Guest
Wed Jul 22, 2015 5:18 pm
Witam,
Muszę wysłać urządzenie wielofunkcyjne Brother do serwisu, gdyż nie wykrywa
mi czarnego kartridża.
W związku z powyższym mam takie pytania:
1. Czy nieoryginalne kartridże (ActiveJet) mogą być powodem odmówienia
naprawy gwarancyjnej?
2. Czy lepiej wysłać do serwisu Blasc czy Comp?
3. Czy wysyłać drukarkę do głównej siedziby czy najbliższego oddziału?
Pozdrawiam!
Guest
Wed Jul 22, 2015 5:26 pm
Jeszcze jedno pytanko,
4. Czy drukarkę należy wysłać z włożonymi kartridżami czy bez kartridży czy
też z kartridzami wyjętymi z drukarki?
Piotr Wyderski
Guest
Wed Jul 22, 2015 5:27 pm
earthwalker wrote:
Quote:
Muszę wysłać urządzenie wielofunkcyjne Brother do serwisu, gdyż nie
wykrywa mi czarnego kartridża.
W związku z powyższym mam takie pytania:
1. Czy nieoryginalne kartridże (ActiveJet) mogą być powodem odmówienia
naprawy gwarancyjnej?
Warunki gwarancji określa gwarant, więc od strony prawnej mogą.
Pozdrawiam, Piotr
J.F.
Guest
Wed Jul 22, 2015 5:28 pm
Użytkownik napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:55afd053$0$2195$65785112@news.neostrada.pl...
Quote:
Muszę wysłać urządzenie wielofunkcyjne Brother do serwisu, gdyż nie
wykrywa mi czarnego kartridża.
W związku z powyższym mam takie pytania:
1. Czy nieoryginalne kartridże (ActiveJet) mogą być powodem
odmówienia naprawy gwarancyjnej?
Zapewne tak. Kazdy powod jest dobry :-)
J.
Artur Miller
Guest
Wed Jul 22, 2015 5:36 pm
W dniu 2015-07-22 o 19:18, earthwalker pisze:
Quote:
Witam,
Muszę wysłać urządzenie wielofunkcyjne Brother do serwisu, gdyż nie
wykrywa mi czarnego kartridża.
W związku z powyższym mam takie pytania:
1. Czy nieoryginalne kartridże (ActiveJet) mogą być powodem odmówienia
naprawy gwarancyjnej?
2. Czy lepiej wysłać do serwisu Blasc czy Comp?
3. Czy wysyłać drukarkę do głównej siedziby czy najbliższego oddziału?
Pozdrawiam!
serio nie da się zadzwonić gdzieś i sie tego dowiedzieć?
@
ajt
Guest
Wed Jul 22, 2015 6:28 pm
W dniu 2015-07-22 o 19:18, earthwalker pisze:
Quote:
Witam,
Muszę wysłać urządzenie wielofunkcyjne Brother do serwisu, gdyż nie
wykrywa mi czarnego kartridża.
W związku z powyższym mam takie pytania:
1. Czy nieoryginalne kartridże (ActiveJet) mogą być powodem odmówienia
naprawy gwarancyjnej?
Pewnie tak. Zwłaszcza że nieoryginalny kartridż może być przyczyną
niewykrywania

Sam tak miałem w swojej drukarce (DCP-J125). Włożyłem
czarny zamiennik, jakiś noname, a drukarka na to, że nie może wykryć. No
to wyjmowałem i wkładałem kilka razy, wszystko na nic. W końcu włożyłem
inną sztukę, bo kupiłem kilka naraz od tego samego sprzedawcy. Mocno
dopchnąłem i załapało. Egzemplarz na oko identyczny. Nie chciało mi się
zaglądać do drukarki i analizować, jak ona te kartridże wykrywa, gdzie
jest czujnik itd. Z tego felernego po prostu zdjąłem "obudowę", środek z
tuszem wsadziłem do jakiegoś zużytego i przy następnej okazji poszło.
--
Pozdrawiam
Andrzej
www.radom.city
Grzegorz Brzeczyszczykiew
Guest
Fri Jul 24, 2015 7:37 pm
W dniu 22.07.2015 o 19:18, earthwalker pisze:
Quote:
Witam,
Muszę wysłać urządzenie wielofunkcyjne Brother do serwisu, gdyż nie
wykrywa mi czarnego kartridża.
W związku z powyższym mam takie pytania:
1. Czy nieoryginalne kartridże (ActiveJet) mogą być powodem odmówienia
naprawy gwarancyjnej?
2. Czy lepiej wysłać do serwisu Blasc czy Comp?
3. Czy wysyłać drukarkę do głównej siedziby czy najbliższego oddziału?
Pozdrawiam!
Jeżeli naprawa gwarancyjna- sprawdzić jak działa na oryginalnych
tuszach. Jeżeli nie ma problemu - przestać używać badziewnych tuszy.
Jeśli pogwarancyjna - wyrzucić i kupić urządzenie innej firmy.
Brother to jeden z najgorszych wyborów na rynku. Stosunek jakości do
ceny niezły, ale liczyć na niezawodność brothera to zaklinanie
rzeczywistości.
G.B.