Goto page Previous 1, 2, 3
Irokez
Guest
Thu Jan 22, 2015 8:08 pm
W dniu 2015-01-21 o 22:31, Adam pisze:
Quote:
Byłem w podobnej sytuacji i skończyło się regeneracją ogniw tyle że NiMn
zamiast NiCd.
Sprzęt to wiertarka udarowa AEG z inteligentną ładowarką 30-minutową.
Nie ma lekko aby to prosto i tanio na LiIon czy inne przerobić.
Chyba tylko dobranie napięcia dla wiertarki - co prawda prościej jest,
gdy dobiera się garść ogniw po 1,2V każde, niż przy doborze z ogniw 3,6V.
Jak masz prostą ładowarkę kilkugodzinną to tak.
Z taką 30 minutową nie poszalejesz. Jak coś nie tak wyłącza się
sygnalizując rodzaj błędu.
--
Irokez
Mirek
Guest
Thu Jan 22, 2015 8:16 pm
W dniu 22.01.2015 o 10:53, JDX pisze:
[quote]Najpierw wierciłem
JDX
Guest
Thu Jan 22, 2015 9:57 pm
On 2015-01-22 20:16, Mirek wrote:
[quote]W dniu 22.01.2015 o 10:53, JDX pisze:
Najpierw wierciłem
Zachariasz Dorożyński
Guest
Thu Jan 22, 2015 10:22 pm
W dniu czwartek, 22 stycznia 2015 10:53:50 UTC+1 użytkownik JDX napisał:
[quote]On 2015-01-22 10:21, RoMan Mandziejewicz wrote:
[...]
Jak masz do wywiercenia statystycznie 5 dziurek rocznie, to nie ma
znaczenia, czy zrobisz to wiertarką za $10 czy za $80. Szkoda
pieniędzy na droższą.
Dokładnie z tego założenia wyszedłem kupując kiedyś wiertarkę klasy
Zachariasz Dorożyński
Guest
Fri Jan 23, 2015 12:01 am
W dniu czwartek, 22 stycznia 2015 21:57:53 UTC+1 użytkownik JDX napisał:
[quote]On 2015-01-22 20:16, Mirek wrote:
W dniu 22.01.2015 o 10:53, JDX pisze:
Najpierw wierciłem
Robert WaĹkowski
Guest
Fri Jan 23, 2015 12:42 am
"Mirek"
Quote:
To nie chce mi się wierzyć - one obracały chłopa razem z warsztatem.
Czyż, to nie te wiertarki służyły w tramwajach za napęd mechanizmu
otwierania drzwi?
http://pu.i.wp.pl/k,Mjg4MjAwODEsODc3NDM=,f,silnik_n.jpg
http://tramwaje.bloog.pl/id,1416652,title,OPIS-TRAMWAJU-N,index.html
Robert
Goto page Previous 1, 2, 3