RTV forum PL | NewsGroups PL

Czy MS Elektronik wciąż działa? Problemy z realizacją zamówienia po tygodniu oczekiwania.

MS Elektronik

NOWY TEMAT

elektroda NewsGroups Forum Index - Elektronika Polska - Czy MS Elektronik wciąż działa? Problemy z realizacją zamówienia po tygodniu oczekiwania.

Goto page Previous  1, 2, 3  Next

Tomasz Sliwa
Guest

Mon Dec 20, 2004 11:20 am   



Quote:
to Twoje pierwsze zamówienie a firma Ciebie nie zna, mogą czekać aż do
nich
zadzwonisz i ustalisz szczegóły dostawy.
To powinni brac przyklad z Seguro. Zamawialem pierwszy raz: Zlozylem

zamowienie, potwierdzenie mailem, przedplata, potwierdzenie majlem,
przesylka u mnie Priorytet Poczta Polska (koszt 7.5PLN) po 24 godz. Na
wszystkie maile z pytaniami (o termin dostawy, czy wysylka jest z
priorytetem) dostawalem odpowiedz po max. 30 min.
Pozdrawiam
Tomek

Brewery Hills
Guest

Mon Dec 20, 2004 11:28 am   



Użytkownik "Tomasz Sliwa" <tomsliwaXXX@XXXsys.net.pl> napisał w wiadomości
news:cq6cpl$i7t$1@nemesis.news.tpi.pl...

Quote:
To powinni brac przyklad z Seguro. Zamawialem pierwszy raz: Zlozylem
zamowienie, potwierdzenie mailem, przedplata, potwierdzenie majlem,
przesylka u mnie Priorytet Poczta Polska (koszt 7.5PLN) po 24 godz. Na
wszystkie maile z pytaniami (o termin dostawy, czy wysylka jest z
priorytetem) dostawalem odpowiedz po max. 30 min.

zgadza się, są firmy o lepszej czy gorszej obsłudze klienta. MS nie są
tacy źli, aczkolwiek trzeba brać poprawkę na to że:

* w dużej mierze operują na magazynie zdalnym, własny mają aczkolwiek nie w
takim asortymencie jakby wynikało z katalogu na WWW
* to dość mała firma, więc nie zawsze wszystkiego można dopilnować

Ogólnie ostatnio dużo się poprawiło w temacie płynności realizacji
zamówień, rzadko kiedy jakiś towar nie trafia do mnie w określonym wcześniej
terminie - kiedyś w istocie było gorzej. Natomiast bardzo zadowolony jestem
z tego, że towar przywozi mi kierowca do firmy bez żadnych kosztów. To
wprawdzie wynika z faktu że pracuję w Gdańsku, ale to i tak jedyna mi znana
firma która wozi towar do lokalnego klienta. To mi bardzo ułatwia pracę bo
nie muszę tracić czasu na dojazd - zawsze dwie godziny w plecy.


Pozdrawiam,
Sebcio

Piotr Wyderski
Guest

Mon Dec 20, 2004 11:30 am   



Brewery Hills wrote:

Quote:
Może po prostu warto zadzwonić

A po co?

Quote:
maile mają to do siebie że potrafią ginąć

Nie potrafia, w kazdym razie powaznym ludziom.

Quote:
Poza tym pytanie brzmi czy jesteś nowym klientem ? Jeśli jest
to Twoje pierwsze zamówienie a firma Ciebie nie zna, mogą
czekać aż do nich zadzwonisz i ustalisz szczegóły dostawy.

