linki. Uprzedzam,
dla bardzo odpornych.
Trochę padłem, ale spróbuję napisać w czym rzecz - oporność właściwa, w

J.F.
Guest

Fri Jun 28, 2013 6:44 am   



Dnia Fri, 28 Jun 2013 05:35:11 +0200, Anerys napisał(a):
[quote]Trochę padłem, ale spróbuję napisać w czym rzecz - oporność właściwa, w

J.F.
Guest

Fri Jun 28, 2013 6:47 am   



Dnia 28 Jun 2013 01:58:07 GMT, Jarosław Sokołowski napisał(a):
Quote:
Każdy łatwo sobie policzy, że automobil palący 10 litrów na setkę, pali
10 cm^3 na 100 metrów. Albo 10 mm^3 na 100 milimetrów, lub 0,1 mm^3/mm.
Czyli ma zużycie paliwa 0,1 mm^2.
No i tu się okazuje, że to wcale nie jest taka głupia i abstrakcyjna
jednostka, ma ona bardzo porządną interpretacje fizyczną. Gdyby chcieć
dostarczać pojazdowi paliwo z zewnątrz (coś jak krowa, która lezie przez
pastwisko i żre po drodze trawę) to by mu trzeba było wzdłuż jezdni
ułożyć żyłkę z benzyny o przekroju 0,1 mm. To jest całkiem obrazowe.

A jakie oszczedne to auto. Taka cieniutka zylka benzyny porusza tone
....

J.

Dariusz Dorochowicz
Guest

Fri Jun 28, 2013 7:48 am   



W dniu 2013-06-28 08:44, J.F. pisze:

Quote:
moze powierzchniowa ? tam gdzie bywa przewodzaca warstwa o nieistotnej
grubosci, bo podawalo sie opornosc dla konkretnej warstwy (uklady
scalone, hybrydowe, metalizacje), te dlugosci sie skracaly i wychodzil
ohm/kwadrat.

Może nie tyle nieistotnej, ile znanej i stałej. Temat znany z układów
hybrydowych.

Pozdrawiam

DD

Jarosław Sokołowski
Guest

Fri Jun 28, 2013 10:17 am   



Pan Dariusz Dorochowicz napisał:

Quote:
moze powierzchniowa ? tam gdzie bywa przewodzaca warstwa o nieistotnej
grubosci, bo podawalo sie opornosc dla konkretnej warstwy (uklady
scalone, hybrydowe, metalizacje), te dlugosci sie skracaly i wychodzil
ohm/kwadrat.

Może nie tyle nieistotnej, ile znanej i stałej. Temat znany z układów
hybrydowych.

Nie tylko hybrydowych. W monolitycznych przydaje się również.

--
Jarek

Jarosław Sokołowski
Guest

Fri Jun 28, 2013 10:20 am   



Pan J.F. napisał:

Quote:
Każdy łatwo sobie policzy, że automobil palący 10 litrów na setkę, pali
10 cm^3 na 100 metrów. Albo 10 mm^3 na 100 milimetrów, lub 0,1 mm^3/mm.
Czyli ma zużycie paliwa 0,1 mm^2.
No i tu się okazuje, że to wcale nie jest taka głupia i abstrakcyjna
jednostka, ma ona bardzo porządną interpretacje fizyczną. Gdyby chcieć
dostarczać pojazdowi paliwo z zewnątrz (coś jak krowa, która lezie przez
pastwisko i żre po drodze trawę) to by mu trzeba było wzdłuż jezdni
ułożyć żyłkę z benzyny o przekroju 0,1 mm. To jest całkiem obrazowe.

A jakie oszczedne to auto. Taka cieniutka zylka benzyny porusza tone

Albo ta benzyna mocarna. W każdym razie, jak wspomniałem, jednostka
bardzo obrazowa. Dla porównania -- samolot komunikacyjny ma zużycie
paliwa rzędu centymetra kwadratowego. Kto chce, może policzyć na
przykład zapotrzebowanie na wodę w czasie biegu maratońskiego.

--
Jarek

Goto page 1, 2  Next

elektroda NewsGroups Forum Index - Elektronika Polska - Gdzie zniknęła EuroElektronika? Oddział w Katowicach i oferta w Warszawie

NOWY TEMAT

Regulamin - Zasady uzytkowania Polityka prywatnosci Kontakt RTV map News map