Pawel
Guest
Wed Aug 02, 2006 5:50 am
Witam
Czy moze mi ktoś podpowiedzieć jaka jest zasada działania przerywacza
samochodowego ( migacze)
Ewentualnie jakAś strone o tej tematyce.
PAndy
Guest
Wed Aug 02, 2006 7:16 am
"Pawel" <pawelral@poczta.onet.pl> wrote in message
news:eapeff$34k$1@news.onet.pl...
Quote:
Witam
Czy moze mi ktoś podpowiedzieć jaka jest zasada działania
przerywacza samochodowego ( migacze)
Ewentualnie jakAś strone o tej tematyce.
do niedawna najpopularniejsze byly bimetaliczne lub przekaznikowe z
prostym ukladem RC. W tej chwili pewnie specjalizowany uklad scalony lub
mikroprocesor.
Waldemar
Guest
Wed Aug 02, 2006 3:12 pm
PAndy schrieb:
Quote:
"Pawel" <pawelral@poczta.onet.pl> wrote in message
news:eapeff$34k$1@news.onet.pl...
Witam
Czy moze mi ktoś podpowiedzieć jaka jest zasada działania
przerywacza samochodowego ( migacze)
Ewentualnie jakAś strone o tej tematyce.
do niedawna najpopularniejsze byly bimetaliczne lub przekaznikowe z
prostym ukladem RC. W tej chwili pewnie specjalizowany uklad scalony lub
mikroprocesor.
u mnie jest toto sterowane z procesora pokładowego. W poprzednich
samochodach był multiwibrator astabilny. A bimetaliczny to ojciec miał w
Syrence ;-)
Waldek
Pawel
Guest
Wed Aug 02, 2006 7:57 pm
Użytkownik "Waldemar" <waldemar.krzok@infocity.de> napisał w wiadomości
news:4jbtnbF7argoU1@uni-berlin.de...
Quote:
PAndy schrieb:
"Pawel" <pawelral@poczta.onet.pl> wrote in message
news:eapeff$34k$1@news.onet.pl...
Witam
Czy moze mi ktoś podpowiedzieć jaka jest zasada działania przerywacza
samochodowego ( migacze)
Ewentualnie jakAś strone o tej tematyce.
do niedawna najpopularniejsze byly bimetaliczne lub przekaznikowe z prostym
ukladem RC. W tej chwili pewnie specjalizowany uklad scalony lub
mikroprocesor.
u mnie jest toto sterowane z procesora pokładowego. W poprzednich samochodach
był multiwibrator astabilny. A bimetaliczny to ojciec miał w Syrence ;-)
Waldek
Dzieki za odpoweiedź
Chodziło mi właśnie o takie starsze- czyli własnie "muliwibrator", bo w
nowych - sterowane procesorem to moge sie domyśleć.
ammpp
Guest
Thu Aug 03, 2006 7:57 am
Quote:
u mnie jest toto sterowane z procesora pokładowego. W poprzednich
samochodach był multiwibrator astabilny. A bimetaliczny to ojciec miał w
Syrence
Ja bimetaliczny w maluchu zamieniałem na elektroniczny: opornik, kondziol i
przekaźnik :)
Adam
Piotr Gałka
Guest
Thu Aug 03, 2006 10:59 am
Użytkownik "ammpp" <ammpp@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:450a3$44d1ab61$57cf13db$30249@news.chello.pl...
Quote:
u mnie jest toto sterowane z procesora pokładowego. W poprzednich
samochodach był multiwibrator astabilny. A bimetaliczny to ojciec miał w
Syrence ;-)
Ja bimetaliczny w maluchu zamieniałem na elektroniczny: opornik, kondziol
i
przekaźnik :)
A zmieniał częstotliwość, gdy któraś żarówka wysiadła ?
P.G.
ammpp
Guest
Fri Aug 04, 2006 5:30 am
Quote:
Ja bimetaliczny w maluchu zamieniałem na elektroniczny: opornik,
kondziol
i
przekaźnik :)
A zmieniał częstotliwość, gdy któraś żarówka wysiadła ?
nie
Adam