Jakie szczegoly dostawy? Wszystko zostalo okreslone
w "warunkach sprzedazy", a firma ma szczegolowe
informacje o adresie docelowym w swojej bazie danych.
Poza tym w zamowieniu wyraznie napisalem, ze jesli
beda jakies problemy, to prosze o skontaktowaniem sie
ze mna przez e-mail. Z ostatnich zakupow: ani Seguro,
ani Soyter nie chcialy mi urzadzac egzaminu na klienta,
choc kwoty zamowienia byly znacznie wyzsze -- wrecz
przeciwnie, ucieszyli sie, ze moga zarobic. Po zlozeniu
zamowienia przez Internet blyskawicznie skontaktowano
sie ze mna przez e-mail, a paczki przyszly po trzech dniach.
No wiec o co chodzi?

Pozdrawiam
Piotr Wyderski

Piotr Wyderski
Guest

Mon Dec 20, 2004 11:37 am   



Tomasz Sliwa wrote:

Quote:
To powinni brac przyklad z Seguro.

Potwierdzam i polecam, obsluga jest wzorowa.
Niestety ich oferta w dziedzinie "dziwniejszych"
ukladow scalonych jest dosc uboga, wiec
trzeba tez kupowac gdzie indziej... :-(

Soyter, swoja droga, tez dziala bardzo dobrze,
brakuje tylko mozliwosci wyslania zamowienia
Poczta Polska i przedplaty na konto.

Nawet na wytykanym palcami Allegro zakupy
przebiegly bardzo dobrze, a z jednym czlowiekiem
zdazylem wykonac dwie transakcje pod rzad,
kontakt doskonaly, towar sprowadzany na moje
zamowienie...

Pozdrawiam
Piotr Wyderski

Piotr Wyderski
Guest

Mon Dec 20, 2004 11:49 am   



Marcin Strzelecki wrote:

Quote:
Panowie, dawno sie skonczyly czasy komunizmu.
Teraz to oni sa dla nas, a nie my dla nich,

Do niedawna rowniez bylem o tym swiecie przekonany,
ale, jak sie okazuje, rzeczywistosc nie pokrywa sie z
moimi przekonaniami...

Quote:
Jezeli ten sklep niedba o klijenta, to
zadba o niego konkurencja

No wlasnie nie bardzo, tj. nie znam innego sklepu, w
ktorym mozna kupic zmiennoprzecinkowe procesory
sygnalowe po rozsadnej cenie.

Pozdrawiam
Piotr Wyderski

Marek Dzwonnik
Guest

Mon Dec 20, 2004 11:51 am   



Użytkownik "Piotr Wyderski" <wyderskiREMOVE@ii.uni.wroc.pl> napisał w
wiadomości news:cq59kr$gkf$1@news.dialog.net.pl

Quote:
czy ktos wie, czy ta firma jeszcze istnieje?

Nie wiem jak dzisiaj, ale parę miesięcy temu istniała. Zasadniczy problem w
kontaktach z MSele to brak podglądu stanów magazynowych i brak informacji o
terminach realizacji na WWW. Firma zasadniczo zapewnia pokrycie całej
oferty, ale uzupelnia magazyn co 2 tyg. Z zwartością magazynu bywa różnie.
Jeżeli nie wstrzelisz się ze swoim zamówieniem, to możesz właśnie te
2..2.5tyg poczekać. Niestety potwierdzenie z automatu takiej informacji nie
zawiera.
Odwrotną taktykę przyjęło np. TME udostępniające stany magazynowe on-line i
zbierające (również na p.m.e.) cięgi za to, że większośc pozycji ma stan
"0". ;-> IMHO jeszcze _długo_ przyjdzie nam poczekać na firmę
dystrybucyjną zdolną do utrzymywania zapasów magazynowych obejmujących
_cały_ oferowany asortyment.

Natomiast nie miałem problemu z uzyskaniem wyjaśnień z MSele przez telefon.
W kazdym razie trochę PLNów u nich wydałem i poza w/w zastrzeżeniami nie mam
powodu żeby narzekać na jakość, zgodność przesyłki z zamówieniem, jakość
opakowań czy t.p.


--
Marek Dzwonnik, GG: #2061027 - zwykle jako 'niewidoczny'
(Uwaga Gadu-Gadulcowicze: Nie odpowiadam na anonimy.)

