Goto page Previous 1, 2
Irek N.
Guest
Thu Mar 18, 2010 10:49 am
Quote:
Powiedz jej ze masz komputer Tektronix - nie sie sama domysla co tam
siedzi ;-)
"Prosze uruchomic menu start, a potem panel sterowania"
No i tutaj właśnie kłopot, o ile w mac-u mogę coś sprawdzić, o tyle w
posiadanym Tek-u... kłopot. Skubanemu gniazdka nie pasują
O, frezarkę mam w sieci! (nawet robala kiedyś załapała) :)
Wiecie że rozmowa jest właśnie taka:
- Proszę zamknąć aplikację.
- Dobrze.... jaką aplikację?
- Na pulpicie ma pan aplikację, proszę ją zamknąć.
- Ok, czy może mi Pani powiedzieć o jaką aplikację chodzi?
- Czego Pan używa do internetu?
- Do przeglądania? IE.
- To proszę zamknąć.
- Ależ wcale nie jest uruchomiony!
I tak ponad 20 minut
Nawet sterowniki karty sieciowej przeinstalowałem specjalnie dla Tej Pani.
Miłego.
Irek.N.
Irek N.
Guest
Thu Mar 18, 2010 10:50 am
Quote:
Eeee tam ... efekt placebo w modemie?
Wiesz jak jest, przychodzisz do lekarza i nagle, jeszcze w poczekalni
czujesz się lepiej
Modem ma tak samo.
Miłego.
Irek.N.
Irek N.
Guest
Thu Mar 18, 2010 11:00 am
Quote:
Na 100% nie otrzymasz nagrania.
Też tak sądzę, nawet nie próbowałem jeszcze.
Zresztą teraz patrzę na to inaczej, przerażenie niekompetencją C-C
przerodziło się w podwaliny anegdoty ;)
Quote:
Jeżeli będą się często powtarzały, to piszesz skargę na złe działanie usługi, podając na
dowód numery zgłoszeń i daty. Objawy i co dało działanie konsultanta.
Sprawdziło się w internetowym dostępnie do konta bankowego, 2 lata
przepychanki i w końcu poprawili jakość. Drugi raz już by mi się nie
chciało, zmienił bym bank.
Quote:
Pamiętaj, że reset u Ciebie jest też powiązany z
renegocjacją połączenia z urządzeniem zainstalowanym na centrali, więc
oprócz felernego kabla możesz mieć pecha i jesteś podłączony do
wadliwego modułu, portu, czy jak to się tam nazywa.
Gość testujący linię trochę opowiedział jak to jest po drugiej stronie.
Generalnie czekamy na kolejny pad, jeśli nastąpi to mnie poprzełączają
(bez wchodzenia w szczegóły). Widać było że chce pomóc, kłopot w tym, że
w zapisach (logach?) była odnotowana utrata połączenia, ale nie było
powodu tej utraty.
Miłego, Maćku.
Irek.N.
Irek N.
Guest
Thu Mar 18, 2010 11:02 am
Quote:
Cwiczyl, jest
Co prawda TPSA, ale te firmy wszystkie takie same.
Szacun Jerry :)
Miłego.
Irek.N.
m
Guest
Thu Mar 18, 2010 1:15 pm
Użytkownik "Irek N." <jakis@taki.tajny.jest> napisał w wiadomości
news:hnp58q$abc$1@news.dialog.net.pl...
Quote:
Stracił się ADSL (o czym lojalnie diodką informuje, nie pierwszy raz
Na jak dugo ?
U mnie podobny problem (z orange freedom 1Mb) jest notoryczny. ADSL traci
się codziennie na kilka minut. Sam wraca po paru minutach lub po wyłączeniu
i załączeniu routera.
Internet traci sie znacznie częściej, mimo, że dioda ADSL na routerze
świeci. Traci się zawsze gdy jest rozmowa przez telefon.
"Pomoc techniczna"? Strata czasu. Miglance techniczni, którzy byli na
miejscu stwierdzili, zę mam za daleko do centrali i tak się będzie dziać.
Wieczorem prędkość internetu maleje. Za duzo ludzi przy komputerach ?
Maciek
Guest
Thu Mar 18, 2010 9:30 pm
Użytkownik m napisał:
Quote:
Internet traci sie znacznie częściej, mimo, że dioda ADSL na routerze
świeci. Traci się zawsze gdy jest rozmowa przez telefon.
"Pomoc techniczna"? Strata czasu. Miglance techniczni, którzy byli na
miejscu stwierdzili, zę mam za daleko do centrali i tak się będzie dziać.
Wieczorem prędkość internetu maleje. Za duzo ludzi przy komputerach ?
Ujmę to tak - sąsiedzi wracają do domów, otwierają swoje IPTV (TV przez
internet) albo ciągną z internetu wielkie pliki i gwałtownie rośnie
transmisja po kablu. Naraz na kilku sąsiednich parach rośnie ruch i
zaczyna się jazda. To nawet nie muszą być Twoi sąsiedzi w bloku, tylko w
kablu

