Goto page Previous 1, 2, 3 Next
JanKo
Guest
Sun Jan 25, 2009 1:36 pm
Agent Irokez nadaje:
Quote:
Uprzedzając że auto ma prund - rower nie ma. A 40 minut vs. 2 godziny
jazdy rowerem to jest dość dużo km różnicy.
Być może Manta kiepsko spisuje się na paralotni, desce winsurfingowej
czy stoku narciarskim ale skoro działa w miejscu dla niej przeznaczonym
to o co chodzi?
Jak radzi sobie Becker podczas nurkowania czy wspinaczki jaskiniowej?
Irokez
Guest
Sun Jan 25, 2009 1:41 pm
Użytkownik "JanKo" <bez@maila.tu> napisał w wiadomości
news:glhmch$a7e$1@inews.gazeta.pl...
Quote:
Agent Irokez nadaje:
Uprzedzając że auto ma prund - rower nie ma. A 40 minut vs. 2 godziny
jazdy rowerem to jest dość dużo km różnicy.
Być może Manta kiepsko spisuje się na paralotni, desce winsurfingowej
czy stoku narciarskim ale skoro działa w miejscu dla niej przeznaczonym
to o co chodzi?
Jak radzi sobie Becker podczas nurkowania czy wspinaczki jaskiniowej?
W sumie masz rację.
W nawigacji typ trasy pieszo/przełajowa zrobili bo się niesamowicie nudzili,
a jak zaczeli robić przerębel/bandźi wpadł szef i ich wyp...ił z pracy.
--
Irokez
J.F.
Guest
Sun Jan 25, 2009 2:07 pm
On Sun, 25 Jan 2009 13:41:31 +0100, Irokez wrote:
Quote:
Użytkownik "JanKo" <bez@maila.tu> napisał w wiadomości
Być może Manta kiepsko spisuje się na paralotni, desce winsurfingowej
czy stoku narciarskim ale skoro działa w miejscu dla niej przeznaczonym
to o co chodzi?
Jak radzi sobie Becker podczas nurkowania czy wspinaczki jaskiniowej?
W sumie masz rację.
W nawigacji typ trasy pieszo/przełajowa zrobili bo się niesamowicie nudzili,
a jak zaczeli robić przerębel/bandźi wpadł szef i ich wyp...ił z pracy.
Zrobic zrobili, ale niekoniecznie wiedzac co robia.
Ani czas pracy na bateriach, ani mapy, ani dobor wyswietlacza
[wymagajacy podswietlenia] nie sugeruja ze jest to urzadzenie inne niz
samochodowe.
A moze oprogramowanie napisali uniwersalne, i na innych urzadzeniach
sobie radzi dobrze ..
J.
jerzu
Guest
Sun Jan 25, 2009 9:58 pm
On Sun, 25 Jan 2009 12:47:17 +0100, "Irokez" <henric8@op.pl> wrote:
Quote:
Za to wszelkiego typu marketowe totalne gnioty za 200zl (mialem Akira MM512
po 2 tygodniach oddalem na gwarancji i dostalem spowrotem kase, potem Mante
020, naprawa gwarancyjna po miesiacu i odsprzedalem zaraz po jej powrocie) z
WinCE 5.0 wylaczone wieczorem na drugi dzien rano sa martwe.
A tu się nie zgodzę. Akira MM517 wyłączona w piątek koło 15.00 przed
moementem się uruchomiła bez żadnego problemu. Stan naładowania
akumulatora wg. AM - 100%.
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
http://bitnova.info/?p=495699
->
http://www.look4win.pl/rejestracja.php?polec=jerzu
Irokez
Guest
Sun Jan 25, 2009 10:16 pm
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:mhkpn4dqh57b1un4rsuf3ajpsrd1fqqan4@4ax.com...
Quote:
On Sun, 25 Jan 2009 12:47:17 +0100, "Irokez" <henric8@op.pl> wrote:
Za to wszelkiego typu marketowe totalne gnioty za 200zl (mialem Akira
MM512
po 2 tygodniach oddalem na gwarancji i dostalem spowrotem kase, potem
Mante
020, naprawa gwarancyjna po miesiacu i odsprzedalem zaraz po jej powrocie)
z
WinCE 5.0 wylaczone wieczorem na drugi dzien rano sa martwe.
