Atlantis
Guest
Thu Dec 01, 2016 11:07 am
Parę lat temu kupiłem sobie telefon DECT ze sprzętową obsługą Skype'a.
Urządzenie świetnie sprawdzało się przez te wszystkie lata. Może jakość
dźwięku była zauważalnie gorsza w porównaniu do współczesnych
smartfonów, jednak poza tym telefon robił to, co miał robić.
W pewnym momencie padły akumulatorki w słuchawce, a ja ciągle
zapominałem kupić nowe, przez co telefon przeleżał nieużywany dobre pół
roku. W międzyczasie coś musiało się zmienić w API, po po ponownym
podłączeniu za nic nie mogę się zalogować.
Wpisuję swój login i hasło (działające na software'owych klientach
Skype) ale słuchawka non-stop wyświetla komunikat o logowaniu.
W opcjach urządzenia nie widzę możliwości ściągnięcia aktualizacji
oprogramowanie. Nie pomaga ani soft reset, ani hard reset, ani
odłączenie na jakiś czas bazy od zasilania.
Czyżby urządzenie zostało całkowicie porzucone przez producenta, a w
protokole Skype'a zaszła jakaś znacząca zmiana, uniemożliwiająca
zalogowanie się? Mam rozumieć, że telefon zmienił się teraz w... Nawet
nie tyle przycisk do papieru, co najzwyklejszy telefon PSTN DECT?
JarosĹaw SokoĹowski
Guest
Thu Dec 01, 2016 11:44 am
Atlantis pisze:
Quote:
Czyżby urządzenie zostało całkowicie porzucone przez producenta, a w
protokole Skype'a zaszła jakaś znacząca zmiana, uniemożliwiająca
zalogowanie się?
Tak, jakiś czas po przejęciu Skype przez Microsoft zostały zablokowane
wszystkie poprzednio działające wersje, a użytkownicy zostali poproszeni
o ściągnięcie nowych, które już zawierają w sobie... No, chyba nie muszę
wszystkiego dokładnie tłumaczyć.
--
Jarek
Marek
Guest
Thu Dec 01, 2016 8:00 pm
On Thu, 1 Dec 2016 11:07:19 +0100, Atlantis <marekw1986NOSPAM@wp.pl>
wrote:
Quote:
W międzyczasie coś musiało się zmienić w API, po po ponownym
podłączeniu za nic nie mogę się zalogować.
No wiadomo, Micorosoft kupił Skype...
--
Marek
Atlantis
Guest
Thu Dec 01, 2016 8:18 pm
W dniu 2016-12-01 o 20:00, Marek pisze:
Quote:
No wiadomo, Micorosoft kupił Skype...
Tyle tylko, że o ile mnie pamięć nie myli telefon działał jeszcze
dłuższą chwilę po tej transakcji.
Poza tym dotarły do mnie informacje, że wersja 4088 ciągle działa. Ona
chyba też trafiła na rynek przed przejęciem Skype'a przez MS. Czyżby
tylko ten model dostał aktualizację?
Atlantis
Guest
Thu Dec 01, 2016 11:20 pm
Hmm... Dziwna sprawa...
Okazało się, że pomógł downgrade do starszej wersji firmware'u!
JaNus
Guest
Fri Dec 02, 2016 1:00 am
W dniu 2016-12-01 o 23:20, Atlantis pisze:
Quote:
Hmm... Dziwna sprawa... Okazało się, że pomógł downgrade do starszej
wersji firmware'u!
Hmmmm, sprawa... jeszcze dziwniejsza: Atlantis jest tym mykiem
zaskoczony, ale nie przeszkodziło mu to *spróbować* ;-)
--
Nie interesujesz się polityką? To lekkomyślne chowanie głowy w piasek!
Wszak polityka interesuje się tobą i tak, a rządzący też się interesują,
głównie zawartością twojego portfela. Dlatego zachowaj czujność!
HF5BS
Guest
Fri Dec 02, 2016 1:17 am
Użytkownik "JaNus" <bez@adresu> napisał w wiadomości
news:5840b988$0$642$65785112@news.neostrada.pl...
Quote:
W dniu 2016-12-01 o 23:20, Atlantis pisze:
Hmm... Dziwna sprawa... Okazało się, że pomógł downgrade do starszej
wersji firmware'u!
Hmmmm, sprawa... jeszcze dziwniejsza: Atlantis jest tym mykiem
zaskoczony, ale nie przeszkodziło mu to *spróbować*
A bo to pierwszy raz, gdy coś zadziałało dopiero po downgrade?
--
Szanujmy mądrych, przykładnych, chwalebnych,
Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"
(dostępny tu adres email nie jest zarejestrowany w żadnym serwisie,
i JAKIKOLWIEK mailing BEZWZGLĘDNIE zostanie potraktowany jako spam!)
Atlantis
Guest
Fri Dec 02, 2016 6:54 am
W dniu 2016-12-02 o 01:00, JaNus pisze:
Quote:
Hmmmm, sprawa... jeszcze dziwniejsza: Atlantis jest tym mykiem
zaskoczony, ale nie przeszkodziło mu to *spróbować*
Trafiłem gdzieś na forum na stary post, zalecający taką operację w
przypadku podobnych problemów. Jednak został on opublikowany na długo
przed przejęciem Skype'a przez Microsoft i nie liczyłem, że w czymś mi
to pomoże. Ale spróbowałem dla świętego spokoju.
Adam
Guest
Fri Dec 02, 2016 2:09 pm
W dniu 2016-12-02 o 06:54, Atlantis pisze:
Quote:
W dniu 2016-12-02 o 01:00, JaNus pisze:
Hmmmm, sprawa... jeszcze dziwniejsza: Atlantis jest tym mykiem
zaskoczony, ale nie przeszkodziło mu to *spróbować* ;-)
Trafiłem gdzieś na forum na stary post, zalecający taką operację w
przypadku podobnych problemów. Jednak został on opublikowany na długo
przed przejęciem Skype'a przez Microsoft i nie liczyłem, że w czymś mi
to pomoże. Ale spróbowałem dla świętego spokoju.
Czyli prawie wszystko zanim zabrał się do tego M$ było lepsze ;)
--
Pozdrawiam.
Adam
J.F.
Guest
Fri Dec 02, 2016 2:48 pm
Użytkownik "Atlantis" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:o1pt2f$vtl$1@news.icm.edu.pl...
W dniu 2016-12-01 o 20:00, Marek pisze:
Quote:
No wiadomo, Micorosoft kupił Skype...
Tyle tylko, że o ile mnie pamięć nie myli telefon działał jeszcze
dłuższą chwilę po tej transakcji.
MS tak przeciez od razu nie zmienil.
J.