RTV forum PL | NewsGroups PL

Zamówienie drutu nawojowego 0.5 mm w sklepie AVT co dalej z realizacją?

Sklep AVT - ciąg dalszy :-(

NOWY TEMAT

elektroda NewsGroups Forum Index - Elektronika Polska - Zamówienie drutu nawojowego 0.5 mm w sklepie AVT co dalej z realizacją?

RoMan Mandziejewicz
Guest

Thu Dec 16, 2004 1:10 am   



Hello All,

Złożyłem zamówienie 25 października. Dzięki interwencji dobrego duszka
z p.m.e. zostało ono częściowo zrealizowane. Oczywiście w paczce
przeprosiny i zapewnienie, że reszta zostanie zrealizowana i przesłana
bez dodatkowych kosztów. No i niedługą miną 2 miesiące od zamówienia a
tu ani maila ani jakiejkolwiek innej wiadomości na temat mojego
zamówienia.

Jeszcze rozumiałbym, gdybym zamówił coś wyjątkowo egzotycznego, ale
zamówiłem... najzwyklejszy drut nawojowy 0.5 mm. Dostępny bez problemu
na rynku.

I teraz drobna zagwozdka - zamówić gdzie indziej i dopłacić do kosztów
przesyłki, czy po raz kolejny liczyć na interwencję dobrego duszka?

Pytania: jaki to ma sens? Dlaczego sklep AVT musi być zdalnie
sterowany? I dlaczego - jak za głębokiej komuny - tak proste rzeczy
trzeba 'załatwiać po znajomości'? Dlaczego człek musi zaciągać długi
wdzięczności?
I pytanie ostateczne: po co to istnieje skoro nie potrafią handlować?

--
Best regards,
RoMan mailto:roman@pik-net.pl

BartMan
Guest

Thu Dec 16, 2004 1:41 am   



RoMan Mandziejewicz napisał(a):

Quote:
Pytania: jaki to ma sens? Dlaczego sklep AVT musi być zdalnie
sterowany? I dlaczego - jak za głębokiej komuny - tak proste rzeczy
trzeba 'załatwiać po znajomości'? Dlaczego człek musi zaciągać długi
wdzięczności?
I pytanie ostateczne: po co to istnieje skoro nie potrafią handlować?

Zrob raban i jesli maja dobry PR to powinni zrekompensowac straty, bo w

dobie kapitalizmu dobro klienta najwazniejsze, bo sklepow nie brakuje.
Mozna i powiedziec, ze narazaja na straty swojego stalego klienta, ze
tak nie wolno itd. Nawet jak maja burdel, to zawsze mozna potrzasnac i
sie postaraja. To czesto dziala. Z innej beczki: jak mi odwolali loty
Sky Europe i musialem wybrac inne terminy (ktore mi nawet lepiej
pasowaly hi hi hi) to dali mi w prezencie kolejne 4 bilety do
zrealizowania do marca 2005. To sie nazywa obsluga klienta...

Pozdrawiam i trzymam kciuki.
BartMan

Artur Miller
Guest

Thu Dec 16, 2004 3:51 pm   



Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> napisał w wiadomości
news:1214329072.20041216021034@pik-net.pl...
Quote:
I pytanie ostateczne: po co to istnieje skoro nie potrafią handlować?


ja bym, je nieco zmienil ... "DLACZEGO istnieje, skoro nie potrafia
handlowac ?"

@

elektroda NewsGroups Forum Index - Elektronika Polska - Zamówienie drutu nawojowego 0.5 mm w sklepie AVT co dalej z realizacją?

NOWY TEMAT

Regulamin - Zasady uzytkowania Polityka prywatnosci Kontakt RTV map News map