Wzajemnie się zakłócają - tu cudów nie ma - kable mają swoje
określone parametry i nie da się nimi puścić więcej, niż na to
pozwalają. Jeżeli byłbyś sam ze swoją transmisją w wszyscy wokoło tylko
dzwonili, to miałbyś dużą prędkość. Jak wzrosła popularność usług
wymagających naprawdę dużych prędkości, to takie problemy będą coraz
częstsze.
Maciek
Maciek
Guest
Thu Mar 18, 2010 9:44 pm
Użytkownik Irek N. napisał:
Quote:
I tak ponad 20 minut
Nawet sterowniki karty sieciowej przeinstalowałem specjalnie dla Tej Pani.
Twardy jesteś

Ja po kilku minutach rozmowy z konsultantem z TP
uznałem, że nie będę siebie i jego męczył. Tobie kobieta po prostu
odczytała kolejne punkty scenariusza prowadzenia rozmowy. Działała jak
komputer - nie odfajkujesz wykonania punktu x, to nie przejdzie do
punktu x+1. Dopiero na końcu miała polecenie przyjęcia zgłoszenia. Nie
przejdziesz przez czyściec, to Ci nie wyśle montera. Nie wiem jak to
wygląda w Dialogu ale pewnie jak wszędzie.
Mi kiedyś pani z infolinii Amici (pralka) wmawiała, że mam filtr na dole
po lewej stronie a nie prawej. Nawet prosiła, żebym podszedł do pralki
ale ją zaskoczyłem swoim zacofaniem - nie posiadam bezprzewodowego a
dzwoniłem ze stacjonarnego

Na szczęście reszta rozmowy doprowadziła
do odkrycia funkcji resetu i mimo wszystko stała sie pomocna. Tylko
scenariusz rozmowy ktoś jej powinien poprawić, bo miała niekatualny
Maciek
Maciek
Guest
Thu Mar 18, 2010 9:47 pm
Użytkownik Jerry1111 napisał:
Quote:
* kombinuję czy jest możliwość poproszenia o tą rejestrację, ćwiczył
ktoś temat?
Cwiczyl, jest
Co prawda TPSA, ale te firmy wszystkie takie same.
Znaczy co - TPSA przekazała Ci nagranie rozmowy? Dobrze to zrozumiałem?
Jerry1111
Guest
Thu Mar 18, 2010 10:21 pm
On 18/03/2010 20:47, Maciek wrote:
Quote:
Użytkownik Jerry1111 napisał:
* kombinuję czy jest możliwość poproszenia o tą rejestrację, ćwiczył
ktoś temat?
Cwiczyl, jest
Co prawda TPSA, ale te firmy wszystkie takie same.
Znaczy co - TPSA przekazała Ci nagranie rozmowy? Dobrze to zrozumiałem?
Mi personalnie nie bylo to potrzebne. Rozmowa dotarla tam gdzie miala
dotrzec i wszystko.
--
Jerry1111
Goto page Previous 1, 2