Goto page 1, 2 Next
Irek N.
Guest
Wed Jun 26, 2013 12:44 pm
Centrala w W-wie, oddział w Katowicach.
Zniknęła z rynku?
Kurcze kupowałem tam pewne rzeczy których nigdzie indziej nie mogę dostać.
Ktoś coś wie?
Irek.N.
Robbo
Guest
Wed Jun 26, 2013 3:47 pm
Teraz ta firma się nazywa Eltronika (od wielu zresztą już lat) i ma siedzibę
w Łomiankach.
Irek N.
Guest
Wed Jun 26, 2013 4:12 pm
Robbo pisze:
Quote:
Teraz ta firma się nazywa Eltronika (od wielu zresztą już lat) i ma
siedzibę w Łomiankach.
Dziękuję za pomoc, "to je ono"
Pozdrawiam.
Irek.N.
kk
Guest
Wed Jun 26, 2013 7:58 pm
Użytkownik "identyfikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w
wiadomości news:kqeoov$61i$1@node2.news.atman.pl...
Quote:
http://www.aliexpress.com/item/220VCNC3020T-CNC3020Router-CNC3020-CNC-3020-CNC3020-Router-CNC-3020T-CNC-3020-Router-CNCRouter-Engraver-Milling-Drilling/548780315.html
Total Price: $505.00 x 1 + $289.64 = US $794.64
Posto od chińczyka.
bartekltg
Guest
Thu Jun 27, 2013 10:01 am
W dniu 2013-06-26 15:02, identyfikator: 20040501 pisze:
Quote:
230W wrzeciona nie jest trochę mało?
Na pewno interesujący jest parametr:
"Prędkość wrzeciona: 11000 RPM/MIN"
:)
pzdr
bartekltg
Anerys
Guest
Thu Jun 27, 2013 10:48 pm
Użytkownik "bartekltg" <bartekltg@gmail.com> napisał w wiadomości
news:kqh2hf$j77$1@node1.news.atman.pl...
Quote:
Na pewno interesujący jest parametr:
"Prędkość wrzeciona: 11000 RPM/MIN"
Ajajaj... a nie powinno być Hz/s?

)) (odpowiednio zapewne przeliczone z
xxx/min)

)
--
Pod żadnym pozorem nie zezwalam na wysyłanie mi jakichkolwiek reklam,
ogłoszeń, mailingów, itd., ani nawet zapytań o możliwość ich wysyłki.
Nie przyjmuję ŻADNYCH tłumaczeń, że mój adres e-mail jest ogólnodostępny
i nie został ukryty. Wszelkie próby takich wysyłek potraktuję jako stalking.
bartekltg
Guest
Fri Jun 28, 2013 12:49 am
W dniu 2013-06-28 00:48, Anerys pisze:
Quote:
Użytkownik "bartekltg" <bartekltg@gmail.com> napisał w wiadomości
news:kqh2hf$j77$1@node1.news.atman.pl...
Na pewno interesujący jest parametr:
"Prędkość wrzeciona: 11000 RPM/MIN"
:)
Ajajaj... a nie powinno być Hz/s?

)) (odpowiednio zapewne przeliczone
z xxx/min)

)
Hz^2
:)
Śmiejemy się, a to całkiem porządna jednostka
przyspieszenia kątowego.
Wrzeciono rozpędza się od 0 do 11kRPM w minutę;)
pzdr
bartekltg
JarosĹaw SokoĹowski
Guest
Fri Jun 28, 2013 1:58 am
Pan bartekltg napisał:
Quote:
Na pewno interesujący jest parametr:
"Prędkość wrzeciona: 11000 RPM/MIN"
:)
Ajajaj... a nie powinno być Hz/s?

