Goto page Previous 1, 2
PAndy
Guest
Wed Dec 06, 2006 8:46 am
<PeJot@o2.pl> wrote in message news:45766A4A.9A64C279@o2.pl...
Quote:
PAndy napisał(a):
Czemu? zmien fure na taka z klima... po prostu :)
Samochód z klimą fajna rzecz. Tymczasem chodziło o fun, tzn. żeby
sobie
podłubać

Peltiery mógłbym mieć z demontażu, prawie za free.
No to ... musisz miec alternator o wiekszej mocy, mozliwe ze dodatkowy
(jesli jest miejsce na agregat klimy to moze da sie adoptowac tam jakis
dodatkowy alternator i podobwod do zasilania pelteirwo ale jak dla mnie
to sztuka dla sztuki niewarta czasu, zachodu, kosztow i ewentualnego
ryzyka - nieprzypadkowo producenci samochodow rozwiazali to w taki a nie
inny sposob)
Guest
Wed Dec 06, 2006 8:54 am
PAndy napisał(a):
Quote:
PeJot@o2.pl> wrote in message news:45766A4A.9A64C279@o2.pl...
PAndy napisał(a):
Czemu? zmien fure na taka z klima... po prostu :)
Samochód z klimą fajna rzecz. Tymczasem chodziło o fun, tzn. żeby
sobie
podłubać

Peltiery mógłbym mieć z demontażu, prawie za free.
No to ... musisz miec alternator o wiekszej mocy,
To przewidywałem, mógłby być ze szrotu za paredziesiąt zł. Do tego
dodatkowa mała chłodnica do chłodzenia cieczą peltierów, pompa i jakieś
sterowanie.
Quote:
nieprzypadkowo producenci samochodow rozwiazali to w taki a nie
inny sposob)
Klasyczna klima w samochodzie nie zmieniła zasady działania od
kilkudziesięciu lat, peltiery mają chyba trochę mniej.
--
P. Jankisz
trochę o rowerach:
http://www.widzew.net/~bladteth/pj.html /zdechło/
http://coogee.republika.pl/pj/pj.html
Greg(G.Kasprowicz)
Guest
Wed Dec 06, 2006 12:59 pm
Quote:
To przewidywałem, mógłby być ze szrotu za paredziesiąt zł. Do tego
dodatkowa mała chłodnica do chłodzenia cieczą peltierów, pompa i jakieś
sterowanie.
do tego daj wentylator do tej chlodnicy coby na postoju sie nei zagotowala -
w oryginalnej klimie tez wiatrak jest
Quote:
nieprzypadkowo producenci samochodow rozwiazali to w taki a nie
inny sposob)
Klasyczna klima w samochodzie nie zmieniła zasady działania od
kilkudziesięciu lat, peltiery mają chyba trochę mniej.
domowe lodowki tez nie zmienily, widac z jakiegos powodu

PAndy
Guest
Wed Dec 06, 2006 1:15 pm
<PeJot@o2.pl> wrote in message news:45767726.1CED4422@o2.pl...
Quote:
To przewidywałem, mógłby być ze szrotu za paredziesiąt zł. Do tego
dodatkowa mała chłodnica do chłodzenia cieczą peltierów, pompa i
jakieś
sterowanie.
Nie warto...
Nawet jesli to zadziala to i tak obawiam sie o trwalosc i niezawodnosc
calego systemu - skonczy sie na tym ze przelezysz pod samochodem kazda
ilosc wolnego czasu ktora moglbys poswiecic na cos innego (np na
rozgryzienia kompa w samochodzie i modyfikacje silnika

)
Quote:
Klasyczna klima w samochodzie nie zmieniła zasady działania od
kilkudziesięciu lat, peltiery mają chyba trochę mniej.
peltiery ZTCP to 1920 rok?
Waldemar
Guest
Thu Dec 07, 2006 8:35 am
PAndy schrieb:
Quote:
PeJot@o2.pl> wrote in message news:45767726.1CED4422@o2.pl...
To przewidywałem, mógłby być ze szrotu za paredziesiąt zł. Do tego
dodatkowa mała chłodnica do chłodzenia cieczą peltierów, pompa i jakieś
sterowanie.
przydałby się również dodatkowy silnik napędzający ten alternator, albo
raczej ich baterię. Aby mieć pełną klimę na Peltierach potrzebujesz
jakieś 20-30kW mocy. Czyli alternator lepiej taki z trucka brać. No i
dodatkowa duża chłodnica do chłodzenia peltierów.
Waldek
PAndy
Guest
Thu Dec 07, 2006 9:26 am
"Waldemar" <waldemar.krzok@infocity.de> wrote in message
news:4tpuhqF15bp9nU1@mid.uni-berlin.de...
Quote:
PAndy schrieb:
PeJot@o2.pl> wrote in message news:45767726.1CED4422@o2.pl...
To przewidywałem, mógłby być ze szrotu za paredziesiąt zł. Do tego
dodatkowa mała chłodnica do chłodzenia cieczą peltierów, pompa i
jakieś
sterowanie.
przydałby się również dodatkowy silnik napędzający ten alternator,
albo raczej ich baterię. Aby mieć pełną klimę na Peltierach
potrzebujesz jakieś 20-30kW mocy. Czyli alternator lepiej taki z
trucka brać. No i dodatkowa duża chłodnica do chłodzenia peltierów.
Cytuj poprawnie...
Goto page Previous 1, 2