RTV forum PL | NewsGroups PL

Czym jest i jak działa technologia Magrail w transporcie kolejowym?

Magrail

NOWY TEMAT

elektroda NewsGroups Forum Index - Elektronika Polska - Czym jest i jak działa technologia Magrail w transporcie kolejowym?

Goto page Previous  1, 2, 3

Robert Wańkowski
Guest

Fri Jan 10, 2020 8:41 am   



W dniu 2020-01-07 o 20:14, heby pisze:
Quote:
Ale jak to działa?

". Po pierwsze, pojazd przyspiesza za pomocą kół, a gdy osiągnie
prędkość przelotową, zaczyna lewitować. Dlatego przez większość czasu
koła nie są używane. Podczas hamowania pojazd ponownie ląduje na kołach"

https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/hyper-poland-zaprezentowal-przejazd-modelu-magraila-zdjecia-film-94148.html

Może trzeba wyjść przed szereg i krzyknąć... król jest nagi! :-)

Robert

Dawid Rutkowski
Guest

Fri Jan 10, 2020 3:40 pm   



W dniu czwartek, 9 stycznia 2020 19:01:09 UTC+1 użytkownik Piotr Dmochowski napisał:

Quote:
Podobno w najnowszej generacji silnik spalinowy przy przyspieszaniu też
zwiększa obroty bo takie są oczekiwania i przyzwyczajenia klientów
(wcześniej wchodził na obroty z największą mocą i "wył" jednostajnie).

I Japończycy dali się naciągnąć na takie "oczekiwania" i naprawdę silnik wychodzi z optimum? Głośnikiem trzeba było to załatwić ;>
A na serio - jakie są właściwie zyski z takiej konstrukcji?

Piotr Dmochowski
Guest

Sat Jan 11, 2020 12:59 pm   



W dniu 2020-01-10 o 14:40, Dawid Rutkowski pisze:
Quote:
W dniu czwartek, 9 stycznia 2020 19:01:09 UTC+1 użytkownik Piotr Dmochowski napisał:

Podobno w najnowszej generacji silnik spalinowy przy przyspieszaniu też
zwiększa obroty bo takie są oczekiwania i przyzwyczajenia klientów
(wcześniej wchodził na obroty z największą mocą i "wył" jednostajnie).

I Japończycy dali się naciągnąć na takie "oczekiwania" i naprawdę silnik wychodzi z optimum? Głośnikiem trzeba było to załatwić ;
Głośniki są pewnie tak czy siak, ale to trzeba dobrze budę wygłuszyć, a

takie "luksusy" to w Lexusie, np. w zwykłej CHR przed liftem była bida z
nędzą.
Może też moc się zwiększa z obrotami i nie chcą/nie mogą tak drenować
baterii przy długim wyprzedzaniu. Z tego co pamiętam to baterie w
hybrydzie Toyoty pracują w wąskim zakresie pojemności (typu od 40% do
60%) więc może wolą dbać o baterie zamiast o rekordy spalania.

Poza tym to chyba dobrze że reagują na oczekiwania i nie lecą tak
ordynarnie w ch... jak Niemcy, choć podobno na początku Japońce bardziej
się starali, ale jak zobaczyli co się w Europie odp.. to dali sobie
spokój i na rynek wewnętrzny produkują dobrze a na resztę świata tak sobie.

Quote:
A na serio - jakie są właściwie zyski z takiej konstrukcji?

Ale z hybrydy, z e-cvt? Ogólnie to mają bardzo dobrą efektywność

(głównie widać to w mieście, nie wiedzieć czemu popierdułka typu Auris
pali na autostradzie 11 l/100 !), nie psują się no i pewnie w WLTP są
dobre wyniki emisji CO2 i nie trzeba płacić haraczu na nierobów z EU.

--
Pozdrawiam
Piotrek

Grzexs
Guest

Sat Jan 11, 2020 8:01 pm   





Trefniś
Guest

Sat Jan 11, 2020 8:54 pm   





Grzexs
Guest

Sun Jan 12, 2020 2:25 am   





Włodzimierz Wojtiuk
Guest

Sun Jan 12, 2020 10:48 am   



On 2020-01-12 02:25, Grzexs wrote:

Quote:

Widać już i chłopaki z GW dali się omamić.


Ilu mamy dziennikarzy o rozumku większym od Kubusia Puchatka?


W.

Paweł Pawłowicz
Guest

Sun Jan 12, 2020 11:08 am   



W dniu 12.01.2020 o 10:48, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
Quote:
On 2020-01-12 02:25, Grzexs wrote:


Widać już i chłopaki z GW dali się omamić.


Ilu mamy dziennikarzy o rozumku większym od Kubusia Puchatka?

To nawet nie tak. Mam znajomą pracującą w redakcji przez niektórych
szanowanej, przez innych znienawidzonej, gazety. Kobieta ma łeb i pisze
do sensu. Co z tego, skoro jej artykuły są "dostosowywane do oczekiwań
odbiorcy" przez szefa zmiany. Efekt jest, jak napisałeś.

P.P.

Guest

Sun Jan 12, 2020 4:30 pm   



W dniu .01.2020 o 11:08 Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmaildotcom>
pisze:

Quote:
W dniu 12.01.2020 o 10:48, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
On 2020-01-12 02:25, Grzexs wrote:


Widać już i chłopaki z GW dali się omamić.

Ilu mamy dziennikarzy o rozumku większym od Kubusia Puchatka?

To nawet nie tak. Mam znajomą pracującą w redakcji przez niektórych
szanowanej, przez innych znienawidzonej, gazety. Kobieta ma łeb i pisze
do sensu. Co z tego, skoro jej artykuły są "dostosowywane do oczekiwań
odbiorcy" przez szefa zmiany. Efekt jest, jak napisałeś.

Z rzadka szanuje się kobiety, które robią wszystko, czego oczekuje klient.
Niektóre nigdy w taką relację nie wchodzą, inne starają się z tego jak
najszybciej wyjść.

To oczywiście nie dotyczy tylko kobiet, całej reszty również - mamy
równouprawnienie.
BTW żaden to powód do dumy/rozpaczy, po prostu niektórzy już mają taką
mentalność.
Ważne, żeby nie dawać się przez nich oszukiwać.

--
Trefniś

Kubuś Puchatek
Guest

Sun Jan 12, 2020 6:01 pm   



W dniu 12.01.2020 o 10:48 ""Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz <Wojtiuk">>
pisze:

Quote:
On 2020-01-12 02:25, Grzexs wrote:


Widać już i chłopaki z GW dali się omamić.


Ilu mamy dziennikarzy o rozumku większym od Kubusia Puchatka?


W.
Wypraszam sobie takie uwagi.


robot
Guest

Mon Jan 13, 2020 11:41 am   



W dniu 2020-01-12 o 18:01, Kubuś Puchatek pisze:
Quote:
W dniu 12.01.2020 o 10:48 ""Włodzimierz Wojtiuk  <"WBodzimierz <Wojtiuk">> pisze:

On 2020-01-12 02:25, Grzexs wrote:


Widać już i chłopaki z GW dali się omamić.


Ilu mamy dziennikarzy o rozumku większym od Kubusia Puchatka?


W.
Wypraszam sobie takie uwagi.

Smile

Goto page Previous  1, 2, 3

elektroda NewsGroups Forum Index - Elektronika Polska - Czym jest i jak działa technologia Magrail w transporcie kolejowym?

NOWY TEMAT

Regulamin - Zasady uzytkowania Polityka prywatnosci Kontakt RTV map News map