Atlantis
Guest
Fri Dec 13, 2013 7:54 pm
Dzisiaj dotarła do mnie przesyłka z Chromecastem. Podpiąłem go do
telewizora, na tablecie zainstalowałem aplikację służącą do
konfiguracji. Z początku wszystko wydaje się działać prawidłowo - na
telewizorze wyświetla się plansza "set me up" a tablet wykrywa
urządzenie. Zgadza się numer kontrolny. Przystępuję więc do
konfiguracji, podaję hasło do sieci i... Nic...
Na tablecie przez jakiś czas wyświetla się kółeczko, które mieli i
mieli. Potem wyskakuje informacja o następującej treści:
"We weren't able to discover your Chromecast on the network. This may
require change to your Wi-Fi router settings."
Jest też odnośnik do tej strony:
http://support.google.com/chromecast/answer/3438461
Mam leciwy już router ASMAX AR704G. Próbowałem paru zmian w
konfiguracji. UPnP z tego co widzę jest domyślnie włączone. Multicast
domyślnie był "disabled", próbowałem zamienić zarówno na "IGMP v1" jak i
"IGMP v2" - bez rezultatu.
Nigdzie nie widzę takiej opcji jak "Disable Access Point/AP isolation"
Mogę coś jeszcze zrobić, czy też pozostaje mi tylko zakup nowego routera?
Guest
Sat Dec 14, 2013 8:53 pm
W dniu piątek, 13 grudnia 2013 19:54:04 UTC+1 użytkownik Atlantis napisał:
Quote:
Dzisiaj dotarła do mnie przesyłka z Chromecastem. Podpiąłem go do
telewizora, na tablecie zainstalowałem aplikację służącą do
konfiguracji. Z początku wszystko wydaje się działać prawidłowo - na
telewizorze wyświetla się plansza "set me up" a tablet wykrywa
urządzenie. Zgadza się numer kontrolny. Przystępuję więc do
konfiguracji, podaję hasło do sieci i... Nic...
Na tablecie przez jakiś czas wyświetla się kółeczko, które mieli i
mieli. Potem wyskakuje informacja o następującej treści:
"We weren't able to discover your Chromecast on the network. This may
require change to your Wi-Fi router settings."
Jest też odnośnik do tej strony:
http://support.google.com/chromecast/answer/3438461
Mam leciwy już router ASMAX AR704G. Próbowałem paru zmian w
konfiguracji. UPnP z tego co widzę jest domyślnie włączone. Multicast
domyślnie był "disabled", próbowałem zamienić zarówno na "IGMP v1" jak i
"IGMP v2" - bez rezultatu.
Nigdzie nie widzę takiej opcji jak "Disable Access Point/AP isolation"
Mogę coś jeszcze zrobić, czy też pozostaje mi tylko zakup nowego routera?
Zerknij w ustawnienia firewalla w tym routerze. Mialem kiedys asmaxa (chyba podobny albo jakas 904costam) i tam domyślnie były jakieś poronione reguły.
Sprobuj je powyłączać na próbe (ale nie kasuj).