)) (odpowiednio zapewne przeliczone
z xxx/min)

)
Hz^2
:)
Śmiejemy się, a to całkiem porządna jednostka
przyspieszenia kątowego.
Wrzeciono rozpędza się od 0 do 11kRPM w minutę
Bardzo ciekawe są jednostki, w których można podawać zużycie paliwa
(przez samochód na przykład). Przeważnie wyraża się je w litrach na
100 km, czyli dm^3/100km. Ale można oczywiście też podać to w litrach
na dyecymetr, czyli dm^3/dm, a skracając -- w dm^2, czyli w decymetrach
kwadratowych. Albo w innych jednostkach powierzchni.
Każdy łatwo sobie policzy, że automobil palący 10 litrów na setkę, pali
10 cm^3 na 100 metrów. Albo 10 mm^3 na 100 milimetrów, lub 0,1 mm^3/mm.
Czyli ma zużycie paliwa 0,1 mm^2.
No i tu się okazuje, że to wcale nie jest taka głupia i abstrakcyjna
jednostka, ma ona bardzo porządną interpretacje fizyczną. Gdyby chcieć
dostarczać pojazdowi paliwo z zewnątrz (coś jak krowa, która lezie przez
pastwisko i żre po drodze trawę) to by mu trzeba było wzdłuż jezdni
ułożyć żyłkę z benzyny o przekroju 0,1 mm. To jest całkiem obrazowe.
--
Jarek
Anerys
Guest
Fri Jun 28, 2013 3:35 am
Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <jaros@lasek.waw.pl> napisał w wiadomości
news:slrnksprdf.d0b.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
Quote:
Pan bartekltg napisał:
Na pewno interesujący jest parametr:
"Prędkość wrzeciona: 11000 RPM/MIN"
:)
Ajajaj... a nie powinno być Hz/s?

)) (odpowiednio zapewne przeliczone
z xxx/min)

)
Hz^2
Może i tak?
Quote:
Śmiejemy się, a to całkiem porządna jednostka
No jasne, że się śmiejemy!

Ale raczej z takich baboli, jak RPM/minutę...
Quote:
przyspieszenia kątowego.
Nie znam tego, ale sobie z ciekawości poszukam :)
Quote:
Wrzeciono rozpędza się od 0 do 11kRPM w minutę
Przypomina mi to rozpędzanie się starego HDD z czasów Seagate ST-225

