RTV forum PL | NewsGroups PL

Samsung 40SE6800 - problemy z VOD i błędy połączenia WiFi, co robić?

Samsung TV i brak netu...

NOWY TEMAT

elektroda NewsGroups Forum Index - Elektronika Polska - Samsung 40SE6800 - problemy z VOD i błędy połączenia WiFi, co robić?

Goto page 1, 2  Next

Jakub Jewuła
Guest

Sat Mar 02, 2013 7:18 pm   



Pokaralo mnie za glupote - kupilem dzisiaj Samsunga 40SE6800.

Dziala. Znaczy TV dziala. Tylko, ze ja chcialem od czasu do
czasu obejrzec film VOD, bo w panstwowej to g..o jest do ogladania.

No i tu kicha - status sieci (WiFi) jest niby ok, moge sie zalogowac
do "konta szajsung" (po uj mi to to nie wiem), niestety proba uruchomienia
przegladarki czy samsung aps konczy sie komunikatami w stylu
"error_update_001", "error_update_003", "Error model bind"...

W sieci widze ze nie jestem sam - troche pocieszajace ale rozwiazania
brak niestety. Moze ktos sie z tym spotkal i wie o co chodzi?

Firmware najnowsze (przynajmniej tak mi sie wydaje)...

Tu jest podobny problem, niby sam sie rozwiazal:
http://www.hdtv.com.pl/forum/samsung/93506-ue40es5500-problem-ze-smart-hub.html

q

Mirek
Guest

Sat Mar 02, 2013 7:27 pm   



On 02.03.2013 19:18, Jakub Jewuła wrote:

Quote:
No i tu kicha - status sieci (WiFi) jest niby ok, moge sie zalogowac
do "konta szajsung" (po uj mi to to nie wiem), niestety proba uruchomienia
przegladarki czy samsung aps konczy sie komunikatami w stylu
"error_update_001", "error_update_003", "Error model bind"...

Do czego go łączysz? Twój router czy nie masz do niego dostępu?

Mirek.

Jakub Jewuła
Guest

Sat Mar 02, 2013 7:31 pm   



Quote:
Do czego go łączysz? Twój router czy nie masz do niego dostępu?


Lacze do WiFi repeatera Media-Tech MT4212.
Laptop polaczony z nim dziala bez zajakniecia.

Jutro zataszcze TV do biura (w zasiedztwo routera NEO) i sprawdze.

Dopuszczam mozliwosc ze nie lubi sie z repeaterem co by mnie
mnie wcale nie cieszylo bo nie mam czasu przekladac routera
zeby byl w zasiegu - po to kupilem repeater...

q

Przemek
Guest

Sat Mar 02, 2013 7:34 pm   



Quote:
W sieci widze ze nie jestem sam - troche pocieszajace ale rozwiazania
brak niestety. Moze ktos sie z tym spotkal i wie o co chodzi?

Ja bym zaczął od ustawienia routera bez zabezpieczeń.
Przem

Mirek
Guest

Sat Mar 02, 2013 7:46 pm   



On 02.03.2013 19:31, Jakub Jewuła wrote:

Quote:
Jutro zataszcze TV do biura (w zasiedztwo routera NEO) i sprawdze.

Dopuszczam mozliwosc ze nie lubi sie z repeaterem

Miałem dopiero co problemy z TV Toshiba - podobnie: łączy się, bo widać
go w sieci, ale twierdzi że nie ma połączenia z siecią. Próbowałem go
połączyć z hotspotem na telefonie - bez problemu. Do routera niestety
nie mam dostępu. Podłączyłem po kablu, ale też z problemami - trzeba
zachować kolejność zatwierdzania w menu i przejść kilka razy przez
"konfiguracja IP auto ... ręczna" aż złapie sensowny adres (statyczny
nie działa). Samsung działa po Wi-Fi, ale też były problemy z DHCP i do
tego sieje po sieci w kółko zapytaniami.
Popróbuj ze statycznym adresem i DNS - może problem jest podobny.


Mirek.

Włodzimierz Wojtiuk
Guest

Sat Mar 02, 2013 9:29 pm   



On 2013-03-02 19:34, Przemek wrote:
Quote:
W sieci widze ze nie jestem sam - troche pocieszajace ale rozwiazania
brak niestety. Moze ktos sie z tym spotkal i wie o co chodzi?

Ja bym zaczął od ustawienia routera bez zabezpieczeń.
Przem

Ja od zwrócenia do sklepu TV - niezgodnośc z umową.
Niech kase oddają,
kupiłbym piwo i poszedl do Kina na film co na nim jeszcze nie byłem ;-)

Włodek

Jakub Jewuła
Guest

Sun Mar 03, 2013 7:56 am   



No i rano zadzialalo - cos tam sie uaktualnilo i siec zaczela dzialac.