A tu się nie zgodzę. Akira MM517 wyłączona w piątek koło 15.00 przed
moementem się uruchomiła bez żadnego problemu. Stan naładowania
akumulatora wg. AM - 100%.
Jeżeli nie wyłacznikiem tylko do uspienia i wstała, to super. Ja takiej nie
miałem włapach co tyle trzymała.
--
Irokez
JKK
Guest
Sun Jan 25, 2009 10:27 pm
Użytkownik "Irokez" <henric8@op.pl> napisał w wiadomości
news:gliks6$sgs$1@news.onet.pl...
Quote:
A tu się nie zgodzę. Akira MM517 wyłączona w piątek koło 15.00 przed
moementem się uruchomiła bez żadnego problemu. Stan naładowania
akumulatora wg. AM - 100%.
Jeżeli nie wyłacznikiem tylko do uspienia i wstała, to super. Ja takiej
nie miałem włapach co tyle trzymała.
Inna fabryczka akumulatorków

?
Medion o którym pisałem wcześnie,
trzyma w trakcie nawigacji do 4 godzin.
Podtrzymanie po "miękkim" wyłączeniu
- tydzień na pewno, dłużej nie testowałem.
Pzdr
JKK
Jerry1111
Guest
Sun Jan 25, 2009 10:31 pm
Pawel wrote:
Quote:
Witam,
Czy to dotyczy równiez TomTom'a (XL Europe Traffic)?
Podczas przerw w pracy (gdy lezy sobie na pólce) akumulator siada tu tez
w zaiste piekielnie szybkim tempie...
U mnie w TomTomie gdzies po 3-4 tygodniach w szufladzie bateria jest
rozladowana. Pewnie mozna wylaczyc kompletnie, ale nie chce mi sie
szukac instrukcji.
--
Jerry1111
Krzysztof Halasa
Guest
Mon Jan 26, 2009 1:07 am
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> writes:
Quote:
Ale jest tez cala masa innych rozwiazan po ktorych urzadzenie w
spoczynku bierze tyle co nic.
Statyczne pamieci RAM i CPU np. w jakims deep sleepie? Oczywiscie,
mozna tak zrobic, aczkolwiek w rozwiazaniu z dolnej polki to bym sie
tego nie spodziewal.
BTW: pamieci SDRAM tez maja tryb "self refresh", pobieraja wtedy prad
rzedu pojedynczych mA (na uklad).
Quote:
P.S. Robia w ogole jeszcze takie male DRAM ?
Jak male i jakie?
--
Krzysztof Halasa
J.F.
Guest
Mon Jan 26, 2009 3:43 pm
Uzytkownik "Krzysztof Halasa" <khc@pm.waw.pl> napisal w wiadomosci
news:m3prib9bfq.fsf@intrepid.localdomain...
Quote:
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> writes:
Ale jest tez cala masa innych rozwiazan po ktorych urzadzenie w
spoczynku bierze tyle co nic.
Statyczne pamieci RAM i CPU np. w jakims deep sleepie?
Oczywiscie,
mozna tak zrobic, aczkolwiek w rozwiazaniu z dolnej polki to bym
sie
tego nie spodziewal.
Zwyczajna statyczna RAM cmos bierze bardzo malo pradu jak jej
procesor nie obsluguje.
Procesor dobrze zatrzymany tez malo.
Quote:
BTW: pamieci SDRAM tez maja tryb "self refresh", pobieraja wtedy
prad
rzedu pojedynczych mA (na uklad).
No ale to rozladuje baterie w pare dni. Statyczne bralyby
mikroampery.
Quote:
P.S. Robia w ogole jeszcze takie male DRAM ?
Jak male i jakie?
No takie zeby sie uzbieralo 64MB w 32 bitach - czyli powiedzmy
16M*8bit [4 szt], 16M*16 bit, 16M*32bit..
J.
Adam Dybkowski
Guest
Tue Jan 27, 2009 1:57 am
J.F. pisze:
Quote:
99% navi na rynku (wszystkie tzw. no-name) oparte sa na platformie
WinCE wzglednie WM2003, a te maja D-RAM na pokladzie...
Czy mi sie wydaje czy z samego faktu uzycia WinCE nie wynika
koniecznosc uzycia DRAM ?
Nie, nie wynika. Ale pamięci statyczne są na tyle drogie, że nikt o
zdrowych zmysłach nie pakuje na płytkę 64MB SRAMu jeżeli nie ma w tym
jakiejś specjalnej potrzeby. Pamięci mobile SDRAM mają specjalny tryb
samoodświeżania i wtedy dużo prądu nie ciągną.