)
Quote:
Bardzo ciekawe są jednostki, w których można podawać zużycie paliwa
(przez samochód na przykład). Przeważnie wyraża się je w litrach na
100 km, czyli dm^3/100km. Ale można oczywiście też podać to w litrach
na dyecymetr, czyli dm^3/dm, a skracając -- w dm^2, czyli w decymetrach
kwadratowych. Albo w innych jednostkach powierzchni.
Każdy łatwo sobie policzy, że automobil palący 10 litrów na setkę, pali
10 cm^3 na 100 metrów. Albo 10 mm^3 na 100 milimetrów, lub 0,1 mm^3/mm.
Czyli ma zużycie paliwa 0,1 mm^2.
No i tu się okazuje, że to wcale nie jest taka głupia i abstrakcyjna
jednostka, ma ona bardzo porządną interpretacje fizyczną. Gdyby chcieć
dostarczać pojazdowi paliwo z zewnątrz (coś jak krowa, która lezie przez
pastwisko i żre po drodze trawę) to by mu trzeba było wzdłuż jezdni
ułożyć żyłkę z benzyny o przekroju 0,1 mm. To jest całkiem obrazowe.
Nie inaczej, Panie Jarek!
Ja pamiętam, jak na "elektrze" uczono nas jak się podaje oporność
właściwą... sory jeśli coś pogmatwam z czymś zupełnie innym, ale blisko 3
godziny opracowywałem pewną bardzo przykrą sytuację sprzed ok. 32 lat, na
podstawie wieści w mediach. Zrobiłem wpis na NK, tam są linki. Uprzedzam,
dla bardzo odpornych.
Trochę padłem, ale spróbuję napisać w czym rzecz - oporność właściwa, w
J.F.
Guest
Fri Jun 28, 2013 6:44 am
Dnia Fri, 28 Jun 2013 05:35:11 +0200, Anerys napisał(a):
[quote]Trochę padłem, ale spróbuję napisać w czym rzecz - oporność właściwa, w
J.F.
Guest
Fri Jun 28, 2013 6:47 am
Dnia 28 Jun 2013 01:58:07 GMT, Jarosław Sokołowski napisał(a):
Quote:
Każdy łatwo sobie policzy, że automobil palący 10 litrów na setkę, pali
10 cm^3 na 100 metrów. Albo 10 mm^3 na 100 milimetrów, lub 0,1 mm^3/mm.
Czyli ma zużycie paliwa 0,1 mm^2.
No i tu się okazuje, że to wcale nie jest taka głupia i abstrakcyjna
jednostka, ma ona bardzo porządną interpretacje fizyczną. Gdyby chcieć
dostarczać pojazdowi paliwo z zewnątrz (coś jak krowa, która lezie przez
pastwisko i żre po drodze trawę) to by mu trzeba było wzdłuż jezdni
ułożyć żyłkę z benzyny o przekroju 0,1 mm. To jest całkiem obrazowe.
A jakie oszczedne to auto. Taka cieniutka zylka benzyny porusza tone
....
J.
Dariusz Dorochowicz
Guest
Fri Jun 28, 2013 7:48 am
W dniu 2013-06-28 08:44, J.F. pisze:
Quote:
moze powierzchniowa ? tam gdzie bywa przewodzaca warstwa o nieistotnej
grubosci, bo podawalo sie opornosc dla konkretnej warstwy (uklady
scalone, hybrydowe, metalizacje), te dlugosci sie skracaly i wychodzil
ohm/kwadrat.
Może nie tyle nieistotnej, ile znanej i stałej. Temat znany z układów
hybrydowych.
Pozdrawiam
DD
JarosĹaw SokoĹowski
Guest
Fri Jun 28, 2013 10:17 am
Pan Dariusz Dorochowicz napisał:
Quote:
moze powierzchniowa ? tam gdzie bywa przewodzaca warstwa o nieistotnej
grubosci, bo podawalo sie opornosc dla konkretnej warstwy (uklady
scalone, hybrydowe, metalizacje), te dlugosci sie skracaly i wychodzil
ohm/kwadrat.
Może nie tyle nieistotnej, ile znanej i stałej. Temat znany z układów
hybrydowych.
Nie tylko hybrydowych. W monolitycznych przydaje się również.
--
Jarek
JarosĹaw SokoĹowski
Guest
Fri Jun 28, 2013 10:20 am
Pan J.F. napisał:
Quote:
Każdy łatwo sobie policzy, że automobil palący 10 litrów na setkę, pali
10 cm^3 na 100 metrów. Albo 10 mm^3 na 100 milimetrów, lub 0,1 mm^3/mm.
Czyli ma zużycie paliwa 0,1 mm^2.
No i tu się okazuje, że to wcale nie jest taka głupia i abstrakcyjna
jednostka, ma ona bardzo porządną interpretacje fizyczną. Gdyby chcieć
dostarczać pojazdowi paliwo z zewnątrz (coś jak krowa, która lezie przez
pastwisko i żre po drodze trawę) to by mu trzeba było wzdłuż jezdni
ułożyć żyłkę z benzyny o przekroju 0,1 mm. To jest całkiem obrazowe.
A jakie oszczedne to auto. Taka cieniutka zylka benzyny porusza tone
Albo ta benzyna mocarna. W każdym razie, jak wspomniałem, jednostka
bardzo obrazowa. Dla porównania -- samolot komunikacyjny ma zużycie
paliwa rzędu centymetra kwadratowego. Kto chce, może policzyć na
przykład zapotrzebowanie na wodę w czasie biegu maratońskiego.
--
Jarek
Goto page 1, 2 Next