Mam nadzieje, ze to byla kwestia jakis problemow po stronie Szajsunga
a nie np. tego ze wieczorami siec zazwyczaj nie dziala ;-)

Sam TV jak narazie robi pozytywne wrazenie.
Moze poza tym ze jak nagrywal w nocy to ...swiecila matryca, chyba
samo podswietlenie, ale wyraznie swiecila. Musze rozkminic jak to
zlikwidowac, lapke nocna juz mam :)

q

Przemek
Guest

Sun Mar 03, 2013 12:02 pm   



Quote:
Ja od zwrócenia do sklepu TV - niezgodnośc z umową.
Niech kase oddają,
kupiłbym piwo i poszedl do Kina na film co na nim jeszcze nie byłem Wink

Wiesz... to zależy od tego czy rzeczywiście jest niezgodny czy, z całym
szacunkiem, użytkownik pipa Razz
Przem

PiteR
Guest

Sun Mar 03, 2013 9:55 pm   



Jakub Jewuła pisze tak:

Quote:
No i rano zadzialalo - cos tam sie uaktualnilo i siec zaczela
dzialac.

No i dlatego nie podłączałem jeszcze tv do neta. Nie wiadomo co on tam
robi. Może dzwoni do domu albo co gorsza do krit ;)

--
Piter

Robbo
Guest

Sun Mar 03, 2013 10:43 pm   



Mam od ponad tygodnia Samsung ES6100. Internet (a głównie dla internetu
kupiłem ten TV) jakoś działał, a dziś od rana przestał. Przy próbie
uruchomienia ipla, tvnplayer czy youtube wyświetla "ładuję...". Raz po kilku
minutach załadował aplikację, a normalnie to po jakimś czasie wypisuje
ERROR_MODEL_BIND. Telewizor był wyłączany, odłączany od sieci zasilającej,
ponownie włączany. Router jest bliskot TV, laptop pracuje z wifi normalnie.
Ponadto router był resetowany. Próbowałem połączenia sieci Ethernet przez
kabel, zamiast wifi. Nic nie pomogło. Czy dzisiaj Samsung robi jakieś
porządki ze swoimi serwerami, że net nie działa?

R.

Jakub Jewuła
Guest

Mon Mar 04, 2013 7:22 am   



Quote:
Samsung robi jakieś porządki ze swoimi serwerami, że net nie działa?


Mozliwe. Albo wieczorami ludzie przeciazaja siec.

Wczoraj obejrzalem dwa filmy VOD bez problemow (samo ogladanie).
Przy robie odpalenia iPli raz wyskoczyl blad, za innym razem
polaczyl sie, choc troche to trwalo.
Za to do SamsungAps nie udalo mi sie wieczorem podlaczyc
- TV odpowiadal zeby sprobowac pozniej.

Wyglada na to, ze cos robia z siecia...

q

Robbo
Guest

Mon Mar 04, 2013 1:59 pm   



Problem rozwiązałem. Nie działały najwyraźniej DNS-y, których adresy
pobierał automatycznie. Wpisałem adres IP serwera DNS na sztywno i zaczęło
działać.

R.

Robbo
Guest

Mon Mar 04, 2013 2:00 pm   



A z serwisu Samsunga dostałem taką oto odpowiedź:

"Na chwile obecną trwają prace modernizacyjne dotyczące obsługi usługi Smart
Hub.
W związku z tym mogą występować okresowe problemy z uzyskaniem połączenia
z usługami znajdującymi się w Smart Hub. Nie jest to związane z usterką
odbiornika.
Pragnę Pana poinformować, że prace te mogą potrwać maksymalnie do końca
bieżącego tygodnia."

Jakub Jewuła
Guest

Mon Mar 04, 2013 2:40 pm   



A no to ok, jakos przeczekam ;)

q

Rom
Guest

Mon Mar 04, 2013 7:24 pm   



Użytkownik "Jakub Jewuła" <biuro@skanowanie.com.pl> napisał w wiadomości
news:51324278$0$1318$65785112@news.neostrada.pl...
Quote:
Pokaralo mnie za glupote - kupilem dzisiaj Samsunga 40SE6800.

Dziala. Znaczy TV dziala. Tylko, ze ja chcialem od czasu do
czasu obejrzec film VOD, bo w panstwowej to g..o jest do ogladania.

No i tu kicha - status sieci (WiFi) jest niby ok, moge sie zalogowac
do "konta szajsung" (po uj mi to to nie wiem), niestety proba uruchomienia
przegladarki czy samsung aps konczy sie komunikatami w stylu
"error_update_001", "error_update_003", "Error model bind"...

W sieci widze ze nie jestem sam - troche pocieszajace ale rozwiazania
brak niestety. Moze ktos sie z tym spotkal i wie o co chodzi?

Firmware najnowsze (przynajmniej tak mi sie wydaje)...

Tu jest podobny problem, niby sam sie rozwiazal:
http://www.hdtv.com.pl/forum/samsung/93506-ue40es5500-problem-ze-smart-hub.html

q

PEBKAC?
Dla niewtajemniczonych: Problem Exists Betweeen Keyboard and Chair.

:-)

Goto page 1, 2  Next

elektroda NewsGroups Forum Index - Elektronika Polska - Samsung 40SE6800 - problemy z VOD i błędy połączenia WiFi, co robić?

NOWY TEMAT

Regulamin - Zasady uzytkowania Polityka prywatnosci Kontakt RTV map News map