Marcin E. Hamerla
Guest

Mon Dec 20, 2004 11:54 am   



Marek Dzwonnik napisal(a):

Quote:
"0". ;-> IMHO jeszcze _długo_ przyjdzie nam poczekać na firmę
dystrybucyjną zdolną do utrzymywania zapasów magazynowych obejmujących
_cały_ oferowany asortyment.

Przeciez jest: ELFA.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

"Jak ja was, xheeejl, nienawidzę, jak do was bym z kałacha bił."

SP9LWH
Guest

Mon Dec 20, 2004 12:14 pm   



Użytkownik "Marcin E. Hamerla" <Xmeh4njusy@Xpoczta.Xonet.Xpl.removeX>
napisał w wiadomości news:gafds0tlmr1oed2cjs8lhf1390l3meq7cb@4ax.com...
Quote:
Przeciez jest: ELFA.

Ktoś powie , że droższych dostawców nie ma :-)

Ale tak to już jest, że jak ktoś sobie wymyśli jedną sztukę dupereli za
prawie darmo, to ma problem ją nabyć
Części elektronicznych są miliardy typów i nie wyobrażam sobie
"konkurencji", która wszelkie hasie będzie trzymać, bo nuż hobbysta za
złotówkę zechce 1 sztukę nabyć

Piotr Wyderski
Guest

Mon Dec 20, 2004 12:26 pm   



Marek Dzwonnik wrote:

Quote:
Nie wiem jak dzisiaj, ale parę miesięcy temu istniała.

Wyglada na to, ze istnieje i teraz, wlasnie dostarczono
mi paczke z MS. Hm, sprawcza moc pl.misc.elektronika? :->

Quote:
Z zwartością magazynu bywa różnie. Jeżeli nie wstrzelisz
się ze swoim zamówieniem, to możesz właśnie te 2..2.5tyg
poczekać.

To nie jest problem, problemem jest niereagowanie na
zapytania od klienta. Gdyby mi niezwlocznie napisano,
ze z powodu pustki w magazynie realizacja zamowienia
zostanie odroczona o tydzien, to bym to uznal za
najzwyklejsza w swiecie rzecz. "Olewania" jednak nie
nalezy tolerowac.

Pozdrawiam
Piotr Wyderski

Marcin E. Hamerla
Guest

Mon Dec 20, 2004 2:09 pm   



Jan Dubiec napisal(a):

Quote:
"0". ;-> IMHO jeszcze _długo_ przyjdzie nam poczekać na firmę
dystrybucyjną zdolną do utrzymywania zapasów magazynowych obejmujących
_cały_ oferowany asortyment.

Przeciez jest: ELFA.
Nie ma wszystkiego. Np. asortyment pamięci ma jakiś pehistoryczny. DRAM-y
to ma chyba dla użytkowników ZX Spectrum. Smile

Tu o cos innego chodzi - o posiadanie calego _oferowanego_
asortymnetu.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

"Jak ja was, xheeejl, nienawidzę, jak do was bym z kałacha bił."

HaMMeR
Guest

Mon Dec 20, 2004 2:34 pm   



Użytkownik "SP9LWH" <spam@autorom.pl> napisał w wiadomości
news:cq65dg$i5d$1@news.onet.pl...
Quote:

Użytkownik "BYRRT!" <usun.to.byrrt.i.to.tez@op.pl> napisał w wiadomości
news:cq5rf0$2qk$1@news.onet.pl...
a jak to jest w TME? ile trzeba czekac na zalegle elementy... na juz
czekam
tydzien, a troche mi sie spieszy... :(

TME wysyła natychmiast, to co ma w magazynie
Dosyłają braki różnie - od kilku dni, miesięcy do.... wcale
Mają takie sorty towarowe, które są bardzo rzadkie i nie otrzymałem ich
nawet po roku.

