Guest
Thu Sep 28, 2006 6:55 am
Czołem.
Szukałem, ale najczęściej znajdowałem same konstrukcje skrzyń do subów.
Tymczasem interesuje mnie sama sprawdzona elektronika do napędu suba w
aucie. Wymagania niewygórowane: moc rzędu 20 W ( więc zasilanie bez
przetwornicy ), wejście małosygnałowe L/P, przydała by się regulacja
fazy, poziomu i częstotliwości odcięcia. Preferowane wykonanie DIY, może
być kit.
--
P. Jankisz
trochę o rowerach:
http://www.widzew.net/~bladteth/pj.html /zdechło/
http://coogee.republika.pl/pj/pj.html
scx
Guest
Thu Sep 28, 2006 7:53 am
Dnia Thu, 28 Sep 2006 08:55:47 +0200, PeJot@o2.pl napisał(a):
Quote:
Tymczasem interesuje mnie sama sprawdzona elektronika do napędu suba w
aucie. Wymagania niewygórowane: moc rzędu 20 W ( więc zasilanie bez
przetwornicy ), wejście małosygnałowe L/P, przydała by się regulacja
fazy, poziomu i częstotliwości odcięcia. Preferowane wykonanie DIY, może
być kit.
jabel czy inny nord robi takich kitów sporo. nie wiem tylko jak z regulacja
fazy i czestotliwości, ale to na pewno tez da sie zrobic.
Guest
Thu Sep 28, 2006 7:59 am
scx napisał(a):
Quote:
jabel czy inny nord robi takich kitów sporo.
Wiem, ale...
Quote:
nie wiem tylko jak z regulacja
fazy i czestotliwości, ale to na pewno tez da sie zrobic.
.....w miarę możliwości wolałbym mieć wszystko w jednej sprawdzonej
konstrukcji.
--
P. Jankisz
trochę o rowerach:
http://www.widzew.net/~bladteth/pj.html /zdechło/
http://coogee.republika.pl/pj/pj.html
blur
Guest
Thu Sep 28, 2006 1:55 pm
Użytkownik <PeJot@o2.pl> napisał w wiadomości news:451B80D1.95720220@o2.pl...
Quote:
scx napisał(a):
jabel czy inny nord robi takich kitów sporo.
Wiem, ale...
nie wiem tylko jak z regulacja
fazy i czestotliwości, ale to na pewno tez da sie zrobic.
....w miarę możliwości wolałbym mieć wszystko w jednej sprawdzonej
konstrukcji.
na allegor jakiś gość sprzedawał dokładnie takie parametry jak opisujesz