--
Adam Dybkowski
http://dybkowski.net/
Uwaga: przed wysłaniem do mnie maila usuń cyfry z adresu.
Adam Dybkowski
Guest
Tue Jan 27, 2009 1:59 am
J.F. pisze:
Quote:
P.S. Robia w ogole jeszcze takie male DRAM ?
Kostki mobile SDRAM bez problemu kupisz np. pojemności 8 megabajtów (2Mx32).
--
Adam Dybkowski
http://dybkowski.net/
Uwaga: przed wysłaniem do mnie maila usuń cyfry z adresu.
Krzysztof Halasa
Guest
Tue Jan 27, 2009 3:08 am
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> writes:
Quote:
Zwyczajna statyczna RAM cmos bierze bardzo malo pradu jak jej
procesor nie obsluguje.
Procesor dobrze zatrzymany tez malo.
Oczywiscie, to nie jest nie do zrobienia. Obawiam sie jednak ze
Chinczycy biora po prostu typowe klocki, sklejaja ze soba po
najprostszej linii oporu, i nie wnikaja w takie szczegoly.
Zwlaszcza jesli to ma byc "ekonomiczne" i w malej serii.
Quote:
P.S. Robia w ogole jeszcze takie male DRAM ?
Jak male i jakie?
No takie zeby sie uzbieralo 64MB w 32 bitach - czyli powiedzmy
16M*8bit [4 szt], 16M*16 bit, 16M*32bit..
To nie takie male. Moze byc chyba jeden uklad SDRAM SDR 16M*32 (na
pewno dwa 8M*32). Dwa 16M*16 - bez problemu.
Sa tez SRAMy rozmaite. Organizacje i interface moga byc podobne jak
przy SDRAM (np. SDR albo DDR, oraz tradycyjne async i inne).
--
Krzysztof Halasa
Adam Dybkowski
Guest
Tue Jan 27, 2009 3:13 am
Krzysztof Halasa pisze:
Quote:
Sa tez SRAMy rozmaite. Organizacje i interface moga byc podobne jak
przy SDRAM (np. SDR albo DDR, oraz tradycyjne async i inne).
BTW: Czy ktoś w końcu zauważył, że ten wątek jest kopiowany na 2 grupy?
Tak daleko odeszliśmy od GPSów, że może warto pozostać tylko w
pl.misc.elektronika? [wysyłam na 2 grupy]
--
Adam Dybkowski
http://dybkowski.net/
Uwaga: przed wysłaniem do mnie maila usuń cyfry z adresu.
Krzysztof Halasa
Guest
Tue Jan 27, 2009 3:49 am
Adam Dybkowski <adybkows12@45wp.pl> writes:
Quote:
Sa tez SRAMy rozmaite. Organizacje i interface moga byc podobne jak
przy SDRAM (np. SDR albo DDR, oraz tradycyjne async i inne).
BTW: Czy ktoś w końcu zauważył, że ten wątek jest kopiowany na 2
grupy?
No to co? Dotyczy obu, nie ma problemu.
Quote:
Tak daleko odeszliśmy od GPSów, że może warto pozostać tylko w
pl.misc.elektronika? [wysyłam na 2 grupy]
Nie wydaje mi sie. Tak czy owak, nie czytam elektroniki, wiec ew. beze
mnie.
--
Krzysztof Halasa
Ron Doo
Guest
Tue Jan 27, 2009 12:15 pm
Użytkownik "JanKo" <bez@maila.tu>
Quote:
Agent J.F. nadaje:
Ktos wie czemu wielu roznych nawigacji samochodowych nie mozna
wylaczyc ?
Niby przycisk jest, cos tam gasnie, ale baterie doi jednak szybko.
Żeby nie trzeba było ich włączać. Użytkownicy GPS nie grzeszą inteligencją
i nie poradziliby sobie z takim poziomem trudności, poza tym widziałeś
kiedyś jak długo startuje windows? Do nawigacji samochodowej zwykle
przypina się kabelkiem uruchomiony samochód z akumulatorem, silnikiem i
alternatorem więc prądu jest w bród i kwestia "doi, nie doi" jest bez
znaczenia.
Jak jest tak dobrze to czemu one w ogóle mają baterie ?
Goto page Previous 1, 2, 3 Next