Jedyna firma, która nie zawodzi, to ELFA.
Ale to tylko moja opinia

-----------------


Ropla jest blyskawiczna..!

Kristo

Jan Dubiec
Guest

Mon Dec 20, 2004 3:05 pm   



Marek Dzwonnik wrote on Mon, 20 Dec 2004 12:51:25 +0100:
[.....]
Quote:
"0". ;-> IMHO jeszcze _długo_ przyjdzie nam poczekać na firmę
dystrybucyjną zdolną do utrzymywania zapasów magazynowych obejmujących
_cały_ oferowany asortyment.
Nie wiem co rozumiesz przez utrzymywanie całego asortymentu, ale ja

oczekiwałbym, że dystrybutor jest przynajmniej w stanie zaoferować od ręki
próbki tego, czym handluje. A teraz jest tak, że na głupie próbki trzeba
czasami czekać 2 miesiące. Wcale nie oczekuję aby dystrybutor utrzymywał
cały asortyment w grubych setkach czy tysiącach, ale aby miał chociaż po
kilka sztuk na pozycję. IMO coś takiego jest realne, szczeglnie w przypadku
firm, które w pismach elektronicznych kreują się na poważne (ale IMO jakoś
im nie wychodzi Wink ).

Regards,
/J.D.

Jan Dubiec
Guest

Mon Dec 20, 2004 3:08 pm   



Marcin E Hamerla wrote on Mon, 20 Dec 2004 12:54:06 +0100:
Quote:
Marek Dzwonnik napisal(a):

"0". ;-> IMHO jeszcze _długo_ przyjdzie nam poczekać na firmę
dystrybucyjną zdolną do utrzymywania zapasów magazynowych obejmujących
_cały_ oferowany asortyment.

Przeciez jest: ELFA.
Nie ma wszystkiego. Np. asortyment pamięci ma jakiś pehistoryczny. DRAM-y

to ma chyba dla użytkowników ZX Spectrum. :-)

Regards,
/J.D.

Jan Dubiec
Guest

Mon Dec 20, 2004 3:10 pm   



Piotr Wyderski wrote on Mon, 20 Dec 2004 13:26:11 +0100:
[.....]
Quote:
"Olewania" jednak nie nalezy tolerowac.
I należy je publicznie piętnować. Howgh!


Regards,
/J.D.

Brewery Hills
Guest

Mon Dec 20, 2004 3:17 pm   



Użytkownik "Piotr Wyderski" <wyderskiREMOVE@ii.uni.wroc.pl> napisał w
wiadomości news:cq6d43$68v$1@news.dialog.net.pl...

Quote:
Może po prostu warto zadzwonić
A po co?

czasami lepiej porozmawiać. Ludzie są tylko ludźmi, przy postawie
roszczeniowej trudno o wzajemne zrozumienie. Nie ta jedna firma nie grzeszy
doskonałą obsługą klienta, ale mnie interesuje przede wszystkim towar.

Quote:
maile mają to do siebie że potrafią ginąć
Nie potrafia, w kazdym razie powaznym ludziom.

oj, uwierz mi - potrafią także poważnym ludziom. Nie chcę tu bronić MS
bo w istocie nieodpowiadanie na maile nie jest zbyt miłe dla klienta,
jednakże ja mam zasadę że jeśli mi na czymś zależy, to nie narzekam lecz
staram się problem rozwiązać. Jeśli na maile ktoś nie odpowiada, wtedy
dzwonię. Tak jest po prostu i łatwiej i szybciej...


Pozdrawiam,
Sebcio

Goto page Previous  1, 2, 3  Next

elektroda NewsGroups Forum Index - Elektronika Polska - Czy MS Elektronik wciąż działa? Problemy z realizacją zamówienia po tygodniu oczekiwania.

NOWY TEMAT

Regulamin - Zasady uzytkowania Polityka prywatnosci Kontakt RTV map News map